SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Ja, wat er ook gebeurt, in ieder geval tof dat je het gewoon gedaan hebtquote:Op woensdag 16 september 2020 15:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er zijn nog 3 andere kandidaten, dus inderdaad nog even spannend.
Aan het gesprek lag het in ieder geval niet![]()
Kijk hoe dan ook tevreden terug op deze sollicitatie.
Nicequote:
Wel fijn dat m'n wegkwijnende klimop geëerd wordt in de TT.quote:
In Memoriamquote:Op woensdag 16 september 2020 15:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wel fijn dat m'n wegkwijnende klimop geëerd wordt in de TT.
Ik heb er nu wel een goed gevoel bij, denk wel dat ik het zou doen. De functie lijkt me nog steeds superleuk. Maar als ik dóór ben heb ik eerst nog een tweede gesprek en daarna zou ik pas de definitieve beslissing nemen.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, wat er ook gebeurt, in ieder geval tof dat je het gewoon gedaan hebt![]()
Denk je zelf ook dat je de baan neemt als je het wordt? Of wacht je eerst de beslissing af?
Lijkt me een prima instelling!quote:Op woensdag 16 september 2020 15:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb er nu wel een goed gevoel bij, denk wel dat ik het zou doen. De functie lijkt me nog steeds superleuk. Maar als ik dóór ben heb ik eerst nog een tweede gesprek en daarna zou ik pas de definitieve beslissing nemen.
Helaas is er heel wat succesvoller dan m'n klimop.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toch was hij succesvoller dan Cyan’s klimop.
Geniet ervan!quote:Op woensdag 16 september 2020 15:58 schreef Arizona het volgende:
Ik ben ka-pot nu
Nu de spanning helemaal weg is. Ik ga even lekker op de bank liggen
Even een pauperprogramma zoeken om te kijkenquote:
quote:Op woensdag 16 september 2020 16:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Even een pauperprogramma zoeken om te kijken
Bedanktquote:
quote:
quote:Op woensdag 16 september 2020 16:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(alleen de kenners snappen deze)
Klim opquote:
Hopelijk komt er nog spektakel.quote:Op woensdag 16 september 2020 16:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling, 21,5 kilometer lang.
Als Miguel de sprint wint, stroom ik wel helemaal binnen.quote:
TLC heeft er vast eenquote:Op woensdag 16 september 2020 16:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Even een pauperprogramma zoeken om te kijken
STRIJD. Dat past zomaar in het rijtje van rellen en ophef.quote:Op woensdag 16 september 2020 16:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als Miguel de sprint wint, stroom ik wel helemaal binnen.![]()
Maar liever wat meer strijd.
Ook een betje gezet vanwege de verjaardag van Vino?quote:Op woensdag 16 september 2020 16:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Passie. Inzet. Tot de laatste minuut. Met z’ allen.quote:Op woensdag 16 september 2020 16:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
STRIJD. Dat past zomaar in het rijtje van rellen en ophef.
Daar waren die vervelende vrouwen van Good Bones opquote:
Ik ken het niet, maar de samenvatting klonk niet echt veelbelovendquote:Op woensdag 16 september 2020 16:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daar waren die vervelende vrouwen van Good Bones op
Ik wil Say yes to the dress of My Lottery Dream home
Een moeder en dochter met vervelende stemmen die bouwvallen opknappen tot mooie huizen.quote:Op woensdag 16 september 2020 16:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar de samenvatting klonk niet echt veelbelovend
Afgezien van de vervelende stemmen stond dat inderdaad in de samenvattingquote:Op woensdag 16 september 2020 16:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een moeder en dochter met vervelende stemmen die bouwvallen opknappen tot mooie huizen.
Niks mis met Good Bones. Er zijn veel ergere woonprogramma's op TLC.quote:Op woensdag 16 september 2020 16:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een moeder en dochter met vervelende stemmen die bouwvallen opknappen tot mooie huizen.
Daarover verschillen wij dan van meningquote:Op woensdag 16 september 2020 16:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Niks mis met Good Bones. Er zijn veel ergere woonprogramma's op TLC.
Nate & Jeremiah by design bijvoorbeeld. Ik kan heel slecht tegen die twee mannen.quote:Op woensdag 16 september 2020 16:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daarover verschillen wij dan van mening
Welke vind je nog erger dan
Jij bent gewoon Meneer Aartquote:Op woensdag 16 september 2020 16:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Van Aert is m'n bijna naamgenoot. Maar toch triest.
Die vind ik even slecht als Good Bonesquote:Op woensdag 16 september 2020 16:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nate & Jeremiah by design bijvoorbeeld. Ik kan heel slecht tegen die twee mannen.
Er zijn er nog een paar waarvan me de naam even niet te binnen schiet.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die vind ik even slecht als Good Bones.
quote:
Victor Reinier.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:17 schreef H_T het volgende:
Hoe heet die commentator die klinkt als Joep van Deudekom?
Joris van den Bergquote:Op woensdag 16 september 2020 17:17 schreef H_T het volgende:
Hoe heet die commentator die klinkt als Joep van Deudekom?
Miguelquote:Op woensdag 16 september 2020 16:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jaa wat leuk voor je!quote:
Toetertjes!quote:Op woensdag 16 september 2020 17:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Morgen met pensioen![]()
Nee, iets van 35 euro
Ook wel lekker bij (salaris)onderhandelingen deze instellingenquote:Op woensdag 16 september 2020 15:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb er nu wel een goed gevoel bij, denk wel dat ik het zou doen. De functie lijkt me nog steeds superleuk. Maar als ik dóór ben heb ik eerst nog een tweede gesprek en daarna zou ik pas de definitieve beslissing nemen.
Mensen geven ook geen neuk hier.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die verdraaide Randstad ook altijd.
Het immer zwalkende beleid in België neemt weer een lachwekkende nieuwe stap.quote:
Oh, dat zou ik ook hebben hoor. Mensen zijn eng. En stom.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen geven ook geen neuk hier.
Gisteren moest ik een pakket ophalen bij een postNL punt in een winkel. Staat een bordje max 2 mensen binnen, ik netjes 5 minuten wachten. Ik loop naar binnen naar de rij komt meteen achter mij (-10cm) een groep van 4 vrouwen staan die naar elkaar schreeuwen en keihard lachen enzo. Maar ze zagen er nogal tokkie uit dus durfde niks te zeggen #schijtluis
Mwoah, vind het eerder lachwekkender dat er al vanaf juni wordt gezegd dat dingen regionaal worden aangepakt en er gebeurt al anderhalve maand geen fuck. Alleen een “uhh jongens oppassen hè.”quote:Op woensdag 16 september 2020 17:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het immer zwalkende beleid in België neemt weer een lachwekkende nieuwe stap.
Nouja soms heb ik wel gedaan maar deze zagen er zo uit (diep decolleté, tattoos) en hoe ze schreeuwde als viswijf met elkaar. Ik twijfelde nog maar ik zag dat wel uit de hand lopen.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik ook hebben hoor. Mensen zijn eng. En stom.
Tsja, het virus is er en zal er nog wel minimaal tot eind volgend jaar blijven. Zolang het aantal IC-opnames en overlijdens heel laag blijft, is het toch wel wenselijk dat het normale leven zo veel mogelijk doorgaat en er zeker niet te veel hak-op-de-tak beleid wordt gemaakt dat steeds slechter wordt opgevolgd.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Mwoah, vind het eerder lachwekkender dat er al vanaf juni wordt gezegd dat dingen regionaal worden aangepakt en er gebeurt al anderhalve maand geen fuck. Alleen een “uhh jongens oppassen hè.”
Daar bij jullie even erg of waarom precies?quote:Op woensdag 16 september 2020 17:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het immer zwalkende beleid in België neemt weer een lachwekkende nieuwe stap.
Je merkt het overal hoor. Wij waren laatst naar de McDonalds en daar stond pal voor de ingang een heel grote groep fietsers te kletsen. Een paar volwassenen met een grote groep jongeren, het leek een sportteam met begeleiding ofzo. Met heel veel pijn en moeite deden ze een miniem stapje opzij om ons erdoor te laten, 1,5m was het bij lange na niet.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen geven ook geen neuk hier.
Gisteren moest ik een pakket ophalen bij een postNL punt in een winkel. Staat een bordje max 2 mensen binnen, ik netjes 5 minuten wachten. Ik loop naar binnen naar de rij komt meteen achter mij (-10cm) een groep van 4 vrouwen staan die naar elkaar schreeuwen en keihard lachen enzo. Maar ze zagen er nogal tokkie uit dus durfde niks te zeggen #schijtluis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Maar op het moment dat er wel regionaal wat gebeurt, roept iedereen en z'n moeder meteen dat alles zo onduidelijk is en er landelijke maatregelen moeten komen!quote:Op woensdag 16 september 2020 17:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Mwoah, vind het eerder lachwekkender dat er al vanaf juni wordt gezegd dat dingen regionaal worden aangepakt en er gebeurt al anderhalve maand geen fuck. Alleen een “uhh jongens oppassen hè.”
Het komt soms voor dat (ja echt) RELLEN en OPHEF niet de oplossing is.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja soms heb ik wel gedaan maar deze zagen er zo uit (diep decolleté, tattoos) en hoe ze schreeuwde als viswijf met elkaar. Ik twijfelde nog maar ik zag dat wel uit de hand lopen.
Het wordt ook gewoon moeilijk om je er aan te houden omdat het zo gruwelijk lang duurt voordat je getest kunt worden en/of de uitslag krijgt, als het je lukt om je te laten testen.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:58 schreef Momo het volgende:
Denk dat ze ook terughoudend zijn met maatregelingen omdat veel mensen minder bereid zijn om daar aan te houden. Je bent vooral afhankelijk van je inwoners.
In België varieert het beleid zelfs tussen gemeentes. Dat is ook niet de oplossing, want het leidt vooral tot onbegrip.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:58 schreef Momo het volgende:
Denk dat ze ook terughoudend zijn met maatregelingen omdat veel mensen minder bereid zijn om daar aan te houden. Je bent vooral afhankelijk van je inwoners.
Veel van dit soort dingen zijn meer lastig en onhandig dan onmogelijk voor de meeste mensen. Maar natuurlijk moeten ze zorgen dat testen opgeschaald kunnen worden. Ze zitten nu aan 200.000 testen per week.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het wordt ook gewoon moeilijk om je er aan te houden omdat het zo gruwelijk lang duurt voordat je getest kunt worden en/of de uitslag krijgt, als het je lukt om je te laten testen.
Ik kwam er deze keer telefonisch door maar na 15 min werd gewoon de verbinding verbrokenEn ik vertik het om naar Arnhem te rijden, zoals me online lukte.
Ik blijf wel thuis hoor, ik mijd de mensen wel zolang ik verkouden ben. Ik kan thuiswerken, mijn vriend kan de boodschappen doen en ik hou het wel bij een blokje om in het rustige buitengebied (want je moet toch iets bewegen en zonlicht zien). Maar dat is voor heel veel mensen toch gewoon niet te doen.
Op gemeentelijk niveau dingen regelen lijkt me inderdaad niet overzichtelijk. Ook niet te doen als je woont in de ene gemeente en werkt in de ander.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In België varieert het beleid zelfs tussen gemeentes. Dat is ook niet de oplossing, want het leidt vooral tot onbegrip.
ik bescherm je welquote:Op woensdag 16 september 2020 17:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja soms heb ik wel gedaan maar deze zagen er zo uit (diep decolleté, tattoos) en hoe ze schreeuwde als viswijf met elkaar. Ik twijfelde nog maar ik zag dat wel uit de hand lopen.
Geniet ervan!quote:
Deel je wel de beelden als het dystopisch begint te worden daar? Of als we je moeten komen redden?quote:
RIP aan de nabestaandenquote:
Oh lekker dan, ik zit slechts code oranje en ik moet 10 dagen in quarantaine in NL en jij mag gewoon vrij rondwaggelen in Apeldoornquote:
En ik ga er vanuit dat ze met mondkapje op post hier. Toch, @Greys?quote:
Dat wel niet hè. Anders was het geen code rood gebied geweest.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
En ik ga er vanuit dat ze met mondkapje op post hier. Toch, @:greys?
Krant in plaats van toiletpapier op de wc?quote:Op woensdag 16 september 2020 18:39 schreef Arizona het volgende:
@:Greys vertel, hoe is het leven als code rood bewoner? Complete anarchie neem ik aan? Brandstichting, plunderingen, continu confrontaties met de ME?
Ik weet niet hoever je niet hebt teruggelezen, maar hij ging uiteindelijk onlinequote:Op woensdag 16 september 2020 18:49 schreef Dave het volgende:
@:arizona - niet bijgelezen, dus waarschlijk al 274 keer gevraagd, maar hoe ging je sollicitatie?
Zèn ze goed beejzig? Dunne waaifaai hier is nie veurûût te braande dus ik zie himmel niks van de wedstrèèd.quote:
Volgens de nos liveblog staan ze 0-3 voor!quote:Op woensdag 16 september 2020 19:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Zèn ze goed beejzig? Dunne waaifaai hier is nie veurûût te braande dus ik zie himmel niks van de wedstrèèd.
Godnondejuukesquote:Op woensdag 16 september 2020 19:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens de nos liveblog staan ze 0-3 voor!
quote:Op woensdag 16 september 2020 18:38 schreef Momo het volgende:
@:Meke had het over truien in alle kleuren van de regenboog hier heb je een regenboog Quintana
[ afbeelding ]
Dat dachten ze ooit ook in Utrecht.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:12 schreef Arizona het volgende:
Maar Willem II speelt tegen een ploeg die Progres heet?
Dat is een slagroomtaartAls ze dáár al niet van kunnen winnen
Iedereen die op mijn werk digitaal is aangenomen is alweer weg, bleken toch ook wel wat tegenvallers tussen te zittenquote:Op woensdag 16 september 2020 19:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik weet niet hoever je niet hebt teruggelezen, maar hij ging uiteindelijk online
Even CTRL+V uit het vorige topic:
"Gesprek ging goed! Leuke klik met de mensen. Of ik inhoudelijk de meest geschikte kandidaat ben weet ik niet, maar ja, daar kan ik toch geen invloed op uitoefenen
Begin volgende week hoor ik meer."
Er zijn in totaal 4 kandidaten dus het is even afwachten of ik word uitgenodigd voor een tweede gesprek. Maar ik kijk in ieder geval tevreden terug op dit gesprek, ik heb het niet verprutst ofzo. En via video conferencing ging eigenlijk verrassend goed, ook mijn gesprekspartners viel het 100% mee (was ook hun eerste keer op deze manier)
Wat mij betreft primaquote:Op woensdag 16 september 2020 18:38 schreef Hamlapjes het volgende:
Voor de mensen die er wel zijn, gewoon weer 8 uur Jitsi vanavond?
Yup! Wordt een klein groepje denk ik vanavond maar da's ook gezellig!quote:Op woensdag 16 september 2020 18:38 schreef Hamlapjes het volgende:
Voor de mensen die er wel zijn, gewoon weer 8 uur Jitsi vanavond?
Top! Ik was überhaupt niet teruggelezen, thanks! Dus nog even in de zenuwen zitten!quote:Op woensdag 16 september 2020 19:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik weet niet hoever je niet hebt teruggelezen, maar hij ging uiteindelijk online
Even CTRL+V uit het vorige topic:
"Gesprek ging goed! Leuke klik met de mensen. Of ik inhoudelijk de meest geschikte kandidaat ben weet ik niet, maar ja, daar kan ik toch geen invloed op uitoefenen
Begin volgende week hoor ik meer."
Er zijn in totaal 4 kandidaten dus het is even afwachten of ik word uitgenodigd voor een tweede gesprek. Maar ik kijk in ieder geval tevreden terug op dit gesprek, ik heb het niet verprutst ofzo. En via video conferencing ging eigenlijk verrassend goed, ook mijn gesprekspartners viel het 100% mee (was ook hun eerste keer op deze manier)
Nou, dat zijn bemoedigende woorden Mekequote:Op woensdag 16 september 2020 19:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Iedereen die op mijn werk digitaal is aangenomen is alweer weg, bleken toch ook wel wat tegenvallers tussen te zitten
Er wordt niet gestreakt?quote:Op woensdag 16 september 2020 19:19 schreef Strani het volgende:
Als mensen nog eens voor het eerst naar een Jitsi willen maar het eng vinden om direct in een grote groep terecht te komen: Vanavond is een uitstekende gelegenheid.
Er is dan verder niemand?quote:Op woensdag 16 september 2020 19:19 schreef Strani het volgende:
Als mensen nog eens voor het eerst naar een Jitsi willen maar het eng vinden om direct in een grote groep terecht te komen: Vanavond is een uitstekende gelegenheid.
Vanwege dat laatste statement neem ik dan aan dat jij niet komt?quote:Op woensdag 16 september 2020 19:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Yup! Wordt een klein groepje denk ik vanavond maar da's ook gezellig!
Mits het leuke mensen zijn natuurlijk
Ja, nee, jij zit toch aan de goede kant johquote:Op woensdag 16 september 2020 19:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, dat zijn bemoedigende woorden Meke
En jij komt ook niet? Beetje mijn sollicitatiesfeer verpestenquote:Op woensdag 16 september 2020 19:20 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Vanwege dat laatste statement neem ik dan aan dat jij niet komt?
Nee, die andere kandidaten waren dus wel face to face, ik, die met de snotneus, was de enige die online het gesprek hadquote:Op woensdag 16 september 2020 19:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, nee, jij zit toch aan de goede kant johJij bent de regel die de uitzondering bevestigd.
En het was opbeurend bedoeld; als ze een ánder aannemen bellen ze je vast heel snel alsnog
Die boodschappen van jou ook altijdquote:Op woensdag 16 september 2020 19:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat mij betreft prima![]()
Misschien dat m'n boodschappen om 19.55 komen, dan ben ik iets later
Ik ben er, dus dat is geregeld!quote:Op woensdag 16 september 2020 19:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Yup! Wordt een klein groepje denk ik vanavond maar da's ook gezellig!
Mits het leuke mensen zijn natuurlijk
Dat hangt er van af. Als het een leuk iemand is die mee wil doen dan geven we de link waar we zelf ook zitten.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2020 19:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Vanwege dat laatste statement neem ik dan aan dat jij niet komt?
Doen doen doen!!! Wij geven je nieuwe energie!quote:Op woensdag 16 september 2020 19:24 schreef Arizona het volgende:
Misschien kom ik ook wel ff weer een keertje maar ik ben heel moe van deze hectische dag
Of de anderen verstoppen zich, zoals vroeger, bij schoolreisje in de bus.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat hangt er van af. Als het een leuk iemand is die mee wil doen dan geven we de link waar we zelf ook zitten.
Als je in een lege room terechtkomt....
Oh ja, dan richt ik mijn camera op de gordijnenquote:Op woensdag 16 september 2020 19:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Of de anderen verstoppen zich, zoals vroeger, bij schoolreisje in de bus.
Gewoon de e in -en inslikken en de o verlengen.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:27 schreef Strani het volgende:
Ho wacht even, straks zit ik in een Jitsi met Arizona, Meke en Hamlapjes en versta ik niks meer met al dat Twents.
quote:Op woensdag 16 september 2020 19:27 schreef Strani het volgende:
Ho wacht even, straks zit ik in een Jitsi met Arizona, Meke en Hamlapjes en versta ik niks meer met al dat Twents.
Hahaha sorryquote:Op woensdag 16 september 2020 19:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
En jij komt ook niet? Beetje mijn sollicitatiesfeer verpesten
Precies, het is niet zo moeilijk als het lijkt!quote:Op woensdag 16 september 2020 19:28 schreef Dave het volgende:
[..]
Gewoon de e in -en inslikken en de o verlengen.
Hallooooo, kom’n jullie ooook?
Oja kutquote:Op woensdag 16 september 2020 19:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, die andere kandidaten waren dus wel face to face, ik, die met de snotneus, was de enige die online het gesprek had
Ja, goedpunt.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:23 schreef Hamlapjes het volgende:
Die boodschappen van jou ook altijd
Ja, ik heb wel het gevoel dat ik met 1-0 achterstand begon hoor, maar volgens mij heb ik het aardig goedgemaakt.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja kut![]()
Maar; die mensen leken in het gesprek dus wel capabel en bleken in het echt idioten![]()
Jij bent voor zover ik het in kan schatten geen idioot dus dit is helemaal niet op jou van toepassing
Ik zit heel vaak in een lege roomquote:Op woensdag 16 september 2020 19:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat hangt er van af. Als het een leuk iemand is die mee wil doen dan geven we de link waar we zelf ook zitten.
Als je in een lege room terechtkomt....
quote:Op woensdag 16 september 2020 19:31 schreef Dave het volgende:
Ik verstoa ut wèl, moar sprèke ut nie zo goed.
JAAAAAAAA DOE LEEEUUUUUUUUUUKquote:Op woensdag 16 september 2020 19:24 schreef Arizona het volgende:
Misschien kom ik ook wel ff weer een keertje maar ik ben heel moe van deze hectische dag
Kump wa good johquote:Op woensdag 16 september 2020 19:27 schreef Strani het volgende:
Ja en juist ook wel een goed teken over je verantwoordelijkheid. Ik zou het hoger inschatten als iemand dit doet dan daar gewoon dom gaan zitten met een snotneus, als je dat al niet serieus neemt, hoe ga je het werk dan serieus nemen?quote:Op woensdag 16 september 2020 19:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel het gevoel dat ik met 1-0 achterstand begon hoor, maar volgens mij heb ik het aardig goedgemaakt.
En een eventueel tweede gesprek zal vast face to face kunnen.
Psies!quote:
OPHEF!! Klaag Apple aanquote:Op woensdag 16 september 2020 19:35 schreef Dave het volgende:
Waarom probeerde m’n iPad daar kutmarokkaan van te maken?
Wat check jij voor blogs?quote:Op woensdag 16 september 2020 19:33 schreef Dave het volgende:
Waarom staat Ruud uit Utopia ineens op 1 van de blogs die ik dagelijks check?
Die naaktscènes met Billy. Dat was toch 3 jaar geleden of zo al een ding?
OMG.blog met name voor the OMG he’s naked items, met vandaag dus die Ruud met z’n megazwans.quote:
0-4 intussen.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens de nos liveblog staan ze 0-3 voor!
Ruud mag niet klagen.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:37 schreef Dave het volgende:
[..]
OMG.blog met name voor the OMG he’s naked items, met vandaag dus die Ruud met z’n megazwans.
O... wow.... Ik moet dit even verwerken.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:39 schreef Dave het volgende:
Maar ook bijvoorbeeld een item over deze dame met haar photoshopkunsten op Facebook.
[ afbeelding ]
Brings back Hyves memories.
quote:Op woensdag 16 september 2020 18:39 schreef Arizona het volgende:
@:Greys vertel, hoe is het leven als code rood bewoner? Complete anarchie neem ik aan? Brandstichting, plunderingen, continu confrontaties met de ME?
We vegen hier de bips met onze toekomstdromen.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Krant in plaats van toiletpapier op de wc?
Haha, bijzonderquote:Op woensdag 16 september 2020 19:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zit heel vaak in een lege roomMaar dan wissel ik bepaalde delen uit de link om
Ze zou de park gaan checken (quote:Op woensdag 16 september 2020 19:47 schreef Arizona het volgende:
Mijn dochter komt zojuist thuis. Dat was niet de afspraak
Nee? Je wil je kinderen niet thuis hebben?quote:Op woensdag 16 september 2020 19:47 schreef Arizona het volgende:
Je bent toch verkouden? Waarom is er überhaupt een vreemde dan?quote:Op woensdag 16 september 2020 19:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze zou de park gaan checken () maar nu is ze hier met een vriendin. Ik moet ze zien te lozen.
Niet als ik Jitsi wil doen, dat is veel te cringequote:Op woensdag 16 september 2020 19:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee? Je wil je kinderen niet thuis hebben?
quote:Op woensdag 16 september 2020 19:39 schreef Dave het volgende:
Maar ook bijvoorbeeld een item over deze dame met haar photoshopkunsten op Facebook.
[ afbeelding ]
quote:
Mijn dochter denkt nooit aan dat soort dingen. Maar heb ze dus naar boven gestuurd. Ver, ver weg van mij.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Je bent toch verkouden? Waarom is er überhaupt een vreemde dan?
I feel your painquote:Op woensdag 16 september 2020 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
We vegen hier de bips met onze toekomstdromen.
Is toch helemaal niet zo gek?quote:
Als in; ik zit er geen tien minuten want als @Hamlapjes er niet is, dan weet ik dat ik verkeerd zit, wissel ik ze om en zit ik tien seconden later alsnog goedquote:
quote:Op woensdag 16 september 2020 19:47 schreef Arizona het volgende:
Haha da's een prima test ja, hoewel ik de laatste paar keer de eerste was geloof ik!quote:Op woensdag 16 september 2020 19:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Als in; ik zit er geen tien minuten want als @:Hamlapjes er niet is, dan weet ik dat ik verkeerd zit, wissel ik ze om en zit ik tien seconden later alsnog goed
Ik heb wel wat tips over zoutzuur en vuilniszakken, maar dat is wellicht niet helemáál het soort lozen waar je op doelt?quote:Op woensdag 16 september 2020 19:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze zou de park gaan checken () maar nu is ze hier met een vriendin. Ik moet ze zien te lozen.
Als ik zoiets zou maken zou het bij mij ook in de map “Temp data - bij overlijden ongezien verwijderen” eindigen.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:51 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
En stiekem heb ik toch ook wel bewondering voor dit soort mensen. Ik zou soms willen dat ik ook dit soort lef had om dit soort dingen gewoon zonder gene te posten terwijl je waarschijnlijk ook wel merkt dat anderen het belachelijk vinden?
Dat is de verfilming van mijn moeders lievelingsboekquote:Op woensdag 16 september 2020 19:50 schreef Fred_B het volgende:
L’amica Geniale, de kijkers naar San Remo van dit jaar kunnen zich de titel wellicht nog herinneren van de circa 200 promotiefilmpjes tijdens de reclame-onderbrekingen, wordt blijkbaar ook op de NPO uitgezonden als de ‘De Geniale Vriendin’ (waar halen ze het vandaan?). Ik had niet verwacht daar ooit nog mee geconfronteerd te worden![]()
[ afbeelding ]
Nee. In plaats van vuilniszakken heb ik chipszakken gebruiktquote:Op woensdag 16 september 2020 19:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb wel wat tips over zoutzuur en vuilniszakken, maar dat is wellicht niet helemáál het soort lozen waar je op doelt?
Ja laatst was hij ineens te laatquote:Op woensdag 16 september 2020 19:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha da's een prima test ja, hoewel ik de laatste paar keer de eerste was geloof ik!
Lees: De wanhopigste was.
quote:Op woensdag 16 september 2020 19:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Als ik zoiets zou maken zou het bij mij ook in de map “Temp data - bij overlijden ongezien verwijderen” eindigen.
Zelfde uitwerking, dus goedgekeurdquote:Op woensdag 16 september 2020 19:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee. In plaats van vuilniszakken heb ik chipszakken gebruikt![]()
Ze zitten nu mooi boven, veilig ver weg van mijn verkoudheid en mijn Jitsi.
Ah, die zal dan vast kijkenquote:Op woensdag 16 september 2020 19:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is de verfilming van mijn moeders lievelingsboek![]()
Wel jammer dat ik geen San Remo heb gekeken, dan had je dat al 200x gehoord
Wat schattigquote:Op woensdag 16 september 2020 19:56 schreef Meke het volgende:
Mijn zwager appt me nu steeds met "tante Meke", zo cute
Hij was stiekem al eerder op NPO dus ze had hem al gezienquote:Op woensdag 16 september 2020 19:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah, die zal dan vast kijken![]()
Dat onderste is zeker jammer, niet alleen om die reden. Het was toch het hoogtepunt van dit ESF-jaar.
Ik was even verward maar toen herinnerde ik dat je een nichtje had gekregenquote:Op woensdag 16 september 2020 19:56 schreef Meke het volgende:
Neee morgenquote:Op woensdag 16 september 2020 19:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat schattig
Heb je de kleine al gezien?
Neefjequote:Op woensdag 16 september 2020 19:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik was even verward maar toen herinnerde ik dat je een nichtje had gekregen
Of was het een neefje?
Ik wil een link naar haar complete oeuvre.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:39 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dat is wel een beeeetje ver weg jaquote:Op woensdag 16 september 2020 19:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Neee morgen![]()
![]()
Ze wonen inGroningen
dus moet er de hele dag voor vrij
En ze waren vannacht voor de zekerheid nog in het ziekenhuis, dus vandaag was voor opa's en oma's
![]()
Ik kreeg zulke lieve foto's van mijn ouders![]()
Echt zo'n supertrotse, beetje emotionele opa en oma
![]()
Trekt tante Meke zich wel wat van anderen aan dan?quote:Op woensdag 16 september 2020 19:56 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ja nou ik vind dit toevallig ook wel echt niet mooiMaar als je dit nou ECHT mooi vindt is het toch tof dat je je niets van anderen aantrekt
Ah ok, ik kijk amper nog TV tegenwoordigquote:Op woensdag 16 september 2020 19:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Hij was stiekem al eerder op NPO dus ze had hem al gezien![]()
https://omg.blog/lithuani(...)e-ever-laid-eyes-on/quote:Op woensdag 16 september 2020 19:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil een link naar haar complete oeuvre.
quote:Op woensdag 16 september 2020 20:01 schreef Dave het volgende:
[..]
https://omg.blog/lithuani(...)e-ever-laid-eyes-on/
Haar feesboek heb ik niet voor je
Jaquote:Op woensdag 16 september 2020 19:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh dat is wel een beeeetje ver weg ja
Wat mooi he om je ouders als opa en oma te zien
Altijdquote:Op woensdag 16 september 2020 20:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Trekt tante Meke zich wel wat van anderen aan dan?
vraag me toch wel af of het allemaal wel zo spontaan is of dat er wat 'training' aan te pas komtquote:Op woensdag 16 september 2020 20:05 schreef molloot200 het volgende:
Dat jochie van die Tweet van van de week is een totaal Youtube kanaal van waarin hij van alles eet tijdens het kokenIk vind het ontzettend vermakelijk om te kijken hahaha.
Het zou zomaar kunnen maar het maakt me inmiddels al niet meer uitquote:Op woensdag 16 september 2020 20:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vraag me toch wel af of het allemaal wel zo spontaan is of dat er wat 'training' aan te pas komt
Chips, altijd de oplossing.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niet als ik Jitsi wil doen, dat is veel te cringe
Anders wel hoor, dan heb ik haar graag thuis
Ik heb ze met chips naar boven gestuurd nu
Ik ben daar niet zo van, maar leuk voor anderen.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:12 schreef Meke het volgende:
Voor iedereen die twijfelt over of ze vanavond op Jitsi willen komen; @:ESF1gamer laat te pas en te onpas haar poes zien
quote:Op woensdag 16 september 2020 20:12 schreef Meke het volgende:
Voor iedereen die twijfelt over of ze vanavond op Jitsi willen komen; @:ESF1gamer laat te pas en te onpas haar poes zien
En wát een poesquote:Op woensdag 16 september 2020 20:12 schreef Meke het volgende:
Is ook eerlijk gezegd ook mijn gedachte.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vraag me toch wel af of het allemaal wel zo spontaan is of dat er wat 'training' aan te pas komt
Ik ook. Of dat kind heeft serieuze issues, of het is nep, imo. Beide zie ik niet zo graag.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:45 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Is ook eerlijk gezegd ook mijn gedachte.
Ik kijk dit soort filmpjes dan ook weinig als stil protest
/cynicus
Fijn dat je gesprek goed gingquote:Op woensdag 16 september 2020 20:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook. Of dat kind heeft serieuze issues, of het is nep, imo. Beide zie ik niet zo graag.
Serieus??quote:Op woensdag 16 september 2020 20:59 schreef GeorgeM het volgende:
M’n zoon en ik hadden een testafspraak vanavond voor zo’n commerciële test. Komen we daar na 3 kwartier rijden, kunnen we niet getest worden omdat m’n zoon klachten heeft![]()
Ja, waarom maak ik anders een afspraak
Wat.. Dat slaat toch echt helemaal nergens op.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:59 schreef GeorgeM het volgende:
M’n zoon en ik hadden een testafspraak vanavond voor zo’n commerciële test. Komen we daar na 3 kwartier rijden, kunnen we niet getest worden omdat m’n zoon klachten heeft![]()
Nou nou @Davequote:Op woensdag 16 september 2020 20:16 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo van, maar leuk voor anderen.
Lekker handigquote:Op woensdag 16 september 2020 20:59 schreef GeorgeM het volgende:
Ja. Bij het maken van de afspraak moest je aangeven welke klachten je hebtquote:
Jaquote:Op woensdag 16 september 2020 21:11 schreef Arizona het volgende:
Het devies is “laat je testen als je klachten hebt” maar bij die partij mag je niet komen met klachten? Doet mij wel twijfelen aan de kwaliteit van zo’n bedrijf dan...
Ik zou zo'n bedrijf melden bij de zorgautoriteit. De reden om te testen is dat je klachten hebt. Als je geen klachten hebt, dan is testen nutteloos.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:11 schreef Arizona het volgende:
Het devies is “laat je testen als je klachten hebt” maar bij die partij mag je niet komen met klachten? Doet mij wel twijfelen aan de kwaliteit van zo’n bedrijf dan...
Dan kan je ook nog hebben dat mensen dan express mensen in hun gezicht gaan hoesten daar.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb demonstratief m’n mondkapje afgerukt toen ik wegliep
Jaa ik vind dat ook leukquote:Op woensdag 16 september 2020 20:52 schreef Arizona het volgende:
25 september begint the Masked Singer weer
Neeee wat stom!quote:Op woensdag 16 september 2020 20:59 schreef GeorgeM het volgende:
Okee nee dan had ik te selectief geluisterd en hoef ik er inderdaad verder niets over te wetenquote:Op woensdag 16 september 2020 21:15 schreef Hamlapjes het volgende:
@:Meke
[ afbeelding ]
Deze man komt elke 5 minuten gillend klaar als er een Belgisch snotjochie volgend jaar goed gaat fietsen in de Tour.
quote:Op woensdag 16 september 2020 20:59 schreef GeorgeM het volgende:
Ik vind het heel vermakelijk, ook gezellig om met elkaar te kijkenquote:Op woensdag 16 september 2020 21:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaa ik vind dat ook leuk![]()
Ik had de winnaar van vorig jaar echt niet geraden![]()
![]()
(@:Strani, kijk geen spoiler!)
Dank jequote:Op woensdag 16 september 2020 21:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:arizona fijn dat je gesprek goed ging. Ik duim voor je.
Ja, en al dat geraad van de jury is hartstikke nep, maar wel gezellig gekibbelquote:Op woensdag 16 september 2020 21:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind het heel vermakelijk, ook gezellig om met elkaar te kijken
Ja, volgens mij is het van a tot z gescript, maar wat maakt het uit, het kijkt heerlijk wegquote:Op woensdag 16 september 2020 21:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, en al dat geraad van de jury is hartstikke nep, maar wel gezellig gekibbel
Doe ik 'm niet na.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Deze man komt elke 5 minuten gillend klaar
Waaat?quote:Op woensdag 16 september 2020 20:59 schreef GeorgeM het volgende:
Nee, dat gillen houdt een keer op he, op een gegeven moment begeeft je stem het gewoon.quote:
Is dat Wuyts?quote:Op woensdag 16 september 2020 21:15 schreef Hamlapjes het volgende:
@:Meke
[ afbeelding ]
Deze man komt elke 5 minuten gillend klaar als er een Belgisch snotjochie volgend jaar goed gaat fietsen in de Tour.
Ja, precies dat!quote:Op woensdag 16 september 2020 21:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, dat gillen houdt een keer op he, op een gegeven moment begeeft je stem het gewoon.
Ik weet nog dat je een keer binnenkwam op Jitsi en haast schrok van dat ik daar zat, want je had @Hamlapjes verwachtquote:Op woensdag 16 september 2020 19:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Als in; ik zit er geen tien minuten want als @:Hamlapjes er niet is, dan weet ik dat ik verkeerd zit, wissel ik ze om en zit ik tien seconden later alsnog goed
Als je wel San Remo had gekeken, dan was je nu nog steeds aan het bijkomenquote:Op woensdag 16 september 2020 19:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is de verfilming van mijn moeders lievelingsboek![]()
Wel jammer dat ik geen San Remo heb gekeken, dan had je dat al 200x gehoord
Ahhhh wat schattigquote:Op woensdag 16 september 2020 19:56 schreef Meke het volgende:
Wat lief en wat bijzonder om je ouders dan ook zo te zien, met hun kleinzoonquote:Op woensdag 16 september 2020 19:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Neee morgen![]()
![]()
Ze wonen inGroningen
dus moet er de hele dag voor vrij
En ze waren vannacht voor de zekerheid nog in het ziekenhuis, dus vandaag was voor opa's en oma's
![]()
Ik kreeg zulke lieve foto's van mijn ouders![]()
Echt zo'n supertrotse, beetje emotionele opa en oma
![]()
Precies ditquote:Op woensdag 16 september 2020 21:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is het van a tot z gescript, maar wat maakt het uit, het kijkt heerlijk weg
Haha jaquote:Op woensdag 16 september 2020 21:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet nog dat je een keer binnenkwam op Jitsi en haast schrok van dat ik daar zat, want je had @:Hamlapjes verwachtIk ben er anders nooit het eerst
WHAAT??quote:Op woensdag 16 september 2020 20:59 schreef GeorgeM het volgende:
Je stelt me teleur Dave!quote:
Aoibhin en de rest van Jitsiquote:Op woensdag 16 september 2020 21:40 schreef Meke het volgende:
@:aoibhin en de rest van Jitsi die wat minder geïnteresseerd leek![]()
![]()
Hier komt ruzie over!quote:Op woensdag 16 september 2020 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aoibhin en de rest van Jitsi
Lijkt wel een bandnaam
Welk bedrijf is dat dan ? Wat stomquote:Op woensdag 16 september 2020 20:59 schreef GeorgeM het volgende:
Dus dat is jullie nieuwe single?quote:
RELLENquote:
quote:Op woensdag 16 september 2020 21:46 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dus dat is jullie nieuwe single?
Maar er was toch ooit onderzocht dat het vlot zou zinken als Jack er ook nog bij op zat?quote:Op woensdag 16 september 2020 21:40 schreef Meke het volgende:
@:aoibhin en de rest van Jitsi die wat minder geïnteresseerd leek![]()
![]()
Ik stem op: ‘iedereen van Jitsi en Aoibhin’quote:
quote:Op woensdag 16 september 2020 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
Er is wel plek voor Jack hier naast me in bed
Ja lekker zo’n bevroren lijkquote:Op woensdag 16 september 2020 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
Er is wel plek voor Jack hier naast me in bed
Mythbusters had dat volgens mij onderzocht een keer. En dan zou het vlot zijn blijven drijven als de zwemvesten eronder gebonden zouden worden. Maar Jack had geen zwemvestquote:Op woensdag 16 september 2020 21:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar er was toch ooit onderzocht dat het vlot zou zinken als Jack er ook nog bij op zat?
Bekt minder lekkerquote:Op woensdag 16 september 2020 21:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik stem op: ‘iedereen van Jitsi en Aoibhin’
Rose probeerde het niet eensquote:Op woensdag 16 september 2020 21:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar er was toch ooit onderzocht dat het vlot zou zinken als Jack er ook nog bij op zat?
Niet die Jack!quote:
Was er niet een soort fan-sequel een keer gemaakt met dat hij tientallen jaren later levend uit een blok ijs werd gehaald?quote:
Daar denk je in die situatie toch niet aanquote:Op woensdag 16 september 2020 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mythbusters had dat volgens mij onderzocht een keer. En dan zou het vlot zijn blijven drijven als de zwemvesten eronder gebonden zouden worden. Maar Jack had geen zwemvest
Mythbustersquote:Op woensdag 16 september 2020 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mythbusters had dat volgens mij onderzocht een keer. En dan zou het vlot zijn blijven drijven als de zwemvesten eronder gebonden zouden worden. Maar Jack had geen zwemvest
Nee dat ook al niet neequote:Op woensdag 16 september 2020 21:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Daar denk je in die situatie toch niet aan
quote:
De legende in beeld, m'n leven zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:
Liefde maakt blind ofzo?quote:Op woensdag 16 september 2020 21:53 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
@:Hamlapjes @:Strani @:Redefine
by Fall Out Boyquote:Op woensdag 16 september 2020 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
@:Jitsi
Ik ben even nu met andere dingen bezig, maar kom zo nog wel even online als er nog mensen zijn
Jammer dat er niemand is die Jitsi als username heeftquote:Op woensdag 16 september 2020 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
@:Jitsi
Ik ben even nu met andere dingen bezig, maar kom zo nog wel even online als er nog mensen zijn
OPHEF. Tijd om ten strijde te trekken, want dit kan natuurlijk niet.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:53 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Waar heb ik mezelf in geluld...quote:
quote:Op woensdag 16 september 2020 21:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jammer dat er niemand is die Jitsi als username heeft
Welterusten! Tot morgenquote:
Trusten!quote:
Deze man, echtquote:Op woensdag 16 september 2020 21:53 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Nu ik het zelf teruglees, geloof ik het ook nietquote:
Had je die nog nooit gezien?quote:Op woensdag 16 september 2020 21:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De legende in beeld, m'n leven zal nooit meer hetzelfde zijn.
Vaccinaties op reisquote:Op woensdag 16 september 2020 21:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Welk bedrijf is dat dan ? Wat stom
Trusten!quote:
Heeeeere’s Johnny!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |