Nee, door rare Chinezen die vleermuizen vreten zitten we in deze situatie.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Door die gedachte zitten we nu in deze situatie.
Ditquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nee, door rare Chinezen die vleermuizen vreten zitten we in deze situatie.Waarschijnlijk dan toch.
Dan is er beperkt publiek, dus voor jou 10 anderenquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Stel dat het optie C wordt hè, en de helft live is en de andere helft zitten we als publiek naar een tv-scherm te kijken, kost m’n kaartje dan nog 100-nog-wat euro?
In een andere SC werd ik jaren terug al aangesproken als H_T, dus ik ben het gewendquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:09 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja op zich heb je me nu wel de optie gegeven om je gewoon HT te noemen
Ja snapjequote:Op vrijdag 18 september 2020 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Stel dat het optie C wordt hè, en de helft live is en de andere helft zitten we als publiek naar een tv-scherm te kijken, kost m’n kaartje dan nog 100-nog-wat euro?
Ja en dan H_T weer afgekort als HTquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:19 schreef H_T het volgende:
[..]
In een andere SC werd ik jaren terug al aangesproken als H_T, dus ik ben het gewend
Haateequote:Op vrijdag 18 september 2020 21:19 schreef H_T het volgende:
[..]
In een andere SC werd ik jaren terug al aangesproken als H_T, dus ik ben het gewend
Zo herkenbaar dit, heb ik vrijwel altijd met lapo'squote:Op vrijdag 18 september 2020 21:15 schreef Cee het volgende:
Sorry ik zat topic nog bij te lezen na het posten van mijn post, zag toen pas dat het LaPo was.
Dat zou natuurlijk heel erg jammer zijn. Tegelijk denk ik dan wel: het allergrootste feestje is toch al geweest, de avond dat we wonnen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:19 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja snapjeIk hoop zo dat we op z'n minst met z'n allen op 1,5m aanwezig mogen zijn
en zelfs dan vind ik eigenlijk dat de kaartjes dan al 'minder waard' zijn ofzo
Ben wel langzaam een beetje met het idee aan het dealen dat we gewoon echt pech hebben dat we nooit écht zullen proeven hoe zo'n hele Eurovillage is met al die duizenden fans van over het hele land. Dat het tóch anders dan optie A gaat zijn
Dat is zo waarquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk heel erg jammer zijn. Tegelijk denk ik dan wel: het allergrootste feestje is toch al geweest, de avond dat we wonnen.Dat is een avond die ik nooit zal vergeten.
Daar zou ik dan weer niet zomaar vanuit gaanquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:24 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat is zo waar
En ik denk ook dat we sowieso de smaak te pakken hebben in ESF-land dus dat er ook kans is dat we op relatief korte termijn gewoon weer winnen
Hier klamp ik me ook regelmatig aan vast. Dit had ik echt niet door de neus geboord willen zien worden. (arme IJslandersquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk heel erg jammer zijn. Tegelijk denk ik dan wel: het allergrootste feestje is toch al geweest, de avond dat we wonnen.Dat is een avond die ik nooit zal vergeten.
Ja echtquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Hier klamp ik me ook regelmatig aan vast. Dit had ik echt niet door de neus geboord willen zien worden. (arme IJslanders).
Little Bigquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:36 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja echt
Is er eigenlijk al nieuws wat ze voor Songvakappnin gaan doen? Ik hoop zo dat Dadi terug mag komen
En The Roop en Little Big?
Ik had het niet verwacht van mezelf maar ik ben er nog niet aan toe om veel ESF te luisteren.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb al die liedjes van 2020 nooit beluisterd eerlijk gezegd
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh wacht je bedoelt je hebt ze nooit gehoord?quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Waar is jouw punt?quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:50 schreef Moira het volgende:
Weet je wat eigenlijk ook wel een geruststelling is?
Dat zélfs in scenario D, er nog wordt ingeschat dat het perscentrum er evt. in aangepaste vorm alsnog zal zijnDus dat we er vanuit kunnen gaan dat we hoe dan ook Greys en Cee in dat perscentrum zien
![]()
Ja maar in hoeverre is er nog wat te reporten van daaruit als alles vanuit studio’s over heel Europa wordt gedaan en uitgezonden vraag ik me af.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:50 schreef Moira het volgende:
Weet je wat eigenlijk ook wel een geruststelling is?
Dat zélfs in scenario D, er nog wordt ingeschat dat het perscentrum er evt. in aangepaste vorm alsnog zal zijnDus dat we er vanuit kunnen gaan dat we hoe dan ook Greys en Cee in dat perscentrum zien
![]()
Echt al 9 maanden wegquote:
Geen flauw idee hoe het eruit zal komen te zien, maar het is alsnog aannemelijk dat jullie daar als pers bij mogen zijnquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar in hoeverre is er nog wat te reporten van daaruit als alles vanuit studio’s over heel Europa wordt gedaan en uitgezonden vraag ik me af.Met al die verbindingen en zo. En gaan ze dan dat gigantische, schitterende podium opbouwen voor “slechts” de presentatie tussendoor en de openings- en intervalact? Zou echt zo zonde zijn.
Nope. Kon me er niet echt toe zetten omdat ik natuurlijk allang zag aankomen dat dat hele ESF niet zou doorgaan...quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh wacht je bedoelt je hebt ze nooit gehoord?
Dan zal je aan deze ook weinig vinden. Rome 2021 had het kunnen zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nope. Kon me er niet echt toe zetten omdat ik natuurlijk allang zag aankomen dat dat hele ESF niet zou doorgaan...
Alleen die van Jeangu Macrooy ken ik (en vond en vind ik saai).
stomquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:58 schreef Moira het volgende:
[..]
Echt al 9 maanden wegkon 'ruilen' met het dooie account van een 'Moira' die alleen in 2001 een paar posts had
Italië is letterlijk altijd een van de favorieten thoughquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dan zal je aan deze ook weinig vinden. Rome 2021 had het kunnen zijn.
Blijft geweldigquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit had moeten winnen (had het niet gedaan overigens).quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:24 schreef usagi414 het volgende:
We hebben het topic kapotgemaakt @:Em31
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Nee klopt, de Italianen hadden weer boos de tv uit het raam kunnen gooien.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit had moeten winnen (had het niet gedaan overigens).
Toch had het heel veel sympathiestemmen opgeleverd.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit had moeten winnen (had het niet gedaan overigens).
quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee klopt, de Italianen hadden weer boos de tv uit het raam kunnen gooien.
Denk ook echt dat IJsland gewonnen zou hebben en ik hou van die man.quote:
Je zou zeggen van wel, maar we zullen nooit weten wat er echt allemaal gebeurd zou zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Denk ook echt dat IJsland gewonnen zou hebben en ik hou van die man.
dit iddquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Denk ook echt dat IJsland gewonnen zou hebben en ik hou van die man.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je zou zeggen van wel, maar we zullen nooit weten wat er echt allemaal gebeurd zou zijn.
Stel er was corona in 2014, dan hadden we gewoon altijd gedacht dat Ilse en Waylon de finale niet eens zouden halen.
Ik moest dit twee keer lezen.quote:Advocaat: boete Grapperhaus is ’een-tweetje’ met OM
quote:
Whut ja dat is echt bizar om te bedenkenquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je zou zeggen van wel, maar we zullen nooit weten wat er echt allemaal gebeurd zou zijn.
Stel er was corona in 2014, dan hadden we gewoon altijd gedacht dat Ilse en Waylon de finale niet eens zouden halen.
Daarom hebben ze het daar ook financieel zo slecht. Elk jaar een nieuwe tv moeten komen. Soms meerdere keren in een jaar als de Squadra Azzuri eruit ligt op het EK of WK, of als een Italiaan de Giro niet wint.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee klopt, de Italianen hadden weer boos de tv uit het raam kunnen gooien.
Welkomquote:
Ja hoor! Had op zich niet zoveel te doen, want vandaag deden we de zang en ik zing nietquote:
Jaaaa lijkt wel of die alweer een beetje vergeten is. Maar in mijn top 3 ookquote:
Door het falen van de mensheid als geheel zitten we in deze situatie.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nee, door rare Chinezen die vleermuizen vreten zitten we in deze situatie.Waarschijnlijk dan toch.
Jij speelt toch Britney? Nou is in dat geval goed playbacken ook prima, maar tochquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hoor! Had op zich niet zoveel te doen, want vandaag deden we de zang en ik zing niet![]()
Voor de tweede keer gezien, wat een meesterwerk. Niet te geloven dat hij qua effecten uit 1991 komt.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:57 schreef H_T het volgende:
[..]
I need your clothes, your boots and your motorcycle
Ja topfilmquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Voor de tweede keer gezien, wat een meesterwerk. Niet te geloven dat hij qua effecten uit 1991 komt.
Ik kan eigenlijk niet echt meer een goede top 10 maken hahaha. ESF 2020 is een beetje in m’n hoofd verdwenen. Bulgarije, Italië of IJsland had van mij mogen winnen in ieder geval.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaa lijkt wel of die alweer een beetje vergeten is. Maar in mijn top 3 ook
Zit wat in mja.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Door het falen van de mensheid als geheel zitten we in deze situatie.
We spelen allemaal muzikantenquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Jij speelt toch Britney? Nou is in dat geval goed playbacken ook prima, maar toch
Ja die drie ook echt zooooo tofquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk niet echt meer een goede top 10 maken hahaha. ESF 2020 is een beetje in m’n hoofd verdwenen. Bulgarije, Italië of IJsland had van mij mogen winnen in ieder geval.
Deel 1 heb ik vanmiddag weer gekeken, is ook wel oke. De rest ga ik niet kijken, dat geloof ik verder allemaal welquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja topfilmTijdje terug deel 1 weer gezien. Deel 3 gaat nog, Genisys hoeft voor mij niet en Dark Fate heb ik nog niet gezien
Ik begrijp beide kanten wel, maar je moet vooral ook snappen dat mensen die echt hun uiterste best doen om bij anderen weg te blijven nu, het moeilijk kunnen begrijpen dat anderen dat offer teniet doen door wel zonder voorzorgsmaatregelen te gaan feesten.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zit wat in mja.
Maar ik reageer soms wat allergisch op mensen die elkaar veroordelen omdat ze de nabijheid van andere mensen wagen op te zoeken in deze tijd, vandaar mijn reactie
Die is ook goed, al heeft die iets minder de tand des tijds doorstaan dan Terminator 2.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:58 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb vanmiddag ook RoboCop gekeken, vond ik ook geweldig.
Ja ik heb drie films gekeken vandaag![]()
RoboCop had ik denk ik een stuk toffer gevonden als ik die voor het eerst had gezien toen ik een jaar of 10 was, in plaats van halverwege de twintigquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:58 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb vanmiddag ook RoboCop gekeken, vond ik ook geweldig.
Ja ik heb drie films gekeken vandaag![]()
Ik zag hem nu voor het eerst en vond hem nog steeds heel leukquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:01 schreef H_T het volgende:
[..]
RoboCop had ik denk ik een stuk toffer gevonden als ik die voor het eerst had gezien toen ik een jaar of 10 was, in plaats van halverwege de twintig
Meh. Ik ga niet naar een discotheek ofzo. Een klein tuinfeestje moet op zich gewoon kunnen wmb.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik begrijp beide kanten wel, maar je moet vooral ook snappen dat mensen die echt hun uiterste best doen om bij anderen weg te blijven nu, het moeilijk kunnen begrijpen dat anderen dat offer teniet doen door wel zonder voorzorgsmaatregelen te gaan feesten.
Op de brandstapel met haarquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:33 schreef molloot200 het volgende:
Jinek stampt scenario A wel de grond in zeg
Ja, dat vind ik ook. Zolang men in elk geval probeert een beetje afstand te bewaren.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Meh. Ik ga niet naar een discotheek ofzo. Een klein tuinfeestje moet op zich gewoon kunnen wmb.
Je merkt het; we zijn allemaal een beetje geschrokken van deze post.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:03 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik heb afgelopen tijd wat klassiekers ingehaald. Alien (1979), Aliens (1986), Predator (1987), Totall Recall (1990), De Lift (1983). En dus RoboCop.
Oja en ook nog Nightmare on Elmstreet en Nightmare on Elmstreet 3. En Se7en en The Exorcist. En Escape from New York.
Nee hoor.quote:
Ja als iemand anders dit zou posten zou ik waarschijnlijk ook denken 'OKE BOEIEND MENS', maarja, wilde het toch even melden mochten er filmliefhebbers zijn die het interessant vindenquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Je merkt het; we zijn allemaal een beetje geschrokken van deze post.
Ja, waarom Nightmare 1 en 3 wel en 2 niet?quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Je merkt het; we zijn allemaal een beetje geschrokken van deze post.
Ik heb de laatste tijd geen films (19xx) gezienquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja als iemand anders dit zou posten zou ik waarschijnlijk ook denken 'OKE BOEIEND MENS', maarja, wilde het toch even melden mochten er filmliefhebbers zijn die het interessant vinden
Haha, ik zag en hoorde dat 3 beter bekend staat (en er is een podcast waarin 1 en 3 werden besproken die ik daarna wilde luisteren) dus ik dacht, ik sla 2 lekker over.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, waarom Nightmare 1 en 3 wel en 2 niet?
Nou echt he, wie doet zoiets!quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, waarom Nightmare 1 en 3 wel en 2 niet?
Voeg Amsterdammed dan ook toe aan je lijst. Dick Maas z`n beste als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja als iemand anders dit zou posten zou ik waarschijnlijk ook denken 'OKE BOEIEND MENS', maarja, wilde het toch even melden mochten er filmliefhebbers zijn die het interessant vinden
En wat is dan z'n beste als we het aan iemand anders vragen?quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Voeg Amsterdammed dan ook toe aan je lijst. Dick Maas z`n beste als je het mij vraagt.
Ja die heb ik een paar jaar geleden al gezienquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Voeg Amsterdammed dan ook toe aan je lijst. Dick Maas z`n beste als je het mij vraagt.
@Guanabana en @Redefine zijn de filmkenners. Ben ook maar een leek op dit gebiedquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
En wat is dan z'n beste als we het aan iemand anders vragen?
(Excuses hiervoor)
Haha ik ben ook een leek hoorquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Guanabana en @:Redefine zijn de filmkenners. Ben ook maar een leek op dit gebied
Ik denk Flodder.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
En wat is dan z'n beste als we het aan iemand anders vragen?
(Excuses hiervoor)
Ja qua horror en ook actie neerzetten is Maas wel een meest. Qua verhaal, acteerwerk en dialogen is het vaak erg slecht. Al met al heeft hij denk ik meer slechte dan goede films gemaakt. Prooi en Sint vallen vooral in die eerste categorie.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:21 schreef Guanabana het volgende:
De horror in De Lift is wel heel erg goed gedaan, heel effectief en vakkundig qua suspense en shots. Daar is absoluut niks mis mee.
De rest van de film is alleen een absurd slecht geacteerde derderangs soap.
Die laatste twee heb ik niet gezien, ook niet van planquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja qua horror en ook actie neerzetten is Maas wel een meest. Qua verhaal, acteerwerk en dialogen is het vaak erg slecht. Al met al heeft hij denk ik meer slechte dan goede films gemaakt. Prooi en Sint vallen vooral in die eerste categorie.
Ja, maar dat moest ik wel even checken.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is 'Buurman, wat doet u nu?', uit die eerste film?
quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is 'Buurman, wat doet u nu?', uit die eerste film?
quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:25 schreef sportfreak het volgende:
[..]![]()
Maar eigenlijk waren alle drie de films en de serie natuurlijk briljant
Alien(s)quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:03 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik heb afgelopen tijd wat klassiekers ingehaald. Alien (1979), Aliens (1986), Predator (1987), Totall Recall (1990), De Lift (1983). En dus RoboCop.
Oja en ook nog Nightmare on Elmstreet en Nightmare on Elmstreet 3. En Se7en en The Exorcist. En Escape from New York.
Met je 1000 filmsquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha ik ben ook een leek hoorIk zou mezelf geen kenner noemen
Sloeg dat een beetje aan daar? Lijkt me nogal lastig aangezien het toch wel typisch Nederlandse cultuur is die op de hak wordt genomen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]Ik vind het nog steeds leuk om afleveringen te zien af en toe.
Het werd overigens ook in Spanje uitgezonden, de serie.
Ja dat lijkt misschien veel, maar er zijn genoeg mensen met een veelvoud daarvanquote:
Sint heb ik destijds in de bios gezien, en die is wel slecht jaquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja qua horror en ook actie neerzetten is Maas wel een meest. Qua verhaal, acteerwerk en dialogen is het vaak erg slecht. Al met al heeft hij denk ik meer slechte dan goede films gemaakt. Prooi en Sint vallen vooral in die eerste categorie.
Ik geloof dat het nog wel een fanbase heeft. Ik denk dat het idee van een asociale familie in een nette buurt ook best universeel is op zich.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:31 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Sloeg dat een beetje aan daar? Lijkt me nogal lastig aangezien het toch wel typisch Nederlandse cultuur is die op de hak wordt genomen.
Ik had dat echt niet gedurfd op die leeftijdquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:32 schreef Cee het volgende:
Mijn zusje en ik keken vroeger herhaaldelijk De Lift en Amsterdamned, hadden we opgenomen op videoband. Vond het fantastisch griezelige absurde films.
Ik was 9 en m’n zusje 7 of zo.
Had je deze al een keer gezien ? Vraag me niet waarom maar voor mij is dit wat een film moet zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha ik ben ook een leek hoorIk zou mezelf geen kenner noemen
Sint was nog net vermakelijk genoeg door de thematiek. Prooi had ook dat niet, dus dat was toch helemaal een verschrikking.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sint heb ik destijds in de bios gezien, en die is wel slecht jaActeerwerk vooral, man man man. Maar toch vond ik het wel vermakelijk om te zien
Nee, zelfs nooit van gehoord! Dus daar heb je het alquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:32 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Had je deze al een keer gezien ? Vraag me niet waarom maar voor mij is dit wat een film moet zijn.
Trois couleurs: Rouge (1994) - IMDb
Trois couleurs: Bleu (1993) - IMDb
Trois couleurs: Blanc (1994) - IMDb
Ja, maar afleveringen als over Sinterklaas of Koninginnedag lijken me lastig te snappen voor een buitenstaanderquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof dat het nog wel een fanbase heeft. Ik denk dat het idee van een asociale familie in een nette buurt ook best universeel is op zich.
Dat hoeft geen probleem te zijn. Wij kunnen ook gewoon lachen om afleveringen van Amerikaanse shows waarin Thanksgiving een rol speelt.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:33 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, maar afleveringen als over Sinterklaas of Koninginnedag lijken me lastig te snappen voor een buitenstaander
Pero vecino, ¿qué haces ahora?, is in Spanje ook leukquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:33 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, maar afleveringen als over Sinterklaas of Koninginnedag lijken me lastig te snappen voor een buitenstaander
Als ze érgens Sinterklaas begrijpen is het natuurlijk wel Spanje hèquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:33 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik durf dat soort films nu niet meer te kijken.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik had dat echt niet gedurfd op die leeftijd![]()
(en ook niet gemogen)
Het is de enige Spanjaard die geld (in de vorm van cadeaus) naar Nederland brengt.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ze érgens Sinterklaas begrijpen is het natuurlijk wel Spanje hè
Ja precies, het idee achter Sint was nog wel vermakelijk. Hoe slecht die film verder eigenlijk gewoon isquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sint was nog net vermakelijk genoeg door de thematiek. Prooi had ook dat niet, dus dat was toch helemaal een verschrikking.
Nee, daar begrijpen ze Sinterklaas helemaal niet. De Sint wil ook nooit daar zijn verjaardag vieren.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:35 schreef Strani het volgende:
[..]
En terecht ook dat jullie dat de rest van het jaar moeten goedmakenquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is de enige Spanjaard die geld (in de vorm van cadeaus) naar Nederland brengt.
Stel je voor, Dieuwertje Blok ineens op tv: "Ja kinderen, Sinterklaas viert zijn verjaardag dit jaar thuis, tot volgend jaar!"quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, daar begrijpen ze Sinterklaas helemaal niet. De Sint wil ook nooit daar zijn verjaardag vieren.
Nou het is meer dat ze in Spanje wél weten dat het eigenlijk z'n sterfdag is en daar hebben ze respect voorquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, daar begrijpen ze Sinterklaas helemaal niet. De Sint wil ook nooit daar zijn verjaardag vieren.
Gedateerd in de zin dat je kan zien dat het nep is vanwege mindere effecten, en daardoor minder eng?quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:38 schreef Guanabana het volgende:
Ik durf Sint nu nog niet eens te kijkenIk ben echt een schijterd met horror. Ik durf alleen horror te kijken als ik denk dat ik genoeg gedateerd is. De Nightmare on Elmstreet films waren geen probleem meer.
The Exorcist was een gokje, maar dat ging ook net
Trusten!quote:
Maar hoe kan hij met de pakjesboot naar Nederland komen als hij eigenlijk dood is?quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou het is meer dat ze in Spanje wél weten dat het eigenlijk z'n sterfdag is en daar hebben ze respect voor
Ja precies. Als een film wat ouder wordt dan is het meestal toch wel minder eng. Zal niet altijd gelden maar meestal wel.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gedateerd in de zin dat je kan zien dat het nep is vanwege mindere effecten, en daardoor minder eng?
Leren die kids ook eens dat niks vanzelfsprekend isquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:39 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Stel je voor, Dieuwertje Blok ineens op tv: "Ja kinderen, Sinterklaas viert zijn verjaardag dit jaar thuis, tot volgend jaar!"
Dat zijn hulpsinterklazen!quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar hoe kan hij met de pakjesboot naar Nederland komen als hij eigenlijk dood is?Ik wil antwoorden Stranjaard!
Geen hulpstrani's?quote:
Ah, snap het welquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja precies. Als een film wat ouder wordt dan is het meestal toch wel minder eng. Zal niet altijd gelden maar meestal wel.
Had je dat niet wat subtieler kunnen melden?quote:
Is de Sint dood? Nee!quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou het is meer dat ze in Spanje wél weten dat het eigenlijk z'n sterfdag is en daar hebben ze respect voor
Geweldige filmquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:42 schreef Guanabana het volgende:
The Shining is van 1980 en nog steeds heel erg eng bijvoorbeeld.
Tevens mijn favoriete horrorfilm, ondanks dat hij zo eng is.
Dat was het altijd al Jobi.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Had je dat niet wat subtieler kunnen melden?Nu is mijn hele jeugd een grote leugen
Dus Jobi heeft hulpjobi'squote:Op vrijdag 18 september 2020 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Als die bestonden zou ik wel op 1 staan in de postcount.
Ja ook.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, snap het welZelf vind ik bij horrorfilms het enge vooral zitten in de spanning die wordt gecreëerd, en zo onderhuids aanwezig blijft, meer dan de beelden.
Stel je voor dat er om Sinterklaas een hele religie was ontstaan. Het Klazerdom.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:45 schreef H_T het volgende:
Of misschien is hij weer opgestaan, net als JC!
Dan vier je Eerste en Tweede Klaasdagquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Stel je voor dat er om Sinterklaas een hele religie was ontstaan. Het Klazerdom.
Is JC weer opgestaan?quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:45 schreef H_T het volgende:
Of misschien is hij weer opgestaan, net als JC!
Ik denk een motortje.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat moet eigenlijk wel, of anders doping.
Misschien zouden ze hem dan Sint Nicolaas kunnen noemen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Stel je voor dat er om Sinterklaas een hele religie was ontstaan. Het Klazerdom.
En dat had je niet eerder kunnen vertellen!?quote:
Geestenfilmsquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ook.
Films die ik echt nooit zal kijken zijn moderne geestenfilms, zoals The Conjuring en Insidious bijvoorbeeld. No way.
Maar je hebt ook meer 'hybride' horrors die niet per se alleen maar eng zijn, zoals Get Out, die kijk ik wel. Is ook wel een aanrader trouwens.
Was Sinterklaas niet Turks ? Of verpest ik nu alles.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand vernoemen naar een plein in de Efteling?quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien zouden ze hem dan Sint Nicolaas kunnen noemen.
Jullie zijn mijn dopingquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat moet eigenlijk wel, of anders doping.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Is JC weer opgestaan?![]()
Komt dat even mooi uit, we zoeken nog een nieuwe bondscoach namelijk.
Oh afschuwelijkquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geestenfilms![]()
Mijn lievelings qua horror
Gewoon omdat het kan.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:51 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand vernoemen naar een plein in de Efteling?
Ogen dichtdoen is juist handigerquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh afschuwelijk
Dan zou ik geen oog meer dichtdoen als ik die ga kijken.
Ik heb het Michels altijd kwalijk genomen dat hij niet voor JC koos in 1990, dus eindelijk de kans om het alsnog te worden.quote:
Dan zou hij ons wel verlossen van de mogelijke gruwel van Frank de Boer als bondscoach.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:54 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik heb het Michels altijd kwalijk genomen dat hij niet voor JC koos in 1990, dus eindelijk de kans om het alsnog te worden.
Frank de Boerquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zou hij ons wel verlossen van de mogelijke gruwel van Frank de Boer als bondscoach.
Gedomineerd op de eigen helft en de middenstip.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:59 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Frank de Boer
Tikkie breed, tikkie terug, nog een tikkie breed.
Na afloop weliswaar de wedstrijd verloren, maar toch maar mooi 80% balbezit!
iddquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:59 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Frank de Boer
Maar as jij de bal hep, ken de tegestander niet scoren!quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:59 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Frank de Boer
Behalve met Frank de Boer aan het roer.quote:Op zaterdag 19 september 2020 00:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar as jij de bal hep, ken de tegestander niet scoren!
oeh, vroeger was er ooit een soort piraten SC hier op Fokquote:Op zaterdag 19 september 2020 00:12 schreef H_T het volgende:
Avast, me hearties! Today be international talk like a pirate day! Arrr!
quote:Op zaterdag 19 september 2020 00:14 schreef Aoibhin het volgende:
Trusten allemaal!Deze hier gaat pitten, want vroeg op en moet nog wat attributen zoeken
Haar houten poot en haak.quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2020 00:12 schreef H_T het volgende:
Avast, me hearties! Today be international talk like a pirate day! Arrr!
Een schoon laken waar geen zichtbare vlekken meer in zittenquote:
OH JA DIE OOKquote:
quote:Op zaterdag 19 september 2020 00:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een schoon laken waar geen zichtbare vlekken meer in zittenEn een scheerapparaat, waarvan ik toch echt dacht dat ik die vanmiddag nog in de badkamer zag liggen
Ik kan eventueel nog iemand anders vragen een scheerapparaat of laken mee te nemen, maar morgen moeten we vroeg beginnen, dus het wordt krapquote:
Of allebei!quote:
uhu vlekkenquote:Op zaterdag 19 september 2020 00:22 schreef Aoibhin het volgende:
En ach, ik heb nu wel een laken en die is op zich schoon, komt net uit de was. Er zit alleen een zichtbare vlek in die er niet meer uitgaat![]()
Als ik niks beters vind, kan ik ook gewoon die meenemen. Het is toch alleen nog maar een rehearsal morgen. Voor het echie kan ik altijd nog een schonere kopen.
quote:Op zaterdag 19 september 2020 07:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Silke heeft me wakker gemaakt door op het bed op en neer te springen
quote:Op zaterdag 19 september 2020 07:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Silkequote:Op zaterdag 19 september 2020 07:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Goedmorgen Straaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Halloooooooo!!! Goed geslapen?quote:Op zaterdag 19 september 2020 08:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Goedmorgen Straaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Heb toch het gevoel dat de echte Strani ondertussen in de kelder zit en we de laatste weken praten met een of andere Noor. Kan niet anders.quote:
Jij møet je er niet mee bemoeienquote:Op zaterdag 19 september 2020 08:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb toch het gevoel dat de echte Strani ondertussen in de kelder zit en we de laatste weken praten met een of andere Noor. Kan niet anders.
Ja. #freestraniquote:Op zaterdag 19 september 2020 08:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb toch het gevoel dat de echte Strani ondertussen in de kelder zit en we de laatste weken praten met een of andere Noor. Kan niet anders.
quote:Op zaterdag 19 september 2020 08:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Lees effe een paar posts boven en je hebt je antwoordquote:
Hmm dat zegt niks over hoe je tót dat moment hebt geslapen.quote:Op zaterdag 19 september 2020 08:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lees effe een paar posts boven en je hebt je antwoord
Precies.quote:Op zaterdag 19 september 2020 08:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm dat zegt niks over hoe je tót dat moment hebt geslapen.
Het is nooit te vroeg voor pringlesquote:Op zaterdag 19 september 2020 08:44 schreef Strani het volgende:
Is het te vroeg om zin te hebben in pringles?
Ik had langer willen slapenquote:Op zaterdag 19 september 2020 08:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm dat zegt niks over hoe je tót dat moment hebt geslapen.
Als vervanging van rijstwafels?quote:Op zaterdag 19 september 2020 08:44 schreef Strani het volgende:
Je gebruikt een verkeerde smiley.quote:Op zaterdag 19 september 2020 08:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu ligt Silke op mijn schoot te slapen
quote:Op zaterdag 19 september 2020 08:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is nooit te vroeg voor pringles
Haha nee, die heb ik ook al een tijdje niet meer op trouwensquote:Op zaterdag 19 september 2020 08:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als vervanging van rijstwafels?
Bazin? Ik zie dat ze je nog niet gebroken heeft.quote:Op zaterdag 19 september 2020 08:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Eerst bazin wakker maken om vervolgens 1,5 uurlater zelf te gaan slapen
Ze heeft al dappere pogingen gedaanquote:Op zaterdag 19 september 2020 08:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Bazin? Ik zie dat ze je nog niet gebroken heeft.
De koffie apart, maar dan zeker het toastje wel erin dippen.quote:Op zaterdag 19 september 2020 08:47 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Haha nee, die heb ik ook al een tijdje niet meer op trouwens
In m'n nieuwe ochtendroutine heb ik eerst alleen maar een toastje met kaas en koffie (de koffie apart, niet op het toastje).
Haha nee nog net nietquote:Op zaterdag 19 september 2020 08:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
De koffie apart, maar dan zeker het toastje wel erin dippen.
Blijft een absurd systeem natuurlijk, zoals zo veel daar.quote:Op zaterdag 19 september 2020 09:01 schreef Hamlapjes het volgende:
Amerikaanse opperrechter Ruth Bader Ginsburg overleden.
Potverdikkie, dit is me toch een partij slecht nieuws![]()
Waar de Reps 4 jaar geleden nog heel hard riepen dat een nieuwe opperrechter niet benoemd moest worden in het verkiezingsjaar, moet je eens opletten hoe snel ze nu deze progressieve rechter gaan vervangen door een aartsconservatieve
Ja. Het is nu dan wel zo, dat veel republikeinse senatoren gezegd hebben dat weer gewacht moet worden na deze verkiezingen. Maar zodra Trump iemand nomineert en McConnel dit er doorheen gaat drukken, zullen die woorden niets meer waard blijken.quote:Op zaterdag 19 september 2020 09:01 schreef Hamlapjes het volgende:
Waar de Reps 4 jaar geleden nog heel hard riepen dat een nieuwe opperrechter niet benoemd moest worden in het verkiezingsjaar, moet je eens opletten hoe snel ze nu deze progressieve rechter gaan vervangen door een aartsconservatieve
Het is een schrale troost, maar het zou de hele week rotweer worden in Zwitserland.quote:Op zaterdag 19 september 2020 08:55 schreef Redefine het volgende:
Ik zit even te kijken naar het weerbericht voor de rest van Europa. Naarmate de week vordert gaat het steeds slechter weer worden in bijna heel Europa
Is dit een strikvraag? Is het ooit te vroeg voor zin in pringlesquote:Op zaterdag 19 september 2020 08:44 schreef Strani het volgende:
Ben ik ook bang voorquote:Op zaterdag 19 september 2020 09:01 schreef Hamlapjes het volgende:
Stomquote:Op zaterdag 19 september 2020 08:55 schreef Redefine het volgende:
Ik zit even te kijken naar het weerbericht voor de rest van Europa. Naarmate de week vordert gaat het steeds slechter weer worden in bijna heel Europa
Het zou alleen een schrale troost zijn als ik niet nog ergens anders naartoe zou willen.quote:Op zaterdag 19 september 2020 09:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is een schrale troost, maar het zou de hele week rotweer worden in Zwitserland.
Sicilië een optie?
Hier het dubbele, maar goed idee jaquote:
Wow, hoeveel drink jij er op een dag?quote:Op zaterdag 19 september 2020 10:31 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Hier het dubbele, maar goed idee ja
Meestal niet meer dan 5, maar had vanmorgen even wat extra's nodig.quote:Op zaterdag 19 september 2020 10:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow, hoeveel drink jij er op een dag?
Owws da's niks. Denk dat ik er al snel 5-8 wegwerk op een dag. Wordt tijd om te verminderenquote:Op zaterdag 19 september 2020 10:38 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Meestal niet meer dan 5, maar had vanmorgen even wat extra's nodig.
Dat wordt het als we de 3 uur naderen en/of passeren.quote:Op zaterdag 19 september 2020 04:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
is het nu super late night?
Ik zou niet zeggen “hou op Sean”, maar “ga vooral door Sean”.quote:Op zaterdag 19 september 2020 10:53 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgennnn.![]()
Wederom wakker worden met "echt-hele-mooie-blauwe-ogen-hou-op-met-me-Sean".
[ afbeelding ]
Goed punt.quote:Op zaterdag 19 september 2020 11:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zou niet zeggen “hou op Sean”, maar “ga vooral door Sean”.
Hahaha je noemt jezelf nog bazin t.o.v. Silke, wat schattig.quote:Op zaterdag 19 september 2020 08:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Eerst bazin wakker maken om vervolgens 1,5 uur later zelf te gaan slapen}:|
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 september 2020 11:28 schreef summer52 het volgende:
Bewijs dat katten altijd de baas zijn, kat in hondenmand Senna verbannen naar de kattenmand!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie dit zou de echte Strani nooit tegen mij zeggenquote:Op zaterdag 19 september 2020 08:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij møet je er niet mee bemoeien
Katten zijn de baasquote:Op zaterdag 19 september 2020 11:28 schreef summer52 het volgende:
Bewijs dat katten altijd de baas zijn, kat in hondenmand Senna verbannen naar de kattenmand!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat aantal haalde ik een jaartje geleden ook welquote:Op zaterdag 19 september 2020 10:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Owws da's niks. Denk dat ik er al snel 5-8 wegwerk op een dag. Wordt tijd om te verminderen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij denkt blijkbaar dat de rest van Nederland ook allemaal doof is.quote:Op zaterdag 19 september 2020 12:07 schreef Cyan9 het volgende:
Baudet haalt de woede van het Nederlandse volk op de hals, niemand komt aan Irma.
[ twitter ]
Echt, die man is niet meer serieus te nemen. Dit ook nog eens:quote:Op zaterdag 19 september 2020 12:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij denkt blijkbaar dat de rest van Nederland ook allemaal doof is.
crisiscommunicatie. Baudet vind het geen crisis, dus is het niet nodig.quote:Op zaterdag 19 september 2020 12:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Echt, die man is niet meer serieus te nemen. Dit ook nog eens:
[ twitter ]
Baudet is zelf een crisis.quote:Op zaterdag 19 september 2020 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
crisiscommunicatie. Baudet vind het geen crisis, dus is het niet nodig.
Ik bedoel natuurlijk: Haha nee joh, jij nog koffie?quote:Op zaterdag 19 september 2020 11:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zie dit zou de echte Strani nooit tegen mij zeggen
Ik snap ook niet wat hij wil bereiken eigenlijk. Zoveel stemmen zijn er nou toch ook weer niet te halen bij van die virusgekkiesquote:Op zaterdag 19 september 2020 12:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Echt, die man is niet meer serieus te nemen. Dit ook nog eens:
[ twitter ]
Lekker, je weet natuurlijk hoe ik mijn koffie drink!quote:Op zaterdag 19 september 2020 12:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk: Haha nee joh, jij nog koffie?
Team A!!quote:Op zaterdag 19 september 2020 12:18 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog even een boodschap in de balk gezet.
Ik vraag me af of hij het zelf wel weet.quote:Op zaterdag 19 september 2020 12:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat hij wil bereiken eigenlijk. Zoveel stemmen zijn er nou toch ook weer niet te halen bij van die virusgekkies
Goed puntquote:Op zaterdag 19 september 2020 12:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij het zelf wel weet.
Jaaquote:Op zaterdag 19 september 2020 12:18 schreef Greys het volgende:
Jazeker! Met een stukje gebak!quote:Op zaterdag 19 september 2020 12:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Lekker, je weet natuurlijk hoe ik mijn koffie drink!
Balk speciaal weer aangezet.quote:Op zaterdag 19 september 2020 12:18 schreef Greys het volgende:
404 Page not foundquote:Op zaterdag 19 september 2020 12:39 schreef Meke het volgende:
https://www.thebestsocial.media/nl/mooi-jaar-2020/
Over alle leuke dingen die in 2020 gebeurd zijn![]()
De website is geannuleerd, staat erquote:Op zaterdag 19 september 2020 12:39 schreef Meke het volgende:
https://www.thebestsocial.media/nl/mooi-jaar-2020/
Over alle leuke dingen die in 2020 gebeurd zijn![]()
Misschien eens in de ring zetten met Badr danquote:Op zaterdag 19 september 2020 13:00 schreef ijs_beer het volgende:
Vermoeiende vent dat het is. Ugh. Een dag niet geschopt een dag niet geleefd lijkt z'n credo wel.
Fantastischquote:Op zaterdag 19 september 2020 12:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ook goed gevonden in het topic:
[ twitter ]
[ twitter ]
Hihaho.quote:Op zaterdag 19 september 2020 12:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ook goed gevonden in het topic:
[ twitter ]
[ twitter ]
Inderdaad, lekker laten zwammen en hem de aandacht niet gunnen zou verstandiger zijn.quote:Op zaterdag 19 september 2020 13:16 schreef Strani het volgende:
Het enige dat ik nog over Baudet hoor is allemaal hier in de SC. Het is best te doen om 'm verder te vermijden.
Wij zijn de Tour.quote:
Och arrem.quote:
Was meer een anti stemquote:
Dan mag je blijven.quote:Op zaterdag 19 september 2020 13:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Was meer een anti stem![]()
Ga het niet weer doen
Ik vind anti-stemmen altijd zo onverantwoord hè... Stem dan helemaal niet, zou ik zeggen. Een partij de macht geven omdat je andere partijen teleurstellend vindt is niet de oplossing.quote:Op zaterdag 19 september 2020 13:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Was meer een anti stem![]()
Ga het niet weer doen
Blij meequote:
Dat is ook zo. Ga het ook zeker niet weer doen.quote:Op zaterdag 19 september 2020 13:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind anti-stemmen altijd zo onverantwoord hè... Stem dan helemaal niet, zou ik zeggen. Een partij de macht geven omdat je andere partijen teleurstellend vindt is niet de oplossing.
Hier ook niet neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |