Nou. 😛quote:
zullen we sneeuwpop makenquote:
Ja maar ik ook meestalquote:Op woensdag 30 september 2020 06:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ze komen alleen altijd uur te laat![]()
![]()
![]()
engineGod was beter geweest inderdaadquote:
Dan heb je mazzel ik ben meer van op tijd komen of zelfs te vroegquote:
Je hebt je helemaal aan gepastquote:
Ja heb sterk de indruk dat we elkaar ergens van kennenquote:Op woensdag 30 september 2020 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net zoals ik gedaan heb toen je in mijn dm kwam van de week 😛
Mij zegt het niets. Ben je niet in de war met dottey? Had laatst ook iemandquote:Op woensdag 30 september 2020 06:23 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ja heb sterk de indruk dat we elkaar ergens van kennen
Ik paste me gewoon aanquote:Op woensdag 30 september 2020 06:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel ik ben meer van op tijd komen of zelfs te vroeg
dat is mooi want zijn vaak fijne en mooie mensenquote:Op woensdag 30 september 2020 06:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik paste me gewoon aan
Nu voorzichtig aan het daten met een half Corsicaam/half Martinique.
Net even gegoogled waar en wat Martinique is.....en jawel.....Antillen!
Ik trek het gewoon aan
Dan op zoek naar een leukerd voor jou. Of ben je inmidddels voorzien 😛quote:Op woensdag 30 september 2020 06:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik paste me gewoon aan
Nu voorzichtig aan het daten met een half Corsicaan/half Martinique.
Net even gegoogled waar en wat Martinique is.....en jawel.....Antillen!
Ik trek het gewoon aan
Staat in de post die je quote. Ben voorzichtig aan het datenquote:Op woensdag 30 september 2020 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan op zoek naar een leukerd voor jou. Of ben je inmidddels voorzien 😛
Ik haal de godganse dag alleen maar mensen door de war. Lijk werkelijk overal vage bekenden tegen te komen.quote:Op woensdag 30 september 2020 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mij zegt het niets. Ben je niet in de war met dottey? Had laatst ook iemand
Hooquote:
ja ik trek het ook aan . mijn vrienden bestaan grootste gros eruit . en zelf collega's meeste klik met surinamers enzo.. en of het zo moet zijn ... maar goed veel plezier met je date hoop dat er wat moois uit komt. moet gaan werkenquote:
Hey maily 🖐🏻quote:
kom je vaker HIER MEE POSTEN ?quote:
Ik heb geen idee of ik een vage kennis ben. Ik ken je naam in ieder geval niet. Had je eerst een andere naam?quote:Op woensdag 30 september 2020 06:28 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik haal de godganse dag alleen maar mensen door de war. Lijk werkelijk overal vage bekenden tegen te komen.
Same here haha. Grappig.quote:Op woensdag 30 september 2020 06:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja ik trek het ook aan . mijn vrienden bestaan grootste gros eruit . en zelf collega's meeste klik met surinamers enzo.. en of het zo moet zijn ... maar goed veel plezier met je date hoop dat er wat moois uit komt. moet gaan werken
Is me te snel hier. Ik kom gewoon eens af en toe binnen vallen.quote:Op woensdag 30 september 2020 06:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kom je vaker HIER MEE POSTEN ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |