@Justin_Case zit alweer aan een Bacootjequote:Op woensdag 30 september 2020 07:34 schreef dud0r het volgende:
Waar is die Haagse baklap nou? Loopt me meerdere keren te roepen en dan ben ik er en is die weg
Ja dat heeft geen nut. Dat staat uit bij hemquote:
quote:
Netjes Enginequote:
Wat een ninja editquote:Op woensdag 30 september 2020 07:34 schreef maily het volgende:
[..]
@:Justin_Case zit alweer aan een Bacootje
Toch was ik snellerquote:
Hey bollequote:
Het stinkt hierquote:Op woensdag 30 september 2020 07:37 schreef engine het volgende:
[..]
Na @:freshfruit was ik eigenlijk de beste
Weet ik nog niet. Heb nog shoarma van gisterenavond dus denk dat.quote:
Ik ruik het ookquote:
Komt omdat ik een poepje aan het maken benquote:
En dit moet ik weer als eerste lezen...quote:Op woensdag 30 september 2020 07:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komt omdat ik een poepje aan het maken ben
quote:Op woensdag 30 september 2020 07:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Heb nog shoarma van gisterenavond dus denk dat.
🤷♂️quote:Op woensdag 30 september 2020 07:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dit moet ik weer als eerste lezen...
L lekker hèquote:
Hij komt buiten dienst even buurtenquote:Op woensdag 30 september 2020 07:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bent vroeg vandaag. Je hoeft pas om 8 uur te beginnen hier.
Zeker weten. 😉quote:Op woensdag 30 september 2020 07:37 schreef engine het volgende:
[..]
Na @:freshfruit was ik eigenlijk de beste
Dat is wel aardig en gezellig.quote:Op woensdag 30 september 2020 07:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij komt buiten dienst even buurten
Hey GG 🖐🏻☕quote:Op woensdag 30 september 2020 07:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is wel aardig en gezellig.
quote:
Om wraak te nemen ga ik straks wel lunchen bij KFCquote:
Volgens mij kun je hierover bij de gemeente een melding maken, als het echt te erg wordt?quote:
Je bent toch al wakkerquote:
Eerlijk gezegd hoop ik dat andere buren dat doen, ik wil me geen snitch voelenquote:Op woensdag 30 september 2020 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens mij kun je hierover bij de gemeente een melding maken, als het echt te erg wordt?
Ja moet je even het kuthaanformulier invullenquote:Op woensdag 30 september 2020 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens mij kun je hierover bij de gemeente een melding maken, als het echt te erg wordt?
Dat zal die haan morgenochtend leren! Ha!quote:Op woensdag 30 september 2020 07:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Om wraak te nemen ga ik straks wel lunchen bij KFC
lolquote:Op woensdag 30 september 2020 07:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja moet je even het kuthaanformulier invullen
Ga maken danquote:Op woensdag 30 september 2020 07:45 schreef mascara-klodder het volgende:
@:dud0r, nu heb ik ook trek in shoarma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |