Mooiquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goed gesprek gehad en ik ga bij een aantal bedrijven voorgesteld worden.
Is dit nou het begin van een relletjequote:Op dinsdag 15 september 2020 10:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je leest niet goed Conjo,ik was er gisteren de hele avond op 3 punten.Na 12 uur heb ik er veel kunnen pakken.
oke ik gaa kijken hoeveel je om half 3 haddequote:Op dinsdag 15 september 2020 10:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je leest niet goed Conjo,ik was er gisteren de hele avond op 3 punten.Na 12 uur heb ik er veel kunnen pakken.
nee hoor net werd ook geprobeerd en lukte ook nietquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:03 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Is dit nou het begin van een relletje
Was heerlijk, zal zo foto plaatsen Maz vroeg wat voor boot we hebben, lastig uit te leggen want is gebouwd naar eigen ideequote:Op dinsdag 15 september 2020 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn toch. Hoe was je boottocht gisteren?
Nee,om 10 uur.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke ik gaa kijken hoeveel je om half 3 hadde
Hey uhm, of je toetsenbord of je Nederlands is stuk. Kan dat kloppen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
Hij is niet nederlandsquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:04 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Hey uhm, of je toetsenbord of je Nederlands is stuk. Kan dat kloppen?
SBE is een UI kunstenaarquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:01 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Hey! Ken jij toevallig iemand die mijn user icon een beetje kan pimpen? Deze is niks aan :/
Ik heb zelfs je grafieken laten zien,maar die snapt meneer dan weer niet.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:04 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Hey uhm, of je toetsenbord of je Nederlands is stuk. Kan dat kloppen?
Waarom maak je je hier zo druk over Mario?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
Tollquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb zelfs je grafieken laten zien,maar die snapt meneer dan weer niet.
fresh maar jij staat mega sterk hoorquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heerlijk hoor. Een goed begin van de dag.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Koffie gatverdamme.
Hoe krijgen jullie die bocht weg?
Haags lacht me nog steeds uit.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
fresh maar jij staat mega sterk hoor
Nou dat gaat zo. Je zet de koffie. Je wacht tot je je bek niet verbrand. Je pakt het kopje en brengt het naar je mond. Je neemt een slok, je slikt het door. Je zegt 'ehhhhhhhh' nicequote:Op dinsdag 15 september 2020 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Koffie gatverdamme.
Hoe krijgen jullie die bocht weg?
om half 3 had je 851 punten en erder heb je misschien 20 punten gepakt ,maar de 806 loppenquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe denk je dat hij aan deze komt?quote:
om te pesten johquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Haags lacht me nog steeds uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |