Heb je er geld op gezet?quote:Op zaterdag 19 september 2020 13:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het duurt nog 3,5 uur voordat etappewinnaar Roglic moet.
Geen bitterballenquote:
Dit zijn briljante tactieken dit.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
De enige manier om de ticker "ESF vrij" te maken is doneren![]()
Slim bedacht...quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit zijn briljante tactieken dit.
Die 'lichtkrant' bovenaan waar die teksten voorbij komenquote:Op zaterdag 19 september 2020 14:34 schreef molloot200 het volgende:
Wat is die "ticker" waar jullie het de hele tijd over hebben?
En dan noem je mij opaquote:Op zaterdag 19 september 2020 14:36 schreef Guanabana het volgende:
Had ook nog nooit van het woord ticker gehoord hoor.
Veel plezier! Welke is het geworden?quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:07 schreef Arizona het volgende:
@:h_t ik heb zo’n Disneypuzzel gekocht bij de Kruidvat
Oma, ja.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:36 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan noem je mij opa
Of was het zelfs oma?
Die was me nog helemaal opgevallenquote:Op zaterdag 19 september 2020 14:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die 'lichtkrant' bovenaan waar die teksten voorbij komen
Apart, dat ding is er toch al zeker een weekquote:Op zaterdag 19 september 2020 14:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die was me nog helemaal opgevallen
Wellicht, hoewel het wel een beetje buiten het seizoen isquote:Op zaterdag 19 september 2020 14:45 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben benieuwd of we door deze leuke actie nieuwe vaste SC-bezoekers krijgen
Kunnen ze vast langzaam wennenquote:Op zaterdag 19 september 2020 14:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wellicht, hoewel het wel een beetje buiten het seizoen is
De SC is er altijd toch!quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mol gespotquote:Op zaterdag 19 september 2020 14:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die was me nog helemaal opgevallen
Dat is toch juist het leukste seizoen voor de niet esf-fan? Nu gaat het overal over en kunnen ze, wat kofflieleuk zegt, inderdaad wennen. Over een half jaar hebben we de nieuwelingen vast eurosongfestivalgek gemaaktquote:Op zaterdag 19 september 2020 14:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Tijd voor meer mods inderdaad.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:51 schreef molloot200 het volgende:
Er is ook wel een kans dat er negatievelingen/treiters hierheen gaan komen natuurlijk
We zijn trots.quote:Op zaterdag 19 september 2020 15:14 schreef Moira het volgende:
Jongons ik heb gewoon een Aloe vera plant verpot en 7 stekjes hun eigen potje gegeven
Voor het eerst in m’n leven een plant niet vermoord maar juist weer groen gekregen en kindjes laten baren
Dat allemaal Disneyfiguren in de theekopjes zittenquote:Op zaterdag 19 september 2020 14:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Veel plezier! Welke is het geworden?
Volgens mij hebben we dan dezelfdequote:Op zaterdag 19 september 2020 16:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat allemaal Disneyfiguren in de theekopjes zitten![]()
Ik bewaar hem tot wat minder mooi weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |