Heb je er geld op gezet?quote:Op zaterdag 19 september 2020 13:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het duurt nog 3,5 uur voordat etappewinnaar Roglic moet.
Geen bitterballenquote:
Dit zijn briljante tactieken dit.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
De enige manier om de ticker "ESF vrij" te maken is doneren![]()
Slim bedacht...quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit zijn briljante tactieken dit.
Die 'lichtkrant' bovenaan waar die teksten voorbij komenquote:Op zaterdag 19 september 2020 14:34 schreef molloot200 het volgende:
Wat is die "ticker" waar jullie het de hele tijd over hebben?
En dan noem je mij opaquote:Op zaterdag 19 september 2020 14:36 schreef Guanabana het volgende:
Had ook nog nooit van het woord ticker gehoord hoor.
Veel plezier! Welke is het geworden?quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:07 schreef Arizona het volgende:
@:h_t ik heb zo’n Disneypuzzel gekocht bij de Kruidvat
Oma, ja.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:36 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan noem je mij opa
Of was het zelfs oma?
Die was me nog helemaal opgevallenquote:Op zaterdag 19 september 2020 14:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die 'lichtkrant' bovenaan waar die teksten voorbij komen
Apart, dat ding is er toch al zeker een weekquote:Op zaterdag 19 september 2020 14:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die was me nog helemaal opgevallen
Wellicht, hoewel het wel een beetje buiten het seizoen isquote:Op zaterdag 19 september 2020 14:45 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben benieuwd of we door deze leuke actie nieuwe vaste SC-bezoekers krijgen
Kunnen ze vast langzaam wennenquote:Op zaterdag 19 september 2020 14:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wellicht, hoewel het wel een beetje buiten het seizoen is
De SC is er altijd toch!quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mol gespotquote:Op zaterdag 19 september 2020 14:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die was me nog helemaal opgevallen
Dat is toch juist het leukste seizoen voor de niet esf-fan? Nu gaat het overal over en kunnen ze, wat kofflieleuk zegt, inderdaad wennen. Over een half jaar hebben we de nieuwelingen vast eurosongfestivalgek gemaaktquote:Op zaterdag 19 september 2020 14:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Tijd voor meer mods inderdaad.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:51 schreef molloot200 het volgende:
Er is ook wel een kans dat er negatievelingen/treiters hierheen gaan komen natuurlijk
We zijn trots.quote:Op zaterdag 19 september 2020 15:14 schreef Moira het volgende:
Jongons ik heb gewoon een Aloe vera plant verpot en 7 stekjes hun eigen potje gegeven
Voor het eerst in m’n leven een plant niet vermoord maar juist weer groen gekregen en kindjes laten baren
Dat allemaal Disneyfiguren in de theekopjes zittenquote:Op zaterdag 19 september 2020 14:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Veel plezier! Welke is het geworden?
Volgens mij hebben we dan dezelfdequote:Op zaterdag 19 september 2020 16:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat allemaal Disneyfiguren in de theekopjes zitten![]()
Ik bewaar hem tot wat minder mooi weer
Eensquote:Op zaterdag 19 september 2020 16:29 schreef molloot200 het volgende:
Heerlijk dezeDit is de leukste kandidatengroep ooit, menschen
quote:Op zaterdag 19 september 2020 17:27 schreef Greys het volgende:
Hahaha @:Nattekat met z'n 'tussen al dit ESF geweld' bericht in de balk.
tevens TOMGODquote:
Tony is een held.quote:Op zaterdag 19 september 2020 17:37 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik echt een mooi shot. Hoe betrokken Tony bij Primoz is
Eensquote:Op zaterdag 19 september 2020 17:37 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik echt een mooi shot. Hoe betrokken Tony bij Primoz is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Porte vind ik zo saai...quote:Op zaterdag 19 september 2020 17:49 schreef koffieleuk het volgende:
Porte komt waarschijnlijk op het podium
Vind ik ook, maar ik gun het hem wel.quote:
Ik ook welquote:Op zaterdag 19 september 2020 17:51 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar ik gun het hem wel.
x100 nu.quote:
Lijkt het opquote:Op zaterdag 19 september 2020 18:01 schreef Arizona het volgende:
Ik zit nu in de auto maar Primoz wordt Secondoz?
En geel flatteert maar weinig mensen ook.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:02 schreef Dave het volgende:
Zo'n trui heb je bij de Zeeman voor 4,95. Wat maakt het uit.
quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:06 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is misschien wel het grootste sportmoment dat Slovenië ooit gekend heeft.
Hoe durven ze dit Wout aan te doenquote:
Achteraf maakt het ook niet uit, daarin pakte ie 40 seconden. Dus dan nog had ie het geel gepakt.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:24 schreef Redefine het volgende:
Ze zullen zich nog weleens achter de oren krabben dat ze Pogacar hebben laten rijden in die ene rit. Dat was toen al heel dom.
Het gaat dan niet eens zozeer om letterlijk dat tijdsverschil. Maar als Pogacar op een grotere afstand had gestaan, had hij denk ik die tijdrit niet zo gereden.quote:
Het klinkt misschien gek. Maar dan had die tijd niet goed gemaakt. Als die op meer dan anderhalve minuut had gestaan, had Pogacar er waarschijnlijk niet geloofd dat die nog had kunnen winnen.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Achteraf maakt het ook niet uit, daarin pakte ie 40 seconden. Dus dan nog had ie het geel gepakt.
En ook mooi om te zien dat als die journalist hem probeert te laten zeggen dat hij het toch echt zelf heeft gedaan, hij zijn hele team (van mechanics tot masseur) gaat bedanken,quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:27 schreef Strani het volgende:
Heel triest voor Roglic en Jumbo-Visma maar jongens wat een legendarische tijdrit van Pogacar. Gewoon zonder team de Tour winnen hè, op je 21ste (nog net). En ook nog eens na vroeg in de Tour tijd verloren te hebben. Pogacar is een beest.
Het was echt een legendarische tijdrit. Deze dramatiek hadden we allemaal niet gehoopt, maar is ergens wel mooier dan de verwachte winst van Roglic.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:27 schreef Strani het volgende:
Heel triest voor Roglic en Jumbo-Visma maar jongens wat een legendarische tijdrit van Pogacar. Gewoon zonder team de Tour winnen hè, op je 21ste (nog net). En ook nog eens na vroeg in de Tour tijd verloren te hebben. Pogacar is een beest.
Ja met Polanc en De La Fuente als knechten in de bergenquote:Op zaterdag 19 september 2020 18:27 schreef Strani het volgende:
Huhwatquote:Op zaterdag 19 september 2020 17:27 schreef Greys het volgende:
Hahaha @:Nattekat met z'n 'tussen al dit ESF geweld' bericht in de balk.
En was Roglic minder gestresst geweest en had die wellicht beter gereden.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het klinkt misschien gek. Maar dan had die tijd niet goed gemaakt. Als die op meer dan anderhalve minuut had gestaan, had Pogacar er waarschijnlijk niet geloofd dat die nog had kunnen winnen.
En toch blijf ik het idee houden dat deze renners die op deze zeer jonge leeftijd al zo goed zijn, wel eens veel korter zouden kunnen pieken dan de jongens die rond hun 28ste op hun sterkst zijn.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:37 schreef sportfreak het volgende:
Roglic is met een beetje pech vandaag de nieuwe Herman van Springel geworden. Één kans in je loopbaan krijgen om de Tour te winnen en het dan verliezen in de laatste tijdrit.
De komende jaren zal het tegen jonkies als Pogacar, Bernal en Evenepoel steeds lastiger worden.
Ik heb niet het idee dat stress Roglic de das om heeft gedaan. Hij zag er slecht uit vandaag, zou me niks verbazen als hij wat onder de leden heeft.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En was Roglic minder gestresst geweest en had die wellicht beter gereden.
Vroegbloeiers en laatbloeiers heb je altijd inderdaad. Maar Pogacar kan nog wel een jaar of 5 mee op zijn minst.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:38 schreef Strani het volgende:
[..]
En toch blijf ik het idee houden dat deze renners die op deze zeer jonge leeftijd al zo goed zijn, wel eens veel korter zouden kunnen pieken dan de jongens die rond hun 28ste op hun sterkst zijn.
Van Aert had 16 ritten en de groene trui gewonnen als hij niet voor niets had hoeven knechtenquote:Op zaterdag 19 september 2020 18:39 schreef Momo het volgende:
Ook jammer voor Martin, Dumoulin, Van Aert, Kuss, Bennett, Gesink & Jansen
Ja, dat vind ik dus echt nog even afwachten. Dat dachten we van Bernal vorig jaar ook en daar zijn we nu toch een stukje minder enthousiast over.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vroegbloeiers en laatbloeiers heb je altijd inderdaad. Maar Pogacar kan nog wel een jaar of 5 mee op zijn minst.
Ja dit vooral. Het was echt een team prestatie, had het die jongens echt gegund.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:39 schreef Momo het volgende:
Ook jammer voor Martin, Dumoulin, Van Aert, Kuss, Bennett, Gesink & Jansen
Aanval van Jumbo en pakken we het geel alsnog.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:43 schreef Strani het volgende:
Ook de moeite van het vermelden waard: De Tour komt morgen gewoon aan in Parijs hè mensen. Mogen we best even bij stilstaan na al die onzekerheid.
@:Cee, feelgood-post voor jou
Haha, nou ja ik dacht daar nog wel even aan toen het nog even leek alsof ze dichtbij elkaar in de buurt konden komen te staan in het klassement.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Aanval van Jumbo en pakken we het geel alsnog.
Onze Belgische vrienden keken al even voorruit naar een duel tussen Pogacar en Evenepoel om de gele trui. Ze hadden het heel even niet over Wout.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vroegbloeiers en laatbloeiers heb je altijd inderdaad. Maar Pogacar kan nog wel een jaar of 5 mee op zijn minst.
Haha ik zat letterlijk net over zo'n post na te denkenquote:Op zaterdag 19 september 2020 18:53 schreef Guanabana het volgende:
Oh, dacht dat dit ESF was, sorry.
Nee dit is het Hamilton topic toch?quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:53 schreef Guanabana het volgende:
NOU OVER HAMILTON GESPROKEN, drie keer raden wat ik vanochtend weer heb gekekenquote:Op zaterdag 19 september 2020 18:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee dit is het Hamilton topic toch?
En ik DOE het gewoon!quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ik zat letterlijk net over zo'n post na te denken
quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:53 schreef Guanabana het volgende:
*scrolt gewoon voorbij*quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:54 schreef Meke het volgende:
[..]
NOU OVER HAMILTON GESPROKEN, drie keer raden wat ik vanochtend weer heb gekeken
Voelt zich uitgenodigd om ongegeneerd op Guana te hatenquote:Op zaterdag 19 september 2020 18:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En ik DOE het gewoon!
Ik neem alle haat wel weer op me
Ja nee je was sneller dan ikquote:Op zaterdag 19 september 2020 18:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En ik DOE het gewoon!
Ik neem alle haat wel weer op me
Nou dat is nu ook weer niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voelt zich uitgenodigd om ongegeneerd op Guana te haten
Haha, ja doe ik met Tour posts enzo ook hoor; ieder gewoon zo hun dingquote:
Nee, dit is het Hamilton topic!quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:53 schreef Guanabana het volgende:
Ik zei er ook niet bij dat het me ook daadwerkelijk luktequote:Op zaterdag 19 september 2020 18:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou dat is nu ook weer niet de bedoeling.
En terecht, doe ik ook bij TDFquote:
Bijzonder wel!quote:It was widely expected that the 57 second advantage that Andy Schleck had over Cadel Evans at the beginning of the stage would leave the pair very closely matched, but even by the first checkpoint in seemed evident that Evans would more than make up the deficit.
Ik rij nu een tunnel inquote:Op zaterdag 19 september 2020 18:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik met MOL on tourquote:
We kennen elkaar te goed, inmiddelsquote:Op zaterdag 19 september 2020 18:56 schreef Guanabana het volgende:
Die Hamilton-posts zijn ook totaal niet voorspelbaar.
Ja. Het kan een verschil geven qua gevoel.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En was Roglic minder gestresst geweest en had die wellicht beter gereden.
Bad-se!quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:56 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga mezelf nu in een warm bad neervleien
Waarbij moet worden gezegd dat hij ook een waardeloze tijdrijder is.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Het kan een verschil geven qua gevoel.
Je ziet bij Lopez dat die nu een waardeloze tijdrit rit rijdt omdat die die zijn podiumplek wilde verdedigen.
Nouja ik lees het soms wel een beetje. Ik dacht dat Pogacar een autobedrijf/sponsor was, maar denk nu dat het toch een man is??quote:
Dat laatste klinkt tegenstrijdig. Maar gewoon niet te hard gaan zodat hij zich niet opblaast op de klim?quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Het kan een verschil geven qua gevoel.
Je ziet bij Lopez dat die nu een waardeloze tijdrit rit rijdt omdat die die zijn podiumplek wilde verdedigen.
Als het helpt, je spreekt het uit als Pogatsjar.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja ik lees het soms wel een beetje. Ik dacht dat Pogacar een autobedrijf/sponsor was, maar denk nu dat het toch een man is??
Was het die die niet naar school mocht omdat ze een coronatest had gedaan en dus maar met haar moeder uit lunchen ging?quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:56 schreef Guanabana het volgende:
Oke alles wat ik vandaag zegt komt er veel onaardiger uit dan ik bedoel
Ik had net ook al per ongeluk een of andere vlogger beledigd.
Jij zat toch in een tunnelquote:Op zaterdag 19 september 2020 18:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
We kennen elkaar te goed, inmiddels![]()
Roglic heeft blijkbaar nog 1 sec sneller geklommen dan Dumoulin. Zo idioot slecht was hij dus niet.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:56 schreef Strani het volgende:
2011, voor de tijdrit op de zaterdag:
[..]
Bijzonder wel!
De race van vorige week op Mugiello?quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat kan echt niet.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Onze Belgische vrienden keken al even voorruit naar een duel tussen Pogacar en Evenepoel om de gele trui. Ze hadden het heel even niet over Wout.
En dan niet eens een HATRIÐ MUN SIGRA referentie maken.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voelt zich uitgenodigd om ongegeneerd op Guana te haten
Ja dan denk ik inderdaad dat het een man isquote:Op zaterdag 19 september 2020 18:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Als het helpt, je spreekt het uit als Pogatsjar.
Eindelijk goed nieuws in 2020 inderdaad!quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:43 schreef Strani het volgende:
Ook de moeite van het vermelden waard: De Tour komt morgen gewoon aan in Parijs hè mensen. Mogen we best even bij stilstaan na al die onzekerheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Was 'ie ook echt niet nee. Ook niet geweldig goed (Dumoulin verloor wel veel tijd doordat hij op een TT-fiets bleef zitten denk ik), maar ook niet superslecht. Pogacar was gewoon buitenaards.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Roglic heeft blijkbaar nog 1 sec sneller geklommen dan Dumoulin. Zo idioot slecht was hij dus niet.
Bassie en Adriaan.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee. Als Roglic echt slecht was, was die niet nog vijfde geworden.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Roglic heeft blijkbaar nog 1 sec sneller geklommen dan Dumoulin. Zo idioot slecht was hij dus niet.
Precies! Hoe ráád je het zo?quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
De race van vorige week op Mugiello?
Maar hij was speciaal voor de klim van fiets gewisseld en Dumoulin niet, dus dan valt het eigenlijk wel wat tegen.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Eindelijk goed nieuws in 2020 inderdaad!FEEST!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Neequote:Op zaterdag 19 september 2020 18:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Was het die die niet naar school mocht omdat ze een coronatest had gedaan en dus maar met haar moeder uit lunchen ging?![]()
Dan was de belediging terecht
quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Straks weer langs alle spoilers scrollen dus
quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Eindelijk goed nieuws in 2020 inderdaad!Drie weken lang #viesmad jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Onze Belgische vrienden keken al even voorruit naar een duel tussen Pogacar en Evenepoel om de gele trui. Ze hadden het heel even niet over Wout.
Haha oh dat is wel een beetje stomquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee
Het was iemand die Jan Versteegh interviewde en toen kwam het gesprek op WIDM en Expeditie Robinson en vroeg hij: heb je meegedaan?
Ja eh
Dus ik commente zo dat hij leuke en goede interviews maakt maar dat hij wel onder een steen had gelegen óf niet had geresearcht. Toen was hij geloof ik een beetje boos, maar ja die gast krijgt voor de rest alleen maar bakken met lof over zich heen, dus wordt hij hard van.
De Giro en Vuelta gaan we hier ook in detail bekritiseren natuurlijk. En de klassiekers. En de WK.quote:
Dat zou toch wat zijn hèquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:01 schreef Fred_B het volgende:
Pogacar volgende week na de gele, bolletjes en witte trui ook de regenboogtrui?
Horen jullie dat @Guanabana @Cee, NOG MEER HAMILTONSPAM!!quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Giro en Vuelta gaan we hier ook in detail bekritiseren natuurlijk. En de klassiekers. En de WK.
Nu al zin inquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Giro en Vuelta gaan we hier ook in detail bekritiseren natuurlijk. En de klassiekers. En de WK.
WK eind volgende week al toch?quote:
Wanneer zijn die? Kan ik het vast in mn agenda zetten.quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet weten dat Tadej een mannen naam isquote:Op zaterdag 19 september 2020 18:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dan denk ik inderdaad dat het een man is
Ja Expeditie Robinson vond ik tot daaraan toe, maar hij was nota bene de mol. Dus hoop dat het een leermoment was.quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha oh dat is wel een beetje stomHij was in allebei ook echt goed en niet echt vergeetachtig
Als 'ie in allebei in de eerste aflevering was afgevallen had ik het nog begrepen, zeker bij ER ben ik bijna iedereen vergeten
Maarja had het wel even opgezocht als ik iemand ging interviewen
Is het trouwens vaker voorgekomen dat iemand 3 truien wint in de TDF ?quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:01 schreef Fred_B het volgende:
Pogacar volgende week na de gele, bolletjes en witte trui ook de regenboogtrui?
quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:03 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
WK eind volgende week al toch?
Ik ga hier op modden.quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Horen jullie dat @:Guanabana @:Cee, NOG MEER HAMILTONSPAM!!![]()
Pogachamp.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Als het helpt, je spreekt het uit als Pogatsjar.
Alsof jullie hem óóit Tadej hebben genoemdquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet weten dat Tadej een mannen naam is
Merckx meerdere keren zelfsquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Is het trouwens vaker voorgekomen dat iemand 3 truien wint in de TDF ?
quote:
Ik heb z'n handje geschudquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Alsof jullie hem óóit Tadej hebben genoemd
Oei, dan heb ik maar een week om een ander forum te vinden!quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:03 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
WK eind volgende week al toch?
Ik heb nu de smaak te pakken.quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Cyan straks: "Now you’re making me mad
Remember, despite our estrangement, I’m your man"
Nou preciesquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja Expeditie Robinson vond ik tot daaraan toe, maar hij was nota bene de mol. Dus hoop dat het een leermoment was.
Je bent altijd de badguy in iemands story, dus dat ben ik dan nu maar voor hem.
Rijdt Chris Hamilton niet de Giro of Vuelta? Dan hebben we weer een nieuwe link.quote:
Durf je toch nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will kill your friends and family to remind you of my lovequote:Op zaterdag 19 september 2020 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Cyan straks: "Now you’re making me mad
Remember, despite our estrangement, I’m your man"
Ja maar hier in het topic bedoel ikquote:
quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Rijdt Chris Hamilton niet de Giro of Vuelta? Dan hebben we weer een nieuwe link.
Voor ons is het zo vanzelfsprekend dat dit zijn voornaam is, dat we dat niet altijd benoemen.quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Alsof jullie hem óóit Tadej hebben genoemd
Nou ik ook wel om de opdrachten hoor, vind het wel lekker dat het wat meer fysiek is en dat ze wat uitdagender zijnquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:07 schreef Guanabana het volgende:
Heb wel meer zin in dit seizoen van WIDM dan het vorige. Volledig door de kandidaten overigens, niet om de opdrachten enzo.
Ultimo chilometro dus voor Hamilton.quote:
Als je het zelf maar gelooftquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend al flink bezig geweest.
Tja stenen dragen is misschien wel fysiek, maar niet per se leuker.quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik ook wel om de opdrachten hoor, vind het wel lekker dat het wat meer fysiek is en dat ze wat uitdagender zijn
Túúrlijkquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor ons is het zo vanzelfsprekend dat dit zijn voornaam is, dat we dat niet altijd benoemen.
Ten Dam zakte in 2014 ook flink na de slottijdrit.quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:08 schreef sportfreak het volgende:
Jumbo en zijn voorgangers hebben wel een ongelukkig verleden met de laatste tijdrit als ik het zo eens bedenk.
2018: Roglic stond voor de laatste tijdrit 3e, verliest podium door slechts 8e te worden in de tijdrit.
2014: Mollema stond 7e voor de laatste tijdrit, reed de tijdrit op een fiets met aanlopende rem, verloor 9 minuten en hield nog net een top 10 plek vast.
2006: Rasmussen stond 3e voor de laatste tijdrit, maar had daarin iets van 289 valpartijen en lekke banden en zakte terug tot plek 7.
Nee hij had wat ingewikkelder gemogen, met meer steen-opraap-punten en meer ontmoet-puntenquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Tja stenen dragen is misschien wel fysiek, maar niet per se leuker.
Maar geen echte Hamiltonposts toch?quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is serieus nog echt waar ook.
Ik weet alleen Eddy Mercx in 1969. Won dat jaar Geel, groen en bollen, en ook nog eens 6 etappes.quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Is het trouwens vaker voorgekomen dat iemand 3 truien wint in de TDF ?
quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend al flink bezig geweest.
Ik zat nog te denken om die post te melden maar dacht er komt vast wel een blauwe. En wegquote:
Nee, die waren er niet.quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar geen echte Hamiltonposts toch?
Nee preciesquote:
Oh god ja die absurde tijdrit van Rasmussenquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:08 schreef sportfreak het volgende:
Jumbo en zijn voorgangers hebben wel een ongelukkig verleden met de laatste tijdrit als ik het zo eens bedenk.
2018: Roglic stond voor de laatste tijdrit 3e, verliest podium door slechts 8e te worden in de tijdrit.
2014: Mollema stond 7e voor de laatste tijdrit, reed de tijdrit op een fiets met aanlopende rem, verloor 9 minuten en hield nog net een top 10 plek vast.
2006: Rasmussen stond 3e voor de laatste tijdrit, maar had daarin iets van 289 valpartijen en lekke banden en zakte terug tot plek 7.
Wout doet niet mee? Dat declasseert die ronde dan tot een nietszeggend tourtochtje.quote:
Want ik heb ze verwijderd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Want ik heb ze verwijderd.Jij rebelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
De voorjaar najaar klassiekers zijn dan ookquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wout doet niet mee? Dat declasseert die ronde dan tot een nietszeggend tourtochtje.
quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:06 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel doekoeLekker hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pogacar levert mij 85 euro op, voornamelijk door Tom en Primoz te layen voor en eerder deze Tour.
Vanmorgen kon je Roglic layen op 1.05. Met andere woorden, je kreeg 20 keer je inleg als hij de Tour niet zou winnen. Daar hadden we achteraf iets mee kunnen doen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
Geweldig was dat, je eerste 'website'quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:11 schreef Meke het volgende:
Oh mijn god er heet iemand in de balk kindertent. Dat was echt een fantastische website vroeger![]()
Ja en ik was daar echt een soort glitterhyveGerdaquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Geweldig was dat, je eerste 'website'met mooie plaatjes en kleurtjes.
Hvala ne nequote:Op zaterdag 19 september 2020 19:18 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
@:Meke Pogacar naar het songfestival voor Slovenië?
Denk dat hij het beter bij fietsen kan houdenquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:18 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
@:Meke Pogacar naar het songfestival voor Slovenië?
Inclusief zijn tweelingbroer?quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:19 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb trouwens ooit een Touretappe naar Bayonne langs de weg bijgewoond die door Hamilton werd gewonnen. Jullie mogen me niet aanraken.
Jaa en spelletje ook toch?quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en ik was daar echt een soort glitterhyveGerda
Oh jezusquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:24 schreef Em31 het volgende:
Oh wat leuk jongens, Sylvie is vandaag weer getrouwd! maar liefst 4 trouwjurken.
Als mijn eerste huwelijk het niet zou overleven zou ik me zo snel niet voor kunnen stellen dat ik weer zou willen trouwen. Dan is mijn geloof in het huwelijk als instituut wel een beetje weg denk ik.quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:24 schreef Em31 het volgende:
Oh wat leuk jongens, Sylvie is vandaag weer getrouwd! maar liefst 4 trouwjurken.
Oh het ging mij vooral om die vier trouwjurken.quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Als mijn eerste huwelijk het niet zou overleven zou ik me zo snel niet voor kunnen stellen dat ik weer zou willen trouwen. Dan is mijn geloof in het huwelijk als instituut wel een beetje weg denk ik.
Maar ja goed, de liefde doet gekke dingen met mensen.
Had dat even eerder gezegd Em. Dan hadden we naar de livestream kunnen kijken en niet naar de TDF.quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:24 schreef Em31 het volgende:
Ohh dat weet ik niet meerquote:
quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:24 schreef Em31 het volgende:
Het was geloof ik in het Sylviegate-topic hier op FOK! dat er zo'n filmpje gepost werd dat er in haar huis werd gefilmd, heb je dat gezien?quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:31 schreef Em31 het volgende:
Word je toch helemaal moe van als je elke dag zo perfect moet zijn. Heb er gewoon bijna respect voor
Nou dat inderdaadquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:31 schreef Em31 het volgende:
Word je toch helemaal moe van als je elke dag zo perfect moet zijn. Heb er gewoon bijna respect voor
Och valt wel mee hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:31 schreef Em31 het volgende:
Helaas, twee grote bobbelsquote:Op zaterdag 19 september 2020 18:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bad-se!
Vergeet niet een beetje met het sop te klieren, wellicht ontdek je dan twee kleine bobbels
Hoezo, dit is toch heel normaal?quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:31 schreef Meke het volgende:
[..]Ik kan me niet voorstellen dat je dan echt relaxed en blij bent met zo'n bruiloft, dan is het toch gewoon echt een statusding?!
Ik had er meer van verwacht.quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:24 schreef Em31 het volgende:
Dat bazennummer posten is nooit een blijk van haatquote:Op zaterdag 19 september 2020 18:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan niet eens een HATRIÐ MUN SIGRA referentie maken.
WTF, is dat van nu?quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoezo, dit is toch heel normaal?
[ afbeelding ]
Je bent de Prono van deze week ook al vergeten. Gaat het goed met je ?quote:
Neequote:Op zaterdag 19 september 2020 19:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het was geloof ik in het Sylviegate-topic hier op FOK! dat er zo'n filmpje gepost werd dat er in haar huis werd gefilmd, heb je dat gezien?
Man man man.
Dit doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoezo, dit is toch heel normaal?
[ afbeelding ]
Kijk eens vorige week zaterdag om 21.50quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je bent de Prono van deze week ook al vergeten. Gaat het goed met je ?
(Ik weet dit alleen omdat ik zelf ook twijfeldequote:Op zaterdag 19 september 2020 19:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Kijk eens vorige week zaterdag om 21.50
Dat scheelt echt veel hoorquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:35 schreef Greys het volgende:
Vanaf november waarschijnlijk al sneltest beschikbaar waarbij je binnen een uur of sneller de uitslag hebt. Net op journaal.
You'll be back! Soon you'll see!quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Horen jullie dat @:Guanabana @:Cee, NOG MEER HAMILTONSPAM!!![]()
Ja. Al moet er daarna dan nog een een extra test volgen ter bevestiging.quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:35 schreef Greys het volgende:
Vanaf november waarschijnlijk al sneltest beschikbaar waarbij je binnen een uur of sneller de uitslag hebt. Net op journaal.
Ik vind het nu ook leuker. Nostalgie met die oude kandidaten erbij, wat ergernispunten zijn nu minder aanwezig. Anders was ik misschien wel afgehaaktquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:07 schreef Guanabana het volgende:
Heb wel meer zin in dit seizoen van WIDM dan het vorige. Volledig door de kandidaten overigens, niet om de opdrachten enzo.
Dat zou wel echt top zijnquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:35 schreef Greys het volgende:
Ik heb niets gezegdquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:35 schreef Meke het volgende:
[..]
(Ik weet dit alleen omdat ik zelf ook twijfelde)
Hmm wat heb je er dan aan? Of is één van de twee (positief dan wel negatief) sowieso betrouwbaar? Want als hij af en toe een vals positief geeft maar negatief wel altijd goed is, scheelt dat alquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al moet er daarna dan nog een een extra test volgen ter bevestiging.
quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Neega het topic binnenkort eens opzoeken
Matig.quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:39 schreef Em31 het volgende:
Hier DE jurk voor de liefhebbers
[ afbeelding ]
Nee alleen maar lief toch dat je me hielp herinnerenquote:
quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:35 schreef Greys het volgende:
Ze ziet er inderdaad altijd fantastisch uit, maar je gaat bijna hopen dat ze soms ook verlept op de bank ligt in een trainingsbroek.quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:40 schreef Guanabana het volgende:
Kijk het is top voor haar dat ze er goed uitziet en daar haar best voor doet, etc, maar je kan toch nooit ontspannen als heel je verdienmodel op je imago gericht is en alles gefotografeerd en gefilmd moet? Nu geldt natuurlijk ook voor alle Instagram- en vlogpersonen, maar zij is wel echt diehard.
Wie is haar man?quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:39 schreef Em31 het volgende:
Hier DE jurk voor de liefhebbers
[ afbeelding ]
Nou nee dus, ze zei een keer in dat programma van Linda de Mol dat ze daar echt niet het type voor is is, en dat ze thuis alleen ook in een mooi jurkje bevallig op de bank zit. Serieusquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze ziet er inderdaad altijd fantastisch uit, maar je gaat bijna hopen dat ze soms ook verlept op de bank ligt in een trainingsbroek.
De rechter mag ik hopen. Zat ook al te denken.quote:
Als ie 90% betrouwbaar is kan je door twee tests te doen op 99% betrouwbaar komen als ze het met elkaar eens zijnquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Hmm wat heb je er dan aan? Of is één van de twee (positief dan wel negatief) sowieso betrouwbaar? Want als hij af en toe een vals positief geeft maar negatief wel altijd goed is, scheelt dat al
Als die linker meer geld heeft, sluit ik niets uitquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De rechter mag ik hopen. Zat ook al te denken.
Ik gok de toyboy rechts, maar ik weet verder niks van BN-ers, dus ik kan er naast zitten.quote:
Ohh heel iemand anders dusquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Deze kerel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We zijn Haterinnen.quote:Eine sehr schöne Wohnung.
Aber oh Gott, sie ist ein Haterinnen-Magnet. Schämt euch echt mal.
quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou nee dus, ze zei een keer in dat programma van Linda de Mol dat ze daar echt niet het type voor is is, en dat ze thuis alleen ook in een mooi jurkje bevallig op de bank zit. Serieus
Die letter op zijn riem geeft zeker aan: Hier moet je zijn?quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Deze kerel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wist al die tijd dat dat ging gebeuren.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:43 schreef Strani het volgende:
En op de onderste alsof hij zijn ondergang tegemoet looptquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:48 schreef Guanabana het volgende:
Op die bovenste foto ziet hij er wel sympathiek uit.
De Guanabana manier om te zeggen dat hij niet heel knap is (ben het wel met je eens).quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:48 schreef Guanabana het volgende:
Op die bovenste foto ziet hij er wel sympathiek uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |