O ja tis woensdag. Sollyquote:
Jammer is dat he.quote:Op woensdag 30 september 2020 07:02 schreef DJMO het volgende:
Zo maar eens douchen en aankleden. Wordt nog steeds niet door de kaboutertjes gedaan
Het is nog n beetje donkerquote:Op woensdag 30 september 2020 06:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zie me al staan in m'n blootje in de tuin met een kop koffie en een peuk
Jaquote:
Des te beterquote:
Lekker op tijd de gordijnen dicht. Sloffen en vest aanquote:Op woensdag 30 september 2020 07:08 schreef Dotteke het volgende:
Ja de donkere tijden zijn er weer. Straks nog eerder als die klok een uur terug gaat bah bah
Moet je wel gordijnen hebbenquote:Op woensdag 30 september 2020 07:09 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker op tijd de gordijnen dicht. Sloffen en vest aan
Ikquote:
Ze hebben de grondboor gebracht. Ze gaan hier bouwen aan de overkant. Kwam me toch spul aanrijden en dat in zo kleine straat. Staan drie huizen hier de wagen was net zo langquote:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-09-2020 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Hier ook hoor DJMO. Kan ook slecht tegen donker. Hou er helmaal niet van.quote:Op woensdag 30 september 2020 07:29 schreef DJMO het volgende:
In het kleine hoekje in de keuken waar ik inkijk zou kunnen hebben heb ik raamfolie zitten en hangen er twee kleine luxaflex, in de woonkamer heb ik geen inkijk (afgesloten tuin). Vind het wel best zo, ik kan tocht slecht tegen het donker, zodra ik wakker word gaan alle lampen in de kamer en keuken aan.
Wel leven in de bouwerijquote:Op woensdag 30 september 2020 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben de grondboor gebracht. Ze gaan hier bouwen aan de overkant. Kwam me toch spul aanrijden en dat in zo kleine straat. Staan drie huizen hier de wagen was net zo lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |