quote:Mocht er een vergelijkbare coronagolf komen als in maart en april, dan hebben ziekenhuizen nu waarschijnlijk veel minder ic-bedden nodig. De gemiddelde ligduur van een coronapatiënt op de intensive care drastisch is namelijk flink gedaald.
Dat laat Diederik Gommers, voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care (NVIC), weten aan het AD weten. In maart en april lag een patiënt gemiddeld 22 dagen op de ic. In de afgelopen twee maanden was dat nog minder dan 8 dagen. Dat betekent dat de capaciteit van de ic's daardoor verdrievoudigd is.
Nee,jij wel?quote:
GA EEN WERKEN/UITKERING VANGEN!quote:
Het lag niet fijn,en Dot zit me op de hielen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja en je zei je gaat als je 900 heeft
Ik doe geen van beide Paul.quote:
Man o man o man, wat een rare luiquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mikey had een mooi filmpje van een schreeuwer,waar zelfs een andere dame inbrak.
Check deze gast.
ja bestimmt,zij is 560 achter you ,je bent in wahnn nu,dat is nietquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het lag niet fijn,en Dot zit me op de hielen.
Die schreeuwer met schorre stem spoort echt niet.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Man o man o man, wat een rare lui
EN niet eens weten waar de bijeenkomst voor is.
Echt he, ik heb het afgekeken maar eigenlijk moet je dit soort lui geen podium geven
Nou dan mag ik nog wel even als ik jou al in zou willen halen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het lag niet fijn,en Dot zit me op de hielen.
ja bestimmt,zij is 560 achter you ,je bent in wahnn nu,dat is nietquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die schreeuwer met schorre stem spoort echt niet.
Wattequote:Op dinsdag 15 september 2020 09:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja bestimmt,zij is 560 achter you ,je bent in wahnn nu,dat is niet
gezond wahnvorstellungen heb je
Maar die vrouw ook niet. Rutte en dissels met Hitler vergelijken ppfffquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die schreeuwer met schorre stem spoort echt niet.
Ik maak een erfenis op,en er komt daaruit wat geld binnen.quote:
hij heeft wahnvorstellungenquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dan mag ik nog wel even als ik jou al in zou willen halen.
Ik laat bij iedere post op jou ruimte zitten, zou ik je in willen halen had ik dat niet gedaan
Weet ik skeet.Maar de verhalen waren gisteren even anders.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dan mag ik nog wel even als ik jou al in zou willen halen.
Ik laat bij iedere post op jou ruimte zitten, zou ik je in willen halen had ik dat niet gedaan
Hij wil winnen Mario, dat mag wel een keertje toch.quote:
Zal ik meedoen? Laat ik iedereen kansloosquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:26 schreef mario390 het volgende:
zo ver kann dit spel met jou gaan dat
je wahnvorstellungen kregt
Ja, die verhalen he. Wees niet bang.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet ik skeet.Maar de verhalen waren gisteren even anders.
Ik heb echt bang,kijk ook steeds achterom als ik buiten ben.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:26 schreef mario390 het volgende:
zo ver kann dit spel met jou gaan dat
je wahnvorstellungen kregt
je kann hem bij beste willen niet inhalen,dann moet 8 uren niemandquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wil winnen Mario, dat mag wel een keertje toch.
Ik ga hem niet inhalen hoor, heb ik geen zin meer in.
Jij mag mij ook weer inhalen wilde alleen laten zien dat als je wilt je wel in te halen bent
Ah oke.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik maak een erfenis op,en er komt daaruit wat geld binnen.
gaa lego spelenquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:26 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zal ik meedoen? Laat ik iedereen kansloos
Neinquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:26 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zal ik meedoen? Laat ik iedereen kansloos
quote:
Het zou te doen zijn, maar dan moet je ook de nachten hier gaan zitten denk ik.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
je kann hem bij beste willen niet inhalen,dann moet 8 uren niemand
zijn
Op dinsdag 15 september 2020 09:29 schreef Dotteke het volgende:
ik was hier,de dtime werd me in laatste sekonde weggenommenquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zou te doen zijn, maar dan moet je ook de nachten hier gaan zitten denk ik.
Lekker tongetje heb jijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |