SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Ja, wat er ook gebeurt, in ieder geval tof dat je het gewoon gedaan hebtquote:Op woensdag 16 september 2020 15:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er zijn nog 3 andere kandidaten, dus inderdaad nog even spannend.
Aan het gesprek lag het in ieder geval niet![]()
Kijk hoe dan ook tevreden terug op deze sollicitatie.
Nicequote:
Wel fijn dat m'n wegkwijnende klimop geëerd wordt in de TT.quote:
In Memoriamquote:Op woensdag 16 september 2020 15:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wel fijn dat m'n wegkwijnende klimop geëerd wordt in de TT.
Ik heb er nu wel een goed gevoel bij, denk wel dat ik het zou doen. De functie lijkt me nog steeds superleuk. Maar als ik dóór ben heb ik eerst nog een tweede gesprek en daarna zou ik pas de definitieve beslissing nemen.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, wat er ook gebeurt, in ieder geval tof dat je het gewoon gedaan hebt![]()
Denk je zelf ook dat je de baan neemt als je het wordt? Of wacht je eerst de beslissing af?
Lijkt me een prima instelling!quote:Op woensdag 16 september 2020 15:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb er nu wel een goed gevoel bij, denk wel dat ik het zou doen. De functie lijkt me nog steeds superleuk. Maar als ik dóór ben heb ik eerst nog een tweede gesprek en daarna zou ik pas de definitieve beslissing nemen.
Helaas is er heel wat succesvoller dan m'n klimop.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toch was hij succesvoller dan Cyan’s klimop.
Geniet ervan!quote:Op woensdag 16 september 2020 15:58 schreef Arizona het volgende:
Ik ben ka-pot nu
Nu de spanning helemaal weg is. Ik ga even lekker op de bank liggen
Even een pauperprogramma zoeken om te kijkenquote:
quote:Op woensdag 16 september 2020 16:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Even een pauperprogramma zoeken om te kijken
Bedanktquote:
quote:
quote:Op woensdag 16 september 2020 16:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(alleen de kenners snappen deze)