Ik zie het zo;gaat het puur over Corona even.Jij hebt er alles aan gedaan,en dat geldt ook voor Soul en ik.En dat doen we nog steeds.Ik wil ver van mensen blijven die anders denken.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:31 schreef Dotteke het volgende:
IK vraag mij soms echt af waar wij naar toe gaan met zijn allen?
Ik ook hoor FF, zijn vaak van die kortzichtige mensen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie het zo;gaat het puur over Corona even.Jij hebt er alles aan gedaan,en dat geldt ook voor Soul en ik.En dat doen we nog steeds.Ik wil ver van mensen blijven die anders denken.
Paul McCartney ook tochquote:Op dinsdag 15 september 2020 08:17 schreef FreshFruit het volgende:
Prince Charles is een kloonPlease,veeg me op.
Nadeel is dat ik aan de voorkant alles dicht moet houden nu. Of moeten is een groot woord maar ze gaan bouwen en zijn aan het graven. Het zand en stof wat daarbij vrijkomt wil je niet in huis hebbenquote:
Ik volg een aantal een beetje,voorb.Mevr.gaat lachend op vakantie naar Spanje,fuck de mondkapjes,quarantaine etc,dikke jolijt.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook hoor FF, zijn vaak van die kortzichtige mensen.
Deze lui zullen er goed onderuit komen, dat zie je vaak. Maar ze sleuren onschuldige mensen met zich mee.
Jongeren worden er niet zo ziek van over het algemeen. Maar ze besmetten wel andere mensen.
Je blokt jezelf
Leuke Smiley
Wat nou weer?quote:
Dat soort mensen is alleen met zichzelf bezig. Denken niet verder na dan hun neus lang isquote:Op dinsdag 15 september 2020 08:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik volg een aantal een beetje,voorb.Mevr.gaat lachend op vakantie naar Spanje,fuck de mondkapjes,quarantaine etc,dikke jolijt.
Een paar dagen later janken dat ze haar zoon niet mag zien(die in een pleeggezin zit)
Had ze zelf ook kunnen bedenken lijkt me.
Ook een goedemorgen Maanvisquote:
Wat mij opvalt dat die roeptoeters allemaal hun kids kwijtzijn,zwaar blowen en een biertje lusten ze ook wel.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat soort mensen is alleen met zichzelf bezig. Denken niet verder na dan hun neus lang is
En moet je eens kijken hoe ze janken als ze zelf of een van hun familie door Corona getroffen worden.
Heer SBE.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |