Wat een geluksvogel ben je toch ook he, bijna dezelfde naam als Woutquote:Op vrijdag 18 september 2020 16:38 schreef Cyan9 het volgende:
Een bijna naamtopic voor mij, dank je @:Arizona .
Ik lust hem wel. Maar er zijn inderdaad wel lekkerder smaken.quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
White raspberry chocolade is niet lekker
Er is maar één Wout.quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:38 schreef H_T het volgende:
Die van Wout2Day? Aardige DJ hoor, maar bondscoach...
Hé Willemquote:Op vrijdag 18 september 2020 16:38 schreef Cyan9 het volgende:
Een bijna naamtopic voor mij, dank je @:Arizona .
Framboos en witte chocolade, wat is daar niet lekker aan?quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Geef maar aan mijquote:Op vrijdag 18 september 2020 16:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die van Tony's met knettersuiker? Stuur maar door hoorquote:Op vrijdag 18 september 2020 16:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gooit de chocolade richting Utrechtquote:
Ja, diequote:Op vrijdag 18 september 2020 17:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Die van Tony's met knettersuiker? Stuur maar door hoor
quote:
@D...quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:18 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Die is juist de allerlekkersteDie knetters zijn fantastisch
Malle meid.quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:19 schreef Meke het volgende:
Misschien toch niet openbaar op een forum met jeugdig publiek
Merciquote:Op vrijdag 18 september 2020 17:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gooit de chocolade richting Utrecht
Oeh, en er niets over durven zeggen tegen jou?quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:20 schreef Meke het volgende:
Ik maak al jaren toetjes voor kerst, bijna altijd met frambozen en witte chocolade want![]()
Maar nou kwam ik er laatst achter dat mijn zusje helemaal geen frambozen lust![]()
Zit gelukkig minstens 1,5 meter afstand tussenquote:
her loss.quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:20 schreef Meke het volgende:
Ik maak al jaren toetjes voor kerst, bijna altijd met frambozen en witte chocolade want![]()
Maar nou kwam ik er laatst achter dat mijn zusje helemaal geen frambozen lust![]()
Graag gedaanquote:Op vrijdag 18 september 2020 17:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nog bedankt voor de groetjes terug!
Nouuu ik vind dit echt geen Dave hoor!quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:D...
oh, je zag hem zelf ook al
Nouja meer niet de moeite waard vinden gok ikquote:Op vrijdag 18 september 2020 17:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh, en er niets over durven zeggen tegen jou?
quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:20 schreef Meke het volgende:
Ik vind het op zich wel ironisch dat de Geert fans dit prima vinden, maar wel op de achterste benen staan als er politici iets vergelijkbaars posten over het Suikerfeest.quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:37 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Die reacties hieronder van boze Gerda's. WE ZijN iN nEDErLanD GeeRT
Wil je nou beweren dat Geert Wilders een beetje hypocriet is.quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind het op zich wel ironisch dat de Geert fans dit prima vinden, maar wel op de achterste benen staan als er politici iets vergelijkbaars posten over het Suikerfeest.
Ik zou niet durven.quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wil je nou beweren dat Geert Wilders een beetje hypocriet is.
Apart wel ja, vroeger was rechts ook antisemitisch , tegenwoordig worden die plat geknuffeld door de rechtse politiek.quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb je de bingokaart al klaar liggen?quote:
Als ze nou eens beter zouden nadenken over wat Wout in deze situatie zou zeggen en doen, dan zou het allemaal veel beter verlopenquote:
Dan was er helemaal geen corona meer geweest.quote:Op vrijdag 18 september 2020 18:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ze nou eens beter zouden nadenken over wat Wout in deze situatie zou zeggen en doen, dan zou het allemaal veel beter verlopen
Eerder de fans....quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Geweldig!quote:Op vrijdag 18 september 2020 18:05 schreef Dave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Woutje L heeft een flinke stam.
Ook een prachtige (,) Dave:quote:Gezond
Wout draagt bij aan jouw gezondheid.
quote:Dit komt door zijn krachtige stam waarin hij al zijn voedingstoffen opslaat en dat maakt hem beresterk.
Ja doordat haar schoonmoeder het zeiquote:Op vrijdag 18 september 2020 17:48 schreef Em31 het volgende:
[..]En daar kwam je achter nadat ze al 5 jaar frambozen toetjes voor kerst eet?
Lekker joh.quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:37 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Die reacties hieronder van boze Gerda's. WE ZijN iN nEDErLanD GeeRT
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 18 september 2020 18:18 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zal maar eens gaan koken; krieltjes, sla erbij, en kaassteaks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |