chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fipo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
blokTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Alternatieve media is al in handen van MSM.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
GM,is al lang uitgelekt.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Prinsjesdag vandaag. Kijken of we dit jaar weer erop vooruit gaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morguh FF, dacht Mario zal mij wel ingehaald hebben. Kom extra een stuk later.quote:Hey Holyquote:
Hey Aloaquote:hoe was de bbq gisteren?
Sbe stond gisteren zelfs gelijk met hem.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh FF, dacht Mario zal mij wel ingehaald hebben. Kom extra een stuk later.
[..]
Hey Holy“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O dan heeft hij toch wel een paar puntjes gehaald.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sbe stond gisteren zelfs gelijk met hem.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heeft hij toch wel een paar puntjes gehaald.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weer in slaap gekukkeld?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Prince Charles is een kloonPlease,veeg me op.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* Dotteke veegt FF opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En hier wordt bloedserieus over gesproken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mensen zijn aan het ontsporen en zien overal spoken op de weg.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En hier wordt bloedserieus over gesproken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sorry dat ik deze post,maar ze beweren dat kinderen worden gemarteld en bang worden gemaakt om hun bloed met adrenaline en adrynochrome te kunnen drinken.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen zijn aan het ontsporen en zien overal spoken op de weg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Echt he, dat soort mensen is toch een gevaar voor de maatschappij.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry dat ik deze post,maar ze beweren dat kinderen worden gemarteld en bang worden gemaakt om hun bloed met adrenaline en adrynochrome te kunnen drinken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dat is voorbehouden aan een bepaalde elite,waar wij gewone mensen geen weet van hebben.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, dat soort mensen is toch een gevaar voor de maatschappij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
IK vraag mij soms echt af waar wij naar toe gaan met zijn allen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie het zo;gaat het puur over Corona even.Jij hebt er alles aan gedaan,en dat geldt ook voor Soul en ik.En dat doen we nog steeds.Ik wil ver van mensen blijven die anders denken.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:31 schreef Dotteke het volgende:
IK vraag mij soms echt af waar wij naar toe gaan met zijn allen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ook hoor FF, zijn vaak van die kortzichtige mensen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie het zo;gaat het puur over Corona even.Jij hebt er alles aan gedaan,en dat geldt ook voor Soul en ik.En dat doen we nog steeds.Ik wil ver van mensen blijven die anders denken.
Deze lui zullen er goed onderuit komen, dat zie je vaak. Maar ze sleuren onschuldige mensen met zich mee.
Jongeren worden er niet zo ziek van over het algemeen. Maar ze besmetten wel andere mensen.
Je blokt jezelf
Leuke Smiley
Paul McCartney ook tochquote:Op dinsdag 15 september 2020 08:17 schreef FreshFruit het volgende:
Prince Charles is een kloonPlease,veeg me op.![]()
![]()
Nadeel is dat ik aan de voorkant alles dicht moet houden nu. Of moeten is een groot woord maar ze gaan bouwen en zijn aan het graven. Het zand en stof wat daarbij vrijkomt wil je niet in huis hebbenquote:
Ik volg een aantal een beetje,voorb.Mevr.gaat lachend op vakantie naar Spanje,fuck de mondkapjes,quarantaine etc,dikke jolijt.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook hoor FF, zijn vaak van die kortzichtige mensen.
Deze lui zullen er goed onderuit komen, dat zie je vaak. Maar ze sleuren onschuldige mensen met zich mee.
Jongeren worden er niet zo ziek van over het algemeen. Maar ze besmetten wel andere mensen.
Je blokt jezelf
Leuke Smiley
Een paar dagen later janken dat ze haar zoon niet mag zien(die in een pleeggezin zit)
Had ze zelf ook kunnen bedenken lijkt me.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
fuckTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Wat nou weer?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat soort mensen is alleen met zichzelf bezig. Denken niet verder na dan hun neus lang isquote:Op dinsdag 15 september 2020 08:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik volg een aantal een beetje,voorb.Mevr.gaat lachend op vakantie naar Spanje,fuck de mondkapjes,quarantaine etc,dikke jolijt.
Een paar dagen later janken dat ze haar zoon niet mag zien(die in een pleeggezin zit)
Had ze zelf ook kunnen bedenken lijkt me.
En moet je eens kijken hoe ze janken als ze zelf of een van hun familie door Corona getroffen worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook een goedemorgen Maanvisquote:
Morge.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Wat mij opvalt dat die roeptoeters allemaal hun kids kwijtzijn,zwaar blowen en een biertje lusten ze ook wel.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat soort mensen is alleen met zichzelf bezig. Denken niet verder na dan hun neus lang is
En moet je eens kijken hoe ze janken als ze zelf of een van hun familie door Corona getroffen worden.
Maar het is de schuld van de regering en jeugdzorg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer SBE.quote:Nu moet je even boos worden dat ik Mario heb laten lopen.
quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Morguh alle binnenkomers
Dt is al geweest hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |