mention ik je ook vaker latersquote:Op woensdag 30 september 2020 06:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is me te snel hier. Ik kom gewoon eens af en toe binnen vallen.
Ben hier alleen omdat Haags me mentionde
Jaaaaquote:Op woensdag 30 september 2020 06:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zullen we sneeuwpop maken
Gewoon vaker komen. Het is in de vroeg ochtend vaak niet zo druk.quote:Op woensdag 30 september 2020 06:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is me te snel hier. Ik kom gewoon eens af en toe binnen vallen.
Ben hier alleen omdat Haags me mentionde
nee, die begint pas om 7 uurquote:
Ga slapen dan!!! Je hebt nog zeker 10 minuten.quote:
Nee, ze moet ook gaan kukelen.quote:Op woensdag 30 september 2020 06:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ga slapen dan!!! Je hebt nog zeker 10 minuten.
Over wie gaat dit?quote:Op woensdag 30 september 2020 06:48 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, ze moet ook gaan kukelen.
Tot de buren wakker zijn.
Die moet gaan kukelen?quote:
Omdan kan je die niet de schuld geven hahahaquote:
Ik moet op tijd weg. Ga naar Rotterdam straks.quote:Op woensdag 30 september 2020 06:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ga slapen dan!!! Je hebt nog zeker 10 minuten.
Ga je naar de kinderen?quote:Op woensdag 30 september 2020 06:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik moet op tijd weg. Ga naar Rotterdam straks.
Genoeg is genoeg!quote:Op woensdag 30 september 2020 04:45 schreef Justin_Case het volgende:
@:already_in_use
@:nattekat
@:noodgang
@:limoentjuh
@:r-woud93
@:filosoofert
@:Dven
@:wadslak
@:madam-april
@:dud0r
@:m1st1g
@:hemarookworst
@:grrrrrrrr
@:nattekat
quote:
Gezellig. Maar moeten die niet naar school dan?quote:
Ik zie me al staan in m'n blootje in de tuin met een kop koffie en een peukquote:Op woensdag 30 september 2020 06:48 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, ze moet ook gaan kukelen.
Tot de buren wakker zijn.
Woensdagmiddag vrijquote:Op woensdag 30 september 2020 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig. Maar moeten die niet naar school dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |