Wat een geluksvogel ben je toch ook he, bijna dezelfde naam als Woutquote:Op vrijdag 18 september 2020 16:38 schreef Cyan9 het volgende:
Een bijna naamtopic voor mij, dank je @:Arizona .
Ik lust hem wel. Maar er zijn inderdaad wel lekkerder smaken.quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
White raspberry chocolade is niet lekker
Er is maar één Wout.quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:38 schreef H_T het volgende:
Die van Wout2Day? Aardige DJ hoor, maar bondscoach...
Hé Willemquote:Op vrijdag 18 september 2020 16:38 schreef Cyan9 het volgende:
Een bijna naamtopic voor mij, dank je @:Arizona .
Framboos en witte chocolade, wat is daar niet lekker aan?quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Geef maar aan mijquote:Op vrijdag 18 september 2020 16:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die van Tony's met knettersuiker? Stuur maar door hoorquote:Op vrijdag 18 september 2020 16:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gooit de chocolade richting Utrechtquote:
Ja, diequote:Op vrijdag 18 september 2020 17:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Die van Tony's met knettersuiker? Stuur maar door hoor
quote:
@D...quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:18 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Die is juist de allerlekkersteDie knetters zijn fantastisch
Malle meid.quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:19 schreef Meke het volgende:
Misschien toch niet openbaar op een forum met jeugdig publiek
Merciquote:Op vrijdag 18 september 2020 17:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gooit de chocolade richting Utrecht
Oeh, en er niets over durven zeggen tegen jou?quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:20 schreef Meke het volgende:
Ik maak al jaren toetjes voor kerst, bijna altijd met frambozen en witte chocolade want![]()
Maar nou kwam ik er laatst achter dat mijn zusje helemaal geen frambozen lust![]()
Zit gelukkig minstens 1,5 meter afstand tussenquote:
her loss.quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:20 schreef Meke het volgende:
Ik maak al jaren toetjes voor kerst, bijna altijd met frambozen en witte chocolade want![]()
Maar nou kwam ik er laatst achter dat mijn zusje helemaal geen frambozen lust![]()
Graag gedaanquote:Op vrijdag 18 september 2020 17:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nog bedankt voor de groetjes terug!
Nouuu ik vind dit echt geen Dave hoor!quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:D...
oh, je zag hem zelf ook al
Nouja meer niet de moeite waard vinden gok ikquote:Op vrijdag 18 september 2020 17:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh, en er niets over durven zeggen tegen jou?
quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:20 schreef Meke het volgende:
Ik vind het op zich wel ironisch dat de Geert fans dit prima vinden, maar wel op de achterste benen staan als er politici iets vergelijkbaars posten over het Suikerfeest.quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:37 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Die reacties hieronder van boze Gerda's. WE ZijN iN nEDErLanD GeeRT
Wil je nou beweren dat Geert Wilders een beetje hypocriet is.quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind het op zich wel ironisch dat de Geert fans dit prima vinden, maar wel op de achterste benen staan als er politici iets vergelijkbaars posten over het Suikerfeest.
Ik zou niet durven.quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wil je nou beweren dat Geert Wilders een beetje hypocriet is.
Apart wel ja, vroeger was rechts ook antisemitisch , tegenwoordig worden die plat geknuffeld door de rechtse politiek.quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb je de bingokaart al klaar liggen?quote:
Als ze nou eens beter zouden nadenken over wat Wout in deze situatie zou zeggen en doen, dan zou het allemaal veel beter verlopenquote:
Dan was er helemaal geen corona meer geweest.quote:Op vrijdag 18 september 2020 18:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ze nou eens beter zouden nadenken over wat Wout in deze situatie zou zeggen en doen, dan zou het allemaal veel beter verlopen
Eerder de fans....quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Geweldig!quote:Op vrijdag 18 september 2020 18:05 schreef Dave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Woutje L heeft een flinke stam.
Ook een prachtige (,) Dave:quote:Gezond
Wout draagt bij aan jouw gezondheid.
quote:Dit komt door zijn krachtige stam waarin hij al zijn voedingstoffen opslaat en dat maakt hem beresterk.
Ja doordat haar schoonmoeder het zeiquote:Op vrijdag 18 september 2020 17:48 schreef Em31 het volgende:
[..]En daar kwam je achter nadat ze al 5 jaar frambozen toetjes voor kerst eet?
Lekker joh.quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:37 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Die reacties hieronder van boze Gerda's. WE ZijN iN nEDErLanD GeeRT
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 18 september 2020 18:18 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zal maar eens gaan koken; krieltjes, sla erbij, en kaassteaks.
Ja planning is om nog wel weg te gaan. Naar Rome, Gdansk, Stockholm afhankelijk van wat er nog geel is.quote:Op vrijdag 18 september 2020 08:38 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
@:redefine succes met je laatste werkdag voor de vakantie. Heb je al wat andere plannen nu de reis niet doorgaat?
[..]
Staat wel in je agenda dat je vrij hebt gepland? Zo ja dan hebben ze gewoon pech toch
[..]
Ordnung muss sein!
Wat een diversiteit in mogelijke bestemmingenquote:Op vrijdag 18 september 2020 18:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja planning is om nog wel weg te gaan. Naar Rome, Gdansk, Stockholm afhankelijk van wat er nog geel is.
Ja @Redefine, Preston Palace is ook heel leuk!quote:Op vrijdag 18 september 2020 18:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat een diversiteit in mogelijke bestemmingen
Maar leuk dat je nog wel plannen hebt om weg te gaan! En als het allemaal toch echt niet lukt kom je maar naar Twente hoor
Preston Palace, als dát je kennismaking met Twente is kom je nooit meer terugquote:Op vrijdag 18 september 2020 18:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja @:Redefine, Preston Palace is ook heel leuk!
Dat is zo’n all-you-can-eat ding toch?quote:Op vrijdag 18 september 2020 18:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Preston Palace, als dát je kennismaking met Twente is kom je nooit meer terug
Ok ik vond het zwembad wel heel leuk maar dat was ook alles
Nee dat soort dingen heb ik liever ook nietquote:Op vrijdag 18 september 2020 18:40 schreef GeorgeM het volgende:
Is het raar dat ik het niet leuk vind als mijn zus foto’s van mij op Feesboek zet?
Nee hoor snap het wel. Ik zou het denk ik ook vragen als ik niet zeker weet of iemand het wel prettig vindt.quote:Op vrijdag 18 september 2020 18:40 schreef GeorgeM het volgende:
Is het raar dat ik het niet leuk vind als mijn zus foto’s van mij op Feesboek zet?
All-in hotel inderdaadquote:Op vrijdag 18 september 2020 18:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is zo’n all-you-can-eat ding toch?
quote:Op vrijdag 18 september 2020 18:41 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze boomer heeft mij op een lijstje gezet #okboomer mensen die dus duidelijk racistisch zijn terwijl deze boomer lekker klaagt over BuiTenLandeRS en dus een #okboomer verdiende
quote:Op vrijdag 18 september 2020 18:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee dat soort dingen heb ik liever ook niet
Mijn dochter vindt dat ik moeilijk doe.quote:Op vrijdag 18 september 2020 18:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee hoor snap het wel. Ik zou het denk ik ook vragen als ik niet zeker weet of iemand het wel prettig vindt.
Maar zijn dat echte racisten op die lijst of mensen die niet vierkant achter de blanke medemens staan en dus RACISTISCH tegen EIGEN VOLK?quote:Op vrijdag 18 september 2020 18:41 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze boomer heeft mij op een lijstje gezet #okboomer mensen die dus duidelijk racistisch zijn terwijl deze boomer lekker klaagt over BuiTenLandeRS en dus een #okboomer verdiende
Dat laatste, ik ben dus een echte racistquote:Op vrijdag 18 september 2020 18:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar zijn dat echte racisten op die lijst of mensen die niet vierkant achter de blanke medemens zijn en dus RACISTISCH tegen EIGEN VOLK?
En toch is het nog altijd een van de bekendste Twentse plekken buiten Twentequote:Op vrijdag 18 september 2020 18:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, een neef van mij is daar weleens geweest, en werd er ook niet wild van. Al vond zijn schoonfamilie het helemaal geweldigquote:
Ilse DeLange liket deze post niet. Tom Egbers ook niet.quote:Op vrijdag 18 september 2020 18:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En toch is het nog altijd een van de bekendste Twentse plekken buiten Twente
Zo vaak als ik ergens aan de andere kant van het land kom en zeg dat ik uit Almelo kom, dan roepen ze twee dingen: Herman Finkers () en Preston Palace (
)
Wat een aardige man.quote:Op vrijdag 18 september 2020 18:41 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan ben je ook wel een echte idioot zeg.quote:Op vrijdag 18 september 2020 18:47 schreef Momo het volgende:
Ooit was ik naar een feestje geweest en iemand zei ik zet de foto's op facebook. Toen dacht ik al mmm ok. Ik kijken naar die foto's. Zet er iemand een commentaar neer "Wie is die walvis naast je"
Dat zwembad was echt m'n favoriete kinderfeestje hoorquote:Op vrijdag 18 september 2020 18:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 september 2020 18:47 schreef Momo het volgende:
Ooit was ik naar een feestje geweest en iemand zei ik zet de foto's op facebook. Toen dacht ik al mmm ok. Ik kijken naar die foto's. Zet er iemand een commentaar neer "Wie is die walvis naast je"
Wat kut, ook gewoon naar om zo over vrienden van je vrienden te pratenquote:Op vrijdag 18 september 2020 18:47 schreef Momo het volgende:
Ik heb hetzelfde met haar vorige singles van Chromatica, ik ben er niet over uit of ik het nou leuk vind of niet.quote:
Precies. Ze weet dat ik er niet van houquote:Op vrijdag 18 september 2020 18:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Nee, daarom vind ik het vaak ook gewoon echt niet prettig om zomaar foto's van mensen online te plaatsen, of als anderen dat bij mij doen
Ja. Dit dusquote:Op vrijdag 18 september 2020 18:47 schreef Momo het volgende:
Ja gewoon asociaal over iemand te praten, of die gene zou wel of niet mee post.quote:Op vrijdag 18 september 2020 18:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat kut, ook gewoon naar om zo over vrienden van je vrienden te praten![]()
Wat Meke zegt dus.quote:Op vrijdag 18 september 2020 18:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat kut, ook gewoon naar om zo over vrienden van je vrienden mensen te praten![]()
Hij valt in het niet bij Sietse vanmiddagquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:08 schreef Momo het volgende:
Rutte doet dit soort dingen altijd goed
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij valt in het niet bij Sietse vanmiddag
Nee precies. Die hebben ze naast Hugo gezet in de hoop dat mensen dan nog blijven plakken om zijn stukje te horen .quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:10 schreef Strani het volgende:
Irma mocht Rutte niet outshinen natuurlijk.
Hoe is het nu in Spanje in jouw regio, gaat dat ook weer slechter?quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:10 schreef Strani het volgende:
Irma mocht Rutte niet outshinen natuurlijk.
Ben meer naar Irma aan het kijken dan naar Hugo aan het luisteren. Helpt niet echt om de boodschap door te krijgen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee precies. Die hebben ze naast Hugo gezet in de hoop dat mensen dan nog blijven plakken om zijn stukje te horen .
Ik zit het toevallig nét te bestuderen! Het lijkt eigenlijk wat te balanceren momenteel. We hebben wel echt een tweede golf maar als ik kijk naar het aantal nieuwe ziekenhuisopnames en het aantal actieve gevallen, lijkt dat een beetje gelijk te blijven of zelfs wat af te nemen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoe is het nu in Spanje in jouw regio, gaat dat ook weer slechter?
Ik val ook onder Haaglanden.quote:
God beschermt.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:15 schreef Cee het volgende:
Uitzondering voor religieuze bijeenkomsten, man man man.![]()
Gelukkig zijn dat grotendeels geen oudere mensen.
Dan hoeven de religieuze bijeenkomsten ook niet meer.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:17 schreef Cee het volgende:
[..]
2020 bewijst dat ie er geen zin meer in heeft.
God heeft af en toe even een break nodig van ons. Dit is zo'n momentje. Moeten we begrijpen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Onzin, dit is gewoon een straf voor het aanstellen van Jan Smit als ESF-host.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja lekker nog even uit tot 4 uur en iedereen aflebberen daar binnen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:19 schreef Dave het volgende:
Gaat nu niet iedereen dit weekend even flink doorzakken?
Ik voorspel dat morgen en overmorgen menig reporter bij de plaatselijke kroeg in [vul hier Randstadplaats in] staat om verslag te doen van mensen die zich nog even extra en masse zo lang mogelijk helemaal vol te laten lopen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:19 schreef Dave het volgende:
In Engeland gingen/gaan de kroegen om 23.00 dicht. Heeft ook niet echt geholpen met het terugdringen van alcoholgebruik.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:19 schreef Dave het volgende:
Van mij zou dat na Corona eigenlijk best gehandhaafd mogen worden.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:21 schreef Strani het volgende:
Die maatregel van dat je om 1 uur moet sluiten en dat om 12 uur geen nieuwe mensen meer binnen mogen komen is trouwens exact hetzelfde als hier.
Ja verschillende bestemmingen, en dan zou ik oorspronkelijk (voor Zwitserland) naar Servië en naar Montenegro gaanquote:Op vrijdag 18 september 2020 18:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat een diversiteit in mogelijke bestemmingen
Maar leuk dat je nog wel plannen hebt om weg te gaan! En als het allemaal toch echt niet lukt kom je maar naar Twente hoor
Mwah nee vind ik toch zonde voor de uitbaters.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van mij zou dat na Corona eigenlijk best gehandhaafd mogen worden.
Komen veruit de meeste besmettingen niet vooral uit de familie- en vriendensfeer?quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:24 schreef Em31 het volgende:
Maar willen jullie dan meteen de hele horeca dicht? Je moet toch ergens beginnen denk ik dan
Vanavond in laten gaan.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:24 schreef Em31 het volgende:
Maar willen jullie dan meteen de hele horeca dicht? Je moet toch ergens beginnen denk ik dan
Ik kom zo weinig in de kroeg dat het me eerlijk gezegd verbaasde dat het vaak later dan 1 uur ‘s nachts nog geopend is.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van mij zou dat na Corona eigenlijk best gehandhaafd mogen worden.
Aantal clusters met besmetting in horeca was 3 keer zo groot als een tijdje geleden, en de groepen in de horeca zijn groter dan thuis.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Komen veruit de meeste besmettingen niet vooral uit de familie- en vriendensfeer?
Ja maar (en dit begrijp ik wel), de grote clusters komen uit horeca. Niet dat kleine clusters geen gevolgen hebben maar achter de deur kan je niet handhaven.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Komen veruit de meeste besmettingen niet vooral uit de familie- en vriendensfeer?
Ik slaap om 01.00 uur meestal al 3 uur.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kom zo weinig in de kroeg dat het me eerlijk gezegd verbaasde dat het vaak later dan 1 uur ‘s nachts nog geopend is.
Ik heb vandaag nog een paar keer gebeld.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:24 schreef Dave het volgende:
Ik snap niet dat ze met dat testen continu achter de feiten aanlopen.
Ja maar dat moet uiteindelijk ook weer ergens vandaan komen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze dat niet met een grotere buffer hebben ingepland.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:28 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog een paar keer gebeld.
Niks. Nakkes. Nada.
Ik ookquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:27 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik slaap om 01.00 uur meestal al 3 uur.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kom zo weinig in de kroeg dat het me eerlijk gezegd verbaasde dat het vaak later dan 1 uur ‘s nachts nog geopend is.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:27 schreef Dave het volgende:
[..]
Aantal clusters met besmetting in horeca was 3 keer zo groot als een tijdje geleden, en de groepen in de horeca zijn groter dan thuis.
Okay apart, dat is hier in Spanje heel anders; hier hebben we bijna geen clusters uit de horeca.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar (en dit begrijp ik wel), de grote clusters komen uit horeca. Niet dat kleine clusters geen gevolgen hebben maar achter de deur kan je niet handhaven.
precies mijn ervaring, er was gewoon niet doorheen te komen en online kon ik mezelf in Arnhem inplannenquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:28 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog een paar keer gebeld.
Niks. Nakkes. Nada.
Vond ik ook ja!quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:32 schreef Greys het volgende:
Dat 1 op de 250 mensen momenteel besmettelijk is daar viel m'n bek wel even van open. En ook dat dat zo een beetje tussen neus en lippen werd genoemd.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:27 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik slaap om 01.00 uur meestal al 3 uur.
Jaquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:32 schreef Dave het volgende:
Misschien hadden jullie een afspraak voor elkaar moeten maken!
Wat dat betreft zou groepsimmuniteit aanstaande zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:32 schreef Greys het volgende:
Dat 1 op de 250 mensen momenteel besmettelijk is daar viel m'n bek wel even van open. En ook dat dat zo een beetje tussen neus en lippen werd genoemd.
Mooi op tijd voor ESFquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat dat betreft zou groepsimmuniteit aanstaande zijn.
Ja inderdaad, zal zeker schelen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vond ik ook ja!
Nu zal het per regio wel meer of veel minder zijn natuurlijk, maar toch.
Dat moet wel een extreem geval zijn geweest hoor, ik ben nog nooit zulke scenes tegengekomen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:35 schreef usagi414 het volgende:
[ twitter ]
Deze man is wel interessant om te volgen. De wijsheid heeft hij ook niet in pacht maar maakt wel vaak goede opmerkingen.
Fijn dat je ervan af bentquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
precies mijn ervaring, er was gewoon niet doorheen te komen en online kon ik mezelf in Arnhem inplannen![]()
(was voor jou wel wat geweest)
En nu laat ik me niet meer testen want mijn klachten zijn sinds vandaag weg.
Nouja sorry hoor, maar om nou daar de overheid ook de schuld van te gevenquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:35 schreef usagi414 het volgende:
[ twitter ]
Deze man is wel interessant om te volgen. De wijsheid heeft hij ook niet in pacht maar maakt wel vaak goede opmerkingen.
Van die kroegsluiting om 01.00 uur.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Over het algemeen of nu iets specifiek?
Hij wil weten wanneer hij de kroeg echt uit moet, snap ik wel.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:37 schreef Dave het volgende:
Vraag van Frits Wester: “meneer Rutte, u zei dat het licht om 12 uur aan moet, en meneer de Jonge zei dat het om 01.00 uur uit moet, wat is het nou?”
quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:37 schreef Cee het volgende:
Probleem is dat veel studenten nu toch niet kijken of luisteren maar nu in de kroeg zitten.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:32 schreef Dave het volgende:
Misschien hadden jullie een afspraak voor elkaar moeten maken!
En als ze wel kijken zullen sommigen er hun kont mee afvegen ben ik bang. Lang niet allemaal hoor. (En sommige ouderen lappen het net zo goed aan de laars. Kutlullen.)quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:37 schreef Cee het volgende:
Probleem is dat veel studenten nu toch niet kijken of luisteren maar nu in de kroeg zitten.
Ik keek een aantal weken geleden naar dat dashboard en toen was het nog iets van 1 op de 50.000 (of zoiets) en toen dacht ik ooooh, maar dit is ineens wel erg fors ja.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zal zeker schelen.
Maar dacht toch wel meteen aan hoe groot de kans dan wel is om er eentje tegen te komen in de supermarkt hier in deze regio. Toch maar eens per week gaan bestellen en dan alleen af en toe naar slager en groentenboer ofzo.
Ja, dat zou wel heel fijn zijn! Zolang school missen is echt niet leuk en goed. Anders misschien toch ergens anders een particuliere test proberen waar hij wel naartoe mag met klachtenquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:37 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Fijn dat je ervan af bent![]()
Ik kreeg deze week één keer iemand aan de telefoon en ik kon terecht in Amersfoort.
Ja daag. I’m not crazy Henkie![]()
Vandaag kreeg ik alleen maar te horen dat er geen telefoonlijnen beschikbaar zijn.
Hoop dat mijn zoon volgende week klachtenvrij is en hij weer naar school kan.
Fijn om te weten dat ik in mijn stad waarschijnlijk terecht zou kunnen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:37 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Fijn dat je ervan af bent![]()
Ik kreeg deze week één keer iemand aan de telefoon en ik kon terecht in Amersfoort.
Ja daag. I’m not crazy Henkie![]()
Nee nee, als je daadwerkelijk in Amersfoort wóónt kan je alleen in Apeldoorn terecht natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat ik in mijn stad waarschijnlijk terecht zou kunnen.
Ja dat sowieso natuurlijk. Maar het voelt nog wel anders als je het anoniem doet over iemand dan over iemand die dichtbij je staat? Klinkt stom want zou niet uit moeten maken, maar tochquote:Op vrijdag 18 september 2020 18:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja gewoon asociaal over iemand te praten, of die gene zou wel of niet mee post.
Ook mensen die bij anderen dan zoiets plaatsen van Iel, die groene jurk is echt oerlelijk.
Was wel rond de leeftijd 16-20 jaar, misschien zegt dat ook wel wat.
Bij een religieuze voorstelling niet, dus Jesus Christ Superstar kun je gewoon met zn allen naar toe.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:40 schreef Greys het volgende:
En geldt dat van die max 50 personen nou wel of niet in theaters en bioscopen etc?
Ik liep eergisteren in een stadje waar mondkapjes verplicht zijn en je zag vrijwel iedereen daar netjes mee rondlopen en als ze dat niet deden waren het grotendeels ouderen en mensen waarvan je wist dat die 1 longontsteking verwijderd waren van een ziekenhuisbed.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
En als ze wel kijken zullen sommigen er hun kont mee afvegen ben ik bang. Lang niet allemaal hoor. (En sommige ouderen lappen het net zo goed aan de laars. Kutlullen.)
Over mondkapjes is in z’n geheel met geen woord gerept.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:40 schreef Greys het volgende:
Heeft nou niet één journalist dé vraag durven stellen over dat stilzwijgend gewijzigde advies van RIVM over mondkapjes in de zorg? Of heb ik niet goed opgelet?
quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nouja sorry hoor, maar om nou daar de overheid ook de schuld van te gevenals je dat al niet snapt. En die moeder dus ook.
Misschien niet het juiste voorbeeld. Maar hij zegt wel zinnige dingen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat moet wel een extreem geval zijn geweest hoor, ik ben nog nooit zulke scenes tegengekomen.
Ze gaan toch pas om 11 uur de kroeg in.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:37 schreef Cee het volgende:
Je komt toch niet uit code rood gebied hè? We zitten hier al op het randje!quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:42 schreef Guanabana het volgende:
Ik kom volgende week waarschijnlijk naar Zwolle.
@:Dave
Wat kom je doen?quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:42 schreef Guanabana het volgende:
Ik kom volgende week waarschijnlijk naar Zwolle.
@:Dave
Als je kan aantonen/bewijzen dat je de maatregelen in acht kan nemen/neemt bij een evenement met meer dan 50 personen dan mag dat.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:40 schreef Greys het volgende:
En geldt dat van die max 50 personen nou wel of niet in theaters en bioscopen etc? Kan het gewoon niet meer bijhouden.
Ik had het over de Corona top 5.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Alleen Rusland komt nog toch? Hopelijk zakken die nog onder ons als het nummer uitkomt.
Amateurs, je een beetje zorgen maken over de vijfde plekquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Alleen Rusland komt nog toch? Hopelijk zakken die nog onder ons als het nummer uitkomt.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:43 schreef Dave het volgende:
[..]
Je komt toch niet uit code rood gebied hè? We zitten hier al op het randje!
Toch hartverwarmend, dit warme welkom.quote:
Of moet je naar Twentequote:Op vrijdag 18 september 2020 19:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee nee, als je daadwerkelijk in Amersfoort wóónt kan je alleen in Apeldoorn terecht natuurlijk.
Maar volgens mij niet bij familie evenementen, dat was me een beetje onduidelijk.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Als je kan aantonen/bewijzen dat je de maatregelen in acht kan nemen/neemt bij een evenement met meer dan 50 personen dan mag dat.
Die tweede was oprecht geïnteresseerd bedoeld! Ik kom nooit in de kroeg, dus kan je qua dat niets aanraden.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Toch hartverwarmend, dit warme welkom.
'leuk'quote:Op vrijdag 18 september 2020 18:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja @:Redefine, Preston Palace is ook heel leuk!
Je komt wel uit een veiligheidsregio met risicoprofiel 2 andersquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:45 schreef Guanabana het volgende:
Maar, nee ik kom niet uit code rood gebied.
Gaat het wel slecht in Zwolle, ja?
We doen een soort mini mini stedentripje in eigen land, zijn al maanden nergens geweest en Zwolle leek ons wel leuk.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:41 schreef Dave het volgende:
[..]
Bij een religieuze voorstelling niet, dus Jesus Christ Superstar kun je gewoon met zn allen naar toe.
Ik dacht dat je sws geen particuliere test kon doen met klachten. Zal nog es kijken.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel heel fijn zijn! Zolang school missen is echt niet leuk en goed. Anders misschien toch ergens anders een particuliere test proberen waar hij wel naartoe mag met klachten![]()
Er blijkt er hier in de buurt ook één te zitten, voor maar 40 euro, maar ik twijfel dan weer over de betrouwbaarheid
Ik ben één keer in Zwolle geweest en heb toen gegeten bij zo'n Shabu achtig iets, was heel lekker!quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:46 schreef Dave het volgende:
[..]
Die tweede was oprecht geïnteresseerd bedoeld! Ik kom nooit in de kroeg, dus kan je qua dat niets aanraden.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Toch hartverwarmend, dit warme welkom.
Jamaar jamaarquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je komt wel uit een veiligheidsregio met risicoprofiel 2 anders![]()
https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/
Nou ja het scheelt dat het niet mijn eerste ervaring met Twente zou zijnquote:Op vrijdag 18 september 2020 18:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ah top, dank je!quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Als je kan aantonen/bewijzen dat je de maatregelen in acht kan nemen/neemt bij een evenement met meer dan 50 personen dan mag dat.
Als ik de persconferentie goed begreep, mag dat, als er een vergunning is waarin ze kunnen aantonen dat de maatregelen toe te passen zijn, en als die 400 man niet allemaal uit 1 familie komt.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
De Doelen ging net weer concerten organiseren in de grote zaal voor 400 pers ipv 2000. Met anderhalve meter dus. Benieuwd of dat nu nog mag. (Ook ivm m'n werk). Maar kan me voorstellen dat velen met mij soms de draad kwijt zijn. Hoe vaak ik ook nog mensen hoor 'mag ik nou op dit moment wel of niet met 4 pers in een auto die niet uit een huishouden komen?' Het antwoord is ja, maar op de site van politie staat dus dat het niet mag en je er een bekeuring voor kunt krijgen. En op rijksoverheid staat dat het mag. Chaos.
Shabu hebben we nog niet, zou komen, maar weet niet of ze dat met Corona nog doorzetten.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:48 schreef Arizona het volgende:
Ik ben één keer in Zwolle geweest en heb toen gegeten bij zo'n Shabu achtig iets, was heel lekker!
Nee, die zijn zo slim niet joh.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:52 schreef Cyan9 het volgende:
Maar uh, gaan die kroeggangers uit het risico gebied voortaan niet gewoon net buiten het risicogebied naar de kroeg? Of begrijp ik de regionale maatregelen verkeerd?
Heb nog nooit een aflevering gezien. Maar Fidan vind ik sinds een bepaalde Op1 aflevering ook wel heel oke ja.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:53 schreef Strani het volgende:
Ik vind De Vooravond nog steeds leuk. Het verbaast me zelf ook. Of nee eigenlijk niet, want ik had Fidan al hoog zitten.
Ik weet denk ik welke, maar daarbuiten is ze ook best een toffe vrouw volgens mij.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb nog nooit een aflevering gezien. Maar Fidan vind ik sinds een bepaalde Op1 aflevering ook wel heel oke ja.
Kota Radja was hetquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Shabu hebben we nog niet, zou komen, maar weet niet of ze dat met Corona nog doorzetten.
Ik gok Blue Sakura of Kota Radja?
Ik ook, afgezien van de humoristische items.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:53 schreef Strani het volgende:
Ik vind De Vooravond nog steeds leuk. Het verbaast me zelf ook. Of nee eigenlijk niet, want ik had Fidan al hoog zitten.
Blue Sakuraquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben één keer in Zwolle geweest en heb toen gegeten bij zo'n Shabu achtig iets, was heel lekker!
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja het scheelt dat het niet mijn eerste ervaring met Twente zou zijn
Ik vind Fidan vrij irritant, en die Marcel van Nogwat vind ik helemaal vreselijk dus dat programma staat bij voorbaat al met 0-2 achter bij me.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:53 schreef Strani het volgende:
Ah, da’s die vingerplant inderdaad.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:59 schreef Cee het volgende:
die Marcel van Nogwat vind ik helemaal vreselijk
Je kan altijd de monkey nog spanken.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:00 schreef Cyan9 het volgende:
M'n gamegroep laat me in de steek. Nu weet ik niet wat ik vanavond moet doen, naast de was opvouwen.
De SC vanaf deel 1 modereren op quote/layout/spel/grammatica/TT-fouten.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:00 schreef Cyan9 het volgende:
M'n gamegroep laat me in de steek. Nu weet ik niet wat ik vanavond moet doen, naast de was opvouwen.
Daar heb ik helemaal niks aan Daaf.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:01 schreef Dave het volgende:
[..]
Je kan altijd de monkey nog spanken.
Ik neem bij voorbaat afstand van alles wat ik heb gepost. En sorry daarvoor.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De SC vanaf deel 1 modereren op quote/layout/spel/grammatica/TT-fouten.
Daar heb ik helemaal niks aan Ferd.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan wax je de carrot.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal niks aan Daaf.
Ik mag graag een paar oude delen integraal teruglezen voor het slapengaan en dan storen dat soort dingen me. Bovendien word jij ervoor betaald om dit soort werk te doen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal niks aan Ferd.
Word ik betaald?quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik mag graag een paar oude delen integraal teruglezen voor het slapengaan en dan storen dat soort dingen me. Bovendien word jij ervoor betaald om dit soort werk te doen.
Edit: ik las Daves post verkeerd.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:08 schreef Dave het volgende:
Dus ergens snap ik de frustratie wel bij de horeca.
75% van die mensen hebben dan waarschijnlijk zoveel interacties gehad dat het niet te herleiden is?quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:07 schreef Dave het volgende:
Bij 75% van de besmettingen is de bron niet te herleiden.
Bij de overige 25%:
- meer dan de helft in de thuis situatie
- een tiende bij overige familie
- een tiende op het werk en in verpleeghuizen
- horeca 5%
Niks van gemerkt. Toch maar eens met het team overleggen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar storten we als users nu toch die 25.000 euro voor?
Ik leerde net nog van jou dat het om clusters ging.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:08 schreef Dave het volgende:
Dus ergens snap ik de frustratie wel bij de horeca.
Was bij het journaal. iS tOcH FeEKnjoEz!1!!1quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Edit: ik las Daves post verkeerd.
Dat werd uitgelegd bij de vooravond.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik leerde net nog van jou dat het om clusters ging.
Er staat nog een goede musical op Disney+quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:00 schreef Cyan9 het volgende:
Of er zijn heel veel asymptomatische verspreiders...quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:11 schreef Momo het volgende:
[..]
75% van die mensen hebben dan waarschijnlijk zoveel interacties gehad dat het niet te herleiden is?
Als je gewoon afstand houd moet dat wel meevallen, maar dat gebeurd ook niet echt.
Maar he morgen komt ook een goede vriendin op bezoek hier, gewoon over de vloer. Maar ik beperk dat soort dingen wel. En ze is ook voorzichtig dat ze een risicogroep is.
Echt een feestje met 20 man dicht op elkaar in een woonkamer?quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb morgen een feestje maar de helft van de mensen komt nu ineens niet meer.Naja, ik snap het ergens wel.
De andere 100 nog wel? Nu kan het nog hè, tot zondag!quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb morgen een feestje maar de helft van de mensen komt nu ineens niet meer.Naja, ik snap het ergens wel.
Wel verstandig denk ikquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Of van die mensen die niet kee willen werken.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of er zijn heel veel asymptomatische verspreiders...
Misschien wel die musical die alle stream records verbreekt. Misschienquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Er staat nog een goede musical op Disney+
Ik heb geen Disney+.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij er nogquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:20 schreef Cyan9 het volgende:
Nou, de was is opgevouwen. So far mijn avond vullende programma.
The social dilemma op Netflix?quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:20 schreef Cyan9 het volgende:
Nou, de was is opgevouwen. So far mijn avond vullende programma.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:21 schreef Dave het volgende:
Hadden jullie deze “honden zijn bang voor katten” al gezien?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer
Meer dan 20 euro donerenquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:21 schreef Koen66 het volgende:
Hoe heeft TFP die grote letters gekregen in de donatie banner?
Ik ben zo ook weg, Ratched kijken.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij er nog
Nou ben ik er niet zo heel lang meer want ik ga zo Gotham kijken
Ik ben maar gaan Tinderen, maar dat stemt me nou ook niet echt vrolijk.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij er nog
Nou ben ik er niet zo heel lang meer want ik ga zo Gotham kijken
Nee, met circa 10-12 ofzo in de tuin. Komen er nu nog 6.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Echt een feestje met 20 man dicht op elkaar in een woonkamer?
O dat lijkt me ook een toffe serie, ben heel benieuwd!quote:
Met zulke groepen zal ik altijd wel nu een beetje mijn afstand houden. Leuk is het niet.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nee, met circa 10-12 ofzo in de tuin. Komen er nu nog 6.
Mja, ik snap het ergens ook wel. Mijn gedachte is juist: er komen ongetwijfeld weer strengere maatregelen aan, dus nu nog maar even snel een feestje meepikken.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Met zulke groepen zal ik altijd wel nu een beetje mijn afstand houden. Leuk is het niet.
Ik heb de laatste tijd in echt kleine groepen of 1 op 1 met mensen afgesproken.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Al die knappe gasten maken me droevig.
Gelukkig kan je Gordon niet meer tegenkomen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben maar gaan Tinderen, maar dat stemt me nou ook niet echt vrolijk.
Die viel toch al niet binnen m'n filter.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gelukkig kan je Gordon niet meer tegenkomen.
Gordon onthult: Ik ben van Tinder gegooid!
Wel even een changelog bijhoudenquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Let's have another round tonightquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Andy is leukquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:49 schreef Greys het volgende:
Voor wie er evt weer wil youtube chatten met Andy Eurovoxx. Begint negen uur.
[ twitter ]
Ohja dat weet ik nog welquote:Op donderdag 17 september 2020 22:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De eerste meet waar wij allebei waren, werd juist die andere inside joke geboren. Ik liep verkeerd en de beer moest me komen zoeken
Heb hem al sinds de verkiezingsperiode van 2015, toen hij nog niet eens (of misschien net) de Republikeinse kandidaat was en ik dat grappig vondquote:Op donderdag 17 september 2020 22:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Verhip, dat is Trump in je UI
lekker laat ook weer...
quote:Op donderdag 17 september 2020 22:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah vandaar! Ik dacht dat dit van de bruiloft van Moira's zus was en vond ze al verdacht veel op elkaar lijken
Aaaah zo leukquote:Op donderdag 17 september 2020 22:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ahh zo cool![]()
Wij gingen op de babyshower rompertjes versieren en toen had ik er een gemaakt met "if you think I'm cute, you should see my aunt"
![]()
Je praat ook zo liefdevol over hem, leuk![]()
![]()
Cornald en Sietsequote:
Uit de mail van Paylogic, ik hou zo m'n hart vast voor dikgedruktequote:But with over eight months to go until the shows, it is too early to take a decision on which scenario to follow. We expect to take that decision in the early months of 2021. If such decision has consequences for your ticket, we will reach out to you.
En oprecht aardig. Vergeet nooit dat Cee en ik best zenuwachtig waren op onze eerste EIC persmiddag en hij meteen zei dat als we maar érgens hulp bij nodig hadden we meteen konden roepen.quote:
awwwww zo lief datquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En oprecht aardig. Vergeet nooit dat Cee en ik best zenuwachtig waren op onze eerste EIC persmiddag en hij meteen zei dat als we maar érgens hulp bij nodig hadden we meteen konden roepen.
Ik heb nog vrij veel hoop op een vaccin tegen die tijd hoor. Dus zelfs optie A sluit ik nog lang niet uit.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:52 schreef Moira het volgende:
[..]
Uit de mail van Paylogic, ik hou zo m'n hart vast voor dikgedrukte![]()
Sowieso jammer dat we waarschijnlijk al niet van een Eurovillage met duizenden Europezen kunnen genieten, maar als ik ook nog eens zelf niet meer kan gaan omdat het niet in de venue past bijv. ga ik wel echt stuk
quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Misschien wel die musical die alle stream records verbreekt. Misschien
[ twitter ]
Ik had toch voor een halve finale live show moeten gaan.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:52 schreef Moira het volgende:
[..]
Sowieso jammer dat we waarschijnlijk al niet van een Eurovillage met duizenden Europezen kunnen genieten, maar als ik ook nog eens zelf niet meer kan gaan omdat het niet in de venue past bijv. ga ik wel echt stuk
I need your clothes, your boots and your motorcyclequote:Op vrijdag 18 september 2020 19:57 schreef Guanabana het volgende:
Straks ga ik Terminator 2 kijken, genot.
Ik hoop ook op A met een wijdverspreid vaccinquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nog vrij veel hoop op een vaccin tegen die tijd hoor. Dus zelfs optie A sluit ik nog lang niet uit.
#TeamKomtGoed
Het is maar 6,99 en compleet het waardquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:56 schreef Moira het volgende:
[..]wat gaaf voor ze
Ik heb geen Disney+ en wil het eigenlijk ook niet speciaal voor 1 dingetje nemen, maar misschien is 10¤ betalen om ouderwets een 'musicalfilm te huren' het op zich ook wel waardHeb alleen een paar bootlegs gezien
Van een mod verwacht je toch niet zulke ondegelijke voorstellenquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:57 schreef H_T het volgende:
[..]
I need your clothes, your boots and your motorcycle
oh ook nog goedkoper dan ik dachtquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Het is maar 6,99 en compleet het waard![]()
Ik heb hetzelfde. Zoveel mensen hier die het zo goed vinden.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:56 schreef Moira het volgende:
[..]wat gaaf voor ze
Ik heb geen Disney+ en wil het eigenlijk ook niet speciaal voor 1 dingetje nemen, maar misschien is 10¤ betalen om ouderwets een 'musicalfilm te huren' het op zich ook wel waardHeb alleen een paar bootlegs gezien
Ik moet er ook aan wennen dat jij geen Hawaii_Tim meer heet trouwensquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:57 schreef H_T het volgende:
[..]
I need your clothes, your boots and your motorcycle
Veranderingen, al die veranderingenquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:02 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik moet er ook aan wennen dat jij geen Hawaii_Tim meer heet trouwens
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:02 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Zoveel mensen hier die het zo goed vinden.
En ik mag van Strani het niet 'illegaal' gaan dowloaden, als ik al zou weten waar ik het kan vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Moira op 18-09-2020 21:11:57 ]Fuck the EBU.
Je mag gewoon Tim blijven zeggen hoorquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:02 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik moet er ook aan wennen dat jij geen Hawaii_Tim meer heet trouwens
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Je mag gewoon Tim blijven zeggen hoor
T is ook weer zo kortquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Je mag gewoon Tim blijven zeggen hoor
Waar veel mensen worden aangesproken met een afkorting van hun naam kiezen ze er bij mij vaak voor om m'n naam drie keer zo lang te makenquote:
Door die gedachte zitten we nu in deze situatie.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mja, ik snap het ergens ook wel. Mijn gedachte is juist: er komen ongetwijfeld weer strengere maatregelen aan, dus nu nog maar even snel een feestje meepikken.
Ja op zich heb je me nu wel de optie gegeven om je gewoon HT te noemenquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Waar veel mensen worden aangesproken met een afkorting van hun naam kiezen ze er bij mij vaak voor om m'n naam drie keer zo lang te maken
NOU KEN IK GOFFERREDOMME NIE MEER ME DAGELIJKSE DRIE-UURTJE-BAOPAO BESTELLEN.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:06 schreef Greys het volgende:
De nieuwe maatregelen voor Rotterdam. Afhaalrestaurants moeten om 02.00 uur dicht. Oke. Ik heb niet echt het idee dat deze dingetjes nou veel gaan schelen hoor.
https://indebuurt.nl/rott(...)ter&utm_medium=tweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:09 schreef Cee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Stel dat het optie C wordt hè, en de helft live is en de andere helft zitten we als publiek naar een tv-scherm te kijken, kost m’n kaartje dan nog 100-nog-wat euro?quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:52 schreef Moira het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |