koffie tijd bbyquote:
Morguh Jippiequote:
Lekker thnxquote:
bevor de dtime had je 868 p ,also praat niet van 806, het zijn de uren erder wel 4-5 mensen geweest ,quote:
Wat is dat voor smurriequote:Op dinsdag 15 september 2020 10:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met liefde gezet.
Fijn toch. Hoe was je boottocht gisteren?quote:
Beter toch? het varen heeft je goed gedaan.quote:
Fijn, het ging goed dus/ Wat denk je er van? Wanneer hoor je of ze je aannemen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Grappig zo'n videosollicitatie.
Hey! Ken jij toevallig iemand die mijn user icon een beetje kan pimpen? Deze is niks aan :/quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Ja wel heel wat anders natuurlijkquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:00 schreef Superbadeendje het volgende:
mijn smurriequote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik slaap doe geen uitspraken of heb gevoelens of het goed of niet goed was.
Dag Mario, tot vanmiddagquote:
Je leest niet goed Conjo,ik was er gisteren de hele avond op 3 punten.Na 12 uur heb ik er veel kunnen pakken.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
bevor de dtime had je 868 p ,also praat niet van 806, het zijn de uren erder wel 4-5 mensen geweest ,
zo dat kann helemal niet zijn
Goed gesprek gehad en ik ga bij een aantal bedrijven voorgesteld worden.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja wel heel wat anders natuurlijk
Hoe ging het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |