SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Ja, wat er ook gebeurt, in ieder geval tof dat je het gewoon gedaan hebtquote:Op woensdag 16 september 2020 15:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er zijn nog 3 andere kandidaten, dus inderdaad nog even spannend.
Aan het gesprek lag het in ieder geval niet![]()
Kijk hoe dan ook tevreden terug op deze sollicitatie.
Nicequote:
Wel fijn dat m'n wegkwijnende klimop geëerd wordt in de TT.quote:
In Memoriamquote:Op woensdag 16 september 2020 15:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wel fijn dat m'n wegkwijnende klimop geëerd wordt in de TT.
Ik heb er nu wel een goed gevoel bij, denk wel dat ik het zou doen. De functie lijkt me nog steeds superleuk. Maar als ik dóór ben heb ik eerst nog een tweede gesprek en daarna zou ik pas de definitieve beslissing nemen.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, wat er ook gebeurt, in ieder geval tof dat je het gewoon gedaan hebt![]()
Denk je zelf ook dat je de baan neemt als je het wordt? Of wacht je eerst de beslissing af?
Lijkt me een prima instelling!quote:Op woensdag 16 september 2020 15:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb er nu wel een goed gevoel bij, denk wel dat ik het zou doen. De functie lijkt me nog steeds superleuk. Maar als ik dóór ben heb ik eerst nog een tweede gesprek en daarna zou ik pas de definitieve beslissing nemen.
Helaas is er heel wat succesvoller dan m'n klimop.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toch was hij succesvoller dan Cyan’s klimop.
Geniet ervan!quote:Op woensdag 16 september 2020 15:58 schreef Arizona het volgende:
Ik ben ka-pot nu
Nu de spanning helemaal weg is. Ik ga even lekker op de bank liggen
Even een pauperprogramma zoeken om te kijkenquote:
quote:Op woensdag 16 september 2020 16:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Even een pauperprogramma zoeken om te kijken
Bedanktquote:
quote:
quote:Op woensdag 16 september 2020 16:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(alleen de kenners snappen deze)
Klim opquote:
Hopelijk komt er nog spektakel.quote:Op woensdag 16 september 2020 16:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling, 21,5 kilometer lang.
Als Miguel de sprint wint, stroom ik wel helemaal binnen.quote:
TLC heeft er vast eenquote:Op woensdag 16 september 2020 16:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Even een pauperprogramma zoeken om te kijken
STRIJD. Dat past zomaar in het rijtje van rellen en ophef.quote:Op woensdag 16 september 2020 16:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als Miguel de sprint wint, stroom ik wel helemaal binnen.![]()
Maar liever wat meer strijd.
Ook een betje gezet vanwege de verjaardag van Vino?quote:Op woensdag 16 september 2020 16:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Passie. Inzet. Tot de laatste minuut. Met z’ allen.quote:Op woensdag 16 september 2020 16:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
STRIJD. Dat past zomaar in het rijtje van rellen en ophef.
Daar waren die vervelende vrouwen van Good Bones opquote:
Ik ken het niet, maar de samenvatting klonk niet echt veelbelovendquote:Op woensdag 16 september 2020 16:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daar waren die vervelende vrouwen van Good Bones op
Ik wil Say yes to the dress of My Lottery Dream home
Een moeder en dochter met vervelende stemmen die bouwvallen opknappen tot mooie huizen.quote:Op woensdag 16 september 2020 16:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar de samenvatting klonk niet echt veelbelovend
Afgezien van de vervelende stemmen stond dat inderdaad in de samenvattingquote:Op woensdag 16 september 2020 16:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een moeder en dochter met vervelende stemmen die bouwvallen opknappen tot mooie huizen.
Niks mis met Good Bones. Er zijn veel ergere woonprogramma's op TLC.quote:Op woensdag 16 september 2020 16:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een moeder en dochter met vervelende stemmen die bouwvallen opknappen tot mooie huizen.
Daarover verschillen wij dan van meningquote:Op woensdag 16 september 2020 16:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Niks mis met Good Bones. Er zijn veel ergere woonprogramma's op TLC.
Nate & Jeremiah by design bijvoorbeeld. Ik kan heel slecht tegen die twee mannen.quote:Op woensdag 16 september 2020 16:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daarover verschillen wij dan van mening
Welke vind je nog erger dan
Jij bent gewoon Meneer Aartquote:Op woensdag 16 september 2020 16:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Van Aert is m'n bijna naamgenoot. Maar toch triest.
Die vind ik even slecht als Good Bonesquote:Op woensdag 16 september 2020 16:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nate & Jeremiah by design bijvoorbeeld. Ik kan heel slecht tegen die twee mannen.
Er zijn er nog een paar waarvan me de naam even niet te binnen schiet.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die vind ik even slecht als Good Bones.
quote:
Victor Reinier.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:17 schreef H_T het volgende:
Hoe heet die commentator die klinkt als Joep van Deudekom?
Joris van den Bergquote:Op woensdag 16 september 2020 17:17 schreef H_T het volgende:
Hoe heet die commentator die klinkt als Joep van Deudekom?
Miguelquote:Op woensdag 16 september 2020 16:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jaa wat leuk voor je!quote:
Toetertjes!quote:Op woensdag 16 september 2020 17:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Morgen met pensioen![]()
Nee, iets van 35 euro
Ook wel lekker bij (salaris)onderhandelingen deze instellingenquote:Op woensdag 16 september 2020 15:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb er nu wel een goed gevoel bij, denk wel dat ik het zou doen. De functie lijkt me nog steeds superleuk. Maar als ik dóór ben heb ik eerst nog een tweede gesprek en daarna zou ik pas de definitieve beslissing nemen.
Mensen geven ook geen neuk hier.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die verdraaide Randstad ook altijd.
Het immer zwalkende beleid in België neemt weer een lachwekkende nieuwe stap.quote:
Oh, dat zou ik ook hebben hoor. Mensen zijn eng. En stom.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen geven ook geen neuk hier.
Gisteren moest ik een pakket ophalen bij een postNL punt in een winkel. Staat een bordje max 2 mensen binnen, ik netjes 5 minuten wachten. Ik loop naar binnen naar de rij komt meteen achter mij (-10cm) een groep van 4 vrouwen staan die naar elkaar schreeuwen en keihard lachen enzo. Maar ze zagen er nogal tokkie uit dus durfde niks te zeggen #schijtluis
Mwoah, vind het eerder lachwekkender dat er al vanaf juni wordt gezegd dat dingen regionaal worden aangepakt en er gebeurt al anderhalve maand geen fuck. Alleen een “uhh jongens oppassen hè.”quote:Op woensdag 16 september 2020 17:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het immer zwalkende beleid in België neemt weer een lachwekkende nieuwe stap.
Nouja soms heb ik wel gedaan maar deze zagen er zo uit (diep decolleté, tattoos) en hoe ze schreeuwde als viswijf met elkaar. Ik twijfelde nog maar ik zag dat wel uit de hand lopen.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik ook hebben hoor. Mensen zijn eng. En stom.
Tsja, het virus is er en zal er nog wel minimaal tot eind volgend jaar blijven. Zolang het aantal IC-opnames en overlijdens heel laag blijft, is het toch wel wenselijk dat het normale leven zo veel mogelijk doorgaat en er zeker niet te veel hak-op-de-tak beleid wordt gemaakt dat steeds slechter wordt opgevolgd.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Mwoah, vind het eerder lachwekkender dat er al vanaf juni wordt gezegd dat dingen regionaal worden aangepakt en er gebeurt al anderhalve maand geen fuck. Alleen een “uhh jongens oppassen hè.”
Daar bij jullie even erg of waarom precies?quote:Op woensdag 16 september 2020 17:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het immer zwalkende beleid in België neemt weer een lachwekkende nieuwe stap.
Je merkt het overal hoor. Wij waren laatst naar de McDonalds en daar stond pal voor de ingang een heel grote groep fietsers te kletsen. Een paar volwassenen met een grote groep jongeren, het leek een sportteam met begeleiding ofzo. Met heel veel pijn en moeite deden ze een miniem stapje opzij om ons erdoor te laten, 1,5m was het bij lange na niet.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen geven ook geen neuk hier.
Gisteren moest ik een pakket ophalen bij een postNL punt in een winkel. Staat een bordje max 2 mensen binnen, ik netjes 5 minuten wachten. Ik loop naar binnen naar de rij komt meteen achter mij (-10cm) een groep van 4 vrouwen staan die naar elkaar schreeuwen en keihard lachen enzo. Maar ze zagen er nogal tokkie uit dus durfde niks te zeggen #schijtluis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Maar op het moment dat er wel regionaal wat gebeurt, roept iedereen en z'n moeder meteen dat alles zo onduidelijk is en er landelijke maatregelen moeten komen!quote:Op woensdag 16 september 2020 17:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Mwoah, vind het eerder lachwekkender dat er al vanaf juni wordt gezegd dat dingen regionaal worden aangepakt en er gebeurt al anderhalve maand geen fuck. Alleen een “uhh jongens oppassen hè.”
Het komt soms voor dat (ja echt) RELLEN en OPHEF niet de oplossing is.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja soms heb ik wel gedaan maar deze zagen er zo uit (diep decolleté, tattoos) en hoe ze schreeuwde als viswijf met elkaar. Ik twijfelde nog maar ik zag dat wel uit de hand lopen.
Het wordt ook gewoon moeilijk om je er aan te houden omdat het zo gruwelijk lang duurt voordat je getest kunt worden en/of de uitslag krijgt, als het je lukt om je te laten testen.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:58 schreef Momo het volgende:
Denk dat ze ook terughoudend zijn met maatregelingen omdat veel mensen minder bereid zijn om daar aan te houden. Je bent vooral afhankelijk van je inwoners.
In België varieert het beleid zelfs tussen gemeentes. Dat is ook niet de oplossing, want het leidt vooral tot onbegrip.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:58 schreef Momo het volgende:
Denk dat ze ook terughoudend zijn met maatregelingen omdat veel mensen minder bereid zijn om daar aan te houden. Je bent vooral afhankelijk van je inwoners.
Veel van dit soort dingen zijn meer lastig en onhandig dan onmogelijk voor de meeste mensen. Maar natuurlijk moeten ze zorgen dat testen opgeschaald kunnen worden. Ze zitten nu aan 200.000 testen per week.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het wordt ook gewoon moeilijk om je er aan te houden omdat het zo gruwelijk lang duurt voordat je getest kunt worden en/of de uitslag krijgt, als het je lukt om je te laten testen.
Ik kwam er deze keer telefonisch door maar na 15 min werd gewoon de verbinding verbrokenEn ik vertik het om naar Arnhem te rijden, zoals me online lukte.
Ik blijf wel thuis hoor, ik mijd de mensen wel zolang ik verkouden ben. Ik kan thuiswerken, mijn vriend kan de boodschappen doen en ik hou het wel bij een blokje om in het rustige buitengebied (want je moet toch iets bewegen en zonlicht zien). Maar dat is voor heel veel mensen toch gewoon niet te doen.
Op gemeentelijk niveau dingen regelen lijkt me inderdaad niet overzichtelijk. Ook niet te doen als je woont in de ene gemeente en werkt in de ander.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In België varieert het beleid zelfs tussen gemeentes. Dat is ook niet de oplossing, want het leidt vooral tot onbegrip.
ik bescherm je welquote:Op woensdag 16 september 2020 17:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja soms heb ik wel gedaan maar deze zagen er zo uit (diep decolleté, tattoos) en hoe ze schreeuwde als viswijf met elkaar. Ik twijfelde nog maar ik zag dat wel uit de hand lopen.
Geniet ervan!quote:
Deel je wel de beelden als het dystopisch begint te worden daar? Of als we je moeten komen redden?quote:
RIP aan de nabestaandenquote:
Oh lekker dan, ik zit slechts code oranje en ik moet 10 dagen in quarantaine in NL en jij mag gewoon vrij rondwaggelen in Apeldoornquote:
En ik ga er vanuit dat ze met mondkapje op post hier. Toch, @Greys?quote:
Dat wel niet hè. Anders was het geen code rood gebied geweest.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
En ik ga er vanuit dat ze met mondkapje op post hier. Toch, @:greys?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |