chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fipo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
blokTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Alternatieve media is al in handen van MSM.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
GM,is al lang uitgelekt.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Prinsjesdag vandaag. Kijken of we dit jaar weer erop vooruit gaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morguh FF, dacht Mario zal mij wel ingehaald hebben. Kom extra een stuk later.quote:Hey Holyquote:
Hey Aloaquote:hoe was de bbq gisteren?
Sbe stond gisteren zelfs gelijk met hem.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh FF, dacht Mario zal mij wel ingehaald hebben. Kom extra een stuk later.
[..]
Hey Holy“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O dan heeft hij toch wel een paar puntjes gehaald.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sbe stond gisteren zelfs gelijk met hem.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heeft hij toch wel een paar puntjes gehaald.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weer in slaap gekukkeld?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Prince Charles is een kloonPlease,veeg me op.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* Dotteke veegt FF opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En hier wordt bloedserieus over gesproken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mensen zijn aan het ontsporen en zien overal spoken op de weg.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En hier wordt bloedserieus over gesproken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sorry dat ik deze post,maar ze beweren dat kinderen worden gemarteld en bang worden gemaakt om hun bloed met adrenaline en adrynochrome te kunnen drinken.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen zijn aan het ontsporen en zien overal spoken op de weg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Echt he, dat soort mensen is toch een gevaar voor de maatschappij.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry dat ik deze post,maar ze beweren dat kinderen worden gemarteld en bang worden gemaakt om hun bloed met adrenaline en adrynochrome te kunnen drinken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dat is voorbehouden aan een bepaalde elite,waar wij gewone mensen geen weet van hebben.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, dat soort mensen is toch een gevaar voor de maatschappij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |