chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fipo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
blokTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Alternatieve media is al in handen van MSM.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
GM,is al lang uitgelekt.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Prinsjesdag vandaag. Kijken of we dit jaar weer erop vooruit gaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morguh FF, dacht Mario zal mij wel ingehaald hebben. Kom extra een stuk later.quote:Hey Holyquote:
Hey Aloaquote:hoe was de bbq gisteren?
Sbe stond gisteren zelfs gelijk met hem.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh FF, dacht Mario zal mij wel ingehaald hebben. Kom extra een stuk later.
[..]
Hey Holy“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O dan heeft hij toch wel een paar puntjes gehaald.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sbe stond gisteren zelfs gelijk met hem.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heeft hij toch wel een paar puntjes gehaald.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weer in slaap gekukkeld?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Prince Charles is een kloonPlease,veeg me op.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* Dotteke veegt FF opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En hier wordt bloedserieus over gesproken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mensen zijn aan het ontsporen en zien overal spoken op de weg.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En hier wordt bloedserieus over gesproken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sorry dat ik deze post,maar ze beweren dat kinderen worden gemarteld en bang worden gemaakt om hun bloed met adrenaline en adrynochrome te kunnen drinken.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen zijn aan het ontsporen en zien overal spoken op de weg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Echt he, dat soort mensen is toch een gevaar voor de maatschappij.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry dat ik deze post,maar ze beweren dat kinderen worden gemarteld en bang worden gemaakt om hun bloed met adrenaline en adrynochrome te kunnen drinken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dat is voorbehouden aan een bepaalde elite,waar wij gewone mensen geen weet van hebben.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, dat soort mensen is toch een gevaar voor de maatschappij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
IK vraag mij soms echt af waar wij naar toe gaan met zijn allen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie het zo;gaat het puur over Corona even.Jij hebt er alles aan gedaan,en dat geldt ook voor Soul en ik.En dat doen we nog steeds.Ik wil ver van mensen blijven die anders denken.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:31 schreef Dotteke het volgende:
IK vraag mij soms echt af waar wij naar toe gaan met zijn allen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ook hoor FF, zijn vaak van die kortzichtige mensen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie het zo;gaat het puur over Corona even.Jij hebt er alles aan gedaan,en dat geldt ook voor Soul en ik.En dat doen we nog steeds.Ik wil ver van mensen blijven die anders denken.
Deze lui zullen er goed onderuit komen, dat zie je vaak. Maar ze sleuren onschuldige mensen met zich mee.
Jongeren worden er niet zo ziek van over het algemeen. Maar ze besmetten wel andere mensen.
Je blokt jezelf
Leuke Smiley
Paul McCartney ook tochquote:Op dinsdag 15 september 2020 08:17 schreef FreshFruit het volgende:
Prince Charles is een kloonPlease,veeg me op.![]()
![]()
Nadeel is dat ik aan de voorkant alles dicht moet houden nu. Of moeten is een groot woord maar ze gaan bouwen en zijn aan het graven. Het zand en stof wat daarbij vrijkomt wil je niet in huis hebbenquote:
Ik volg een aantal een beetje,voorb.Mevr.gaat lachend op vakantie naar Spanje,fuck de mondkapjes,quarantaine etc,dikke jolijt.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook hoor FF, zijn vaak van die kortzichtige mensen.
Deze lui zullen er goed onderuit komen, dat zie je vaak. Maar ze sleuren onschuldige mensen met zich mee.
Jongeren worden er niet zo ziek van over het algemeen. Maar ze besmetten wel andere mensen.
Je blokt jezelf
Leuke Smiley
Een paar dagen later janken dat ze haar zoon niet mag zien(die in een pleeggezin zit)
Had ze zelf ook kunnen bedenken lijkt me.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
fuckTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Wat nou weer?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat soort mensen is alleen met zichzelf bezig. Denken niet verder na dan hun neus lang isquote:Op dinsdag 15 september 2020 08:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik volg een aantal een beetje,voorb.Mevr.gaat lachend op vakantie naar Spanje,fuck de mondkapjes,quarantaine etc,dikke jolijt.
Een paar dagen later janken dat ze haar zoon niet mag zien(die in een pleeggezin zit)
Had ze zelf ook kunnen bedenken lijkt me.
En moet je eens kijken hoe ze janken als ze zelf of een van hun familie door Corona getroffen worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook een goedemorgen Maanvisquote:
Morge.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Wat mij opvalt dat die roeptoeters allemaal hun kids kwijtzijn,zwaar blowen en een biertje lusten ze ook wel.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat soort mensen is alleen met zichzelf bezig. Denken niet verder na dan hun neus lang is
En moet je eens kijken hoe ze janken als ze zelf of een van hun familie door Corona getroffen worden.
Maar het is de schuld van de regering en jeugdzorg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer SBE.quote:Nu moet je even boos worden dat ik Mario heb laten lopen.
quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Morguh alle binnenkomers
Dt is al geweest hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is eigenlijk niet leuk als ik zo eens denk, ( snap ik doe het ook wel)quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer SBE.Nu moet je even boos worden dat ik Mario heb laten lopen.
Maar mensen zitten hele dagen hier, zoals o.a. SBE en dan komt Mario, af en toe even binnen en laten ze hem lopen. IK doe dat net zo goed hoor. Maar het klopt niet helemaalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pappa ToT.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:51 schreef ToT het volgende:
Ff teruggescrolld.Die ideeën van die conspiracywappies verrassen mij helaas echt niet!
![]()
Ik verbaas me keer op keer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kan er niet wakker van liggen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is eigenlijk niet leuk als ik zo eens denk, ( snap ik doe het ook wel)
Maar mensen zitten hele dagen hier, zoals o.a. SBE en dan komt Mario, af en toe even binnen en laten ze hem lopen. IK doe dat net zo goed hoor. Maar het klopt niet helemaalActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Jij was er gisteren de hele avond.En ik ook.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan er niet wakker van liggen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik sta bijna niet meer onder jerneyquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik heb zo een sollicitatiegesprek dus met een beetje geluk ben ik er straks overdag ook niet meer.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dat komt wel goed.Jerney en jij zijn lief.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik sta bijna niet meer onder jerney“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Pappa ToT.![]()
Ik verbaas me keer op keer.Hee man!
Ja nee dat van bloed drinken en zelfs ons opeten is weer een idee over shapeshifter (reptillians) die in het centrum van de aarde leven en wachten tot de oogst rijp is.
Dat Charles een kloon zou zijn....tja zijn mama is ook een repillian volgens hen, dus dat kan er vast ook nog wel bij!![]()
![]()
Heb je zijn fahrrad gestolen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer SBE.Nu moet je even boos worden dat ik Mario heb laten lopen.
![]()
![]()
Nee weet ik. Maar als ik er zo overnadenk klopt het niet. Maar zoals gezegd ik maar mij daar zelf ook schuldig aan.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan er niet wakker van liggen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Reptilians kwam idd ook voorbij,en ze slikken het voor zoete koek.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:54 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Ja nee dat van bloed drinken en zelfs ons opeten is weer een idee over shapeshifter (reptillians) die in het centrum van de aarde leven en wachten tot de oogst rijp is.
Dat Charles een kloon zou zijn....tja zijn mama is ook een repillian volgens hen, dus dat kan er vast ook nog wel bij!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Ik ga echt heel vet voor je duimen SBE echt. Wel jammer dat je er dan niet veel mee zal zijn, maar ik weet hoe belangrijk een baan voor je isquote:Op dinsdag 15 september 2020 08:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb zo een sollicitatiegesprek dus met een beetje geluk ben ik er straks overdag ook niet meer.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Paulquote:
Gezellig, het wordt een warme dag.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:56 schreef Paul het volgende:
Vandaag ga ik nu wel echt zwemmen met @:puzziepieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het moet toch een keer lukken.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga echt heel vet voor je duimen SBE echt. Wel jammer dat je er dan niet veel mee zal zijn, maar ik weet hoe belangrijk een baan voor je is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
she brings me closer to godquote:Op dinsdag 15 september 2020 08:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat komt wel goed.Jerney en jij zijn lief.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik zal je missen,maar veel succes.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb zo een sollicitatiegesprek dus met een beetje geluk ben ik er straks overdag ook niet meer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dank je.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zal je missen,maar veel succes.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dat hoop ik wel voor je, het is je zo gegund.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het moet toch een keer lukken.
Ze zeggen altijd de aanhouder wint.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Reptilians kwam idd ook voorbij,en ze slikken het voor zoete koek.
Ja we hadden het er laatst al over he;
Reptillians
bigpharma (met name Bayer) met verslavende en verzwakkende medicijnen
Monsato
Verdwijning van de bijen
codex allimentarius (verbod op vitamines)
wegnemen van bouwland door er natuurgebied op te halen.
massa-immigratie uit andere culturen terwijl er dus steeds minder bouwland is.
iedereen op elkaars lip --> burgeroorlog
decimering van de bevolking
Opleggen van zeer strenge wetten, onderdrukking
Georgia Guidestones.
Vrede en balans onder de New World Order.![]()
Video sollicitatie, zou ik gisteren al hebben maar dat mislukte.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel voor je, het is je zo gegund.
Ze zeggen altijd de aanhouder wint.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb zo een sollicitatiegesprek dus met een beetje geluk ben ik er straks overdag ook niet meer.Oew, succes man!
![]()
![]()
Dus je hebt straks een levenquote:Op dinsdag 15 september 2020 08:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Video sollicitatie, zou ik gisteren al hebben maar dat mislukte.misschien
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik luister nu naar Pieter Stuurman.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we hadden het er laatst al over he;
Reptillians
bigpharma (met name Bayer) met verslavende en verzwakkende medicijnen
Monsato
Verdwijning van de bijen
codex allimentarius (verbod op vitamines)
wegnemen van bouwland door er natuurgebied op te halen.
massa-immigratie uit andere culturen terwijl er dus steeds minder bouwland is.
iedereen op elkaars lip --> burgeroorlog
decimering van de bevolking
Opleggen van zeer strenge wetten, onderdrukking
Georgia Guidestones.
Vrede en balans onder de New World Order.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zegt me niks, ik ken verder geen van die wappies.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik luister nu naar Pieter Stuurman.
Ja, Alex Jones.
En Jensen is ook die kant afgegleden, helaas...![]()
Je moet toch iemand de schuld geven.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat mij opvalt dat die roeptoeters allemaal hun kids kwijtzijn,zwaar blowen en een biertje lusten ze ook wel.
Maar het is de schuld van de regering en jeugdzorg.![]()
Ja, dat vertelde je al. Hopelijk lukt het zo meteen wel.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Video sollicitatie, zou ik gisteren al hebben maar dat mislukte.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Trek wel even een broek aan SBE.
Ja, het ligt altijd aan een ander. Nooit aan hun eigen gedrag.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat mij opvalt dat die roeptoeters allemaal hun kids kwijtzijn,zwaar blowen en een biertje lusten ze ook wel.
Maar het is de schuld van de regering en jeugdzorg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat is erquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
En van een tegengeluid worden ze helemaal gek,tot doodsbedreigingen aan toe.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het ligt altijd aan een ander. Nooit aan hun eigen gedrag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik pak zo ook een bakkie.quote:
Net m'n tanden gepoetst. Eerst die frisse smaak wat laten wegtrekken.![]()
Enge mensen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En van een tegengeluid worden ze helemaal gek,tot doodsbedreigingen aan toe.![]()
Heb jij je eigen tanden nog?quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik pak zo ook een bakkie.
Net m'n tanden gepoetst. Eerst die frisse smaak wat laten wegtrekken.
Sorry.quote:
Ze denken alle wijsheid in pacht te hebben. Ergens is er iets fout gegaan met die lui. Maar ze roepen wel het hardst.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En van een tegengeluid worden ze helemaal gek,tot doodsbedreigingen aan toe.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker Aloa, ik doe met je meequote:
Mikey had een mooi filmpje van een schreeuwer,waar zelfs een andere dame inbrak.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze denken alle wijsheid in pacht te hebben. Ergens is er iets fout gegaan met die lui. Maar ze roepen wel het hardst.
Check deze gast.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Das geht doch nicht.
quote:Mocht er een vergelijkbare coronagolf komen als in maart en april, dan hebben ziekenhuizen nu waarschijnlijk veel minder ic-bedden nodig. De gemiddelde ligduur van een coronapatiënt op de intensive care drastisch is namelijk flink gedaald.
Dat laat Diederik Gommers, voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care (NVIC), weten aan het AD weten. In maart en april lag een patiënt gemiddeld 22 dagen op de ic. In de afgelopen twee maanden was dat nog minder dan 8 dagen. Dat betekent dat de capaciteit van de ic's daardoor verdrievoudigd is.Zonder wrijving geen glans![]()
Nee,jij wel?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
GA EEN WERKEN/UITKERING VANGEN!quote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Het lag niet fijn,en Dot zit me op de hielen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja en je zei je gaat als je 900 heeft“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik doe geen van beide Paul.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Man o man o man, wat een rare luiquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mikey had een mooi filmpje van een schreeuwer,waar zelfs een andere dame inbrak.
Check deze gast.
EN niet eens weten waar de bijeenkomst voor is.
Echt he, ik heb het afgekeken maar eigenlijk moet je dit soort lui geen podium gevenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja bestimmt,zij is 560 achter you ,je bent in wahnn nu,dat is nietquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het lag niet fijn,en Dot zit me op de hielen.
gezond![]()
Die schreeuwer met schorre stem spoort echt niet.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Man o man o man, wat een rare lui
EN niet eens weten waar de bijeenkomst voor is.
Echt he, ik heb het afgekeken maar eigenlijk moet je dit soort lui geen podium geven“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou dan mag ik nog wel even als ik jou al in zou willen halen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het lag niet fijn,en Dot zit me op de hielen.
Ik laat bij iedere post op jou ruimte zitten, zou ik je in willen halen had ik dat niet gedaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja bestimmt,zij is 560 achter you ,je bent in wahnn nu,dat is nietquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die schreeuwer met schorre stem spoort echt niet.
gezond wahnvorstellungen heb je![]()
Wattequote:Op dinsdag 15 september 2020 09:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja bestimmt,zij is 560 achter you ,je bent in wahnn nu,dat is niet
gezond wahnvorstellungen heb jeZonder wrijving geen glans![]()
Maar die vrouw ook niet. Rutte en dissels met Hitler vergelijken ppfffquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die schreeuwer met schorre stem spoort echt niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik maak een erfenis op,en er komt daaruit wat geld binnen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hij heeft wahnvorstellungenquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dan mag ik nog wel even als ik jou al in zou willen halen.
Ik laat bij iedere post op jou ruimte zitten, zou ik je in willen halen had ik dat niet gedaan![]()
Weet ik skeet.Maar de verhalen waren gisteren even anders.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dan mag ik nog wel even als ik jou al in zou willen halen.
Ik laat bij iedere post op jou ruimte zitten, zou ik je in willen halen had ik dat niet gedaan
Hij wil winnen Mario, dat mag wel een keertje toch.quote:
Ik ga hem niet inhalen hoor, heb ik geen zin meer in.
Jij mag mij ook weer inhalen wilde alleen laten zien dat als je wilt je wel in te halen bentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zal ik meedoen? Laat ik iedereen kansloosquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:26 schreef mario390 het volgende:
zo ver kann dit spel met jou gaan dat
je wahnvorstellungen kregt
Zonder wrijving geen glans![]()
Ja, die verhalen he. Wees niet bang.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet ik skeet.Maar de verhalen waren gisteren even anders.
Ik zou haast de neiging gaan krijgen door dat gezeik en gezeur hier.
Maar ondanks alles gun ik het jou.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb echt bang,kijk ook steeds achterom als ik buiten ben.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:26 schreef mario390 het volgende:
zo ver kann dit spel met jou gaan dat
je wahnvorstellungen kregt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
je kann hem bij beste willen niet inhalen,dann moet 8 uren niemandquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wil winnen Mario, dat mag wel een keertje toch.
Ik ga hem niet inhalen hoor, heb ik geen zin meer in.
Jij mag mij ook weer inhalen wilde alleen laten zien dat als je wilt je wel in te halen bent
zijn![]()
Ah oke.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik maak een erfenis op,en er komt daaruit wat geld binnen.![]()
gaa lego spelenquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:26 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zal ik meedoen? Laat ik iedereen kansloos![]()
Neinquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:26 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zal ik meedoen? Laat ik iedereen kansloos![]()
![]()
quote:
Het zou te doen zijn, maar dan moet je ook de nachten hier gaan zitten denk ik.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
je kann hem bij beste willen niet inhalen,dann moet 8 uren niemand
zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MorguhhhFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
[quote]Op dinsdag 15 september 2020 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zou te doen zijn, maar dan moet je ook de nachten hier gaan zitten denk ik.
[/quote
dev had een berekening gemaakt.32 punten per dag boven mij. Dan bent u winnaar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik was hier,de dtime werd me in laatste sekonde weggenommenquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
van en die in wahn zit, en erder word ik geblokt,in 3 uren konnt ik
nur 7 punten maken![]()
Lekker tongetje heb jijquote:
Skatsje.quote:![]()
![]()
Askim❤💋❤quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Jemig zeg, er worden al berekeningen gemaakt en alquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:30 schreef FreshFruit het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 15 september 2020 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[/quote
dev had een berekening gemaakt.32 punten per dag boven mij. Dan bent u winnaar.
Het moet toch niet gekker worden.
En zo ver sta ik niet eens boven de nr 3 en 4Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had de DT .quote:
Jaaquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zo heb jij in coma gelegen of Zo?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ja dann ben je de onzin gelooft, hoe op op zo en onzin te verstijfenquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:30 schreef FreshFruit het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 15 september 2020 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[/quote
dev had een berekening gemaakt.32 punten per dag boven mij. Dan bent u winnaar.![]()
Wie had DT dan vannacht?quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik was hier,de dtime werd me in laatste sekonde weggenommen
van en die in wahn zit, en erder word ik geblokt,in 3 uren konnt ik
nur 7 punten makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dev weet dat heus wel.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dann ben je de onzin gelooft, hoe op op zo en onzin te verstijfen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
quote:
Iemand zin in koffie?
MrsL.quote:
Morguh MrsLquote:
Dat zeg jij,de maand is pas op de helft.Dev en Haags zeggen niet voor niets iets.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
sorry als jemand zegt dat je met over 550 p niet zeker bent
dann gaat met deze wat fout“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het kan wel hoor als je echt je best doet. Heb het toen ook een keer bij Hidiho gedaan. TOen ik vlak bij hem was heb ik hem laten lopen. FF weet dit vast nog welquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
sorry als jemand zegt dat je met over 550 p niet zeker bent
dann gaat met deze wat foutWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gaa slapen, je gaat nog samenvallenquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zeg jij,de maand is pas op de helft.Dev en Haags zeggen niet voor niets iets.![]()
A< die twee. Ja ik had het kunnen verwachtenquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zeg jij,de maand is pas op de helft.Dev en Haags zeggen niet voor niets iets.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wat een heldFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik weet ook dat je mij gunt.Vind ik trouwens ook heel lief.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kan wel hoor als je echt je best doet. Heb het toen ook een keer bij Hidiho gedaan. TOen ik vlak bij hem was heb ik hem laten lopen. FF weet dit vast nog wel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
bedankt dat je op mij gewacht hebquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zeg jij,de maand is pas op de helft.Dev en Haags zeggen niet voor niets iets.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
de tijden van 100 punten zijn vorbij ,je geloof niet van waar dequote:Op dinsdag 15 september 2020 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kan wel hoor als je echt je best doet. Heb het toen ook een keer bij Hidiho gedaan. TOen ik vlak bij hem was heb ik hem laten lopen. FF weet dit vast nog wel
mensen zijn de vannacht komen![]()
Maak je over mij vooral geen zorgen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
haaagsiequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja de doodstraf zou er op moeten staanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mario maak je eens minder druk om FF
Zelf zat ook hier dag en nachtWho cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪![]()
en nog zitten er hier mensen van smorgens 5 uur tot savonds 2300 uur dus wat is het verschilquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Zelf zat ook hier dag en nachtFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
als je 10 koffee drinkt om wakker te blijvenquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maak je over mij vooral geen zorgen.
is dat en zort zucht![]()
Andere maken het er na dat ik er wel eens anders over kan gaan denken. Dat vieze gedoe steeds bah bah en dat jij dat gelooft is nog het ergstequote:Op dinsdag 15 september 2020 09:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet ook dat je mij gunt.Vind ik trouwens ook heel lief.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik zorg wel voor mijn fresh fruittie oke? brother?quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
als je 10 koffee drinkt om wakker te blijven
is dat en zort zucht![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Was het druk vannacht? Ik ben bewust tot 8 uur weggebleven vanmorgen en heb ook niets terug gaan gelezenquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
de tijden van 100 punten zijn vorbij ,je geloof niet van waar de
mensen zijn de vannacht komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mij boeit het niet, als mensen hun slaapritme er voor om gooienquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
en nog zitten er hier mensen van smorgens 5 uur tot savonds 2300 uur dus wat is het verschil
Alleen gezond is het nietWho cares if one more light goes out?
ik heb nie zo en wahnvorstellungen gehaad,nog nie had ik zoveel vorsprungquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
en nog zitten er hier mensen van smorgens 5 uur tot savonds 2300 uur dus wat is het verschil![]()
Ik ben al even op het fytske buiten geweest,straks even ontbijtje halen.Ik ben oky.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Zelf zat ook hier dag en nacht“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
mij ook nietquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mij boeit het niet, als mensen hun slaapritme er voor om gooien
Alleen gezond is het nietFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Vanmorgen in de vroegte?quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben al even op het fytske buiten geweest,straks even ontbijtje halen.Ik ben oky.
Who cares if one more light goes out?
Ik zou het liefst bij jou slapen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
je ziet toch dat fruit vanaf 5 00 50 punten makte,druk is wat andersquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was het druk vannacht? Ik ben bewust tot 8 uur weggebleven vanmorgen en heb ook niets terug gaan gelezen![]()
7 uur sharp.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is lekker op tijd, was het al lekker buiten of nog fris?quote:Who cares if one more light goes out?
80 nu.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
je ziet toch dat fruit vanaf 5 00 50 punten makte,druk is wat anders“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker,mistig of heiig?quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is lekker op tijd, was het al lekker buiten of nog fris?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
komt snel goed schatjequote:Op dinsdag 15 september 2020 09:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou het liefst bij jou slapen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook,heb ik ook gedaan.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:46 schreef mario390 het volgende:
ik had ook tijden hier waar de kop willt
maar de lichaam niet,als ik moe werd
slaap ik“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je viel wel vaak in je stoel in slaapquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:46 schreef mario390 het volgende:
ik had ook tijden hier waar de kop willt
maar de lichaam niet,als ik moe werd
slaap ik
Who cares if one more light goes out?
We zijn hier allemaal voor de rellen. Probeer dat maar eens te ontkennenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Geloof het of niet had geen idee hoeveel hij had toen ik gisteren de boel afslootquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
je ziet toch dat fruit vanaf 5 00 50 punten makte,druk is wat andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee hoor heb net genegeerd en ging mij goed af hequote:Op dinsdag 15 september 2020 09:47 schreef ieniminimuis het volgende:
We zijn hier allemaal voor de rellen. Probeer dat maar eens te ontkennenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
806.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geloof het of niet had geen idee hoeveel hij had toen ik gisteren de boel afsloot“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
mario genoeg nu toch ? hoe heb jij geslapen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee heb je niet,dat bild je je einFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ja dat is lang niet meer gebeurdquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je viel wel vaak in je stoel in slaap![]()
Mario maak je eens niet zo druk. Of ga nooit meer slapen zodat je hier elk minuut kan postenTrotste mama van Ambar
🥝quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dacht et nietquote:Op dinsdag 15 september 2020 08:56 schreef Paul het volgende:
Vandaag ga ik nu wel echt zwemmen met @:puzziepie
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
erst nog hubert en staller gekijktquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mario genoeg nu toch ? hoe heb jij geslapen?
5:30 eingeschlafen![]()
Vanaf ik weer wakker was begon ik met 806,HG heeft een schema.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Puzz, geen zin in een zwempartijtjequote:
Heb je ook kort geslapenquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
erst nog hubert en staller gekijkt
5:30 eingeschlafenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
nee als ik mee zo druk mak ,blijv ik ook tot ochtendquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Mario maak je eens niet zo druk. Of ga nooit meer slapen zodat je hier elk minuut kan posten
wakker![]()
Goed om te weten,straks meer punten voor mij.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee als ik mee zo druk mak ,blijv ik ook tot ochtend
wakker![]()
![]()
Niet echt neequote:Op dinsdag 15 september 2020 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Puzz, geen zin in een zwempartijtje
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
keek.nu pas damn waarom sta ik.nog derde mario je verzaakt goedFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hadden wij al gegroet?quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goed om te weten,straks meer punten voor mij.![]()
Zonder wrijving geen glans![]()
praat geen blech je had om 4 00 886 punten,wanneer will je de uren erder 80 gemakt hebben?quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vanaf ik weer wakker was begon ik met 806,HG heeft een schema.![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goed om te weten,straks meer punten voor mij.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
puzzupie🥳🥳🥳🥳😊Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Echt die punten kunnen me aan me reet roestenTrotste mama van Ambar
boeit me niet zoquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
keek.nu pas damn waarom sta ik.nog derde mario je verzaakt goed![]()
Je bent er heel chill onder.quote:
Goed zo,klaar om pintos te pakken dus.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke brother![]()
![]()
mij al helemaal niet heb bijna 10 uur geslapen
Lekker is dat he... een flink gat in de dag slapen en dan zonder haast opstaan...quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke brother![]()
![]()
mij al helemaal niet heb bijna 10 uur geslapen
![]()
Jipske in the house.quote:
heerlijk jaquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lekker is dat he... een flink gat in de dag slapen en dan zonder haast opstaan...![]()
![]()
morguh jippiequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
koffie tijd bbyquote:
Morguh Jippiequote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker thnxquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bevor de dtime had je 868 p ,also praat niet van 806, het zijn de uren erder wel 4-5 mensen geweest ,quote:
zo dat kann helemal niet zijn![]()
Wat is dat voor smurriequote:Op dinsdag 15 september 2020 10:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met liefde gezet.![]()
Fijn toch. Hoe was je boottocht gisteren?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Grappig zo'n videosollicitatie.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Beter toch? het varen heeft je goed gedaan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fijn, het ging goed dus/ Wat denk je er van? Wanneer hoor je of ze je aannemen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Grappig zo'n videosollicitatie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey! Ken jij toevallig iemand die mijn user icon een beetje kan pimpen? Deze is niks aan :/quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Grappig zo'n videosollicitatie.![]()
Ja wel heel wat anders natuurlijkquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Grappig zo'n videosollicitatie.
Hoe ging het?Who cares if one more light goes out?
Ik slaap doe geen uitspraken of heb gevoelens of het goed of niet goed was.Trotste mama van Ambar
mijn smurriequote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik slaap doe geen uitspraken of heb gevoelens of het goed of niet goed was.
Dag Mario, tot vanmiddagquote:
Je leest niet goed Conjo,ik was er gisteren de hele avond op 3 punten.Na 12 uur heb ik er veel kunnen pakken.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
bevor de dtime had je 868 p ,also praat niet van 806, het zijn de uren erder wel 4-5 mensen geweest ,
zo dat kann helemal niet zijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goed gesprek gehad en ik ga bij een aantal bedrijven voorgesteld worden.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja wel heel wat anders natuurlijk
Hoe ging het?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Business on top, party at the bottom? @Superbadeendje ?Trotste mama van Ambar
Mooiquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goed gesprek gehad en ik ga bij een aantal bedrijven voorgesteld worden.
Hopen dat een van de bedrijven je wil aannemenWho cares if one more light goes out?
Is dit nou het begin van een relletjequote:Op dinsdag 15 september 2020 10:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je leest niet goed Conjo,ik was er gisteren de hele avond op 3 punten.Na 12 uur heb ik er veel kunnen pakken.![]()
oke ik gaa kijken hoeveel je om half 3 haddequote:Op dinsdag 15 september 2020 10:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je leest niet goed Conjo,ik was er gisteren de hele avond op 3 punten.Na 12 uur heb ik er veel kunnen pakken.![]()
nee hoor net werd ook geprobeerd en lukte ook nietquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:03 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Is dit nou het begin van een relletjeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Was heerlijk, zal zo foto plaatsen Maz vroeg wat voor boot we hebben, lastig uit te leggen want is gebouwd naar eigen ideequote:Op dinsdag 15 september 2020 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn toch. Hoe was je boottocht gisteren?![]()
Nee,om 10 uur.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke ik gaa kijken hoeveel je om half 3 hadde“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey uhm, of je toetsenbord of je Nederlands is stuk. Kan dat kloppen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke ik gaa kijken hoeveel je om half 3 hadde![]()
Hij is niet nederlandsquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:04 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Hey uhm, of je toetsenbord of je Nederlands is stuk. Kan dat kloppen?Who cares if one more light goes out?
SBE is een UI kunstenaarquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:01 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Hey! Ken jij toevallig iemand die mijn user icon een beetje kan pimpen? Deze is niks aan :/![]()
![]()
Ik heb zelfs je grafieken laten zien,maar die snapt meneer dan weer niet.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:04 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Hey uhm, of je toetsenbord of je Nederlands is stuk. Kan dat kloppen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarom maak je je hier zo druk over Mario?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke ik gaa kijken hoeveel je om half 3 hadde![]()
Tollquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb zelfs je grafieken laten zien,maar die snapt meneer dan weer niet.wat wilde je bewijzen
![]()
Koffie gatverdamme.
Hoe krijgen jullie die bocht weg?Trotste mama van Ambar
fresh maar jij staat mega sterk hoorquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb zelfs je grafieken laten zien,maar die snapt meneer dan weer niet.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Heerlijk hoor. Een goed begin van de dag.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Koffie gatverdamme.
Hoe krijgen jullie die bocht weg?![]()
![]()
Haags lacht me nog steeds uit.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
fresh maar jij staat mega sterk hoor
Nou dat gaat zo. Je zet de koffie. Je wacht tot je je bek niet verbrand. Je pakt het kopje en brengt het naar je mond. Je neemt een slok, je slikt het door. Je zegt 'ehhhhhhhh' nicequote:Op dinsdag 15 september 2020 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Koffie gatverdamme.
Hoe krijgen jullie die bocht weg?![]()
om half 3 had je 851 punten en erder heb je misschien 20 punten gepakt ,maar de 806 loppenquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb zelfs je grafieken laten zien,maar die snapt meneer dan weer niet.
niet,en als je 100 punten vannacht niet rijken ben je reif vor de klapsmühle![]()
Hoe denk je dat hij aan deze komt?quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
om te pesten johquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Haags lacht me nog steeds uit.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Paul,linkje?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is dat een voorwaarde ja?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ook on-Nederlands, nooit op het Malieveld geweestTrotste mama van Ambar
O leuk. EN wat leuk dat hij naar eigen idee gebouwd is.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
Was heerlijk, zal zo foto plaatsen Maz vroeg wat voor boot we hebben, lastig uit te leggen want is gebouwd naar eigen ideeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |