Ja dat heeft geen nut. Dat staat uit bij hemquote:
quote:
Netjes Enginequote:
Wat een ninja editquote:Op woensdag 30 september 2020 07:34 schreef maily het volgende:
[..]
@:Justin_Case zit alweer aan een Bacootje
Toch was ik snellerquote:
Hey bollequote:
Het stinkt hierquote:Op woensdag 30 september 2020 07:37 schreef engine het volgende:
[..]
Na @:freshfruit was ik eigenlijk de beste
Weet ik nog niet. Heb nog shoarma van gisterenavond dus denk dat.quote:
Ik ruik het ookquote:
Komt omdat ik een poepje aan het maken benquote:
En dit moet ik weer als eerste lezen...quote:Op woensdag 30 september 2020 07:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komt omdat ik een poepje aan het maken ben
quote:Op woensdag 30 september 2020 07:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Heb nog shoarma van gisterenavond dus denk dat.
🤷♂️quote:Op woensdag 30 september 2020 07:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dit moet ik weer als eerste lezen...
L lekker hèquote:
Hij komt buiten dienst even buurtenquote:Op woensdag 30 september 2020 07:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bent vroeg vandaag. Je hoeft pas om 8 uur te beginnen hier.
Zeker weten. 😉quote:Op woensdag 30 september 2020 07:37 schreef engine het volgende:
[..]
Na @:freshfruit was ik eigenlijk de beste
Dat is wel aardig en gezellig.quote:Op woensdag 30 september 2020 07:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij komt buiten dienst even buurten
Hey GG 🖐🏻☕quote:Op woensdag 30 september 2020 07:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is wel aardig en gezellig.
quote:
Om wraak te nemen ga ik straks wel lunchen bij KFCquote:
Volgens mij kun je hierover bij de gemeente een melding maken, als het echt te erg wordt?quote:
Je bent toch al wakkerquote:
Eerlijk gezegd hoop ik dat andere buren dat doen, ik wil me geen snitch voelenquote:Op woensdag 30 september 2020 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens mij kun je hierover bij de gemeente een melding maken, als het echt te erg wordt?
Ja moet je even het kuthaanformulier invullenquote:Op woensdag 30 september 2020 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens mij kun je hierover bij de gemeente een melding maken, als het echt te erg wordt?
Dat zal die haan morgenochtend leren! Ha!quote:Op woensdag 30 september 2020 07:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Om wraak te nemen ga ik straks wel lunchen bij KFC
lolquote:Op woensdag 30 september 2020 07:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja moet je even het kuthaanformulier invullen
Ga maken danquote:Op woensdag 30 september 2020 07:45 schreef mascara-klodder het volgende:
@:dud0r, nu heb ik ook trek in shoarma
Hee Paul heb je al koffie gezet en ontbeten? Nog 8 minuten voordat je dienst begint.quote:
Bedankt, hardop gelachenquote:Op woensdag 30 september 2020 07:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja moet je even het kuthaanformulier invullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |