Hallo.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:28 schreef Dave het volgende:
Bas van der Veer, boomdeskundige
[ afbeelding ]
Takkie, eh...quote:Op donderdag 17 september 2020 22:28 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Boom van een vent?quote:Op donderdag 17 september 2020 22:28 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Ohhquote:Op donderdag 17 september 2020 22:28 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, #teambaard hierquote:
Lelijke tattooquote:
Jeweettochquote:
quote:
Zijn er nieuwe afleveringen? En is dat tegenwoordig op donderdag?quote:Op donderdag 17 september 2020 22:29 schreef Dave het volgende:
Oh ja, takkenwijf in Mr. Frank Visser doet uitspraak. Over een geschil met bomen.
Oh hoiquote:
Meh. Doe mij Thor maarquote:
Veni Vidi Viciquote:Op donderdag 17 september 2020 22:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik dacht dat er "Wet wet wet" stond.
Ja he? Vond ik ookquote:
A beard might helpquote:Op donderdag 17 september 2020 22:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik laat voortaan 2 baarden staan!
Dat is zeker het verhaal erachter!quote:Op donderdag 17 september 2020 22:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hij kwam? Hij zag het? En hij overwon?
@:Dave
In het nummer Fireballquote:Op donderdag 17 september 2020 22:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hij kwam? Hij zag het? En hij overwon?
@:Dave
quote:I came, I saw, I conquered or should I say I saw, I conquered, I came?
Ze hadden Corona maatregelen, dus denk ja?quote:Op donderdag 17 september 2020 22:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Zijn er nieuwe afleveringen? En is dat tegenwoordig op donderdag?
Dat valt er niet af te boenenquote:Op donderdag 17 september 2020 22:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou.
[ afbeelding ]
Is dit zo'n plaatje wat je moet inkleuren? Zo'n "Iedereen kan schilderen"- op nummer?quote:Op donderdag 17 september 2020 22:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou.
[ afbeelding ]
Oeh leukquote:Op donderdag 17 september 2020 22:41 schreef Dave het volgende:
[..]
Ze hadden Corona maatregelen, dus denk ja?
Ik ben er meestal niet zo van, maar ik vind Danny Soar echt een knappe gast.quote:
Dan is dit toch leukerquote:Op donderdag 17 september 2020 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dit zo'n plaatje wat je moet inkleuren? Zo'n "Iedereen kan schilderen"- op nummer?
Ik bleef hangen na chateau meiland, weet niet hoe lang er al nieuwe afleveringen zijn.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Oeh leukBinnenkort maar eens kijken
Wat een bijzondere blik.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:43 schreef Dave het volgende:
Het duurt even 30 minuten, maar dan heeft Dave ook een screenshot hoor!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 september 2020 22:43 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Wow, zelfs Jobi loopt zelden meer dan 1 topic achterquote:Op donderdag 17 september 2020 22:47 schreef Strani het volgende:
Ik vond het eigenlijk al best stil de laatste twee uur. Bleek ik twee topics achter te lopen.
Dit vinden wij niet vreemd.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:47 schreef Strani het volgende:
Ik vond het eigenlijk al best stil de laatste twee uur. Bleek ik twee topics achter te lopen.
Ik val niet op smurfen!quote:Op donderdag 17 september 2020 22:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Misschien in een bad met blauwe kleurstof?
Ja. Nou is het ook niet dat ik twee uur naar de laatste post zat te staren, maar ik kwam wel regelmatig langs de FOK!-tab en vond het toch wel gek dat niemand nog wat zeiquote:Op donderdag 17 september 2020 22:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wow, zelfs Jobi loopt zelden meer dan 1 topic achter
Is dat die uit het plaatje?quote:Op donderdag 17 september 2020 22:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben er meestal niet zo van, maar ik vind Danny Soar echt een knappe gast.
Zit je op de voor- of de achtergrond Dave?quote:Op donderdag 17 september 2020 22:43 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ze is juist beleefd genoeg om niet over ze te struikelen.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2020 22:47 schreef Strani het volgende:
Ik ben niet meer alleenquote:Op donderdag 17 september 2020 22:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wow, zelfs Jobi loopt zelden meer dan 1 topic achter
C) None of the above.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zit je op de voor- of de achtergrond Dave?
quote:Op donderdag 17 september 2020 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Nou is het ook niet dat ik twee uur naar de laatste post zat te staren, maar ik kwam wel regelmatig langs de FOK!-tab en vond het toch wel gek dat niemand nog wat zei
Haten en niet erop vallen zijn echt twee verschillende dingen hoorquote:
Yesssquote:Op donderdag 17 september 2020 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is dat die uit het plaatje?
Want afgezien van de tattoos vind ik hem ook een knappe gast
Jij weet!quote:Op donderdag 17 september 2020 22:50 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nee, ze is juist beleefd genoeg om niet over ze te struikelen.
Jij bent de fourth wall?quote:
Als je het vorige topic nog even bekijkt zie je waar @TheFreshPrince en ik niet alleen in warenquote:
Ik had altijd een zwak voor dezequote:Op donderdag 17 september 2020 22:53 schreef Momo het volgende:
Shit muziekjes filmpjes van vroeger aan het terugkijken
Soms lijkt de wereld om je heen,quote:Op donderdag 17 september 2020 22:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als je het vorige topic nog even bekijkt zie je waar @:TheFreshPrince en ik niet alleen in waren
quote:Op donderdag 17 september 2020 22:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als je het vorige topic nog even bekijkt zie je waar @:TheFreshPrince en ik niet alleen in waren
Zonder tattoo's hebben we nog altijd Max Wyatt.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is dat die uit het plaatje?
Want afgezien van de tattoos vind ik hem ook een knappe gast
Hahaha CH!PZ och hemelquote:Op donderdag 17 september 2020 22:53 schreef Momo het volgende:
Shit muziekjes filmpjes van vroeger aan het terugkijken
Subliem ditquote:Op donderdag 17 september 2020 22:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Soms lijkt de wereld om je heen,
Koud en gemeen
En je strijdt,
Omdat de aarde lijdt
Maar zelfs als de zon voorgoed verdween
Je vecht nooit alleen
Want je hebt de tijd de eeuwigheid
De verbeelding aan je zij
En je weet daar zal ik altijd zijn
Als je mij belooft, dat je blijft geloven
Dat een mens krijgt wat hij geeft
In je grootste zorg, zit de hoop verborgen
Dat wie lief heeft overleeft
Dit, dit kan niet meer misgaan dit
quote:Op donderdag 17 september 2020 22:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zonder tattoo's hebben we nog altijd Max Wyatt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 september 2020 22:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 september 2020 22:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahaha CH!PZ och hemel![]()
Dat was ook zo'n rage toen bij mij op de basisschool
Was lang geleden mijn favoriete liedje ooitquote:
Oh jaaaaa diequote:
Niet verkeerdquote:Op donderdag 17 september 2020 22:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan het bevestigenquote:
quote:
Ik heb ooit gedacht dat dit wel een goede ESF-inzending zou zijn geweestquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
waren tijden waarin dit wel gescoord had denk ikquote:Op donderdag 17 september 2020 23:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ooit gedacht dat dit wel een goede ESF-inzending zou zijn geweest
Zij speelt tegenwoordig trouwens met de joystick van Hedwiges Maduro
Als het live goed overkwam welquote:Op donderdag 17 september 2020 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waren tijden waarin dit wel gescoord had denk ik
Heeft Gerda 5G al de schuld gegeven?quote:Op donderdag 17 september 2020 23:05 schreef Strani het volgende:
Jullie krijgen overigens de groeten van zowel Anja en Greda, waarmee ik momenteel in een rechtzaak zit omdat zij vinden dat ik hun leven niet mag gebruiken voor jullie vermaak. Dus tot die rechtzaak is afgerond (en dat kan nog lang duren) mag ik helaas niet over hen schrijven.
Hopelijk is het een kort geding en wordt het niet zo'n Wilders procesquote:Op donderdag 17 september 2020 23:05 schreef Strani het volgende:
Jullie krijgen overigens de groeten van zowel Anja en Greda, waarmee ik momenteel in een rechtzaak zit omdat zij vinden dat ik hun leven niet mag gebruiken voor jullie vermaak. Dus tot die rechtzaak is afgerond (en dat kan nog lang duren) mag ik helaas niet over hen schrijven.
Met die mod edit kan ik levenquote:
Ze is er inderdaad zeker van dat ik dmv 5G in haar leven heb kunnen kijken.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Heeft Gerda 5G al de schuld gegeven?
Ze hebben alleen een zaak als wat je over hen hebt beweerd redelijkerwijs geloofd zou kunnen worden maar het niet waar is. Ik denk dat je goed zitquote:Op donderdag 17 september 2020 23:05 schreef Strani het volgende:
Jullie krijgen overigens de groeten van zowel Anja als Greda, waarmee ik momenteel in een rechtzaak zit omdat zij vinden dat ik hun leven niet mag gebruiken voor jullie vermaak. Dus tot die rechtzaak is afgerond (en dat kan nog lang duren) mag ik helaas niet over hen schrijven.
Noooooquote:Op donderdag 17 september 2020 23:05 schreef Strani het volgende:
Jullie krijgen overigens de groeten van zowel Anja als Greda, waarmee ik momenteel in een rechtzaak zit omdat zij vinden dat ik hun leven niet mag gebruiken voor jullie vermaak. Dus tot die rechtzaak is afgerond (en dat kan nog lang duren) mag ik helaas niet over hen schrijven.
Die was denk ik net een beetje te laat, het was toen niet meer nieuw.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja, dat verwachtte ik ook van Cascada
Ik vrees dat het even gaat duren!quote:Op donderdag 17 september 2020 23:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hopelijk is het een kort geding en wordt het niet zo'n Wilders proces
Engerdquote:Op donderdag 17 september 2020 23:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo'n rol duct tape in m'n nachtkastje.
Malle meid is het toch.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze is er inderdaad zeker van dat ik dmv 5G in haar leven heb kunnen kijken.
Dacht even in een split second "wat staat hier?"quote:
Je hebt gelijk natuurlijk, ik zal dit eens overleggen met m'n advocaat!quote:Op donderdag 17 september 2020 23:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze hebben alleen een zaak als wat je over hen hebt beweerd redelijkerwijs geloofd zou kunnen worden maar het niet waar is. Ik denk dat je goed zit
Ja, dat was echt helemaal niks op het ESF podiumquote:Op donderdag 17 september 2020 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja, dat verwachtte ik ook van Cascada
Dat begrijp ikquote:Op donderdag 17 september 2020 23:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NoooooDan is het maar beter om ons helemaal van hen te distantiëren, anders wordt het te pijnlijk
Dan was het een succesvolle post.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dacht even in een split second "wat staat hier?"
ik lees sowieso continue dingen verkeerdquote:Op donderdag 17 september 2020 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dacht even in een split second "wat staat hier?"
typo?quote:Op donderdag 17 september 2020 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik lees sowieso continue dingen verkeerd
Dat ook inderdaad. Had er al jaren niet meer van gehoord en toen ineens "oh jaaaa dat zijn zij"quote:Op donderdag 17 september 2020 23:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Die was denk ik net een beetje te laat, het was toen niet meer nieuw.
quote:Op donderdag 17 september 2020 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik lees sowieso continue dingen verkeerd
quote:Op donderdag 17 september 2020 23:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ideaal als ze snurkt, gewoon afplakken.
autocorrect danquote:Op donderdag 17 september 2020 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, mijn brein verandert soms woorden
Je bent sowieso succesvol!quote:Op donderdag 17 september 2020 23:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dan was het een succesvolle post.
nee, bij mij is het een soort rotten brain ding vaak ipv slechte ogen (al zijn die ook niet helemaal 100%)quote:
Bedankt Hansquote:
Graham Norton riep volgens mij "This is Germany with last year's winning song"quote:Op donderdag 17 september 2020 23:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, dat was echt helemaal niks op het ESF podiumAl was dat nummer sowieso ook wel magertjes imo
Trusten!quote:
Vroeg zeg! Ik verwacht je hier wel voor negenen danquote:
Trustenquote:
Je weet maar nooit! Houd je brievenbus eens in de gatenquote:
Er is nog zoveel dat je niet van me weetquote:Op donderdag 17 september 2020 23:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Dit had ik nooit van jou verwacht prins!
Daar past Max niet in hoor.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je weet maar nooit! Houd je brievenbus eens in de gaten
Nee dat kloptquote:Op donderdag 17 september 2020 23:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er is nog zoveel dat je niet van me weet
Engels ontbijt, dan kan hij een uurtje langer blijven liggen vanwege de tijdzone.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:12 schreef Aoibhin het volgende:
Nu nog even bedenken met wat voor ontbijt we straks @:Strani kunnen verrassen
Even nachtje over slapenquote:Op donderdag 17 september 2020 23:12 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga Max zijn knappe koppie daar ook niet doorheen proppen joh!quote:
ik heb nu al trek, maar ik doe het nietquote:Op donderdag 17 september 2020 23:12 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb een keer een verhaal gehoord over een schrijver die wel eens karakters baseerde op mensen waar hij een hekel aan had, bijvoorbeeld politici. Dan zette hij in de omschrijving van Ruurd Blubbers ook dat hij een heel kleine penis had, waardoor de bespotte partij in een eventuele rechtszaak zou moeten beweren dat hijzelf ook een heel kleine penis heeft. Vrij weinig rechtszaken was het resultaatquote:Op donderdag 17 september 2020 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt gelijk natuurlijk, ik zal dit eens overleggen met m'n advocaat!
quote:Op donderdag 17 september 2020 23:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Engels ontbijt, dan kan hij een uurtje langer blijven liggen vanwege de tijdzone.
Hij hoeft er ook niet helemaal doorheenquote:
Gestoofde ezelballen in tomatensaus lijkt me wel verrassendquote:Op donderdag 17 september 2020 23:12 schreef Aoibhin het volgende:
ik ben nog ff aan het werkquote:Op donderdag 17 september 2020 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
Al ga ik waarschijnlijk niet degene zijn die het laatst overblijft. Niet verstandig, want druk morgenEn voelde me ook niet zo fit vandaag
Nou vooruit.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga Max zijn knappe koppie daar ook niet doorheen proppen joh!
Nee, je wordt eerst heerlijk geteased met spannende teasers
Eenschquote:Op donderdag 17 september 2020 23:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Gestoofde ezelballen in tomatensaus lijkt me wel verrassend
Is het zo'n avond..quote:Op donderdag 17 september 2020 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij hoeft er ook niet helemaal doorheen
Heeft Max me gegevenquote:Op donderdag 17 september 2020 23:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nou vooruit.
Maaruhh, hoe kom je aan m'n adres???
Wees blij dat het geen oudjaarsavond is, dan was je brievenbus dichtgeplakt tegen vuurwerkquote:
Zie je, komt weer die duct tape van pas.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen oudjaarsavond is, dan was je brievenbus dichtgeplakt tegen vuurwerk
Als Max m'n adres weet mag 'ie ook wel eens een keer langskomen.quote:
Dat was verbazingwekkend genoeg vorige jaarwisseling niet nodig!quote:Op donderdag 17 september 2020 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen oudjaarsavond is, dan was je brievenbus dichtgeplakt tegen vuurwerk
Ik ben even tussenpersoon. Hij vindt het te eng om meteen bij je langs te komenquote:Op donderdag 17 september 2020 23:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als Max m'n adres weet mag 'ie ook wel eens een keer langskomen.
Grapjurk.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben even tussenpersoon. Hij vindt het te eng om meteen bij je langs te komen
Geluksvogelquote:Op donderdag 17 september 2020 23:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat was verbazingwekkend genoeg vorige jaarwisseling niet nodig!
Aan de andere kant was ik de hele week rond de jaarwisseling niet thuis, dus wie weet wat ze allemaal gedaan hebben..quote:
Wij hebben tegenwoordig een Ring-deurbel, dus niemand doet meer iets in de buurt van onze voordeur wat niet gezien wordtquote:Op donderdag 17 september 2020 23:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Aan de andere kant was ik de hele week rond de jaarwisseling niet thuis, dus ie weet wat ze allemaal gedaan hebben..
Ik blijf van hem af hoor. Hij wil toch alleen maar jouquote:
Ontzettend irritante commercial, maar op zichzelf vast heel effectief!quote:Op donderdag 17 september 2020 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wij hebben tegenwoordig een Ring-deurbel, dus niemand doet meer iets in de buurt van onze voordeur wat niet gezien wordt
Ik had over dit nummer gedroomd vanmiddagquote:Op donderdag 17 september 2020 23:22 schreef Koen66 het volgende:
waarom heb ik opeens Doe Maar in m'n hoofd
Weet niet.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:22 schreef Koen66 het volgende:
waarom heb ik opeens Doe Maar in m'n hoofd
Hij is geen hetero meer, nee?quote:Op donderdag 17 september 2020 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik blijf van hem af hoor. Hij wil toch alleen maar jou
't is wel een beetje raar...quote:Op donderdag 17 september 2020 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had over dit nummer gedroomd vanmiddagGeen grap
nog maar netquote:Op donderdag 17 september 2020 23:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Weet niet.
Heb je dat nog maar net? Of al sinds een dag of 2?
quote:Op donderdag 17 september 2020 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had over dit nummer gedroomd vanmiddagGeen grap
Niet sinds hij door je brievenbus kwam glurenquote:
Trusten!quote:
Jaquote:Op donderdag 17 september 2020 23:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
't is wel een beetje raar...
Trillend op m'n benenquote:Op donderdag 17 september 2020 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar dat zijn mijn dromen wel vaker
Jij kluchtige freule.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niet sinds hij door je brievenbus kwam gluren
(Op m'n benen)quote:
droom je ook wel eens over Fok?quote:Op donderdag 17 september 2020 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar dat zijn mijn dromen wel vaker
maandstand?quote:Op donderdag 17 september 2020 23:40 schreef Cyan9 het volgende:
Momentje om te bewaren:
1 1668 Aoibhin
2 815 Cyan9
2 815 Meke
Dat zal toch wel gewoon een van de Toyota TS050's worden?quote:
Als ze maar niet in de laatste ronde uitvallenquote:Op donderdag 17 september 2020 23:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat zal toch wel gewoon een van de Toyota TS050's worden?
Je wilt niet weten hoe vaakquote:Op donderdag 17 september 2020 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
droom je ook wel eens over Fok?
Knus zo?quote:Op donderdag 17 september 2020 23:40 schreef Cyan9 het volgende:
Momentje om te bewaren:
1 1668 Aoibhin
2 815 Cyan9
2 815 Meke
Het is de droom van vele mannen om gesandwiched te worden tussen twee fraaie dames.quote:
Duurt een nieuwe topic dan ook zo lang bij de lapo?quote:Op donderdag 17 september 2020 23:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe vaakMaar vaak banale dingen hoor. Dat ik hier aan het posten ben ofzo.
quote:Op donderdag 17 september 2020 23:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is de droom van vele mannen om gesandwiched te worden tussen twee fraaie dames.
Lukt dat wel met vele mannen?quote:Op donderdag 17 september 2020 23:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is de droom van vele mannen om gesandwiched te worden tussen twee fraaie dames.
Oh dat vond ik toen echt heerlijkquote:Op donderdag 17 september 2020 23:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als ze maar niet in de laatste ronde uitvallen
Wat het ook is, ik bied 3quote:Op donderdag 17 september 2020 23:48 schreef Momo het volgende:
*Maakt 10 foto's voor die gene*
*Stelt allemaal vragen*
*Bied 2 euro op iets dat 15 euro waard is*
Zucht marktplaats strikes again![]()
Dat moet je aan de vele mannen vragen.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Lukt dat wel met vele mannen?
Ik kan me niet herinneren dit ooit gegeten te hebbenquote:
Deze variant is veul lekkerderquote:Op donderdag 17 september 2020 23:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dit ooit gegeten te hebben
Ik ook niet, maar ik herinner me de geur.. M'n vader was er gek op.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dit ooit gegeten te hebben
bedoel je niet basale dingen?quote:Op donderdag 17 september 2020 23:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe vaakMaar vaak banale dingen hoor. Dat ik hier aan het posten ben ofzo.
Ik heb wel van de grap gehoord dat stiekem in een kotszak in het vliegtuig te doen, vervolgens doen of je over je nek gaat en het dan smakelijk naar binnen lepelenquote:Op donderdag 17 september 2020 23:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik herinner me de geur.. M'n vader was er gek op.
Laat Max het maar niet horen!quote:Op donderdag 17 september 2020 23:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja ik ga er geen tomaat tussen stoppenquote:Op donderdag 17 september 2020 23:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Deze variant is veul lekkerder![]()
[ afbeelding ]
Dan ga ik jou ook lekker negeren vanaf nuquote:
Het eindigt vaak met de cliffhanger dat ik wakker word als ik iets moet doen hierquote:Op donderdag 17 september 2020 23:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Duurt een nieuwe topic dan ook zo lang bij de lapo?
Ja, dat is exact Cyanquote:
Na Twitter ga je nu ook de Marktplaats gekkies aanpakkenquote:Op donderdag 17 september 2020 23:48 schreef Momo het volgende:
*Maakt 10 foto's voor die gene*
*Stelt allemaal vragen*
*Bied 2 euro op iets dat 15 euro waard is*
Zucht marktplaats strikes again![]()
Ik ben juist aan het overbieden zodat die malloot ook hoger moet biedenquote:Op donderdag 17 september 2020 23:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan ga ik jou ook lekker negeren vanaf nu![]()
Nee grapje ik ben te beleefd en antwoord netjes dat ik niet akkoord ga
quote:Op donderdag 17 september 2020 23:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben juist aan het overbieden zodat die malloot ook hoger moet bieden
quote:Op donderdag 17 september 2020 23:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die B wilde weglaten en zich op het laatste moment bedacht.
Ik had het ook niet over jou, maar over Maxquote:Op donderdag 17 september 2020 23:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik een van die mannen ben.
Heeft ze het over chocola?quote:Op donderdag 17 september 2020 23:55 schreef TheVulture het volgende:
Kijkt er iemand hier Love Island? Ik erger me echt kapot aan die Raphaella. Ik wil gewoon mijn teennagels zonder verdoving verwijderen om van dat gejank van die griet af te komen
Om op te vreten!quote:
Ik las mollootquote:Op donderdag 17 september 2020 23:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben juist aan het overbieden zodat die malloot ook hoger moet bieden
Het is al goedquote:Op donderdag 17 september 2020 23:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh ja.
Het spijt me Jobi.
Nou, dat weigerde ik toch echt te eten als baby.quote:
quote:
Die mensen gun je toch ook jeuk op een niet nader te benoemen plek..quote:
Haha ja zo'n baby was ik ookquote:Op donderdag 17 september 2020 23:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nou, dat weigerde ik toch echt te eten als baby.
Nu ook nog steeds trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 00:09 schreef Cyan9 het volgende:
Nou mensen, ik ga in de ruststand. Wellicht word ik naast Max wakker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trustsels
Same shit, different day
SC hopper present
Nou mensen, ik ga in de ruststand. Wellicht word ik naast Max wakker.Truste!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Nou mensen, ik ga in de ruststand. Wellicht word ik naast Max wakker.Trusten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inclusief die fles whisky van 43% linksboven?quote:
Liquid lunch.quote:Op vrijdag 18 september 2020 00:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Inclusief die fles whisky van 43% linksboven?
Lunch en ontbijt is niet hetzelfdequote:
Als die om half drie al klaar stond zal niet alles nog even goed smakenquote:Op vrijdag 18 september 2020 02:23 schreef BillDauterive het volgende:
Staat er al een ontbijtje klaar?
Nicequote:Op vrijdag 18 september 2020 06:35 schreef Redefine het volgende:
Nog een dag werken en dan twee weken vakantie
Dat noemen ze brunchquote:
Geniet ervan 😉quote:Op vrijdag 18 september 2020 06:35 schreef Redefine het volgende:
Zet 'm opquote:Op vrijdag 18 september 2020 06:35 schreef Redefine het volgende:
Staat wel in je agenda dat je vrij hebt gepland? Zo ja dan hebben ze gewoon pech tochquote:Op vrijdag 18 september 2020 08:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had een weekje vrij gepland over een week, maar intussen worden er allemaal afspraken in die week gepland.
Ordnung muss sein!quote:Op vrijdag 18 september 2020 08:35 schreef ijs_beer het volgende:
VBL / Duits team probeert 1,5 meter afstand. 37-0
!
Wel al aangegeven aan mijn leidinggevende en in mijn eigen agenda gezet, echter nog niet via de officiële kanalen verder vrij gevraagd voor die week.quote:Op vrijdag 18 september 2020 08:38 schreef Arizona het volgende:
Staat wel in je agenda dat je vrij hebt gepland? Zo ja dan hebben ze gewoon pech toch
Maar in Maastricht zeker Grmbl.quote:
als die er om half drie stond, dan had ie er om half 7 niet meer gestaan. Ik had trekquote:Op vrijdag 18 september 2020 06:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als die om half drie al klaar stond zal niet alles nog even goed smaken
Wel minder besmettingen daar.quote:Op vrijdag 18 september 2020 08:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar in Maastricht zeker Grmbl.
Mehquote:Op vrijdag 18 september 2020 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel al aangegeven aan mijn leidinggevende en in mijn eigen agenda gezet, echter nog niet via de officiële kanalen verder vrij gevraagd voor die week.
Daarnaast is het een cursus, die ik wel moet volgen, dus ja...
Ik weet niet of ik het wil weten wat ze aan gaan kondigenquote:
De goals vielen op psychologisch slechte momenten.quote:Op vrijdag 18 september 2020 08:35 schreef ijs_beer het volgende:
VBL / Duits team probeert 1,5 meter afstand. 37-0
!
quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jaaaaa, het nieuwe seizoen is nu echt los
Sorry! Ik was om 8 uur op maar nog niet hier gepostquote:Op donderdag 17 september 2020 23:11 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Vroeg zeg! Ik verwacht je hier wel voor negenen dan
Slaap lekker
Foeiquote:Op vrijdag 18 september 2020 09:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Sorry! Ik was om 8 uur op maar nog niet hier gepost
Ben ik dan de enige die bang is dat er iets niet leuks wordt aangekondigdquote:Op vrijdag 18 september 2020 09:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jaaaaa, het nieuwe seizoen is nu echt los
quote:
Oeh, spannend!quote:
oehhh wat zou het zijn?quote:
Foeiquote:Op vrijdag 18 september 2020 09:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Sorry! Ik was om 8 uur op maar nog niet hier gepost
Zou wat zijnquote:Op vrijdag 18 september 2020 09:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die bang is dat er iets niet leuks wordt aangekondigd
Hier ga ik ook maar van uitquote:Op vrijdag 18 september 2020 09:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou wat zijn
Maar denk niet dat ze dit dan helemaal in Ahoy zouden doen
Heb dat ook een beetjequote:Op vrijdag 18 september 2020 09:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die bang is dat er iets niet leuks wordt aangekondigd
Ja zoiets denk ik ook, hoe ze dat met de delegaties willen doen enzo.quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb dat ook een beetje![]()
In ieder geval verwacht ik denk ik wel een aankondiging over hoe het volgend jaar moet met corona en het is natuurlijk goed dat daar snel over besloten wordt, maar ik ben echt zenuwachtig
Tuurlijk is het nu koffiedik kijken, maar er zal toch echt al vroeg besloten moeten worden i.v.m. voorbereiding enzo. Met het risico dat enkele maatregelen misschien volgend jaar mei niet meer nodig zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:42 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd. Is het een announcement over bijvoorbeeld presentatoren, stijl, aantal deelnemers. Of gaat het over Corona en de planning en scenarios daarbij. Hoe het in mei is, is koffiedik kijken natuurlijk.
Kan ookquote:Op vrijdag 18 september 2020 10:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien wisselen ze Chantal in.
Met die logica gaan we naar Assen. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 18 september 2020 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel minder besmettingen daar.
Wisseling van presentator zou inderdaad ook nog kunnenquote:
Prutser.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |