Skatsje.quote:
Askim❤💋❤quote:
Jemig zeg, er worden al berekeningen gemaakt en alquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:30 schreef FreshFruit het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 15 september 2020 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zou te doen zijn, maar dan moet je ook de nachten hier gaan zitten denk ik.
[/quote
dev had een berekening gemaakt.32 punten per dag boven mij. Dan bent u winnaar.
Ik had de DT .quote:
Jaaquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zo heb jij in coma gelegen of Zo?
ja dann ben je de onzin gelooft, hoe op op zo en onzin te verstijfenquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:30 schreef FreshFruit het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 15 september 2020 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zou te doen zijn, maar dan moet je ook de nachten hier gaan zitten denk ik.
[/quote
dev had een berekening gemaakt.32 punten per dag boven mij. Dan bent u winnaar.
Wie had DT dan vannacht?quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik was hier,de dtime werd me in laatste sekonde weggenommen
van en die in wahn zit, en erder word ik geblokt,in 3 uren konnt ik
nur 7 punten maken
Dev weet dat heus wel.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dann ben je de onzin gelooft, hoe op op zo en onzin te verstijfen
quote:
quote:
MrsL.quote:
Morguh MrsLquote:
Dat zeg jij,de maand is pas op de helft.Dev en Haags zeggen niet voor niets iets.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
sorry als jemand zegt dat je met over 550 p niet zeker bent
dann gaat met deze wat fout
Het kan wel hoor als je echt je best doet. Heb het toen ook een keer bij Hidiho gedaan. TOen ik vlak bij hem was heb ik hem laten lopen. FF weet dit vast nog welquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
sorry als jemand zegt dat je met over 550 p niet zeker bent
dann gaat met deze wat fout
gaa slapen, je gaat nog samenvallenquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zeg jij,de maand is pas op de helft.Dev en Haags zeggen niet voor niets iets.
A< die twee. Ja ik had het kunnen verwachtenquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zeg jij,de maand is pas op de helft.Dev en Haags zeggen niet voor niets iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |