Nee, door rare Chinezen die vleermuizen vreten zitten we in deze situatie.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Door die gedachte zitten we nu in deze situatie.
Ditquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nee, door rare Chinezen die vleermuizen vreten zitten we in deze situatie.Waarschijnlijk dan toch.
Dan is er beperkt publiek, dus voor jou 10 anderenquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Stel dat het optie C wordt hè, en de helft live is en de andere helft zitten we als publiek naar een tv-scherm te kijken, kost m’n kaartje dan nog 100-nog-wat euro?
In een andere SC werd ik jaren terug al aangesproken als H_T, dus ik ben het gewendquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:09 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja op zich heb je me nu wel de optie gegeven om je gewoon HT te noemen
Ja snapjequote:Op vrijdag 18 september 2020 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Stel dat het optie C wordt hè, en de helft live is en de andere helft zitten we als publiek naar een tv-scherm te kijken, kost m’n kaartje dan nog 100-nog-wat euro?
Ja en dan H_T weer afgekort als HTquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:19 schreef H_T het volgende:
[..]
In een andere SC werd ik jaren terug al aangesproken als H_T, dus ik ben het gewend
Haateequote:Op vrijdag 18 september 2020 21:19 schreef H_T het volgende:
[..]
In een andere SC werd ik jaren terug al aangesproken als H_T, dus ik ben het gewend
Zo herkenbaar dit, heb ik vrijwel altijd met lapo'squote:Op vrijdag 18 september 2020 21:15 schreef Cee het volgende:
Sorry ik zat topic nog bij te lezen na het posten van mijn post, zag toen pas dat het LaPo was.
Dat zou natuurlijk heel erg jammer zijn. Tegelijk denk ik dan wel: het allergrootste feestje is toch al geweest, de avond dat we wonnen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:19 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja snapjeIk hoop zo dat we op z'n minst met z'n allen op 1,5m aanwezig mogen zijn
en zelfs dan vind ik eigenlijk dat de kaartjes dan al 'minder waard' zijn ofzo
Ben wel langzaam een beetje met het idee aan het dealen dat we gewoon echt pech hebben dat we nooit écht zullen proeven hoe zo'n hele Eurovillage is met al die duizenden fans van over het hele land. Dat het tóch anders dan optie A gaat zijn
Dat is zo waarquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk heel erg jammer zijn. Tegelijk denk ik dan wel: het allergrootste feestje is toch al geweest, de avond dat we wonnen.Dat is een avond die ik nooit zal vergeten.
Daar zou ik dan weer niet zomaar vanuit gaanquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:24 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat is zo waar
En ik denk ook dat we sowieso de smaak te pakken hebben in ESF-land dus dat er ook kans is dat we op relatief korte termijn gewoon weer winnen
Hier klamp ik me ook regelmatig aan vast. Dit had ik echt niet door de neus geboord willen zien worden. (arme IJslandersquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk heel erg jammer zijn. Tegelijk denk ik dan wel: het allergrootste feestje is toch al geweest, de avond dat we wonnen.Dat is een avond die ik nooit zal vergeten.
Ja echtquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Hier klamp ik me ook regelmatig aan vast. Dit had ik echt niet door de neus geboord willen zien worden. (arme IJslanders).
Little Bigquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:36 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja echt
Is er eigenlijk al nieuws wat ze voor Songvakappnin gaan doen? Ik hoop zo dat Dadi terug mag komen
En The Roop en Little Big?
Ik had het niet verwacht van mezelf maar ik ben er nog niet aan toe om veel ESF te luisteren.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb al die liedjes van 2020 nooit beluisterd eerlijk gezegd
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh wacht je bedoelt je hebt ze nooit gehoord?quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Waar is jouw punt?quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:50 schreef Moira het volgende:
Weet je wat eigenlijk ook wel een geruststelling is?
Dat zélfs in scenario D, er nog wordt ingeschat dat het perscentrum er evt. in aangepaste vorm alsnog zal zijnDus dat we er vanuit kunnen gaan dat we hoe dan ook Greys en Cee in dat perscentrum zien
![]()
Ja maar in hoeverre is er nog wat te reporten van daaruit als alles vanuit studio’s over heel Europa wordt gedaan en uitgezonden vraag ik me af.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:50 schreef Moira het volgende:
Weet je wat eigenlijk ook wel een geruststelling is?
Dat zélfs in scenario D, er nog wordt ingeschat dat het perscentrum er evt. in aangepaste vorm alsnog zal zijnDus dat we er vanuit kunnen gaan dat we hoe dan ook Greys en Cee in dat perscentrum zien
![]()
Echt al 9 maanden wegquote:
Geen flauw idee hoe het eruit zal komen te zien, maar het is alsnog aannemelijk dat jullie daar als pers bij mogen zijnquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar in hoeverre is er nog wat te reporten van daaruit als alles vanuit studio’s over heel Europa wordt gedaan en uitgezonden vraag ik me af.Met al die verbindingen en zo. En gaan ze dan dat gigantische, schitterende podium opbouwen voor “slechts” de presentatie tussendoor en de openings- en intervalact? Zou echt zo zonde zijn.
Nope. Kon me er niet echt toe zetten omdat ik natuurlijk allang zag aankomen dat dat hele ESF niet zou doorgaan...quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh wacht je bedoelt je hebt ze nooit gehoord?
Dan zal je aan deze ook weinig vinden. Rome 2021 had het kunnen zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nope. Kon me er niet echt toe zetten omdat ik natuurlijk allang zag aankomen dat dat hele ESF niet zou doorgaan...
Alleen die van Jeangu Macrooy ken ik (en vond en vind ik saai).
stomquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:58 schreef Moira het volgende:
[..]
Echt al 9 maanden wegkon 'ruilen' met het dooie account van een 'Moira' die alleen in 2001 een paar posts had
Italië is letterlijk altijd een van de favorieten thoughquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dan zal je aan deze ook weinig vinden. Rome 2021 had het kunnen zijn.
Blijft geweldigquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit had moeten winnen (had het niet gedaan overigens).quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:24 schreef usagi414 het volgende:
We hebben het topic kapotgemaakt @:Em31
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Nee klopt, de Italianen hadden weer boos de tv uit het raam kunnen gooien.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit had moeten winnen (had het niet gedaan overigens).
Toch had het heel veel sympathiestemmen opgeleverd.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit had moeten winnen (had het niet gedaan overigens).
quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee klopt, de Italianen hadden weer boos de tv uit het raam kunnen gooien.
Denk ook echt dat IJsland gewonnen zou hebben en ik hou van die man.quote:
Je zou zeggen van wel, maar we zullen nooit weten wat er echt allemaal gebeurd zou zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Denk ook echt dat IJsland gewonnen zou hebben en ik hou van die man.
dit iddquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Denk ook echt dat IJsland gewonnen zou hebben en ik hou van die man.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je zou zeggen van wel, maar we zullen nooit weten wat er echt allemaal gebeurd zou zijn.
Stel er was corona in 2014, dan hadden we gewoon altijd gedacht dat Ilse en Waylon de finale niet eens zouden halen.
Ik moest dit twee keer lezen.quote:Advocaat: boete Grapperhaus is ’een-tweetje’ met OM
quote:
Whut ja dat is echt bizar om te bedenkenquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je zou zeggen van wel, maar we zullen nooit weten wat er echt allemaal gebeurd zou zijn.
Stel er was corona in 2014, dan hadden we gewoon altijd gedacht dat Ilse en Waylon de finale niet eens zouden halen.
Daarom hebben ze het daar ook financieel zo slecht. Elk jaar een nieuwe tv moeten komen. Soms meerdere keren in een jaar als de Squadra Azzuri eruit ligt op het EK of WK, of als een Italiaan de Giro niet wint.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee klopt, de Italianen hadden weer boos de tv uit het raam kunnen gooien.
Welkomquote:
Ja hoor! Had op zich niet zoveel te doen, want vandaag deden we de zang en ik zing nietquote:
Jaaaa lijkt wel of die alweer een beetje vergeten is. Maar in mijn top 3 ookquote:
Door het falen van de mensheid als geheel zitten we in deze situatie.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nee, door rare Chinezen die vleermuizen vreten zitten we in deze situatie.Waarschijnlijk dan toch.
Jij speelt toch Britney? Nou is in dat geval goed playbacken ook prima, maar tochquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hoor! Had op zich niet zoveel te doen, want vandaag deden we de zang en ik zing niet![]()
Voor de tweede keer gezien, wat een meesterwerk. Niet te geloven dat hij qua effecten uit 1991 komt.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:57 schreef H_T het volgende:
[..]
I need your clothes, your boots and your motorcycle
Ja topfilmquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Voor de tweede keer gezien, wat een meesterwerk. Niet te geloven dat hij qua effecten uit 1991 komt.
Ik kan eigenlijk niet echt meer een goede top 10 maken hahaha. ESF 2020 is een beetje in m’n hoofd verdwenen. Bulgarije, Italië of IJsland had van mij mogen winnen in ieder geval.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaa lijkt wel of die alweer een beetje vergeten is. Maar in mijn top 3 ook
Zit wat in mja.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Door het falen van de mensheid als geheel zitten we in deze situatie.
We spelen allemaal muzikantenquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Jij speelt toch Britney? Nou is in dat geval goed playbacken ook prima, maar toch
Ja die drie ook echt zooooo tofquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk niet echt meer een goede top 10 maken hahaha. ESF 2020 is een beetje in m’n hoofd verdwenen. Bulgarije, Italië of IJsland had van mij mogen winnen in ieder geval.
Deel 1 heb ik vanmiddag weer gekeken, is ook wel oke. De rest ga ik niet kijken, dat geloof ik verder allemaal welquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja topfilmTijdje terug deel 1 weer gezien. Deel 3 gaat nog, Genisys hoeft voor mij niet en Dark Fate heb ik nog niet gezien
Ik begrijp beide kanten wel, maar je moet vooral ook snappen dat mensen die echt hun uiterste best doen om bij anderen weg te blijven nu, het moeilijk kunnen begrijpen dat anderen dat offer teniet doen door wel zonder voorzorgsmaatregelen te gaan feesten.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zit wat in mja.
Maar ik reageer soms wat allergisch op mensen die elkaar veroordelen omdat ze de nabijheid van andere mensen wagen op te zoeken in deze tijd, vandaar mijn reactie
Die is ook goed, al heeft die iets minder de tand des tijds doorstaan dan Terminator 2.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:58 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb vanmiddag ook RoboCop gekeken, vond ik ook geweldig.
Ja ik heb drie films gekeken vandaag![]()
RoboCop had ik denk ik een stuk toffer gevonden als ik die voor het eerst had gezien toen ik een jaar of 10 was, in plaats van halverwege de twintigquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:58 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb vanmiddag ook RoboCop gekeken, vond ik ook geweldig.
Ja ik heb drie films gekeken vandaag![]()
Ik zag hem nu voor het eerst en vond hem nog steeds heel leukquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:01 schreef H_T het volgende:
[..]
RoboCop had ik denk ik een stuk toffer gevonden als ik die voor het eerst had gezien toen ik een jaar of 10 was, in plaats van halverwege de twintig
Meh. Ik ga niet naar een discotheek ofzo. Een klein tuinfeestje moet op zich gewoon kunnen wmb.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik begrijp beide kanten wel, maar je moet vooral ook snappen dat mensen die echt hun uiterste best doen om bij anderen weg te blijven nu, het moeilijk kunnen begrijpen dat anderen dat offer teniet doen door wel zonder voorzorgsmaatregelen te gaan feesten.
Op de brandstapel met haarquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:33 schreef molloot200 het volgende:
Jinek stampt scenario A wel de grond in zeg
Ja, dat vind ik ook. Zolang men in elk geval probeert een beetje afstand te bewaren.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Meh. Ik ga niet naar een discotheek ofzo. Een klein tuinfeestje moet op zich gewoon kunnen wmb.
Je merkt het; we zijn allemaal een beetje geschrokken van deze post.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:03 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik heb afgelopen tijd wat klassiekers ingehaald. Alien (1979), Aliens (1986), Predator (1987), Totall Recall (1990), De Lift (1983). En dus RoboCop.
Oja en ook nog Nightmare on Elmstreet en Nightmare on Elmstreet 3. En Se7en en The Exorcist. En Escape from New York.
Nee hoor.quote:
Ja als iemand anders dit zou posten zou ik waarschijnlijk ook denken 'OKE BOEIEND MENS', maarja, wilde het toch even melden mochten er filmliefhebbers zijn die het interessant vindenquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Je merkt het; we zijn allemaal een beetje geschrokken van deze post.
Ja, waarom Nightmare 1 en 3 wel en 2 niet?quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Je merkt het; we zijn allemaal een beetje geschrokken van deze post.
Ik heb de laatste tijd geen films (19xx) gezienquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja als iemand anders dit zou posten zou ik waarschijnlijk ook denken 'OKE BOEIEND MENS', maarja, wilde het toch even melden mochten er filmliefhebbers zijn die het interessant vinden
Haha, ik zag en hoorde dat 3 beter bekend staat (en er is een podcast waarin 1 en 3 werden besproken die ik daarna wilde luisteren) dus ik dacht, ik sla 2 lekker over.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, waarom Nightmare 1 en 3 wel en 2 niet?
Nou echt he, wie doet zoiets!quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, waarom Nightmare 1 en 3 wel en 2 niet?
Voeg Amsterdammed dan ook toe aan je lijst. Dick Maas z`n beste als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja als iemand anders dit zou posten zou ik waarschijnlijk ook denken 'OKE BOEIEND MENS', maarja, wilde het toch even melden mochten er filmliefhebbers zijn die het interessant vinden
En wat is dan z'n beste als we het aan iemand anders vragen?quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Voeg Amsterdammed dan ook toe aan je lijst. Dick Maas z`n beste als je het mij vraagt.
Ja die heb ik een paar jaar geleden al gezienquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Voeg Amsterdammed dan ook toe aan je lijst. Dick Maas z`n beste als je het mij vraagt.
@Guanabana en @Redefine zijn de filmkenners. Ben ook maar een leek op dit gebiedquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
En wat is dan z'n beste als we het aan iemand anders vragen?
(Excuses hiervoor)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |