Ik maak een erfenis op,en er komt daaruit wat geld binnen.quote:
hij heeft wahnvorstellungenquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dan mag ik nog wel even als ik jou al in zou willen halen.
Ik laat bij iedere post op jou ruimte zitten, zou ik je in willen halen had ik dat niet gedaan
Weet ik skeet.Maar de verhalen waren gisteren even anders.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dan mag ik nog wel even als ik jou al in zou willen halen.
Ik laat bij iedere post op jou ruimte zitten, zou ik je in willen halen had ik dat niet gedaan
Hij wil winnen Mario, dat mag wel een keertje toch.quote:
Zal ik meedoen? Laat ik iedereen kansloosquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:26 schreef mario390 het volgende:
zo ver kann dit spel met jou gaan dat
je wahnvorstellungen kregt
Ja, die verhalen he. Wees niet bang.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet ik skeet.Maar de verhalen waren gisteren even anders.
Ik heb echt bang,kijk ook steeds achterom als ik buiten ben.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:26 schreef mario390 het volgende:
zo ver kann dit spel met jou gaan dat
je wahnvorstellungen kregt
je kann hem bij beste willen niet inhalen,dann moet 8 uren niemandquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wil winnen Mario, dat mag wel een keertje toch.
Ik ga hem niet inhalen hoor, heb ik geen zin meer in.
Jij mag mij ook weer inhalen wilde alleen laten zien dat als je wilt je wel in te halen bent
Ah oke.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik maak een erfenis op,en er komt daaruit wat geld binnen.
gaa lego spelenquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:26 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zal ik meedoen? Laat ik iedereen kansloos
Neinquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:26 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zal ik meedoen? Laat ik iedereen kansloos
quote:
Het zou te doen zijn, maar dan moet je ook de nachten hier gaan zitten denk ik.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
je kann hem bij beste willen niet inhalen,dann moet 8 uren niemand
zijn
Op dinsdag 15 september 2020 09:29 schreef Dotteke het volgende:
ik was hier,de dtime werd me in laatste sekonde weggenommenquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zou te doen zijn, maar dan moet je ook de nachten hier gaan zitten denk ik.
Lekker tongetje heb jijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |