@Justin_Case zit alweer aan een Bacootjequote:Op woensdag 30 september 2020 07:34 schreef dud0r het volgende:
Waar is die Haagse baklap nou? Loopt me meerdere keren te roepen en dan ben ik er en is die weg
Ja dat heeft geen nut. Dat staat uit bij hemquote:
quote:
Netjes Enginequote:
Wat een ninja editquote:Op woensdag 30 september 2020 07:34 schreef maily het volgende:
[..]
@:Justin_Case zit alweer aan een Bacootje
Toch was ik snellerquote:
Hey bollequote:
Het stinkt hierquote:Op woensdag 30 september 2020 07:37 schreef engine het volgende:
[..]
Na @:freshfruit was ik eigenlijk de beste
Weet ik nog niet. Heb nog shoarma van gisterenavond dus denk dat.quote:
Ik ruik het ookquote:
Komt omdat ik een poepje aan het maken benquote:
En dit moet ik weer als eerste lezen...quote:Op woensdag 30 september 2020 07:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komt omdat ik een poepje aan het maken ben
quote:Op woensdag 30 september 2020 07:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Heb nog shoarma van gisterenavond dus denk dat.
🤷♂️quote:Op woensdag 30 september 2020 07:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dit moet ik weer als eerste lezen...
L lekker hèquote:
Je bent vroeg vandaag. Je hoeft pas om 8 uur te beginnen hier.quote:
Hij komt buiten dienst even buurtenquote:Op woensdag 30 september 2020 07:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bent vroeg vandaag. Je hoeft pas om 8 uur te beginnen hier.
Zeker weten. 😉quote:Op woensdag 30 september 2020 07:37 schreef engine het volgende:
[..]
Na @:freshfruit was ik eigenlijk de beste
Dat is wel aardig en gezellig.quote:Op woensdag 30 september 2020 07:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij komt buiten dienst even buurten
Hey GG 🖐🏻☕quote:Op woensdag 30 september 2020 07:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is wel aardig en gezellig.
quote:
Om wraak te nemen ga ik straks wel lunchen bij KFCquote:
Volgens mij kun je hierover bij de gemeente een melding maken, als het echt te erg wordt?quote:
Je bent toch al wakkerquote:
Eerlijk gezegd hoop ik dat andere buren dat doen, ik wil me geen snitch voelenquote:Op woensdag 30 september 2020 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens mij kun je hierover bij de gemeente een melding maken, als het echt te erg wordt?
Ja moet je even het kuthaanformulier invullenquote:Op woensdag 30 september 2020 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens mij kun je hierover bij de gemeente een melding maken, als het echt te erg wordt?
Dat zal die haan morgenochtend leren! Ha!quote:Op woensdag 30 september 2020 07:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Om wraak te nemen ga ik straks wel lunchen bij KFC
lolquote:Op woensdag 30 september 2020 07:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja moet je even het kuthaanformulier invullen
Ga maken danquote:Op woensdag 30 september 2020 07:45 schreef mascara-klodder het volgende:
@:dud0r, nu heb ik ook trek in shoarma
Hee Paul heb je al koffie gezet en ontbeten? Nog 8 minuten voordat je dienst begint.quote:
Bedankt, hardop gelachenquote:Op woensdag 30 september 2020 07:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja moet je even het kuthaanformulier invullen
Honger gekregen.quote:Op woensdag 30 september 2020 07:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb net een pizza baguette salami op
Ja hee. Ik ben wel verdrietig want kom er net achter dat @BIGGIE96 niet meer isquote:Op woensdag 30 september 2020 07:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee Paul heb je al koffie gezet en ontbeten? Nog 8 minuten voordat je dienst begint.
Hoe dan? Als er iemand een permban verdient is hij het wel. In ieder geval voor CUL.quote:Op woensdag 30 september 2020 07:52 schreef Dven het volgende:
Lol, zie nu pas waarom ik vandeweek een ban van een dag hadAllemaal @:mikeytt z'n schuld
Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 30 september 2020 07:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja hee. Ik ben wel verdrietig want kom er net achter dat @:biggie96 niet meer is
Dat mag uiteraard niet besproken worden want dan heb ik er weer één aan m'n broek hangenquote:Op woensdag 30 september 2020 07:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hoe dan? Als er iemand een permban verdient is hij het wel. In ieder geval voor CUL.
?quote:Op woensdag 30 september 2020 07:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja hee. Ik ben wel verdrietig want kom er net achter dat @:biggie96 niet meer is
Ook lekkerquote:Op woensdag 30 september 2020 07:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb net een pizza baguette salami op
Hey Paulquote:
Je kan ook voor een subforum een ban krijgen dacht ikquote:Op woensdag 30 september 2020 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Geldt een ban voor het hele forum? Of kun je per subforum gebanned worden?
?quote:Op woensdag 30 september 2020 07:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Per subforum ook.quote:Op woensdag 30 september 2020 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Normaliter 1. maar 2. is in sommige gevallen ook mogelijk.quote:Op woensdag 30 september 2020 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
hij is geen mutti,hij is en muftiquote:Op woensdag 30 september 2020 07:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu al zin in oktober wanneer je helemaal de mutti gebölckt wordt
@:dud0r
[ afbeelding ]
Ik vind het altijd wel even rustig voor een paar dagen/week/weken als ik een ban hebquote:Op woensdag 30 september 2020 07:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat mag uiteraard niet besproken worden want dan heb ik er weer één aan m'n broek hangen
Ik wissel gewoon af :’)quote:Op woensdag 30 september 2020 07:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Normaliter 1. maar 2. is in sommige gevallen ook mogelijk.
Eventjes gerapporteerd. Het is wel genoeg geweest met jou en jouw gescheld. Even in den Urlaub fahren.quote:Op woensdag 30 september 2020 07:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij is geen mutti,hij is en mufti
Hey Mario 🖐🏻quote:
Kleine belhamelquote:Op woensdag 30 september 2020 07:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel even rustig voor een paar dagen/week/weken als ik een ban heb![]()
Want? Overleden?quote:Op woensdag 30 september 2020 07:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben jarenlang op NWS gebanned geweest. Op de FP nog steeds.quote:Op woensdag 30 september 2020 07:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik wissel gewoon af :’)
serieus zwarte ?quote:Op woensdag 30 september 2020 08:02 schreef Dven het volgende:
Ik heb altijd zwart toiletpapier. Zie ik dat ze deze niet meer hebben
Soms ook oranje rood groen of paars. Maar wit, nee, dat is nietsquote:
BOLK DE MARIO!quote:Op woensdag 30 september 2020 07:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij is geen mutti,hij is en mufti
Dat wordt niet besproken. Hij is op vakantie.quote:
Hij is op vakantie.quote:
Heyyquote:
Ik vind NWS niet bepaald extreem rechts hoor en ik ben best links.quote:Op woensdag 30 september 2020 08:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben jarenlang op NWS gebanned geweest. Op de FP nog steeds.
Lekker uitgeslapen?quote:
quote:
Kapot?quote:Op woensdag 30 september 2020 08:08 schreef mario390 het volgende:
vannacht kleine unfall
hoofdball met de modem gespelt
Nu al tijd voor een middagdutjequote:
O. In slaaap gevallen?quote:Op woensdag 30 september 2020 08:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
vannacht had ik en kleine onvall
Man3quote:Op woensdag 30 september 2020 07:52 schreef Dven het volgende:
Lol, zie nu pas waarom ik vandeweek een ban van een dag hadAllemaal @:mikeytt z'n schuld
O ook erg. Maar beter een ban dan overledenquote:
Hey Jerney 😘quote:
Jaaa, tenminste ik vind haar iig een schatjequote:Op woensdag 30 september 2020 08:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Hallo!!
Was jij nou degene met dat schattige hondje?
O nee hequote:Op woensdag 30 september 2020 08:06 schreef aloa het volgende:
Probeer een afspraak te maken voor een corona test
Zo druk. Dat gaat nog wat worden succes ☕️quote:
Hoedan?quote:Op woensdag 30 september 2020 08:08 schreef mario390 het volgende:
vannacht kleine unfall
hoofdball met de modem gespelt
Ohhh is Jeroen een meisje?quote:Op woensdag 30 september 2020 08:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jaaa, tenminste ik vind haar iig een schatjeJeroen
Kom jij dan buiten?quote:Op woensdag 30 september 2020 08:06 schreef aloa het volgende:
Probeer een afspraak te maken voor een corona test
Moggel!quote:
Ja Jeroen is een meisjequote:Op woensdag 30 september 2020 08:12 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhh is Jeroen een meisje?Ja Jeroen ja, wat lag die lekker voor pampus
Morgen leuke damequote:
Ohh dat snoetjequote:Op woensdag 30 september 2020 08:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja Jeroen is een meisje
[ afbeelding ]
Juiste link
Morguh leuke heerquote:
O dat is balen. Maar hij doet het weerquote:Op woensdag 30 september 2020 08:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
modem was op de vloer gevallen en verbindung was weg
Jacqquote:Op woensdag 30 september 2020 08:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Morguh leuke heer
quote:
Milf in usequote:
Niet voor mezelf. Maar niet te doen ditquote:Op woensdag 30 september 2020 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo druk. Dat gaat nog wat worden succes ☕️
Ze is natuurlijk gewoon een verwende Teckel en voldoet aan werkelijkwaar alle stereotypen van een Teckel.quote:Op woensdag 30 september 2020 08:18 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik hou van beestjesHelemaal als ze zo cute zijn
Moppie💋quote:
Ga ik zo doenquote:
Völl?quote:
Dat is alleen maar goed.quote:Op woensdag 30 september 2020 08:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Vaak wel de laatste tijd
Ik moet steeds gniffelen om jouw username
Heerlijk. Alleen wat moeite met eruit komen.quote:Op woensdag 30 september 2020 08:20 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik slaap meestal lekker
Jij ook lekker geslapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |