Is eigenlijk niet leuk als ik zo eens denk, ( snap ik doe het ook wel)quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer SBE.Nu moet je even boos worden dat ik Mario heb laten lopen.
Pappa ToT.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:51 schreef ToT het volgende:
Ff teruggescrolld.Die ideeën van die conspiracywappies verrassen mij helaas echt niet!
Ik kan er niet wakker van liggen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is eigenlijk niet leuk als ik zo eens denk, ( snap ik doe het ook wel)
Maar mensen zitten hele dagen hier, zoals o.a. SBE en dan komt Mario, af en toe even binnen en laten ze hem lopen. IK doe dat net zo goed hoor. Maar het klopt niet helemaal
Jij was er gisteren de hele avond.En ik ook.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan er niet wakker van liggen.
ik sta bijna niet meer onder jerneyquote:
Dat komt wel goed.Jerney en jij zijn lief.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik sta bijna niet meer onder jerney
quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Pappa ToT.![]()
Ik verbaas me keer op keer.
Heb je zijn fahrrad gestolen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer SBE.Nu moet je even boos worden dat ik Mario heb laten lopen.
Nee weet ik. Maar als ik er zo overnadenk klopt het niet. Maar zoals gezegd ik maar mij daar zelf ook schuldig aan.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan er niet wakker van liggen.
Reptilians kwam idd ook voorbij,en ze slikken het voor zoete koek.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:54 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Ja nee dat van bloed drinken en zelfs ons opeten is weer een idee over shapeshifter (reptillians) die in het centrum van de aarde leven en wachten tot de oogst rijp is.
Dat Charles een kloon zou zijn....tja zijn mama is ook een repillian volgens hen, dus dat kan er vast ook nog wel bij!
quote:
Ik ga echt heel vet voor je duimen SBE echt. Wel jammer dat je er dan niet veel mee zal zijn, maar ik weet hoe belangrijk een baan voor je isquote:Op dinsdag 15 september 2020 08:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb zo een sollicitatiegesprek dus met een beetje geluk ben ik er straks overdag ook niet meer.
Hey Paulquote:
Gezellig, het wordt een warme dag.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:56 schreef Paul het volgende:
Vandaag ga ik nu wel echt zwemmen met @:puzziepie
Het moet toch een keer lukken.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga echt heel vet voor je duimen SBE echt. Wel jammer dat je er dan niet veel mee zal zijn, maar ik weet hoe belangrijk een baan voor je is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
she brings me closer to godquote:Op dinsdag 15 september 2020 08:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat komt wel goed.Jerney en jij zijn lief.
Ik zal je missen,maar veel succes.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb zo een sollicitatiegesprek dus met een beetje geluk ben ik er straks overdag ook niet meer.
Dank je.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zal je missen,maar veel succes.
Dat hoop ik wel voor je, het is je zo gegund.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het moet toch een keer lukken.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Reptilians kwam idd ook voorbij,en ze slikken het voor zoete koek.
Video sollicitatie, zou ik gisteren al hebben maar dat mislukte.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel voor je, het is je zo gegund.
Ze zeggen altijd de aanhouder wint.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Dus je hebt straks een levenquote:Op dinsdag 15 september 2020 08:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Video sollicitatie, zou ik gisteren al hebben maar dat mislukte.
Ik luister nu naar Pieter Stuurman.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we hadden het er laatst al over he;
Reptillians
bigpharma (met name Bayer) met verslavende en verzwakkende medicijnen
Monsato
Verdwijning van de bijen
codex allimentarius (verbod op vitamines)
wegnemen van bouwland door er natuurgebied op te halen.
massa-immigratie uit andere culturen terwijl er dus steeds minder bouwland is.
iedereen op elkaars lip --> burgeroorlog
decimering van de bevolking
Opleggen van zeer strenge wetten, onderdrukking
Georgia Guidestones.
Vrede en balans onder de New World Order.
Zegt me niks, ik ken verder geen van die wappies.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik luister nu naar Pieter Stuurman.
Je moet toch iemand de schuld geven.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat mij opvalt dat die roeptoeters allemaal hun kids kwijtzijn,zwaar blowen en een biertje lusten ze ook wel.
Maar het is de schuld van de regering en jeugdzorg.
Ja, dat vertelde je al. Hopelijk lukt het zo meteen wel.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Video sollicitatie, zou ik gisteren al hebben maar dat mislukte.
Ja, het ligt altijd aan een ander. Nooit aan hun eigen gedrag.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat mij opvalt dat die roeptoeters allemaal hun kids kwijtzijn,zwaar blowen en een biertje lusten ze ook wel.
Maar het is de schuld van de regering en jeugdzorg.
Wat is erquote:
En van een tegengeluid worden ze helemaal gek,tot doodsbedreigingen aan toe.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het ligt altijd aan een ander. Nooit aan hun eigen gedrag.
Ja ik pak zo ook een bakkie.quote:
Enge mensen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En van een tegengeluid worden ze helemaal gek,tot doodsbedreigingen aan toe.
Heb jij je eigen tanden nog?quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik pak zo ook een bakkie.
Net m'n tanden gepoetst. Eerst die frisse smaak wat laten wegtrekken.
Sorry.quote:
Ze denken alle wijsheid in pacht te hebben. Ergens is er iets fout gegaan met die lui. Maar ze roepen wel het hardst.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En van een tegengeluid worden ze helemaal gek,tot doodsbedreigingen aan toe.
Lekker Aloa, ik doe met je meequote:
Mikey had een mooi filmpje van een schreeuwer,waar zelfs een andere dame inbrak.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze denken alle wijsheid in pacht te hebben. Ergens is er iets fout gegaan met die lui. Maar ze roepen wel het hardst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |