Bedankt, hardop gelachenquote:Op woensdag 30 september 2020 07:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja moet je even het kuthaanformulier invullen
Honger gekregen.quote:Op woensdag 30 september 2020 07:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb net een pizza baguette salami op
Ja hee. Ik ben wel verdrietig want kom er net achter dat @BIGGIE96 niet meer isquote:Op woensdag 30 september 2020 07:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee Paul heb je al koffie gezet en ontbeten? Nog 8 minuten voordat je dienst begint.
Hoe dan? Als er iemand een permban verdient is hij het wel. In ieder geval voor CUL.quote:Op woensdag 30 september 2020 07:52 schreef Dven het volgende:
Lol, zie nu pas waarom ik vandeweek een ban van een dag hadAllemaal @:mikeytt z'n schuld
Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 30 september 2020 07:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja hee. Ik ben wel verdrietig want kom er net achter dat @:biggie96 niet meer is
Dat mag uiteraard niet besproken worden want dan heb ik er weer één aan m'n broek hangenquote:Op woensdag 30 september 2020 07:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hoe dan? Als er iemand een permban verdient is hij het wel. In ieder geval voor CUL.
?quote:Op woensdag 30 september 2020 07:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja hee. Ik ben wel verdrietig want kom er net achter dat @:biggie96 niet meer is
Ook lekkerquote:Op woensdag 30 september 2020 07:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb net een pizza baguette salami op
Hey Paulquote:
Je kan ook voor een subforum een ban krijgen dacht ikquote:Op woensdag 30 september 2020 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Geldt een ban voor het hele forum? Of kun je per subforum gebanned worden?
?quote:Op woensdag 30 september 2020 07:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Per subforum ook.quote:Op woensdag 30 september 2020 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Normaliter 1. maar 2. is in sommige gevallen ook mogelijk.quote:Op woensdag 30 september 2020 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
hij is geen mutti,hij is en muftiquote:Op woensdag 30 september 2020 07:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu al zin in oktober wanneer je helemaal de mutti gebölckt wordt
@:dud0r
[ afbeelding ]
Ik vind het altijd wel even rustig voor een paar dagen/week/weken als ik een ban hebquote:Op woensdag 30 september 2020 07:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat mag uiteraard niet besproken worden want dan heb ik er weer één aan m'n broek hangen
Ik wissel gewoon af :’)quote:Op woensdag 30 september 2020 07:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Normaliter 1. maar 2. is in sommige gevallen ook mogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |