abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195054252

Spel bedacht door: Pg_Up O+
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool. *;

Het Dodetopicspel
Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.

i chufi en Justin_Case tellen niet mee! :'(

i Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.

i Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor

i Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.

Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.

SPOILER: Ode aan Mark
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief spelen:

- SC mag, maar het blijft een spel. :Y

- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is. ;)

- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes. *;

- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt. ^O^

Veel plezier *O*

SPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)
Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.

Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_195054255
Yeahhh
  maandag 14 september 2020 @ 12:17:44 #3
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_195054258
hola
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  maandag 14 september 2020 @ 12:17:57 #4
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_195054259
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:13 schreef kree het volgende:

[..]

Nouja als je nou een onwijs leuk huisje hebt of appartement of noem het op dan kan ik me voorstellen.
Maar ik leef al jaren in een omgebouwde schuur die zich moet voordoen als leefruimte. En moet ik zeggen vandaag. Was nog redelijk opgeruimd hoor. Zal niet zeggen brandschoon. Maar ook niet onwijs erg.

Maar niet eens mijn punt dat. Vindt dat ze zich er teveel mee bemoeien. Dit was al uitgeleefd voor ik er 8 jaar terug kwam. En ik ga het echt niet voor ze opknappen.
Hoogst noodzakelijke.

En met een buurman binnen vallen was de druppel ff bij mij. En het is maar goed dat ik niet jou ben want denk dat je compleet over de zeik was gegaan. :D

Tenminste zoals ik je een beetje ken brad :)
Als jij Braad was dan was het schoon geweest in huis _O-
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 14 september 2020 @ 12:18:39 #5
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_195054265
quote:
99s.gif Op maandag 14 september 2020 12:17 schreef chufi het volgende:
hola
Hola Chufi
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_195054267
quote:
2s.gif Op maandag 14 september 2020 12:17 schreef mazaru het volgende:

[..]

Zou niet in een vies huis kunnen leven hoor.
  maandag 14 september 2020 @ 12:19:20 #7
38396 mazaru
pi_195054269
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:18 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ik ook niet. Daar werkt mijn neus te goed voor.
pi_195054271
quote:

[..]

Hangt af van de definitie van schoon.. :P
Do what you love, love what you do!
pi_195054279
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:13 schreef kree het volgende:

[..]

Nouja als je nou een onwijs leuk huisje hebt of appartement of noem het op dan kan ik me voorstellen.
Maar ik leef al jaren in een omgebouwde schuur die zich moet voordoen als leefruimte. En moet ik zeggen vandaag. Was nog redelijk opgeruimd hoor. Zal niet zeggen brandschoon. Maar ook niet onwijs erg.

Maar niet eens mijn punt dat. Vindt dat ze zich er teveel mee bemoeien. Dit was al uitgeleefd voor ik er 8 jaar terug kwam. En ik ga het echt niet voor ze opknappen.
Hoogst noodzakelijke.

En met een buurman binnen vallen was de druppel ff bij mij. En het is maar goed dat ik niet jou ben want denk dat je compleet over de zeik was gegaan. :D

Tenminste zoals ik je een beetje ken brad :)
Zal je verbazen. Ik heb een redelijk kort lontje als ik door mensen op internet wordt afgeblaft. Maar in het echie? Ik zal altijd rustig blijven en relativeren.
pi_195054280
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:19 schreef kree het volgende:

[..]

Dat de ratten niet kotsend je huis uit vluchten? :P

SPOILER
pi_195054282
quote:
2s.gif Op maandag 14 september 2020 12:19 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik ook niet. Daar werkt mijn neus te goed voor.
Ja, en het oog wil ook wat.
pi_195054289
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:19 schreef kree het volgende:

[..]

Dat je dingen kan aanraken zonder dat't plakt. Dat je kan zien dat dingen glimmen. Dat je met je vingers langs de vensterbank kan gaan en er niets aan blijft zitten.
Dat er niets op de grond ligt. Dat het fris ruikt, dat.
pi_195054291
quote:

[..]

Dat dus :') En had je geen gezeik gehad met de huurbaas :')
pi_195054292
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:21 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Dat je dingen kan aanraken zonder dat't plakt. Dat je kan zien dat dingen glimmen. Dat je met je vingers langs de vensterbank kan gaan en er niets aan blijft zitten.
Dat je het frituurvet niet met hamer en beitel van de keukentegels hoeft af te bikken enzo. :P
  maandag 14 september 2020 @ 12:22:04 #15
38396 mazaru
pi_195054297
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:20 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ja, en het oog wil ook wat.
Ja heb ik ook. Ik ben geen Mien Steriel die elke dag met een emmer sop bezig is, maar ik wil wel gewoon een fris huis waar ik met blote voeten kan lopen zonder een extra zool te krijgen.
pi_195054300
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:20 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Zal je verbazen. Ik heb een redelijk kort lontje als ik door mensen op internet wordt afgeblaft. Maar in het echie? Ik zal altijd rustig blijven en relativeren.
Nou dan lijk je daarin aardig op mij wel. Hoewel probeer op internet het ook wat rustiger aan te doen. Maar soms........:D
  maandag 14 september 2020 @ 12:22:46 #17
268260 Dr.Mikey
pi_195054306
Mister propper
R.I.P DTS.
pi_195054312
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:18 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Maar wat is vies? Dat is voor iedereen anders.

Wat de keuken, badkamer en toilet betreft, dat houd allemaal heel schoon. Maar ik ga niet wekelijks mijn ramen wassen. Dat vind ik persoonlijk onzin. Dus die zijn vaak wel vies.

Goedemiddag allemaal! :W

Ik ga er zo weer vandoor. :W
pi_195054318
quote:
88s.gif Op maandag 14 september 2020 12:20 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat de ratten niet kotsend je huis uit vluchten? :P

SPOILER
Ik weet niet in mijn ogen redelijk schoon maar gezeik over wat dingen op de grond omdat ik niet gestofzuigd heb weet ik veel kleine details. Het is niet dat het hier een afvalberg is.
pi_195054324
quote:
88s.gif Op maandag 14 september 2020 12:21 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat je het frituurvet niet met hamer en beitel van de keukentegels hoeft af te bikken enzo. :P
Ja, JIJ hebt Gordon Ramsey zitten kijken _O-
pi_195054331
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:23 schreef shiitake het volgende:

[..]

Wat de keuken, badkamer en toilet betreft, dat houd allemaal heel schoon. Maar ik ga niet wekelijks mijn ramen wassen. Dat vind ik persoonlijk onzin. Dus die zijn vaak wel vies.

Ik lap mijn ramen ook niet elke week. Maar bad/Woon/Slaapkamer moeten wel schoon zijn. Tuin moet ook een nette indruk maken.
pi_195054332
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:23 schreef kree het volgende:

[..]

Ik weet niet in mijn ogen redelijk schoon maar gezeik over wat dingen op de grond omdat ik niet gestofzuigd heb weet ik veel kleine details. Het is niet dat het hier een afvalberg is.
Wat voor dingen dan, kleding of papiertjes ?
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼
pi_195054335
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:23 schreef kree het volgende:

[..]

Ja dat is dan wel echt onzin, maar zolang er niet nog resten van het afgelopen kerstdiner aangekoekt zitten enzo. :)
pi_195054337
quote:
2s.gif Op maandag 14 september 2020 12:22 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ja heb ik ook. Ik ben geen Mien Steriel die elke dag met een emmer sop bezig is, maar ik wil wel gewoon een fris huis waar ik met blote voeten kan lopen zonder een extra zool te krijgen.
Ja dat dus. De wc altijd schoon, badkamer netjes, aanrecht leeg. En ik wil ook nog wel naar buiten kijken :D
pi_195054338
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:23 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Ja, JIJ hebt Gordon Ramsey zitten kijken _O-
:D Ehhh nee? :D
pi_195054341
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:21 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Ongeveer maar ik rook natuurlijk en die hier voor mij ook. Ja moet ik die nicotine aanslag gaan verwijderen dan.... dacht het niet he.

Ik heb er nl ook geen last van en zie dit als tijdelijk. Opknappen doen ze maar na ik pleite ben.
pi_195054344
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:23 schreef shiitake het volgende:

[..]

Hey Shii,

Ja dat is ook voor iedereen anders.
Ik hou wel van een echt schoon huis en daar horen wat mij betreft ook schone ramen bij.
  maandag 14 september 2020 @ 12:26:06 #28
268260 Dr.Mikey
pi_195054345
:P
R.I.P DTS.
pi_195054355
quote:
88s.gif Op maandag 14 september 2020 12:25 schreef ToT het volgende:

[..]

:D Ehhh nee? :D
Oh :D :D Ik ben echt met een Ramsay spree bezig de laatste paar dagen. Gisteravond een eigenaar die zei dat't restaurant elke week werd schoongemaakt. Vervolgens kwam er bijna een centimeter dikke aanslag van de muur geschraapt :') Toen 'ie aan de slag ging met een spatel :')
pi_195054357
Je had toen zo'n programma met twee vrouwen, geloof dat het moeder en dochter waren die bij mensen gingen schoonmaken.. Nou daar was het vaak echt wel heel smerig hoor brr
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼
pi_195054361
Ben blij niet meer te roken, scheelt echt wel een hoop schoonmaak werk
pi_195054363
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:25 schreef kree het volgende:

[..]

Ongeveer maar ik rook natuurlijk en die hier voor mij ook. Ja moet ik die nicotine aanslag gaan verwijderen dan.... dacht het niet he.

Ik heb er nl ook geen last van en zie dit als tijdelijk. Opknappen doen ze maar na ik pleite ben.
Ahhh ja okee, dit verandert de zaak wel een beetje. Nicotine in een huis is ellende. Ik heb in het huis van een voormalige roker gewoond en heb een paar honderd euro aan nicotine-dekkende grondverf moeten kopen om alles te bedekken. De huisbaas deed er niks aan. (Eerst met ammoniak geprobeerd schoon te maken, maar het was echt diep ingetrokken.)
Maar staat er iets over in het contract dat je binnen niet mag roken?
pi_195054370
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:25 schreef kree het volgende:

[..]

Als je muren er geel van worden, sja.. Dat hou je niet tegen.
Maar weet je wat een goede test is? Ff een rondje lopen buiten, en dan weer naar binnen, dan ruik je hoe voor anderen je huis ruikt. Geloof me, dan ga je wel aan de slag als't echt bizar is.
pi_195054376
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Je had toen zo'n programma met twee vrouwen, geloof dat het moeder en dochter waren die bij mensen gingen schoonmaken.. Nou daar was het vaak echt wel heel smerig hoor brr
Hoe schoon is jouw huis ja :')
pi_195054377
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:26 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Oh :D :D Ik ben echt met een Ramsay spree bezig de laatste paar dagen. Gisteravond een eigenaar die zei dat't restaurant elke week werd schoongemaakt. Vervolgens kwam er bijna een centimeter dikke aanslag van de muur geschraapt :') Toen 'ie aan de slag ging met een spatel :')
_O- Okee dan! :D
pi_195054381
quote:
10s.gif Op maandag 14 september 2020 12:28 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Hoe schoon is jouw huis ja :')
Die ja :D
pi_195054385
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:28 schreef shiitake het volgende:
Rook gaat echt overal inzitten. En alles verkleurt ook nog eens.
En het stinkt
pi_195054388
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:24 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Wat voor dingen dan, kleding of papiertjes ?
3 dode mieren volgens mij en ok had week geleden nog gestofzuigd en gedweild. Niks vreemds enzo. Maarja sommige mensen zijn wel super kritisch. Rest is niet iets wat ik zo kan oplossen en niet wil ook.

Maar om de lieve vrede te behouden zal ik overal wel een doekje over halen nog. Maar ik vond het persoonlijk onwijs meevallen.

En echt ik ben heel vaak bij particulieren geweest voor werk waar het tich meer teringzooi was als bij mij.

Maar allemaal niet het probleem ze had het mogen zeggen wel tegen mij. Maar met de buurman naar binnen stappen en dan aan hem vragen wat vindt jij er nu van. Donder op.
pi_195054389
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:27 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Als je muren er geel van worden, sja.. Dat hou je niet tegen.
Maar weet je wat een goede test is? Ff een rondje lopen buiten, en dan weer naar binnen, dan ruik je hoe voor anderen je huis ruikt. Geloof me, dan ga je wel aan de slag als't echt bizar is.
Yup, ik merk hier regelmatig dat er een uhm.....luier-luchtje hangt als ik ff buiten ben geweest. Die luiers gaan altijd in geparfumeerde luierzakjes en die gaan in de vuilnisbak in de keuken, die we 2 à 3x per week legen, afhankelijk van hoe de geur is. :')
pi_195054391
Warm hee.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_195054394
quote:
Dat dus!
Ik rook zelf niet. En als er iemand bij mij over de vloer komt die 1 sigaretje rookt 1x in de zoveel weken dat diegene langskomt zal ik dat niet erg vinden perse. Maar zorg er wel voor dat ik dan meteen daarna even een sopje overal langs haal :')
  maandag 14 september 2020 @ 12:30:34 #43
268260 Dr.Mikey
pi_195054400
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:27 schreef Dotteke het volgende:
Ben blij niet meer te roken, scheelt echt wel een hoop schoonmaak werk
En geld
R.I.P DTS.
pi_195054410
quote:
86s.gif Op maandag 14 september 2020 12:29 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

En het stinkt
Ja dat ook. Dat bedoel ik ook met dat het overal in gaat zitten en dat je het blijft ruiken.

Niets viezer dan iemand die naast je komt staan waarvan de kleding stinkt naar rooklucht. -O-
pi_195054411
quote:
88s.gif Op maandag 14 september 2020 12:24 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja dat is dan wel echt onzin, maar zolang er niet nog resten van het afgelopen kerstdiner aangekoekt zitten enzo. :)
Dat valt reuze mee. Er liggen geen etensresten nergens trouwens.
pi_195054422
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:30 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Dat dus!
Ik rook zelf niet. En als er iemand bij mij over de vloer komt die 1 sigaretje rookt 1x in de zoveel weken dat diegene langskomt zal ik dat niet erg vinden perse. Maar zorg er wel voor dat ik dan meteen daarna even een sopje overal langs haal :')
Vroeger vond ik het geen probleem als bezoek in mijn huis rookte, maar het is me meer en meer tegen gaan staan, en tegenwoordig gaat iedere roker die op bezoek komt sowieso zelf al buiten roken.

Ooit een keer meegemaakt dat iemand vroeg of ik het een probleem vond dat-ie in huis rookte.
Nee prima joh, ga je gang.
_O- Hij stak echt de ene na de andere sigaret op! :') Die geur is best lang blijven hangen.
pi_195054428
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:30 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

En geld
Vooral geld :') Hoorde gister een vriendin zeggen dat een pakje sigaretten 9 euro is. NEGEN EURO.
Als je 1 pakje per 2 dagen rookt heb je er dus 15-16 per maand nodig, dat is +- 150 euro extra aan sigaretten alleen al :')
  maandag 14 september 2020 @ 12:32:13 #48
38396 mazaru
pi_195054430
Gloeiende gloeiende.... vergeten mijn wifi terug aan te zetten. Nou ben ik bijna door mijn mb's heen :(
pi_195054432
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:24 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ja dat dus. De wc altijd schoon, badkamer netjes, aanrecht leeg. En ik wil ook nog wel naar buiten kijken :D
Lag nog wel een zooitje in de afwasbak wat ik nog moest doen. Maarja ok 10min werk om dat even af te wassen.
pi_195054437
quote:
Ik rook nu 10 jaar niet meer. Ik heb nog een meubelstuk staan die ik toen had, een massief blank eiken kast.
Die is afgeschuurd, opnieuw in de blanke lak gezet. Heeft dagen buiten gestaan met alles open
En nog steeds ruik je af en toe die rooklucht
  maandag 14 september 2020 @ 12:32:53 #51
268260 Dr.Mikey
pi_195054438
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:32 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Vooral geld :') Hoorde gister een vriendin zeggen dat een pakje sigaretten 9 euro is. NEGEN EURO.
Als je 1 pakje per 2 dagen rookt heb je er dus 15-16 per maand nodig, dat is +- 150 euro extra aan sigaretten alleen al :')
Klopt
R.I.P DTS.
pi_195054440
quote:
2s.gif Op maandag 14 september 2020 12:32 schreef mazaru het volgende:
Gloeiende gloeiende.... vergeten mijn wifi terug aan te zetten. Nou ben ik bijna door mijn mb's heen :(
Hahaatjes. :D
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_195054451
quote:
88s.gif Op maandag 14 september 2020 12:32 schreef ToT het volgende:

[..]

Vroeger vond ik het geen probleem als bezoek in mijn huis rookte, maar het is me meer en meer tegen gaan staan, en tegenwoordig gaat iedere roker die op bezoek komt sowieso zelf al buiten roken.

Ooit een keer meegemaakt dat iemand vroeg of ik het een probleem vond dat-ie in huis rookte.
Nee prima joh, ga je gang.
_O- Hij stak echt de ene na de andere sigaret op! :') Die geur is best lang blijven hangen.
_O-
Heb ook de regel in mijn auto dat je 1 sigaretje mag roken én met het raam open. Over het algemeen vinden mensen dat niet zo erg :') Maar had er laatst een in de auto die stak gewoon een peuk op, dan denk ik joh, vráág eerst ff of het wel mag?!

Nou mag het, maar stel dat het NIET had gemogen :')
  maandag 14 september 2020 @ 12:33:33 #55
268260 Dr.Mikey
pi_195054452
quote:
10s.gif Op maandag 14 september 2020 12:33 schreef shiitake het volgende:
Ik ga even m'n ramen wassen. :W :P
Succes
R.I.P DTS.
  maandag 14 september 2020 @ 12:33:38 #56
38396 mazaru
pi_195054453
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:33 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Hahaatjes. :D
;(
pi_195054454
Tostitijd. :Y)
  maandag 14 september 2020 @ 12:33:59 #58
268260 Dr.Mikey
pi_195054459
Lekker ff
R.I.P DTS.
pi_195054461
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:30 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

En geld
Ja ook dat. Als ik zie wat het nu kost zou ik niet eens meer kunnen roken.
pi_195054463
Oh ja over die rooklucht. Als je bij een webshop iets hebt besteld, je de envelop openmaakt en je bestelling stinkt naar rook. Heb ik eens meegemaakt. Dagen buiten laten luchten en er hing nog steeds die lucht aan. :r
pi_195054465
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:32 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ik rook nu 10 jaar niet meer. Ik heb nog een meubelstuk staan die ik toen had, een massief blank eiken kast.
Die is afgeschuurd, opnieuw in de blanke lak gezet. Heeft dagen buiten gestaan met alles open
En nog steeds ruik je af en toe die rooklucht
Ik heb een keer een box voor Mini-ToT van een weggeefhoek opgehaald bij wat mensen......die 2 VARKENS in huis hadden als huisdieren!
De hele tijd zitten boenen om die geur er uit te krijgen, en toen begon me er een nicotinelucht op te vallen! :') En toen schoot me te binnen dat ik idd asbakken enzo bij dat gezin in huis had zien staan.
pi_195054468
quote:
2s.gif Op maandag 14 september 2020 12:32 schreef mazaru het volgende:
Dommie
pi_195054473
quote:
_O- :W
pi_195054485
quote:
88s.gif Op maandag 14 september 2020 12:27 schreef ToT het volgende:

[..]

Ahhh ja okee, dit verandert de zaak wel een beetje. Nicotine in een huis is ellende. Ik heb in het huis van een voormalige roker gewoond en heb een paar honderd euro aan nicotine-dekkende grondverf moeten kopen om alles te bedekken. De huisbaas deed er niks aan. (Eerst met ammoniak geprobeerd schoon te maken, maar het was echt diep ingetrokken.)
Maar staat er iets over in het contract dat je binnen niet mag roken?
Nee en was ook altijd al gerookt dus kwam er hier al in. Naja als je rookt zelf heb je er geen last van.
Dus ging van 1 op 1 door zonder iets van opknappen. En was ook best. Maar nu met nieuwe verhuurders kunnen ze toch niet tegen mij gaan zeiken erover lijkt mij dat ik dat moet fixen. Doen ze ook niet echt maar werd soort van gesuggereerd .

Ga niks hier voor ze fixen want ga toch pleite zodra het kan.
  maandag 14 september 2020 @ 12:36:33 #65
38396 mazaru
pi_195054487
quote:
Moet je niet doen als de zon erop staat. Dan krijg je strepen.

SPOILER
pi_195054507
quote:
88s.gif Op maandag 14 september 2020 12:34 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik heb een keer een box voor Mini-ToT van een weggeefhoek opgehaald bij wat mensen......die 2 VARKENS in huis hadden als huisdieren!
De hele tijd zitten boenen om die geur er uit te krijgen, en toen begon me er een nicotinelucht op te vallen! :') En toen schoot me te binnen dat ik idd asbakken enzo bij dat gezin in huis had zien staan.
Vies he
pi_195054538
Ex-rokers zijn de ergste hierin. Maar ok snap het wel. Maar ok als het altijd ok was en nieuwe kopers van huis, waar deze schuur huur onder valt waren akkoord dat ik bleef huren.

En nu schijnt dat contract te verlopen ofzo wat ik niet eens met hun had. Najaja haken en ogen aan dit hele verhaal. En willen ze naar 3mnd. Zwaar mijn twijfels over of dat allemaal zo maar kan, het lijkt me nl vreemd. Nouja energie ineens erbij ipv all-in Ik weet het niet hoor. Het lijkt me raar iig uit de ogen van de huurder
  maandag 14 september 2020 @ 12:41:07 #68
268260 Dr.Mikey
pi_195054539
Doe mij maar een bakje koffie dan
R.I.P DTS.
pi_195054543
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
c_/ :*
pi_195054571
Wat het is mss sta ik ook nog wel onwijs in mijn recht. En kan ik moeilijk doen. Maar moet daarmee oppassen want dan is gelijk de hele relatie verziekt hier en wordt t nooit meer wat behalve drama.

Dus voel me een beetje in een hoekje gedreven wel nu. Denk dat ik pas moet terugvallen op recht als ik geen andere opties meer heb.
Voorlopig is het nog soort ok. Hoewel die actie van vandaag was dik min punt voor ze.
pi_195054582
Dan moet je dingen nu alvast uit gaan zoeken
pi_195054587
GA EENS WERKEN
Zonder wrijving geen glans
  maandag 14 september 2020 @ 12:45:42 #73
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_195054597
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik pak er net nog eentje :9
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_195054599
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Vies he
Echt ja!
pi_195054602
quote:
99s.gif Op maandag 14 september 2020 12:45 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

He lief konijntje :P
pi_195054604
quote:
88s.gif Op maandag 14 september 2020 12:34 schreef ToT het volgende:

[..]

Was een keer bij mensen voor een keyboard, praat ik echt over ... 13-14? Jaar geleden, maar is mij altijd bijgebleven.
Die vrouw had een x aantal katten, er liepen 4 honden, ze had verschillende vogels, en wat knaagdierspul, allemaal in de woonkamer. Kreeg gewoon plaatsvervangende schaamte :')
pi_195054610
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:44 schreef Dotteke het volgende:
^ Dit
  maandag 14 september 2020 @ 12:47:24 #78
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_195054616
Kree?
1. Typ eens een samenhangend iets ipv rare vlagen zonder verder context. We zitten niet in je hoofd.
2. Je kunt gewoon hulp vragen bij gemeente, sociale hulpverlening, rechtswinkel etc.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_195054619
Dot.
  maandag 14 september 2020 @ 12:47:36 #80
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_195054621
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:46 schreef Dotteke het volgende:

[..]

He lief konijntje :P
DotGenot O+
  maandag 14 september 2020 @ 12:47:49 #81
268260 Dr.Mikey
pi_195054622
quote:
99s.gif Op maandag 14 september 2020 12:45 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Ik wil opnieuw wiepen
R.I.P DTS.
  maandag 14 september 2020 @ 12:48:10 #82
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_195054625
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Kree?
1. Typ eens een samenhangend iets ipv rare vlagen zonder verder context. We zitten niet in je hoofd.
2. Je kunt gewoon hulp vragen bij gemeente, sociale hulpverlening, rechtswinkel etc.
Nummer 450 die hem dit probeert duidelijk te maken _O-
pi_195054627
quote:
Kree?
Wel eens met Ieni. Het mag allemaal iets duidelijker, Kree.
pi_195054629
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:44 schreef Dotteke het volgende:
Doe en deed ik al, maar nog ff over dat recht. Rechtsbijstand zegt ze kunnen dat niet doen. Je er zo uitzetten enzo. Pas na aantal jaar. Maar als ik zelf zoek dan kom ik op overheid site trouwens toch een ander verhaal tegen. Dus weet niet echt. Maar zal ze nog wel eens bellen. Punt is als ik tegen ze ga zeggen nu van fuck you je krijgt me er niet zo uit en je contract is ongeldig dat hier ook gelijk alles verziekt is. En dat wil ik ff wel ontwijken. Maar denk dat ik de rechtsbijstand nog wel even een keertje bel als ze met een nieuw contract komen over een maand. Want vraag me af dit en of de rechtsbijstand eigenlijk mij het goede advies gaf laatste keer dat ik ze belde.
pi_195054632
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:46 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Was een keer bij mensen voor een keyboard, praat ik echt over ... 13-14? Jaar geleden, maar is mij altijd bijgebleven.
Die vrouw had een x aantal katten, er liepen 4 honden, ze had verschillende vogels, en wat knaagdierspul, allemaal in de woonkamer. Kreeg gewoon plaatsvervangende schaamte :')
Oh ja, die studentenkamer waar ik het over had was ook één grote ransbende van de huisdieren van de vorige bewoner. En de huisgenoten zeiden dat ze het ergste al schoongemaakt hadden voor ik kwam kijken; de huisbaas deed er niks aan, maar zij wilden de nieuwe huurder niet in zo'n smerige kamer verwelkomen.
En dan NÓG was het echt ontiegelijk ranzig!!! :r
pi_195054636
quote:
88s.gif Op maandag 14 september 2020 12:47 schreef ToT het volgende:

[..]

^ Dit
Is genoeg te vinden op het net en anders naar juridisch loket, het is allemaal niet zo moeilijk.
Informatie genoeg.
  maandag 14 september 2020 @ 12:49:05 #87
268260 Dr.Mikey
pi_195054637
^O^
R.I.P DTS.
pi_195054643
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:48 schreef kree het volgende:

[..]

Doe en deed ik al, maar nog ff over dat recht. Rechtsbijstand zegt ze kunnen dat niet doen. Je er zo uitzetten enzo. Pas na aantal jaar. Maar als ik zelf zoek dan kom ik op overheid site trouwens toch een ander verhaal tegen. Dus weet niet echt. Maar zal ze nog wel eens bellen. Punt is als ik tegen ze ga zeggen nu van fuck you je krijgt me er niet zo uit en je contract is ongeldig dat hier ook gelijk alles verziekt is. En dat wil ik ff wel ontwijken. Maar denk dat ik de rechtsbijstand nog wel even een keertje bel als ze met een nieuw contract komen over een maand. Want vraag me af dit en of de rechtsbijstand eigenlijk mij het goede advies gaf laatste keer dat ik ze belde.
Dan bel je de woonbond
pi_195054644
quote:
Kree?
Doe mijn best maar aangezien dit over meerdere delen loopt mis je de context hij is er wel. En ik ga niet weer elk topic het totale verhaal opnieuw typen.

Dus handigere oplossing gewoon vragen als je een stukje niet snapt.
pi_195054659
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:49 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Dan bel je de woonbond
Particulier dus die gaat niet op
  maandag 14 september 2020 @ 12:51:44 #91
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_195054666
quote:
88s.gif Op maandag 14 september 2020 12:48 schreef ToT het volgende:

[..]

Oh ja, die studentenkamer waar ik het over had was ook één grote ransbende van de huisdieren van de vorige bewoner. En de huisgenoten zeiden dat ze het ergste al schoongemaakt hadden voor ik kwam kijken; de huisbaas deed er niks aan, maar zij wilden de nieuwe huurder niet in zo'n smerige kamer verwelkomen.
Sommige studentenhuizen zijn echt :r :r
pi_195054668
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:50 schreef kree het volgende:

[..]

Doe mijn best maar aangezien dit over meerdere delen loopt mis je de context hij is er wel. En ik ga niet weer elk topic het totale verhaal opnieuw typen.

Nee, maar Kree. Dan geef je toch ff een samenvatting. En buiten dat is het best onsamenhangend wat je typt buiten het feit om dat het over meerdere topics loopt, je verhaal is gewoon erg moeilijk te volgen.
  maandag 14 september 2020 @ 12:51:58 #93
268260 Dr.Mikey
pi_195054670
Jij red het wel alleen.
R.I.P DTS.
pi_195054674
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:51 schreef kree het volgende:

[..]

https://www.juridischloke(...)gen-door-verhuurder/
pi_195054675
quote:
88s.gif Op maandag 14 september 2020 12:48 schreef ToT het volgende:

[..]

Gatverdamme :r
  maandag 14 september 2020 @ 12:52:13 #96
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_195054676
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:50 schreef kree het volgende:

[..]

Kun je geen apart topic hiervoor aanmaken. Scheelt een hoop tik en scroll werk ;)
  maandag 14 september 2020 @ 12:52:32 #97
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_195054682
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:51 schreef kree het volgende:

[..]

Gaat voor particulier net zo goed. Woonbond is er voor alle huurders.
Trotste mama van Ambar
pi_195054685
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jij red het wel alleen.
Domino.
  maandag 14 september 2020 @ 12:53:03 #99
268260 Dr.Mikey
pi_195054689
Het blauw van regenbogen.
R.I.P DTS.
pi_195054696
Het leek wel maneschijn.
  maandag 14 september 2020 @ 12:53:54 #101
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_195054699
Als je particulier huurt heb je net zoveel rechten als via sociale huur.
Trotste mama van Ambar
  Moderator maandag 14 september 2020 @ 12:54:01 #102
388664 crew  Dotteke
pi_195054701
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Dat dus
pi_195054707
Moet mijn verbeelding zijn.
  maandag 14 september 2020 @ 12:54:42 #104
268260 Dr.Mikey
pi_195054715
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:53 schreef FreshFruit het volgende:
Het leek wel maneschijn.
Moet mijn verbeelding zijn
R.I.P DTS.
  Moderator maandag 14 september 2020 @ 12:55:20 #105
388664 crew  Dotteke
pi_195054720
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:54 schreef FreshFruit het volgende:
Moet mijn verbeelding zijn.
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:54 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Moet mijn verbeelding zijn
pi_195054723
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:51 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Nee, maar Kree. Dan geef je toch ff een samenvatting. En buiten dat is het best onsamenhangend wat je typt buiten het feit om dat het over meerdere topics loopt, je verhaal is gewoon erg moeilijk te volgen.
Snap het punt echt waar. Maar ok euhm het is 1 deel terug en ok daar staat ook het begin hiervan. Het hele plaatje eromheen met huren hier is zo'n verhaal dat ik dacht bespaar die maar dus heb het even gehouden bij wat er alleen vandaag gebeurde. En ok dat is hopelijk wel duidelijk. Anders (nu nog) 1 deel terug.
  maandag 14 september 2020 @ 12:55:33 #107
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_195054725
Ik ga maar eens verder met werken. Er zijn toch geen puntjes te scoren -O-
  maandag 14 september 2020 @ 12:55:40 #108
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_195054727
Echt kree zoek hulp om buiten het forum

Tip van de dag
Trotste mama van Ambar
  maandag 14 september 2020 @ 12:56:00 #109
268260 Dr.Mikey
pi_195054730
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:55 schreef Dotteke het volgende:

[..]

[..]

O+
R.I.P DTS.
  maandag 14 september 2020 @ 12:56:23 #110
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_195054734
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:56 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

O+
Get a room
Trotste mama van Ambar
pi_195054737
Ze zeggen dat ik taai ben.
  Moderator maandag 14 september 2020 @ 12:56:42 #112
388664 crew  Dotteke
pi_195054739
quote:
99s.gif Op maandag 14 september 2020 12:55 schreef DerRabbit het volgende:
Werkse Rabbit :W
  maandag 14 september 2020 @ 12:56:48 #113
268260 Dr.Mikey
pi_195054741
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:56 schreef FreshFruit het volgende:
Dat ik een echte haai ben.
R.I.P DTS.
  maandag 14 september 2020 @ 12:57:02 #114
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_195054742
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:56 schreef FreshFruit het volgende:
Als een popje? Dan is het jouw seizoen!
Trotste mama van Ambar
pi_195054745
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:55 schreef kree het volgende:

[..]

Snap het punt echt waar. Maar ok euhm het is 1 deel terug en ok daar staat ook het begin hiervan. Het hele plaatje eromheen met huren hier is zo'n verhaal dat ik dacht bespaar die maar dus heb het even gehouden bij wat er alleen vandaag gebeurde. En ok dat is hopelijk wel duidelijk. Anders (nu nog) 1 deel terug.
Kan je niet in overleg een centraal Kree topic krijgen? :D Niet naar bedoelt richting jou verder, maar je typt zó onsamenhangend en zó veel...
  maandag 14 september 2020 @ 12:57:36 #116
268260 Dr.Mikey
pi_195054755
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 12:56 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Get a room
Dat lukt me niet meer.
R.I.P DTS.
  maandag 14 september 2020 @ 12:57:49 #117
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195054757
quote:
99s.gif Op maandag 14 september 2020 12:55 schreef DerRabbit het volgende:
mario? Is it you? :P
  maandag 14 september 2020 @ 12:58:32 #118
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_195054763
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:57 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dat lukt me niet meer.
Bezemkast?
Trotste mama van Ambar
  maandag 14 september 2020 @ 12:59:02 #119
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195054770
:s)!
pi_195054774
*O*
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_195054778
quote:
99s.gif Op maandag 14 september 2020 12:52 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Kun je geen apart topic hiervoor aanmaken. Scheelt een hoop tik en scroll werk ;)
Ja die werken altijd goed bij mij ja.... :')
genoeg geprobeerd want wordt verziekt vrijwel gelijk door iedereen die mij aan een ban wil helpen.
  maandag 14 september 2020 @ 12:59:41 #122
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195054779
*;
pi_195054783
quote:
2s.gif Op maandag 14 september 2020 12:59 schreef engine het volgende:
*O*
Hey vriend. *O*
pi_195054789
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Ok Nou tip zal het eens uitzoeken hoe en wat daarmee. :)
  maandag 14 september 2020 @ 13:00:31 #125
268260 Dr.Mikey
pi_195054792
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Bezemkast?
Ik heb laatst hele goeie gehad met een hele mooie dame nu kan ik niet meer op mijn vaste kruipen want het doet me niks meer.
;(
R.I.P DTS.
  maandag 14 september 2020 @ 13:00:35 #126
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_195054793
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:59 schreef kree het volgende:

[..]

Ja die werken altijd goed bij mij ja.... :')
genoeg geprobeerd want wordt verziekt vrijwel gelijk door iedereen die mij aan een ban wil helpen.
Dan moet je TR's zetten
AZ
ALKMAAR
  Moderator maandag 14 september 2020 @ 13:00:59 #127
388664 crew  Dotteke
pi_195054799
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:57 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Kan je niet in overleg een centraal Kree topic krijgen? :D Niet naar bedoelt richting jou verder, maar je typt zó onsamenhangend en zó veel...
Dan krijg je allemaal adviezen en welk advies is dan goed
Ga naar internet en ga zoeken. Of ga bellen en vragen waar je zijn moet
De woonbond kan je zo de weg wijzen, moet je wel lid worden.
  Moderator maandag 14 september 2020 @ 13:01:41 #128
388664 crew  Dotteke
pi_195054805
quote:
2s.gif Op maandag 14 september 2020 12:59 schreef engine het volgende:
*O*
Hey Engine :W
  maandag 14 september 2020 @ 13:01:53 #129
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_195054806
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:00 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ik heb laatst hele goeie gehad met een hele mooie dame nu kan ik niet meer op mijn vaste kruipen want het doet me niks meer.
;(
Vervelend voor je. Kan je die dame niet je vaste maken?
Trotste mama van Ambar
  maandag 14 september 2020 @ 13:02:30 #130
268260 Dr.Mikey
pi_195054811
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 13:01 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Misschien zitten alleen wat haken en ogen aan.
R.I.P DTS.
  Admin maandag 14 september 2020 @ 13:03:28 #131
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_195054818
quote:

[..]

Jij ook.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_195054822
quote:

[..]

Moet je eerlijk zeggen dan en jij hebt soort gelijk meegemaakt. Hoelang denk je voor er een slot op komt? Of een ban voor mij als TS?
Niet omdat ik het dan niet wil vertellen maar omdat zoiets gelijk uit de klouwen gaat lopen wss. Been there done that. Kan me nog goed dat rijbewijs verhaal herinneren nl.
  maandag 14 september 2020 @ 13:03:55 #133
268260 Dr.Mikey
pi_195054830
quote:
17s.gif Op maandag 14 september 2020 13:03 schreef yvonne het volgende:

[..]

Jij ook.
Geef ze een gedeeld topic *O*
R.I.P DTS.
  Admin maandag 14 september 2020 @ 13:04:04 #134
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_195054833
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:55 schreef kree het volgende:

[..]

Kree, dit is een hartstikke snelle slowchat, daar kun je niet een heel verhaal in kwijt hoor.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Moderator maandag 14 september 2020 @ 13:04:12 #135
388664 crew  Dotteke
pi_195054837
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 13:01 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

_O-
pi_195054845
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 13:00 schreef Durmada het volgende:

[..]

Dan moet je TR's zetten
Alsof dat helpt :') Denk dat ik er 20 heb gedaan en toen kreeg ik commentaar kap met tr's
pi_195054848
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:03 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Geef ze een gedeeld topic *O*
Goed plan.
  maandag 14 september 2020 @ 13:04:46 #138
268260 Dr.Mikey
pi_195054849
Lief dagboek
R.I.P DTS.
  Moderator maandag 14 september 2020 @ 13:04:48 #139
388664 crew  Dotteke
pi_195054850
quote:
17s.gif Op maandag 14 september 2020 13:04 schreef yvonne het volgende:

[..]

Kree, dit is een hartstikke snelle slowchat, daar kun je niet een heel verhaal in kwijt hoor.
:W hey hello
  maandag 14 september 2020 @ 13:05:18 #140
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_195054856
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:04 schreef kree het volgende:

[..]

Alsof dat helpt :') Denk dat ik er 20 heb gedaan en toen kreeg ik commentaar kap met tr's
Je moet er niet te veel gelijk zetten, alleen de ergste aanpakken.
AZ
ALKMAAR
  maandag 14 september 2020 @ 13:05:18 #141
268260 Dr.Mikey
pi_195054857
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:04 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Goed plan.
Het kree en bradge topic ^O^
R.I.P DTS.
pi_195054862
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:05 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Het kree en bradge topic ^O^
En dan beide MOD.
  Admin maandag 14 september 2020 @ 13:06:12 #143
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_195054865
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:04 schreef Dotteke het volgende:

[..]

hoi hoi :)

maandag 14 september 2020 @ 13:06:23 #144
268260 Dr.Mikey
pi_195054869
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:05 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

En dan beide MOD.
Dat gaat vuurwerk geven
R.I.P DTS.
  Spellchecker maandag 14 september 2020 @ 13:07:02 #145
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_195054877
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:04 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ha! Heb je nog stroom? En kun je weer met je auto weg?
pi_195054884
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:59 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Hey vriend. *O*
Vriend *O* je gaat lekker deze maand
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:01 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Hey Engine :W
Hoi Dot :)
  maandag 14 september 2020 @ 13:08:16 #147
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195054887
quote:

[..]

Moederkloek geeft raad O+
Goeie raad *;
pi_195054889
quote:

[..]

Maar yvonne dat doe ik dus ook niet. Het is ook niet mijn vraag dit om het weer duidelijker te maken maar van de rest, en snap dat komt ook omdat het begin weer in een vorig deel staat.

Ik heb het al zo kort mogelijk gehouden en simpel ipv het totale verhaal over hier te gaan vertellen. Maarja het begin staat alweer een deel terug.
Daarom zeg ik ook als iemand dan een stukje niet snapt ervan vraag dan wat? Hoe moeilijk kan het zijn?
En eigenlijk zou je als vrager dan even terug moeten zoeken, maar kan begrijpen dat niet iedereen er zin in heeft om topics door te gaan spitten. Dus ff vragen is dan makkelijker denk en leg ik het wel uit.
  maandag 14 september 2020 @ 13:08:50 #149
268260 Dr.Mikey
pi_195054894
R.I.P DTS.
  maandag 14 september 2020 @ 13:09:08 #150
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_195054896
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:08 schreef kree het volgende:

[..]

Maar yvonne dat doe ik dus ook niet. Het is ook niet mijn vraag dit om het weer duidelijker te maken maar van de rest, en snap dat komt ook omdat het begin weer in een vorig deel staat.

Ik heb het al zo kort mogelijk gehouden en simpel ipv het totale verhaal over hier te gaan vertellen. Maarja het begin staat alweer een deel terug.
Daarom zeg ik ook als iemand dan een stukje niet snapt ervan vraag dan wat? Hoe moeilijk kan het zijn?
En eigenlijk zou je als vrager dan even terug moeten zoeken, maar kan begrijpen dat niet iedereen er zin in heeft om topics door te gaan spitten. Dus ff vragen is dan makkelijker denk en leg ik het wel uit.
Een eigen topic is toch veel handiger?
AZ
ALKMAAR
pi_195054902
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 13:05 schreef Durmada het volgende:

[..]

Je moet er niet te veel gelijk zetten, alleen de ergste aanpakken.
Dat waren de ergste :') tussen nog 100 waarvan ik dacht die kunnen een tr krijgen of ban.
  maandag 14 september 2020 @ 13:09:34 #152
268260 Dr.Mikey
pi_195054903
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 13:09 schreef Durmada het volgende:

[..]

Een ambulante begeleider is nog handiger.
R.I.P DTS.
pi_195054904
  Moderator maandag 14 september 2020 @ 13:09:40 #154
388664 crew  Dotteke
pi_195054905
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 13:07 schreef maily het volgende:

[..]

Ha! Heb je nog stroom? En kun je weer met je auto weg?
Hey. Heb nog stroom. Kan nog niet weg persoon bij de gemeente is er morgen pas.
Wel overleg gehad met de projectleider. Krijg tijdelijk een ander plekje.
  maandag 14 september 2020 @ 13:09:57 #155
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195054908
quote:

[..]

En wat inieminiemuis zei, zoek hulp buiten dit forum. :Y
  maandag 14 september 2020 @ 13:10:17 #156
268260 Dr.Mikey
pi_195054909
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:09 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Enrique. *O* *O* *O*
Goed liedje
R.I.P DTS.
pi_195054915
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:09 schreef jerney het volgende:

[..]

En wat inieminiemuis zei, zoek hulp buiten dit forum. :Y
Ienie gaf al veel goede raad.
  Moderator maandag 14 september 2020 @ 13:10:43 #158
388664 crew  Dotteke
pi_195054916
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:08 schreef kree het volgende:

[..]

Waarom wil je advies op FOK! Iedereen zal een ander antwoord gaan geven hoe weet je dan wat het juiste is?
pi_195054920
quote:

[..]

Mss in wgr ofzo als er een specifiek iets is. Dit is beetje semi klaagbaak en trouwens wat maakt het uit het is SC
  maandag 14 september 2020 @ 13:11:32 #160
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195054924
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:10 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Ienie gaf al veel goede raad.
Dat was het enige dat ik gezien had :@ Moet productievig zijn vandaag :P
  maandag 14 september 2020 @ 13:11:35 #161
268260 Dr.Mikey
pi_195054925
Nice to nice to know ya
R.I.P DTS.
  maandag 14 september 2020 @ 13:12:11 #162
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_195054939
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:09 schreef kree het volgende:

[..]

Dat waren de ergste :') tussen nog 100 waarvan ik dacht die kunnen een tr krijgen of ban.
Jij zou als forumadmin wel heel snel happy bans uitdelen hè
AZ
ALKMAAR
pi_195054943
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:10 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Goed liedje
Past ook heerlijk bij het weer vandaag. *O*
  Moderator maandag 14 september 2020 @ 13:13:09 #164
388664 crew  Dotteke
pi_195054949
Ik vind het buiten warmer dan binnen
  maandag 14 september 2020 @ 13:13:14 #165
268260 Dr.Mikey
pi_195054953
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:12 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Past ook heerlijk bij het weer vandaag. *O*
Lekker zomers
R.I.P DTS.
pi_195054961
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:10 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Waarom wil je advies op FOK! Iedereen zal een ander antwoord gaan geven hoe weet je dan wat het juiste is?
Dat weet je nooit... sowieso niet hier ook niet met andere onderwerpen.
Maar meer ideeen is altijd handiger als geen. Uit te filteren doe ik zelf wel. :)

En trouwens ff mn verhaal kwijt willen :)
pi_195054964
quote:
17s.gif Op maandag 14 september 2020 13:03 schreef yvonne het volgende:

[..]

Jij ook.
In verhouding met Kree? Nee :')
pi_195054969
Bolluk
pi_195054974
quote:
84s.gif Op maandag 14 september 2020 13:03 schreef kree het volgende:

[..]

Moet je eerlijk zeggen dan en jij hebt soort gelijk meegemaakt. Hoelang denk je voor er een slot op komt? Of een ban voor mij als TS?
Niet omdat ik het dan niet wil vertellen maar omdat zoiets gelijk uit de klouwen gaat lopen wss. Been there done that. Kan me nog goed dat rijbewijs verhaal herinneren nl.
Heb je een punt, geef het een week.. Mijn centrale vlog topics liepen vaak 2-3 maanden voor dat er echt gezeik kwam, dus weet hoe 't voelt.
pi_195054975
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 13:12 schreef Durmada het volgende:

[..]

Jij zou als forumadmin wel heel snel happy bans uitdelen hè
Owh denk dat ik eerder te weinig zou bannen, maar zou wel veel sneller posts weghalen denk ik ja.
  maandag 14 september 2020 @ 13:15:15 #171
268260 Dr.Mikey
pi_195054979
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:14 schreef kree het volgende:

[..]

Owh denk dat ik eerder te weinig zou bannen, maar zou wel veel sneller posts weghalen denk ik ja.
Is r&p niks voor je?
R.I.P DTS.
pi_195054983
Gisteren was er een demo in Utrecht.Een vrouwenmars.Komt er vlak voor aanvang een dame met dat ze het onzin vindt dat mannen niet mee mogen lopen.De organisatie met een rood hoofd toegeven dat de mannen toch mee mochten lopen.Ik moest glimlachen. :D
pi_195054985
Lunch is over. Ik moet weer gaan werken. hoi allemaal!
  maandag 14 september 2020 @ 13:16:20 #174
268260 Dr.Mikey
pi_195054993
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:15 schreef FreshFruit het volgende:
Gisteren was er een demo in Utrecht.Een vrouwenmars.Komt er vlak voor aanvang een dame met dat ze het onzin vindt dat mannen niet mee mogen lopen.De organisatie met een rood hoofd toegeven dat de mannen toch mee mochten lopen.Ik moest glimlachen. :D
Ik heb dat filmpje gezien
R.I.P DTS.
pi_195054994
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:15 schreef Holy_Goat het volgende:
Lunch is over. Ik moet weer gaan werken. hoi allemaal!
Hoi,goede bekomst.
pi_195054997
Tijd voor lunch :Y)
  maandag 14 september 2020 @ 13:16:47 #177
268260 Dr.Mikey
pi_195055004
Smack that
R.I.P DTS.
pi_195055007
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Smack that
bitch up.
pi_195055010
quote:
2s.gif Op maandag 14 september 2020 13:16 schreef engine het volgende:
Lekker ite.
pi_195055011
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:15 schreef FreshFruit het volgende:
Dat moet wel een hele grote keuken zijn geweest dan omdat ze er met zoveel man heen marcheerden
pi_195055013
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:14 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Heb je een punt, geef het een week.. Mijn centrale vlog topics liepen vaak 2-3 maanden voor dat er echt gezeik kwam, dus weet hoe 't voelt.
Nou nadat er in een avond en dag 3 delen vol waren daarover. Hahahaha
Kweet niet, niet echt nodig ook hiervoor. Denk dat het prima hier ff zo tussendoor kan in SC.

Mss kom ik nog wel met een vraag maar is toch meer wgr en daar ben ik net unbanned Dus ok als het nodig is he zullen we maar zeggen. :)
pi_195055018
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:15 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Is r&p niks voor je?
Post ik ook.
pi_195055031
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:17 schreef kree het volgende:

[..]

Post ik ook.
Is dat wat?
pi_195055038
:)
pi_195055041
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:16 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ik heb dat filmpje gezien
Ik vond het wel een mooie van die dame. :D
  maandag 14 september 2020 @ 13:19:56 #186
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_195055043
Ik ga werken.
Trotste mama van Ambar
pi_195055044
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:18 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Is dat wat?
Nee
pi_195055045
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga werken.
doei!
  maandag 14 september 2020 @ 13:20:25 #189
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_195055050
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:14 schreef kree het volgende:

[..]

Zou je geen mod willen worden?
AZ
ALKMAAR
pi_195055052
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 13:20 schreef mootie het volgende:

[..]

Nee
Okee,blijf ik hier wel. :D
pi_195055066
hoi ff
pi_195055073
quote:
2s.gif Op maandag 14 september 2020 13:21 schreef Holy_Goat het volgende:
hoi ff
Heer HG. *O*
  maandag 14 september 2020 @ 13:23:42 #193
268260 Dr.Mikey
pi_195055095
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:19 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Ik vond het wel een mooie van die dame. :D
Die dennis onderbrak?
R.I.P DTS.
pi_195055103
Heb t niet gezien
pi_195055104
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:18 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Is dat wat?
Owh toen ik hier voor het eerst terecht kwam kwam ik al in R&P.

Dus nja over het algemeen iig wel. Wat SC rellen daar ook maar dat is echt al jaren en jaren terug. Hou het meer specifiek nu daar en over het algemeen iedereen wel behulpzaam
pi_195055107
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:23 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Die dennis onderbrak?
Ik keek net een stream van gisteren.
pi_195055113
ik denk niet dat werken en dit topic samengaan
pi_195055120
quote:
2s.gif Op maandag 14 september 2020 13:25 schreef Holy_Goat het volgende:
Sommigen kunnen het heel goed combineren.
  Moderator maandag 14 september 2020 @ 13:26:01 #199
388664 crew  Dotteke
pi_195055123
quote:
2s.gif Op maandag 14 september 2020 13:25 schreef Holy_Goat het volgende:
Kan wel hoor zijn al drie mensen die werken en toch 1 geworden zijn
Hey HG
pi_195055131
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 13:20 schreef Durmada het volgende:

[..]

Zou je geen mod willen worden?
Die vraag kwam eerder. In denk al dicht topic. Euhm nee. Zou het denk ik wel kunnen maar teveel verplichting en omdat ik dan nog zou denken laat de touwtjes beetje los.

En aan de ene kant zou dat helpen andere niet en weet niet of ik degene zou zijn die daarover moet beslissen. Denk dat ik het over zou slaan. Want en dat is het lastige van een mod zijn denk ik. Alles goed inschatten en bij de policy blijven ook nog.
pi_195055148
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:26 schreef kree het volgende:

[..]

Die vraag kwam eerder. In denk al dicht topic. Euhm nee. Zou het denk ik wel kunnen maar teveel verplichting en omdat ik dan nog zou denken laat de touwtjes beetje los.

En aan de ene kant zou dat helpen andere niet en weet niet of ik degene zou zijn die daarover moet beslissen. Denk dat ik het over zou slaan. Want en dat is het lastige van een mod zijn denk ik. Alles goed inschatten en bij de policy blijven ook nog.
Dat kan Yvonne je wel leren.
  Spellchecker maandag 14 september 2020 @ 13:30:11 #202
197773 crew  maily
pi_195055167
quote:
2s.gif Op maandag 14 september 2020 13:16 schreef engine het volgende:
Haring hier :9~
  maandag 14 september 2020 @ 13:30:12 #203
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
  maandag 14 september 2020 @ 13:30:33 #204
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_195055175
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:26 schreef kree het volgende:

[..]

Misschien kan je beginnen in een rustig subforum
AZ
ALKMAAR
  maandag 14 september 2020 @ 13:31:23 #205
268260 Dr.Mikey
pi_195055185
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:25 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Sommigen kunnen het heel goed combineren.
Haags won altijd op die manier.
R.I.P DTS.
  Moderator maandag 14 september 2020 @ 13:31:50 #206
388664 crew  Dotteke
pi_195055190
Denk ook niet dat iedereen geschikt is voor
mod.
pi_195055191
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 13:30 schreef Durmada het volgende:

[..]

Tja.... ik weet het niet hoor. Het klinkt als veel doen voor niks.
  maandag 14 september 2020 @ 13:32:43 #208
268260 Dr.Mikey
pi_195055202
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:31 schreef kree het volgende:

[..]

Eerst je eigen leven op orde krijgen voor je zo iets gaat doen.
R.I.P DTS.
pi_195055203
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:31 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Haags won altijd op die manier.
Ik kijk het filmpje van Dennis nu.
Dit is me er ook eentje.
  maandag 14 september 2020 @ 13:33:54 #210
268260 Dr.Mikey
pi_195055212
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:32 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Ik kijk het filmpje van Dennis nu.
Dit is me er ook eentje.
[ afbeelding ]
Raar figuur is dat ja
R.I.P DTS.
pi_195055217
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:32 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Eerst je eigen leven op orde krijgen voor je zo iets gaat doen.
Nou precies daarom. Mss als ik ooit later tijd over heb ofzo. En dan nog alsof ik serieus genomen ga worden enzo :')

Kan best serieus zijn hoor trouwens. Maar het zou een total disaster worden nu denk als ik blauw ga worden. Lol
  Moderator maandag 14 september 2020 @ 13:34:27 #212
388664 crew  Dotteke
pi_195055220
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 13:30 schreef Durmada het volgende:

[..]

Waarom denk jij dat Kree mod mag en kan worden?
  maandag 14 september 2020 @ 13:34:50 #213
268260 Dr.Mikey
pi_195055224
):O
R.I.P DTS.
pi_195055227
Uhu
  Moderator maandag 14 september 2020 @ 13:35:31 #215
388664 crew  Dotteke
pi_195055232
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
):O
:B
  maandag 14 september 2020 @ 13:35:59 #216
268260 Dr.Mikey
pi_195055236
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:34 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Waarom denk jij dat Kree mod mag en kan worden?
Van klb dan kan haags hem een beetje onder zijn hoede nemen.
R.I.P DTS.
pi_195055253
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:33 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Raar figuur is dat ja
Ik zie hem regelmatig op een streamyard.Zijn dochter vroeg laatst live of hij wat meer aandacht aan haar wilde besteden.
pi_195055261
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 13:30 schreef maily het volgende:

[..]

Haring hier :9~
Prima keuze :Y)

Ik moet nog kiezen.
pi_195055264
Zucht
  maandag 14 september 2020 @ 13:38:26 #220
268260 Dr.Mikey
pi_195055265
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:37 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Ik zie hem regelmatig op een streamyard.Zijn dochter vroeg laatst live of hij wat meer aandacht aan haar wilde besteden.
_O-
R.I.P DTS.
  Moderator maandag 14 september 2020 @ 13:38:37 #221
388664 crew  Dotteke
pi_195055269
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:35 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Arme Kree :P
pi_195055275
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:35 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ik sluit alles. Die verhalen interesseren mij geen ene moer.
  Spellchecker maandag 14 september 2020 @ 13:39:30 #223
197773 crew  maily
pi_195055278
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Arme Kree :P
Arme haags :D
  maandag 14 september 2020 @ 13:39:52 #224
268260 Dr.Mikey
pi_195055284
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:39 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

Ik sluit alles. Die verhalen interesseren mij geen ene moer.
Daarom betere leermeester kan hij niet krijgen.
R.I.P DTS.
  maandag 14 september 2020 @ 13:40:01 #225
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
  maandag 14 september 2020 @ 13:40:23 #226
268260 Dr.Mikey
pi_195055292
quote:
Welkom terug van je ban.
R.I.P DTS.
pi_195055294
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Daarom betere leermeester kan hij niet krijgen.
Eens
  Moderator maandag 14 september 2020 @ 13:40:30 #228
388664 crew  Dotteke
pi_195055295
quote:
Hey Mario :W
  maandag 14 september 2020 @ 13:40:32 #229
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_195055296
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:31 schreef kree het volgende:

[..]

Neem je tijd
AZ
ALKMAAR
  maandag 14 september 2020 @ 13:40:34 #230
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195055297
:*
pi_195055298
Ik God.
  maandag 14 september 2020 @ 13:40:55 #232
268260 Dr.Mikey
pi_195055301
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:40 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

Eens
Geregeld
R.I.P DTS.
pi_195055304
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:40 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Geregeld
:D
pi_195055305
quote:
Netjes hoor. *O*
pi_195055307
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:41 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Netjes hoor. *O*
Niet geklikt
pi_195055315
Euhg het wordt hier weer tering heet. Welkom hittegolf nr2
  Moderator maandag 14 september 2020 @ 13:42:41 #237
388664 crew  Dotteke
pi_195055316
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:40 schreef jerney het volgende:
:*
Hey :W
  maandag 14 september 2020 @ 13:42:43 #238
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_195055324
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:42 schreef kree het volgende:
Welnee.
  maandag 14 september 2020 @ 13:43:01 #240
268260 Dr.Mikey
pi_195055326
:'(
R.I.P DTS.
pi_195055333
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:41 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

Niet geklikt
SPOILER
pi_195055341
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
:'(
Sup?
  maandag 14 september 2020 @ 13:44:20 #243
268260 Dr.Mikey
pi_195055343
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:44 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

Sup?
Moet flink zijn
R.I.P DTS.
pi_195055355
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:42 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

Welnee.
Toch 25 al binnen en hier kennende door de ligging gaat ie nog opwarmen richting 30 in de middag.
  maandag 14 september 2020 @ 13:45:08 #246
446112 mario390
pi_195055356
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:40 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Welkom terug van je ban.
ban? bij je piept het echt 8)7
  Moderator maandag 14 september 2020 @ 13:45:09 #247
388664 crew  Dotteke
pi_195055357
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:42 schreef kree het volgende:
Een weekje en de nachten zijn niet zo warm
pi_195055358
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:44 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Moet flink zijn
  maandag 14 september 2020 @ 13:45:16 #249
268260 Dr.Mikey
pi_195055359
quote:
Heb de anita versie op staan.
R.I.P DTS.
pi_195055363
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:45 schreef kree het volgende:

[..]

Toch 25 al binnen en hier kennende door de ligging gaat ie nog opwarmen richting 30 in de middag.
Ik heb airco *O*
  maandag 14 september 2020 @ 13:45:37 #251
446112 mario390
pi_195055365
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:40 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Hey Mario :W
:W moet je zoveel punten? :D
pi_195055371
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:45 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

Ik heb airco *O*
-O- Ik niet
pi_195055378
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:45 schreef mario390 het volgende:

[..]

Je daagde haar zelf uit.
  maandag 14 september 2020 @ 13:46:18 #254
268260 Dr.Mikey
pi_195055379
R.I.P DTS.
  maandag 14 september 2020 @ 13:46:38 #255
446112 mario390
pi_195055381
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:46 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Je daagde haar zelf uit.
:N :N
pi_195055383
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:45 schreef kree het volgende:

[..]

-O- Ik niet
Investeren dus.
pi_195055384
quote:
Die ken ik nog niet. :D
  maandag 14 september 2020 @ 13:46:53 #258
268260 Dr.Mikey
pi_195055387
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:46 schreef mario390 het volgende:

[..]

Jawel
R.I.P DTS.
pi_195055394
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:46 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

Investeren dus.
Kan niet en mag niet ook hier dat staat dus wel in mijn huurcontract.
pi_195055401
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:47 schreef kree het volgende:

[..]

Kan niet en mag niet ook hier dat staat dus wel in mijn huurcontract.
Huis kopen dan.
  maandag 14 september 2020 @ 13:48:11 #261
268260 Dr.Mikey
pi_195055402
quote:

[..]

Die ken ik nog niet. :D
Zakdoekjes parade
R.I.P DTS.
pi_195055409
Man man man.
pi_195055410
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:48 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

Huis kopen dan.
Nou mijn bankrekening staat open voor giften Hahahaha Nog ff ver weg van dat denk.
pi_195055411
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:48 schreef kree het volgende:

[..]

Nou mijn bankrekening staat open voor giften Hahahaha Nog ff ver weg van dat denk.
^O^
  maandag 14 september 2020 @ 13:49:02 #265
268260 Dr.Mikey
pi_195055412
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:48 schreef Justin_Case het volgende:
Man man man.
R.I.P DTS.
pi_195055416
Na de rabo scammer weer via sms lol
pi_195055422
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:49 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Wanneer begon all stars nou?
  Moderator maandag 14 september 2020 @ 13:49:24 #268
388664 crew  Dotteke
pi_195055425
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:45 schreef mario390 het volgende:

[..]

Jij dan :W :P
Ik heb je ingehaald, nu mag jij weer
pi_195055426
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:46 schreef mario390 het volgende:

[..]

pi_195055429
Dus.
  maandag 14 september 2020 @ 13:49:47 #271
268260 Dr.Mikey
pi_195055430
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:49 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

Wanneer begon all stars nou?
Eind september ergens
R.I.P DTS.
  Moderator maandag 14 september 2020 @ 13:49:53 #272
388664 crew  Dotteke
pi_195055431
quote:

[..]

Je daagde haar zelf uit.
Dat dus, en heb gezegd zal laten zien dat het lukt. Heb ik gedaan en klaar nu
  maandag 14 september 2020 @ 13:50:14 #273
268260 Dr.Mikey
pi_195055434
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:49 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Jij dan :W :P
Ik heb je ingehaald, nu mag jij weer
Ik help je wel dat het hem niet lukt.
R.I.P DTS.
pi_195055442
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:49 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Eind september ergens
Jezus. Dan pas.
  Moderator maandag 14 september 2020 @ 13:51:23 #275
388664 crew  Dotteke
pi_195055452
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:50 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ik help je wel dat het hem niet lukt.
Word je de blokkoning Mikey
  maandag 14 september 2020 @ 13:51:44 #276
268260 Dr.Mikey
pi_195055459
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:51 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Met momenten
R.I.P DTS.
pi_195055460
GUTS.
  maandag 14 september 2020 @ 13:51:55 #278
446112 mario390
pi_195055462
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:49 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
dat is niet uitdagen,ik zei nur ik heb berechnet
  maandag 14 september 2020 @ 13:52:06 #279
268260 Dr.Mikey
pi_195055468
Bolk
R.I.P DTS.
  Spellchecker maandag 14 september 2020 @ 13:52:27 #280
197773 crew  maily
pi_195055478
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bolk
Eigenlijk zouden wij weer eens een battle moeten doen.

De twee koningen van dit spel.
pi_195055480
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:51 schreef Dotteke het volgende:

[..]

:D
  maandag 14 september 2020 @ 13:52:47 #283
446112 mario390
pi_195055482
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:49 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Dat dus, en heb gezegd zal laten zien dat het lukt. Heb ik gedaan en klaar nu
het was toch nuuuur vor giiisteeeeeeeren bedoelt
pi_195055483
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bolk

quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 13:52 schreef maily het volgende:
Doe es tof hee
Hee Paul
  maandag 14 september 2020 @ 13:53:22 #285
268260 Dr.Mikey
pi_195055490
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:52 schreef Justin_Case het volgende:
.
[..]

Ja maar dan wel vanaf het begin van de maand.
R.I.P DTS.
  Spellchecker maandag 14 september 2020 @ 13:53:28 #286
197773 crew  maily
  maandag 14 september 2020 @ 13:53:42 #287
268260 Dr.Mikey
pi_195055494
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 13:53 schreef maily het volgende:
>:O
Maily maily
R.I.P DTS.
pi_195055498
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 13:53 schreef maily het volgende:
>:O
Jij bent niet echt Paul toch?
  maandag 14 september 2020 @ 13:54:08 #289
268260 Dr.Mikey
pi_195055501
(8>
R.I.P DTS.
  Spellchecker maandag 14 september 2020 @ 13:54:12 #290
197773 crew  maily
pi_195055504
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:53 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Maily maily
Yo mikey
  Moderator maandag 14 september 2020 @ 13:54:34 #291
388664 crew  Dotteke
pi_195055509
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:52 schreef mario390 het volgende:

[..]

het was toch nuuuur vor giiisteeeeeeeren bedoelt
Dan moet je er zijn Mario. Ik kan er niets aan doen als mensen niet na mij posten :P
  Spellchecker maandag 14 september 2020 @ 13:54:57 #292
197773 crew  maily
pi_195055514
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:54 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Dan moet je er zijn Mario. Ik kan er niets aan doen als mensen niet na mij posten :P
Inderdaad :Y
  maandag 14 september 2020 @ 13:55:05 #293
268260 Dr.Mikey
pi_195055515
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 13:54 schreef maily het volgende:

[..]

Yo mikey
Alles gout
R.I.P DTS.
  Spellchecker maandag 14 september 2020 @ 13:55:24 #294
197773 crew  maily
pi_195055521
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:55 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Alles gout
Zilver
  maandag 14 september 2020 @ 13:55:30 #295
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195055523
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:42 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Hey :W
:W Af en toe even piepen tussen het editen door :W
  Spellchecker maandag 14 september 2020 @ 13:55:51 #296
197773 crew  maily
pi_195055527
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:55 schreef jerney het volgende:

[..]

Wat edit je? :9
pi_195055529
quote:

[..]

Moderator maandag 14 september 2020 @ 13:56:19 #298
388664 crew  Dotteke
pi_195055531
quote:

[..]

Je piept maar hoor, is wel gezellig als jij piept :P
  maandag 14 september 2020 @ 13:56:30 #299
268260 Dr.Mikey
pi_195055533
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 13:55 schreef maily het volgende:

[..]

Zilver
Ook mooi
R.I.P DTS.
  Spellchecker maandag 14 september 2020 @ 13:56:39 #300
197773 crew  maily
  Spellchecker maandag 14 september 2020 @ 13:56:50 #301
197773 crew  maily
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: