SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKIT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja er staat gevraagd. Maar zo vrijblijvend zal het ook wel weer niet zijn. Want dan houd niemand zich daaraan.quote:Op donderdag 17 september 2020 10:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dankjewel!
[..]
Uiteraard, maar dan vond ik tot nu toe alleen dat mensen uit onze provincies wordt gevraagd (!) ipv verplicht voor test en quarantaine.Dus niet een duidelijk JE MOET.
Baas net aan de telefoon gehad, die vertrekt over tien minuten weer naar Duitsland.
Hab ze chen Limburgs aksent in hoes dan?quote:Op donderdag 17 september 2020 10:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kom er ook wel mee weg.![]()
NOT.
Balen van je vakantie
Ik was er al bang voor.quote:
Dit is tot nu toe voor mijn gevoel juist precies waar het in NL ook fout ging. Lief vragen en daarna doet bijna niemand het.quote:Op donderdag 17 september 2020 10:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja er staat gevraagd. Maar zo vrijblijvend zal het ook wel weer niet zijn. Want dan houd niemand zich daaraan.
Nou ja, het voornaamste doel is natuurlijk niet-noodzakelijke reizen beperken. Niet om het juridische systeem overuren te laten maken.quote:Op donderdag 17 september 2020 10:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja er staat gevraagd. Maar zo vrijblijvend zal het ook wel weer niet zijn. Want dan houd niemand zich daaraan.
Ik kan het je niet met zekerheid vertellen, wellicht @Greys iaans.quote:
Duitsers en in mindere mate Belgen hebben ook wat meer plichtsbesef dan Nederlanders over het algemeen.quote:Op donderdag 17 september 2020 10:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor.
[..]
Dit is tot nu toe voor mijn gevoel juist precies waar het in NL ook fout ging. Lief vragen en daarna doet bijna niemand het.
Ah mobiele Fok! heeft dus een hele reeks aan updates gekregen zo te horen. Ik was geen fan van de mobiele versie dus dat is mooi om te horenquote:Op donderdag 17 september 2020 10:12 schreef Greys het volgende:
Ohhhh mobiel kan je binnen het topic nu ook de TT swypen waarna je rechts op het dan verschenen schakeltje klikt voor de hele reeks.![]()
Wat hebben Twentenaren nou wat de rest van Nederland niet heeft danquote:Op donderdag 17 september 2020 10:15 schreef Arizona het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik niet dat ze hier aan de grens gaan controleren of er Noord- en Zuid-Hollandse mensen binnenreizen.
En mochten ze het wel doen, ik hoef maar "Hallo" te zeggen en ze horen al dat ik "good volk" bin.
Het is echt een stuk beter geworden mobielquote:Op donderdag 17 september 2020 10:12 schreef Greys het volgende:
Ohhhh mobiel kan je binnen het topic nu ook de TT swypen waarna je rechts op het dan verschenen schakeltje klikt voor de hele reeks.![]()
Onze aaaaa en onze ooooooquote:Op donderdag 17 september 2020 10:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat hebben Twentenaren nou wat de rest van Nederland niet heeft dan
Phantasialand is wel superleukquote:Op donderdag 17 september 2020 10:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Over Hollanders (kunnen we dat eindelijk eens goed gebruiken!) in Duitsland gesproken, sommigen hebben er in ieder geval compleet schijt aan!
Veel te veel trekkers jaquote:
Hier worden de recente wijzigingen opgesomd in de OP:quote:Op donderdag 17 september 2020 10:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah mobiele Fok! heeft dus een hele reeks aan updates gekregen zo te horen. Ik was geen fan van de mobiele versie dus dat is mooi om te horen
Heeeeel vroeger in Phantasialand geweest en het mooiste als kind vond ik dat je in een soort rode schelpstoel zat en dan reed je lang spiegels en zat er ineens een spook naast je.quote:Op donderdag 17 september 2020 10:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Phantasialand is wel superleuk
Oh en ik las gisteren dat de achtbaan in Hellendoorn geupgrade wordt, ik moest meteen aan jou denken
Jaaaa dat klopt, hahaha! Die ride is er volgens mij niet meerquote:Op donderdag 17 september 2020 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeeeel vroeger in Phantasialand geweest en het mooiste als kind vond ik dat je in een soort rode schelpstoel zat en dan reed je lang spiegels en zat er ineens een spook naast je.![]()
Dit klinkt als Geister Riskcha, vanaf 6:54 in dit filmpje, toch?quote:Op donderdag 17 september 2020 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeeeel vroeger in Phantasialand geweest en het mooiste als kind vond ik dat je in een soort rode schelpstoel zat en dan reed je lang spiegels en zat er ineens een spook naast je.![]()
Disclaimer: dit was ongeveer 35/40 jaar geleden de bom ja.![]()
Ha, las het gisteren ook ja! Waren nogal gemengde reacties op in de community.quote:Op donderdag 17 september 2020 10:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Phantasialand is wel superleuk
Oh en ik las gisteren dat de achtbaan in Hellendoorn geupgrade wordt, ik moest meteen aan jou denken
quote:We woonden in het Brabantse dorp in Rotterdam-Zuid
Ja dat is hemquote:Op donderdag 17 september 2020 10:29 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dit klinkt als Geister Riskcha, vanaf 6:54 in dit filmpje, toch?
Overigens is dat effect gewoon keihard gepikt van Disney, maar dat terzijde
Hellendoorn staat op korte termijn niet op mijn lijstje, misschien volgend jaar een keer met Arizoneefje.quote:Op donderdag 17 september 2020 10:30 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ha, las het gisteren ook ja! Waren nogal gemengde reacties op in de community.
Doe met deze informatie wat je wil
Die is er zeker nog! Ingang is alleen een klein beetje verstopt, is dat gat links waar die mensen bij lopen:quote:Op donderdag 17 september 2020 10:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja dat is hem
Die ride is er dus nog wel?Ik heb hem helemaal niet gezien toen we de laatste keer in Phantasialand waren. Daarvoor was ik er net als Greys een jaar of 30 niet geweest
[..]
Hellendoorn staat op korte termijn niet op mijn lijstje, misschien volgend jaar een keer met Arizoneefje.
Helemaal gemistquote:Op donderdag 17 september 2020 10:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Die is er zeker nog! Ingang is alleen een klein beetje verstopt, is dat gat links waar die mensen bij lopen:
[ afbeelding ]
Denk wel dat het niet heel lang meer gaat duren tot 'ie gesloopt gaat worden
Oh nee wacht, ik zie dat u de cursus Rotterdamish volgde, dat zou in dat geval niet nodig moeten zijn JATTOCHNIETTANquote:Op donderdag 17 september 2020 10:10 schreef Greys het volgende:
Duitser: "Pardon mevrouw u mag Duitsland niet in".
Greys: *perfect ABN* "Jawel toch?"
Duitser: "Volgens mij komt u uit Zuid-Holland"
Greys: "OHJAJOH EN HOE DENKT U DAT TE LOPE TE ZITTE TE LEGGE TE WETE??"
Maar dat is Nederlandquote:Op donderdag 17 september 2020 10:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor.
[..]
Dit is tot nu toe voor mijn gevoel juist precies waar het in NL ook fout ging. Lief vragen en daarna doet bijna niemand het.
Ja dat klopt. Daarom gaan wij ook niet meer. Natuurlijk is de kans dat we er gewoon doorheen komen zonder gezeur. Maar we gaan er geen risico voor nemen.quote:Op donderdag 17 september 2020 10:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, het voornaamste doel is natuurlijk niet-noodzakelijke reizen beperken. Niet om het juridische systeem overuren te laten maken.
Ja er is veel verbeterdquote:Op donderdag 17 september 2020 10:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah mobiele Fok! heeft dus een hele reeks aan updates gekregen zo te horen. Ik was geen fan van de mobiele versie dus dat is mooi om te horen
Oh jaquote:Op donderdag 17 september 2020 10:29 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat is ook een noodzakelijke reis. Kan alleen wel zijn dat je twee weken daar in quarantaine moet. Maar dat is dan afhankelijk of er ergens een controle is en of ze dat gaan bijhouden.quote:Op donderdag 17 september 2020 11:04 schreef Ann-Lynn het volgende:
Sja, wat zijn noodzakelijke reizen?? Ik baal hier echt een beetje. We hebben een vakantiewoning in DTL, wordt ook gewoon verhuurd. Gasten hebben het een en ander gesloopt, dus moet het eigenlijk allemaal gefixt worden voordat we het weer kunnen verhuren. EN ik heb 2 nieuwe matrassen besteld, liggen nu in de gang, blokkeren alles... moeten zsm naar Duitsland... ik vind het eigenlijk wel een noodzakelijke reis...
quote:Op donderdag 17 september 2020 11:04 schreef Ann-Lynn het volgende:
Sja, wat zijn noodzakelijke reizen?? Ik baal hier echt een beetje. We hebben een vakantiewoning in DTL, wordt ook gewoon verhuurd. Gasten hebben het een en ander gesloopt, dus moet het eigenlijk allemaal gefixt worden voordat we het weer kunnen verhuren. EN ik heb 2 nieuwe matrassen besteld, liggen nu in de gang, blokkeren alles... moeten zsm naar Duitsland... ik vind het eigenlijk wel een noodzakelijke reis...
Dus ja, als je zelf vind dat het noodzakelijk is...quote:Wat zijn noodzakelijke reizen?
U moet zelf bedenken of het echt nodig is om op reis te gaan. Vakanties zijn geen noodzakelijke reizen. Vrachtvervoer en overig professioneel transport zijn dat wel
ah, daarom had ik paar jaar terug in Phantasialand het gevoel dat ik dat al eerder gezien had terwijl ik er nog nooit eerder was geweestquote:Op donderdag 17 september 2020 10:29 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat het voor je werk isquote:Op donderdag 17 september 2020 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dagje pretpark kan ook gewoon, want dat is geen vakantie en ik vind dat wel nodig.
Pretparkrecensist.quote:Op donderdag 17 september 2020 11:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat het voor je werk is
werkzaamheden aan een vakantiewoning welke in gebruik is vind ik wel redelijk noodzakelijk eigenlijk, niet meer of minder dan een accountant van een multinational die een audit moet houden ofzoquote:Op donderdag 17 september 2020 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Dus ja, als je zelf vind dat het noodzakelijk is...
Ja dit is gewoon een audit van het vakantiehuisjequote:Op donderdag 17 september 2020 11:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
werkzaamheden aan een vakantiewoning welke in gebruik is vind ik wel redelijk noodzakelijk eigenlijk, niet meer of minder dan een accountant van een multinational die een audit moet houden ofzo
Ik kan het plaatje niet zien. Mysterieus dit hoor!quote:
Klikken op het linkje werkte wel!quote:
Ja dan is het inderdaad makkelijk te zienquote:Op donderdag 17 september 2020 11:33 schreef Momo het volgende:
Ook geen idee of ze dat actief controleren in Duitsland, misschien als je bijvoorbeeld een hotel boekt wel met adres etc.
Precies, niemand kan zien of ik al dan niet in Amsterdam ben geweest de afgelopen 2 weken.quote:Op donderdag 17 september 2020 11:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dan is het inderdaad makkelijk te zienMaar ook bijv. als je kort daarvoor nog in Holland bent geweest maar er verder niet woont, dat is gewoon niet te controleren/handhaven.
ja, maar dit waren altijd gewoon leuke extra smiliesquote:Op donderdag 17 september 2020 11:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klikken op het linkje werkte wel!
Ja precies, dus hopelijk nemen veel mensen gewoon hun verantwoordelijkheid en gaan niet onnodig reizen. Er hoeft maar ergens weer zo'n brandhaardje te ontstaan en gelijk een heleboel stappen achteruit.quote:Op donderdag 17 september 2020 11:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies, niemand kan zien of ik al dan niet in Amsterdam ben geweest de afgelopen 2 weken.
Edit: google en apple wel denk ikmaar de random Duitse douanier niet
![]()
Ja er zitten echt toffe bijquote:Op donderdag 17 september 2020 11:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, maar dit waren altijd gewoon leuke extra smilies
Andere kleur stoelen is met een verfje zo voor elkaar, en volgens mij zitten er op het eind verschillende spoken zodat niet iedereen dezelfde krijgtquote:Op donderdag 17 september 2020 10:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jaVoor mijn gevoel waren de stoelen toen rood haha. En het spook was toen anders. Maar wel echt tof dat het er nog is na zo lang!
Als ik bijvoorbeeld in Utrecht zou wonen, maar wel op dezelfde plek zou werken. Zou hetzelfde advies gelden. Maar het is niet heel ongebruikelijk om thuis te werken, dus dan kun je nog zeggen dat je niet op kantoor bent geweestquote:Op donderdag 17 september 2020 11:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dan is het inderdaad makkelijk te zienMaar ook bijv. als je kort daarvoor nog in Holland bent geweest maar er verder niet woont, dat is gewoon niet te controleren/handhaven.
Ja zijn verschillende spoken. Weet ik nog wel van toen ik er ooit eens was.quote:Op donderdag 17 september 2020 11:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Andere kleur stoelen is met een verfje zo voor elkaar, en volgens mij zitten er op het eind verschillende spoken zodat niet iedereen dezelfde krijgt
Als ik in Phantasialand ben pak ik deze attractie meestal toch wel even mee. Maar dat komt vooral omdat ik er nog nooit langer dan 5 minuten voor heb moeten wachten
quote:Op donderdag 17 september 2020 11:58 schreef koffieleuk het volgende:
forumsmileys doen het wel als je ze downloadt en zelf uploadt, moet je maar net zin in hebben
[ afbeelding ]
Zeker mooi.quote:Op donderdag 17 september 2020 12:44 schreef Fred_B het volgende:
Heerlijke beelden van rond de Mont Blanc bij de Tour
Heel mooiquote:Op donderdag 17 september 2020 12:44 schreef Fred_B het volgende:
Ik kan niet kijken, ben aan het werk. Natuurlijk is het uitgerekend deze middag redelijk druk.quote:Op donderdag 17 september 2020 12:44 schreef Fred_B het volgende:
Ze zijn net over de eerste berg, waarbij een flinke kopgroep met de nodige moeite probeert het gat te vergroten.quote:Op donderdag 17 september 2020 13:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kan niet kijken, ben aan het werk. Natuurlijk is het uitgerekend deze middag redelijk druk.
Ik heb wel de liveblog van de NOS aanstaan, dat is nog iets.quote:Op donderdag 17 september 2020 13:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze zijn net over de eerste berg, waarbij een flinke kopgroep met de nodige moeite probeert het gat te vergroten.
In die kopgroep zit wel Bilbao, en in het hypothetische geval dat die wint, stroom ik (weer) helemaal binnen
Uiteraard, uiteraardquote:Op donderdag 17 september 2020 14:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb wel de liveblog van de NOS aanstaan, dat is nog iets.
En wel trakteren h, als je een groot geldbezitter bent geworden.
quote:Op donderdag 17 september 2020 14:34 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
Wtf. Op naar de 2000 per dag. Maar we hebben geen tweede golf hoor.
Wat ik gezien heb, gaat het wel iets verder dan naaktfoto's. Maar ging om nog wat gasten, dus weet niet of dat specifiek Peter was.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:24 schreef ijs_beer het volgende:
In Belgi zijn naakfoto's van de Belgische commentator Peter van der Veire uitgelekt.
Morgen wordt een bewustwordingscampagne aangekondigd. Even weer scherp krijgen wat de regels ook weer zijn.quote:Op donderdag 17 september 2020 14:34 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
Wtf. Op naar de 2000 per dag. Maar we hebben geen tweede golf hoor.
Ja. Wassen wassen wassen in je elleboog. Zoiets wordt het vast weer.quote:Op donderdag 17 september 2020 15:01 schreef Dave het volgende:
[..]
Morgen wordt een bewustwordingscampagne aangekondigd. Even weer scherp krijgen wat de regels ook weer zijn.
Lijkt mij toch lastig om mensen hun gedrag te laten aanpassen.Of je het nou lief of boos vraagt, merk dat veel mensen het compleet los hebben gelaten. Koppigheid en egosme gaat ons echt naar een tweede golf brengen.quote:Op donderdag 17 september 2020 15:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Wassen wassen wassen in je elleboog. Zoiets wordt het vast weer.
En vooral niks doen aan het feit dat uit gedragsonderzoek RIVM bleek dat NEGENTIG PROCENT VAN DE MENSEN MET KLACHTEN gewoon de supermarkt in hobbelt.Zolang dat zo blijft is het dweilen met de kraan open. Maar vooral lief blijven vragen.
Vind het ook echt heel gek dat Abandon zo vaak uit de koers stapt? Kan toch meer n keer zou je zeggen.quote:Op donderdag 17 september 2020 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die Pousuivants zit wel vaak voorin. Maar nooit aan kop, dat is wel jammer dat ie toch iedere keer de slag mist.
Ja, dat is wel stom inderdaad. Als je uitstapt, dan mag je niet meer de volgende opnieuw opstappen.quote:Op donderdag 17 september 2020 15:11 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Vind het ook echt heel gek dat Abandon zo vaak uit de koers stapt? Kan toch meer n keer zou je zeggen.
Dan is T. de la Course een stuk beterquote:Op donderdag 17 september 2020 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die Pousuivants zit wel vaak voorin. Maar nooit aan kop, dat is wel jammer dat ie toch iedere keer de slag mist.
Is geen familieding zeker, zijn broertje A. de la Course zit altijd achterin te klooien.quote:Op donderdag 17 september 2020 15:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan is T. de la Course een stuk beter
Technisch gezien correctquote:Op donderdag 17 september 2020 15:16 schreef molloot200 het volgende:
Mijn pakketje wordt morgen tussen 8:45 en 18:15 gebracht
en toch begin ik die mensen wel te snappen hoorquote:Op donderdag 17 september 2020 15:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Wassen wassen wassen in je elleboog. Zoiets wordt het vast weer.
En vooral niks doen aan het feit dat uit gedragsonderzoek RIVM bleek dat NEGENTIG PROCENT VAN DE MENSEN MET KLACHTEN gewoon de supermarkt in hobbelt.Zolang dat zo blijft is het dweilen met de kraan open. Maar vooral lief blijven vragen.
Ik denk dat Tte wel gaat winnen!quote:Op donderdag 17 september 2020 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik laat als sinds maart de boodschappen bezorgen en dat bevalt prima. (Had ik veul eerder moeten doen!)quote:Op donderdag 17 september 2020 15:05 schreef Greys het volgende:
En vooral niks doen aan het feit dat uit gedragsonderzoek RIVM bleek dat NEGENTIG PROCENT VAN DE MENSEN MET KLACHTEN gewoon de supermarkt in hobbelt. Zolang dat zo blijft is het dweilen met de kraan open. Maar vooral lief blijven vragen.
Dat vond ik altijd zo gek, dat ze verplicht een trui aan moesten. Midden in de zomer. In Frankrijkquote:Op donderdag 17 september 2020 15:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die gozer in die gele trui rijdt al de hele week goed.
Nah, dan was het ook veel eerder over datum geweest allemaalquote:Op donderdag 17 september 2020 15:17 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik laat als sinds maart de boodschappen bezorgen en dat bevalt prima. (Had ik veul eerder moeten doen!)
Oh ja, daar heb je wel een punt.quote:Op donderdag 17 september 2020 15:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Nah, dan was het ook veel eerder over datum geweest allemaal
Dat is wel een optie ja, maar dat zou mijn moeder bijvoorbeeld echt niet voor elkaar krijgen zonder hulpquote:Op donderdag 17 september 2020 15:17 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik laat als sinds maart de boodschappen bezorgen en dat bevalt prima. (Had ik veul eerder moeten doen!)
Idd. Zit iedere dag weer vooraan. Maar nooit in het geel....quote:Op donderdag 17 september 2020 15:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan is T. de la Course een stuk beter
Een maillot zelfs ook!quote:Op donderdag 17 september 2020 15:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd zo gek, dat ze verplicht een trui aan moesten. Midden in de zomer. In Frankrijk
Lekker ruim genomen.quote:Op donderdag 17 september 2020 15:16 schreef molloot200 het volgende:
Mijn pakketje wordt morgen tussen 8:45 en 18:15 gebracht
Bij het hardlopen hebben ze dat ook gekopieerd. Met de bruine trui voor de winnaar van de Buikloop.quote:Op donderdag 17 september 2020 15:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd zo gek, dat ze verplicht een trui aan moesten. Midden in de zomer. In Frankrijk
Dat komt goed uit, daar zit ik nog steeds.quote:Op donderdag 17 september 2020 15:17 schreef Fred_B het volgende:
Wat een kantoorhumor hebben we hier weer
Goed ideequote:Op donderdag 17 september 2020 15:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij het hardlopen hebben ze dat ook gekopieerd. Met de bruine trui voor de winnaar van de Buikloop.
/ik ga weer wat doen
Werkt het niet als ze je in Chrome opent?quote:Op donderdag 17 september 2020 15:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kan even geen Tour kijken, want de pdf-bestandjes die ik moet openen, worden steeds op het tweede scherm geopend.
OPHEF. Een onwelwillend scherm! Digitale ongehoorzaamheid!quote:Op donderdag 17 september 2020 15:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kan even geen Tour kijken, want de pdf-bestandjes die ik moet openen, worden steeds op het tweede scherm geopend.
Ik werk nu in IE, want dat programma werkt niet optimaal in Chrome.quote:Op donderdag 17 september 2020 15:23 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Werkt het niet als ze je in Chrome opent?
Als je alle pdf's sluit.er dan 1 opent, en naar je eerste scherm verplaatst, en dan sluit. En vervolgens weer opent, komen ze als het goed is automatisch op je eerste scherm.quote:Op donderdag 17 september 2020 15:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
IE al een eeuwigheid niet aangeraakt, dus tot zover mijn kennis daaroverquote:Op donderdag 17 september 2020 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik werk nu in IE, want dat programma werkt niet optimaal in Chrome.
En daar worden bijlagen (pdf) aan toegevoegd en die moet ik ter controle openen.
Hopelijk werkt dit wel dan.quote:Op donderdag 17 september 2020 15:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Als je alle pdf's sluit.er dan 1 opent, en naar je eerste scherm verplaatst, en dan sluit. En vervolgens weer opent, komen ze als het goed is automatisch op je eerste scherm.
Oh ja, dit had ik zelf ook wel kunnen bedenken natuurlijk.quote:Op donderdag 17 september 2020 15:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Als je alle pdf's sluit.er dan 1 opent, en naar je eerste scherm verplaatst, en dan sluit. En vervolgens weer opent, komen ze als het goed is automatisch op je eerste scherm.
Wat is iets verder dan naaktfoto's? Filmpjes of berichten ofzo?quote:Op donderdag 17 september 2020 15:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Wat ik gezien heb, gaat het wel iets verder dan naaktfoto's. Maar ging om nog wat gasten, dus weet niet of dat specifiek Peter was.
Ah ik lees het al, filmpjes. Best een bizar verhaal zo.quote:Op donderdag 17 september 2020 15:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat is iets verder dan naaktfoto's? Filmpjes of berichten ofzo?
Dit gebeurt ook veel in Groningen aan het begin van het nieuwe studiejaar met internationale studentenquote:
Waar ze snelwegen in meervoud hebbenquote:
We hebben er meerdere hoor, hier in Drenthe.quote:Op donderdag 17 september 2020 15:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Waar ze snelwegen in meervoud hebben
Klopt jaquote:Op donderdag 17 september 2020 15:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit gebeurt ook veel in Groningen aan het begin van het nieuwe studiejaar met internationale studenten
Ik snap het! Snelwegens dusquote:Op donderdag 17 september 2020 15:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Waar ze snelwegen in meervoud hebben
Zelfs Zeeland heeft dat.quote:Op donderdag 17 september 2020 15:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
We hebben er meerdere hoor, hier in Drenthe.
Ik zie het! Drie!quote:Op donderdag 17 september 2020 15:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
We hebben er meerdere hoor, hier in Drenthe.
Altijd weer een mooie belevenis. Zie nog hoe een meisje op een kleine kinderfiets zo tegen een muurtje op knalt in plaats van de steeg in fietst.quote:
* H_T bekijkt kaartquote:Op donderdag 17 september 2020 15:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zelfs Zeeland heeft dat.
Hahha wtfquote:
De A256. Dat kleine stukjequote:Op donderdag 17 september 2020 15:44 schreef H_T het volgende:
[..]
* H_T bekijkt kaart
Welke nog meer dan? Ik zie alleen de A58
A256 blijkbaar.quote:Op donderdag 17 september 2020 15:44 schreef H_T het volgende:
[..]
* H_T bekijkt kaart
Welke nog meer dan? Ik zie alleen de A58
Sowieso niet altijd het juiste formaat fietsquote:Op donderdag 17 september 2020 15:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Altijd weer een mooie belevenis. Zie nog hoe een meisje op een kleine kinderfiets zo tegen een muurtje op knalt in plaats van de steeg in fietst.
Ja ik lees het ook netquote:Op donderdag 17 september 2020 15:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah ik lees het al, filmpjes. Best een bizar verhaal zo.
Ramptoeristquote:Op donderdag 17 september 2020 15:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Altijd weer een mooie belevenis. Zie nog hoe een meisje op een kleine kinderfiets zo tegen een muurtje op knalt in plaats van de steeg in fietst.
Daar moet je behoorlijk op inzoomen voor je die ziet op Google Maps, maar die kilometers liggen er wel, dus het telt!quote:Op donderdag 17 september 2020 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De A256. Dat kleine stukje
Het zijn er maar liefst 3!quote:Op donderdag 17 september 2020 15:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar moet je behoorlijk op inzoomen voor je die ziet op Google Maps, maar die kilometers liggen er wel, dus het telt!
En het is niet de korste snelweg van Nederland!quote:
bronquote:De snelweg A38 loopt van knooppunt Ridderkerk (A16/ A15) naar Ridderkerk. Met een lengte van 1,5 km is het de kortste snelweg van Nederland.
quote:Op donderdag 17 september 2020 15:54 schreef H_T het volgende:
[..]
En het is niet de korste snelweg van Nederland!
[..]
bron
En voor wie het wil weten: de A7 is de langste snelweg van Nederland, de A12 was de eerste (natuurlijk)
Die Afsluitdijk doet het hemquote:Op donderdag 17 september 2020 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]nog korter.
A7 het langst? Ik had de A2 verwacht eigenlijk.
De A7 heeft nogal een slingerroute.quote:Op donderdag 17 september 2020 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]nog korter.
A7 het langst? Ik had de A2 verwacht eigenlijk.
1 cent bieden.quote:Op donderdag 17 september 2020 16:05 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook wel een Marktplaats pareltje
Waarom ook niet? Niet geschoten is altijd misquote:
Ook weer zo inderdaad.quote:Op donderdag 17 september 2020 16:06 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Waarom ook niet? Niet geschoten is altijd mis
Dit is gewoon trollen, maar rot op joh. Op zijn profiel te zien staat er allemaal zooi op maar heeft hij nog nooit iets verkocht.quote:
Lol!quote:Op donderdag 17 september 2020 16:05 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook wel een Marktplaats pareltje
Heb je 'm dus niet voor 12 euro verkocht, dus had die persoon wel gelijk.quote:Op donderdag 17 september 2020 16:08 schreef Momo het volgende:
Ook eerder iemand anders met zon debiele reactie: "Haha die verkoop je nooit voor 12 euro", die zelfde dag nog dat zelfde ding verkocht voor 13 euro
Filmpjes, masturberen etc.quote:Op donderdag 17 september 2020 15:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat is iets verder dan naaktfoto's? Filmpjes of berichten ofzo?
Altijd maar voorzichtig zijn met het sturen van die filmpjes, blijkt maar weer. Echt lullig voor hemquote:Op donderdag 17 september 2020 16:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Filmpjes, masturberen etc.
Niet alleen een foto van de pielemuis zal ik maar zeggen.
Hihi lulligquote:Op donderdag 17 september 2020 16:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Altijd maar voorzichtig zijn met het sturen van die filmpjes, blijkt maar weer. Echt lullig voor hem
Dat van de A7 wist ik, al speelt die wel een klein beetje vals.quote:Op donderdag 17 september 2020 15:54 schreef H_T het volgende:
[..]
En het is niet de korste snelweg van Nederland!
[..]
bron
En voor wie het wil weten: de A7 is de langste snelweg van Nederland, de A12 was de eerste (natuurlijk)
Haha ja, ik dacht al 'wie gaat hem oppikken'quote:
Dat is correct en tevens juist.quote:Op donderdag 17 september 2020 16:13 schreef koffieleuk het volgende:
De top van deze klim had een stukje onverhard toch?
Goed om te horen.quote:
Oerdegelijke, hardwerkende Nederlandse 🇱🇺 snelweg! Ik wil er geen kwaad woord over horen!quote:Op donderdag 17 september 2020 16:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat van de A7 wist ik, al speelt die wel een klein beetje vals.
Jaa gezellig tour kijkenquote:Op donderdag 17 september 2020 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het genoeg geweest voor vandaag. Morgen weer verder.
Het is slechts een feit.quote:Op donderdag 17 september 2020 16:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Oerdegelijke, hardwerkende Nederlandse snelweg! Ik wil er geen kwaad woord over horen!
In plaats van PDF-jesquote:
Tegen de tour ben ik persoonlijk toch beter bestandquote:
Geen bitterballen voor ons vandaag?quote:
Brood van gisteren en kraanwaterquote:Op donderdag 17 september 2020 16:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen bitterballen voor ons vandaag?
Heel ESF huilt.quote:Op donderdag 17 september 2020 16:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Brood van gisteren en kraanwater
Ze hebben netjes op mij gewacht.quote:Op donderdag 17 september 2020 16:31 schreef koffieleuk het volgende:
@:Luctor.et.Emergo echt op het juiste moment ingeschakeld zeg
Er rijdt er nu weer een terug.quote:Op donderdag 17 september 2020 16:45 schreef koffieleuk het volgende:
Roglic nog nooit zo vroeg alleen geweest.
Kussgod is er weer.quote:Op donderdag 17 september 2020 16:45 schreef koffieleuk het volgende:
Roglic nog nooit zo vroeg alleen geweest.
Waar verdenk je hem dan van?quote:
Kijk nou, het is m'n favoriete Spanjaard.quote:Op donderdag 17 september 2020 16:54 schreef Strani het volgende:
Tevens een goede namiddag beste vrinden.
quote:Op donderdag 17 september 2020 16:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Kijk nou, het is m'n favoriete Spanjaard.
Ah op die manierquote:Op donderdag 17 september 2020 16:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het wordt een stukje onderbroken door de N7.
Dit voelt toch vertrouwder dan dat gedoe in de ochtendquote:Op donderdag 17 september 2020 16:54 schreef Strani het volgende:
Hahaha ja dit was zo'n beetje m'n oude opsta-tijdquote:Op donderdag 17 september 2020 16:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah op die manier
[..]
Dit voelt toch vertrouwder dan dat gedoe in de ochtend
Kwiatkowski, net gemeld.quote:Op donderdag 17 september 2020 17:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, wie heeft er nou gewonnen.
Het kost te duur qua financieel geld.quote:Op donderdag 17 september 2020 17:30 schreef Greys het volgende:
Wie het nog snapt mag het zeggen.
[ afbeelding ]
https://www.trouw.nl/zorg(...)9ZMOgsF8mo%3Famp%3D1
Goede namiddag amigo!quote:Op donderdag 17 september 2020 16:54 schreef Strani het volgende:
quote:Op donderdag 17 september 2020 17:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha ja dit was zo'n beetje m'n oude opsta-tijd
Ja echt vreselijk.quote:Op donderdag 17 september 2020 15:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik lees het ook netWel echt rot dat zoiets uitlekt
Iets met laboratoria die elkaar niets gunnen ofzo tochquote:Op donderdag 17 september 2020 17:30 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar de GGD wil dus maar gewoon heleml niet meer uitbreiden 'omdat het nu al vastloopt'.quote:Op donderdag 17 september 2020 17:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Iets met laboratoria die elkaar niets gunnen ofzo tochsnap het ook niet.
Wat een armoe.quote:Op donderdag 17 september 2020 17:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het kost te duur qua financieel geld.
Ja het is echt zoiets waarvan je als buitenstaander al snel kan zeggen "wat dom zeg, wie doet dat nou", maar vertrouwen werkt vaak ook gewoon niet heel zwart/wit. Sommige mensen zijn er echt goed in om zich betrouwbaar voor te doenquote:Op donderdag 17 september 2020 17:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja echt vreselijk.![]()
Ergens vind ik het ook wel weer bizar dat ze blijkbaar iemand vertrouwden waarvan ze niet wisten wie het was. Wat ze uiteindelijk ook lekker zelf moeten weten, maar dat je dan niet achterdochtig wordt
Ja ik vond het ook wel wat raar van mezelf om het zo te zeggenquote:Op donderdag 17 september 2020 17:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja het is echt zoiets waarvan je als buitenstaander al snel kan zeggen "wat dom zeg, wie doet dat nou", maar vertrouwen werkt vaak ook gewoon niet heel zwart/wit. Sommige mensen zijn er echt goed in om zich betrouwbaar voor te doen
Ik snap er steeds minder van.quote:Op donderdag 17 september 2020 17:30 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt er steeds meer op.quote:Op donderdag 17 september 2020 17:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik snap er steeds minder van.
Gewoon maar achterover leunen en niets doen dan?
Zeker weten!quote:Op donderdag 17 september 2020 17:57 schreef Em31 het volgende:
Zou zoveel makkelijker worden als er snel van die betrouwbare sneltests komen, doorbraak daarin zou ook al veel oplossen.
Ah gelukkig Strani, daar ben je! Onze alleskunner! Zelfs vroeg opstaan is voor jou geen enkele uitdagingquote:Op donderdag 17 september 2020 18:02 schreef Strani het volgende:
Ja jongens ik zie veel geklaag hier maar als het om echte oplossingen gaat zijn we opeens nit allemaal viroloog?
Daarvoor moet ik eerst mijn cursus opiniepeiler afronden, viroloog is de logische volgende stap!quote:Op donderdag 17 september 2020 18:02 schreef Strani het volgende:
Ja jongens ik zie veel geklaag hier maar als het om echte oplossingen gaat zijn we opeens nit allemaal viroloog?
Ook dat zou al zveel helpen inderdaad!quote:Op donderdag 17 september 2020 17:57 schreef Em31 het volgende:
Zou zoveel makkelijker worden als er snel van die betrouwbare sneltests komen, doorbraak daarin zou ook al veel oplossen.
Ik zou zeggen, doe eens een duit in het zakje!quote:Op donderdag 17 september 2020 18:02 schreef Strani het volgende:
Okay nou wat je dus moet doen is vooral niet ziek worden. Want als je niet ziek wordt, dan hoef je ook niet getest te worden. Als dan niemand ziek wordt dan heb je in principe geen tests meer nodig.quote:Op donderdag 17 september 2020 18:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ah gelukkig Strani, daar ben je! Onze alleskunner! Zelfs vroeg opstaan is voor jou geen enkele uitdaging
Help ons uit de brand(haard)
Opiniepeilers zijn toch niet nodig, alles staat al op Feesboek!quote:Op donderdag 17 september 2020 18:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik eerst mijn cursus opiniepeiler afronden, viroloog is de logische volgende stap!
Ik heb het idee dat het kabinet zich enigszins verkeken heeft op wanneer en in en welke hoeveelheden sneltests beschikbaar zouden komen.quote:Op donderdag 17 september 2020 17:57 schreef Em31 het volgende:
Cursus? Zulke dingen haal je toch gewoon van Youtube?quote:Op donderdag 17 september 2020 18:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik eerst mijn cursus opiniepeiler afronden, viroloog is de logische volgende stap!
Ok, dan neem ik geen 5G want dat maakt ons ziek!quote:Op donderdag 17 september 2020 18:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay nou wat je dus moet doen is vooral niet ziek worden. Want als je niet ziek wordt, dan hoef je ook niet getest te worden. Als dan niemand ziek wordt dan heb je in principe geen tests meer nodig.
/cruyffmodus
Nee, maar wat je eigenlijk wil, is dat iedereen beter wordt. Dus ofschoon iedereen al goed is, moeten hunnie eigenlijk allemaal besmet raken, dan kennen ze daarna weer beter worden als dat hun daarvoor in feite al waren. Maar dat is logisch.quote:Op donderdag 17 september 2020 18:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay nou wat je dus moet doen is vooral niet ziek worden. Want als je niet ziek wordt, dan hoef je ook niet getest te worden. Als dan niemand ziek wordt dan heb je in principe geen tests meer nodig.
/cruyffmodus
Hoe is het met je verkoudheid trouwens?quote:Op donderdag 17 september 2020 18:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ok, dan neem ik geen 5G want dat maakt ons ziek!
Bedankt
En wanneer niemand ziek wordt, heb je ook geen ziekenhuizen nodig. Kunnen die miljarden in andere zaken gestoken worden.quote:Op donderdag 17 september 2020 18:08 schreef Strani het volgende:
[..]
/cruyffmodus
'Ofschoon' ook ja, prachtigquote:Op donderdag 17 september 2020 18:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, maar wat je eigenlijk wil, is dat iedereen beter wordt. Dus ofschoon iedereen al goed is, moeten hunnie eigenlijk allemaal besmet raken, dan kennen ze daarna weer beter worden als dat hun daarvoor in feite al waren. Maar dat is logisch.
Zoals snelwegen, precies!!!quote:Op donderdag 17 september 2020 18:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wanneer niemand ziek wordt, heb je ook geen ziekenhuizen nodig. Kunnen die miljarden in andere zaken gestoken worden.
Nou pareltje dit hoor!quote:Op donderdag 17 september 2020 18:08 schreef Strani het volgende:
[..]
/cruyffmodus
Bijna over! Ik werk morgen nog wel thuis voor de zekerheid maar ik ga me niet meer laten testen.quote:Op donderdag 17 september 2020 18:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe is het met je verkoudheid trouwens?
Hahaquote:Op donderdag 17 september 2020 18:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bijna over! Ik werk morgen nog wel thuis voor de zekerheid maar ik ga me niet meer laten testen.
Alleen maar op de wifi gezeten vandaag he, doet wonderen
Nou ik denk dat we de oplossing hebben gevonden!quote:Op donderdag 17 september 2020 18:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bijna over! Ik werk morgen nog wel thuis voor de zekerheid maar ik ga me niet meer laten testen.
Alleen maar op de wifi gezeten vandaag he, doet wonderen
Precies, kunnen ze die A256 eens doortrekken naar de A29.quote:
Zeker! Wel jammer dat het niet nt een dagje eerder was, maarja, daar kun je nu eenmaal niets aan doen.quote:Op donderdag 17 september 2020 18:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha
Maar fijn dat het beter gaat!!
Gratis geld voor iedereenquote:Op donderdag 17 september 2020 18:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wanneer niemand ziek wordt, heb je ook geen ziekenhuizen nodig. Kunnen die miljarden in andere zaken gestoken worden.
Dat zou het gedoe nu misschien wat kunnen verklaren jaquote:Op donderdag 17 september 2020 18:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het kabinet zich enigszins verkeken heeft op wanneer en in en welke hoeveelheden sneltests beschikbaar zouden komen.
quote:Op donderdag 17 september 2020 18:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Opiniepeilers zijn toch niet nodig, alles staat al op Feesboek!
Ohja stomquote:Op donderdag 17 september 2020 18:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Cursus? Zulke dingen haal je toch gewoon van Youtube?
Wowquote:Op donderdag 17 september 2020 18:14 schreef Strani het volgende:
Als nou gewoon de hele wereld twee weken thuisbleef, dan zouden we er ook vanaf zijn.
Helaas heeft niet iedereen een huis dus dat gaat niet werkenquote:Op donderdag 17 september 2020 18:14 schreef Strani het volgende:
Als nou gewoon de hele wereld twee weken thuisbleef, dan zouden we er ook vanaf zijn.
En best wel kut als je dan vergeten bent wc papier te halenquote:Op donderdag 17 september 2020 18:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Helaas heeft niet iedereen een huis dus dat gaat niet werken
quote:Op donderdag 17 september 2020 18:14 schreef Strani het volgende:
Heeft Haase al verloren?quote:Op donderdag 17 september 2020 18:51 schreef Arizona het volgende:
Ik ga tennis kijken, Bertens speelt eindelijk weer eens
Die doet niet mee geloof ikquote:
quote:Lang geleden, in een melkwegstelsel hier ver, ver vandaan, reed een peloton vrouwen door Itali. Camera’s waren er niet of nauwelijks, live tv-registratie bestond nog niet. Ze reden over wegen zonder asfalt, door dorpjes waar niemand wist dat er een wedstrijd langskwam. Soms werd het parkoers nog tijdens de etappe veranderd. Het prijzengeld was zo karig dat je er nog geen broodje gebakken lucht van kon kopen, de hotels waren niet veel meer dan veredelde jeugdherbergen.
Welkom bij de Giro Rosa
Ja maar dan raakt het z'n record kwijt.quote:Op donderdag 17 september 2020 18:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Precies, kunnen ze die A256 eens doortrekken naar de A29.
Het werd genoemd in het zes uur nieuws op de radiooooo. Dat vond ik eigenlijk al heel verrassend.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:04 schreef usagi414 het volgende:
Ik geloof dat er hier niet echt veel fans zijn van Thijs Zonneveld maar hier heeft hij toch wel een punt.
Annemiek van Vleuten breekt haar pols vandaag en Marianne Vos gaat ook hard onderuit. En wij zien of horen er erg weinig van.
[..]
Een wielerkoers organiseren tijdens de Tour is natuurlijk ook niet echt ideaal om aandacht te vergaren. De Tirreno-Adriatico kreeg ook amper aandacht.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:04 schreef usagi414 het volgende:
Ik geloof dat er hier niet echt veel fans zijn van Thijs Zonneveld maar hier heeft hij toch wel een punt.
Annemiek van Vleuten breekt haar pols vandaag en Marianne Vos gaat ook hard onderuit. En wij zien of horen er erg weinig van.
[..]
Ja, verschil tussen de mannen en vrouwen is echt groot in het wielrennenquote:Op donderdag 17 september 2020 19:04 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Snelweg met langste brug van Nederland. (Zeelandbrug dus).quote:Op donderdag 17 september 2020 19:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja maar dan raakt het z'n record kwijt.
Ligt die in Zeeland?quote:Op donderdag 17 september 2020 19:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Snelweg met langste brug van Nederland. (Zeelandbrug dus).
welk record?quote:Op donderdag 17 september 2020 19:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja maar dan raakt het z'n record kwijt.
Wat een gave!quote:Op donderdag 17 september 2020 19:19 schreef H_T het volgende:
Ik heb vandaag weer de laatste hand gelegd aan een legpuzzel
Hier, kiek!
[ afbeelding ]
Lijkt mij lekker rustgevend of juist frustrerend als het juiste stukje niet kan vinden.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:19 schreef H_T het volgende:
Hier, kiek!
[ afbeelding ]
Disneyquote:Op donderdag 17 september 2020 19:19 schreef H_T het volgende:
Hier, kiek!
[ afbeelding ]
Nee, dat klopt niet. Bij Ridderkerk is er een die korter is.quote:
Oh ja, dat anderhalve kilometer ding. Dat heb ik zelfs nog gelezen vanmiddag, nu alweer kwijt.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat klopt niet. Bij Ridderkerk is er een die korter is.
Deze heeft als voordeel dat het redelijk te sorteren is waar een stukje ongeveer gaat horen. Alles met een blauwe achtergrond, hup naar rechtsboven. Zelfde voor planten en bellen. Ook de rand was wel aardig te doen omdat dat patroontje mooi verlooptquote:Op donderdag 17 september 2020 19:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Lijkt mij lekker rustgevend of juist frustrerend als het juiste stukje niet kan vinden.
quote:Op donderdag 17 september 2020 19:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, verschil tussen de mannen en vrouwen is echt groot in het wielrennen
Ja maar toen Dumoulin de giro won een paar jaar geleden werd er ook gezegd dat hij de eerste Nederlander was, zonder te zeggen dat hij de eerste Nederlandse man was.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een wielerkoers organiseren tijdens de Tour is natuurlijk ook niet echt ideaal om aandacht te vergaren. De Tirreno-Adriatico kreeg ook amper aandacht.
Ik heb altijd veel bewondering voor mensen die het geduld kunnen opbrengen zoiets in elkaar te zetten.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:19 schreef H_T het volgende:
Hier, kiek!
[ afbeelding ]
Mja, Nederlanders winnen ook continu grote tennistoernooien. Alleen is dat wel bij het rolstoeltennis.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Ja maar toen Dumoulin de giro won een paar jaar geleden werd er ook gezegd dat hij de eerste Nederlander was, zonder te zeggen dat hij de eerste Nederlandse man was.
Maar goed. In Vive la Velo zeiden ze gisteren ook dat het geld dat in het wielrennen omgaat ongeveer hetzelfde is als het budget van de Belgische eerste klasse in voetbal. Deze ongelijkheden zal je wel blijven houden.
quote:Op donderdag 17 september 2020 19:46 schreef Momo het volgende:
Merijn Zeeman is de tour uitgezet lol
[ twitter ]
quote:Op donderdag 17 september 2020 19:46 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Wtfquote:Op donderdag 17 september 2020 19:46 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Is de magische tablet van de UCI gemold?quote:Op donderdag 17 september 2020 19:48 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Er stond nog ergens bij dat het gebeurde bij de fietscontrole.
Hoe is het met je vader?quote:Op donderdag 17 september 2020 19:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat klopt niet. Bij Ridderkerk is er een die korter is.
Zouden onze Belgische vrienden hier nog wat over zeggen morgen ?quote:Op donderdag 17 september 2020 19:46 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ja, precies @H_T kwam daarmee aan.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Oh ja, dat anderhalve kilometer ding. Dat heb ik zelfs nog gelezen vanmiddag, nu alweer kwijt.
Nee dus....quote:Op donderdag 17 september 2020 18:14 schreef Strani het volgende:
Of eerder dicht. Zal een wreld van verschil maken als ze om 1 uur ipv 3 uur dichtgaan. Want dan zijn die mensen mooi niet bij elkaar geweest. Tochquote:Op donderdag 17 september 2020 20:06 schreef Greys het volgende:
Kroegen moeten het licht aanlaten om klanten te ontmoedigen.
JA DAT GAAT WERKEN JONGENS.
https://www.bnr.nl/nieuws(...)kingen-grote-groepen
Ga je winnen...quote:Op donderdag 17 september 2020 19:46 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Hoho, die weg was niet mijn idee he?quote:Op donderdag 17 september 2020 20:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, precies @:H_T kwam daarmee aan.
Wel minder lang en minder bezopenquote:Op donderdag 17 september 2020 20:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of eerder dicht. Zal een wreld van verschil maken als ze om 1 uur ipv 3 uur dichtgaan. Want dan zijn die mensen mooi niet bij elkaar geweest. Toch
De Speldquote:
Podver Davequote:Op donderdag 17 september 2020 20:14 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat filmpje van Peter Van de Veire niet.
Dan zuipen ze zich sneller en eerder klem terwijl ze op de klok kijken ben ik bang.quote:
Over drie weken is het om die tijd 8 graden met miezerregen.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zuipen ze zich sneller en eerder klem terwijl ze op de klok kijken ben ik bang.En dan om twaalf uur massaal met zn allen buiten gegooid worden en dan samen hangen op het Schouwburgplein ofzo.
Precies. Denk ook niet dat dat heel veel uit zal maken. Wat het aanlaten van het licht voor zoden aan de dijk zou moeten zetten, snap ik dan echt nietquote:Op donderdag 17 september 2020 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zuipen ze zich sneller en eerder klem terwijl ze op de klok kijken ben ik bang.En dan om twaalf uur massaal met zn allen buiten gegooid worden en dan samen hangen op het Schouwburgplein ofzo.
Nou ja, de reactie van de studenten die ze om een reactie vroegen in het journaal was: dan gaan we gewoon gezellig thuis verder zonder controle.quote:
Dat is dan nog wel in kleinere groepen, dus dan is er in elk geval minder kans op besmettingen dan wanneer ze nog urenlang in groter en vreemder gezelschap waren.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Nou ja, de reactie van de studenten die ze om een reactie vroegen in het journaal was: dan gaan we gewoon gezellig thuis verder zonder controle.
Dat is de oude Engelse methode jaquote:Op donderdag 17 september 2020 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Met tl-licht is het een stuk minder gezellig en uitnodigend om daar lang te blijven dan met wat gezellig gedimde lampjesquote:Op donderdag 17 september 2020 20:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Precies. Denk ook niet dat dat heel veel uit zal maken. Wat het aanlaten van het licht voor zoden aan de dijk zou moeten zetten, snap ik dan echt niet
Blijf me toch afvragen hoe een onbekende vrouw ‘Eveline’ je zover krijgt om dit soort dingen te doen. Zeker als een bekend persoon.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:14 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat filmpje van Peter Van de Veire niet.
quote:“Via bepaalde internetfora werden de beelden opgevraagd en verspreid.” Dat zeggen de advocaten van Stan Van Samang (41) nadat expliciete foto’s van de zanger verspreid werden. Daarbij legden ze de link naar het internetforum LPSG, wat staat voor ‘Large Penis Support Group’. Als we een kijkje nemen op het forum, vinden we al snel de groep genaamd ‘Belgian Celebrities’. Met daarin honderden beelden en video’s van naakte mannelijke BV’s
Mja... Ook dan hoop ik dan maar dat mensen er ook een melding van maken als er grote groepen samen zijn. Want anders is het het niet te handhaven.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Nou ja, de reactie van de studenten die ze om een reactie vroegen in het journaal was: dan gaan we gewoon gezellig thuis verder zonder controle.
Lees net dat om twaalf uur de lichten aan moeten en EEN UUR LATER de zaak leeg moet zijn. Dus n uurtje eerder dan normaal. Dat zal dat virus leren!quote:Op donderdag 17 september 2020 20:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is de oude Engelse methode ja23 uur de kroeg dicht, dan maar wat eerder beginnen
Ah, zo. Minder gezellig is het zeker, maar ik vraag me echt af of het veel gaat schelen.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Met tl-licht is het een stuk minder gezellig en uitnodigend om daar lang te blijven dan met wat gezellig gedimde lampjes
Eens, maar doe dan bv mondmaskers verplichten in supermarkten ofzo. Ipv dit ene lullige uurtje. Dit gaat toch geen zak helpen.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:36 schreef Em31 het volgende:
Meteen de hele horeca sluiten lijkt me op dit moment ook niet echt een optie.
Het idee is waarschijnlijk dat men dan wat minder beneveld zal zijn en zich nog wat beter zal gedragen qua afstand en gelebber et cetera.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Lees net dat om twaalf uur de lichten aan moeten en EEN UUR LATER de zaak leeg moet zijn. Dus n uurtje eerder dan normaal. Dat zal dat virus leren!
Dan drinken ze gewoon wat sneller gok ik.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het idee is waarschijnlijk dat men dan wat minder beneveld zal zijn en zich nog wat beter zal gedragen qua afstand en gelebber et cetera.
Die sluitingstijd hangt van de gemeente af waar je zitquote:Op donderdag 17 september 2020 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Lees net dat om twaalf uur de lichten aan moeten en EEN UUR LATER de zaak leeg moet zijn. Dus n uurtje eerder dan normaal. Dat zal dat virus leren!
Ohja, er zijn mensen die echt denken, ik mot vanavond minstens 10 bier op!quote:Op donderdag 17 september 2020 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan drinken ze gewoon wat sneller gok ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |