Spel bedacht door: Pg_Up Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.
Het Dodetopicspel Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.
SPOILER: Ode aan Mark
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.
Veel plezier
SPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen! Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b] Dot houdt van lekker vlot :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen! Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b] Dot houdt van lekker vlot :P
Nouja als je nou een onwijs leuk huisje hebt of appartement of noem het op dan kan ik me voorstellen. Maar ik leef al jaren in een omgebouwde schuur die zich moet voordoen als leefruimte. En moet ik zeggen vandaag. Was nog redelijk opgeruimd hoor. Zal niet zeggen brandschoon. Maar ook niet onwijs erg.
Maar niet eens mijn punt dat. Vindt dat ze zich er teveel mee bemoeien. Dit was al uitgeleefd voor ik er 8 jaar terug kwam. En ik ga het echt niet voor ze opknappen. Hoogst noodzakelijke.
En met een buurman binnen vallen was de druppel ff bij mij. En het is maar goed dat ik niet jou ben want denk dat je compleet over de zeik was gegaan.
Tenminste zoals ik je een beetje ken brad
Als jij Braad was dan was het schoon geweest in huis
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Als jij Braad was dan was het schoon geweest in huis
Zou niet in een vies huis kunnen leven hoor.
Nouja als je nou een onwijs leuk huisje hebt of appartement of noem het op dan kan ik me voorstellen. Maar ik leef al jaren in een omgebouwde schuur die zich moet voordoen als leefruimte. En moet ik zeggen vandaag. Was nog redelijk opgeruimd hoor. Zal niet zeggen brandschoon. Maar ook niet onwijs erg.
Maar niet eens mijn punt dat. Vindt dat ze zich er teveel mee bemoeien. Dit was al uitgeleefd voor ik er 8 jaar terug kwam. En ik ga het echt niet voor ze opknappen. Hoogst noodzakelijke.
En met een buurman binnen vallen was de druppel ff bij mij. En het is maar goed dat ik niet jou ben want denk dat je compleet over de zeik was gegaan.
Tenminste zoals ik je een beetje ken brad
Zal je verbazen. Ik heb een redelijk kort lontje als ik door mensen op internet wordt afgeblaft. Maar in het echie? Ik zal altijd rustig blijven en relativeren.
Dat je dingen kan aanraken zonder dat't plakt. Dat je kan zien dat dingen glimmen. Dat je met je vingers langs de vensterbank kan gaan en er niets aan blijft zitten. Dat er niets op de grond ligt. Dat het fris ruikt, dat.
Dat je dingen kan aanraken zonder dat't plakt. Dat je kan zien dat dingen glimmen. Dat je met je vingers langs de vensterbank kan gaan en er niets aan blijft zitten. Dat er niets op de grond ligt. Dat het fris ruikt, dat.
Dat je het frituurvet niet met hamer en beitel van de keukentegels hoeft af te bikken enzo.
Ja heb ik ook. Ik ben geen Mien Steriel die elke dag met een emmer sop bezig is, maar ik wil wel gewoon een fris huis waar ik met blote voeten kan lopen zonder een extra zool te krijgen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Zal je verbazen. Ik heb een redelijk kort lontje als ik door mensen op internet wordt afgeblaft. Maar in het echie? Ik zal altijd rustig blijven en relativeren.
Nou dan lijk je daarin aardig op mij wel. Hoewel probeer op internet het ook wat rustiger aan te doen. Maar soms........:D
Wat de keuken, badkamer en toilet betreft, dat houd allemaal heel schoon. Maar ik ga niet wekelijks mijn ramen wassen. Dat vind ik persoonlijk onzin. Dus die zijn vaak wel vies.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet in mijn ogen redelijk schoon maar gezeik over wat dingen op de grond omdat ik niet gestofzuigd heb weet ik veel kleine details. Het is niet dat het hier een afvalberg is.
Wat de keuken, badkamer en toilet betreft, dat houd allemaal heel schoon. Maar ik ga niet wekelijks mijn ramen wassen. Dat vind ik persoonlijk onzin. Dus die zijn vaak wel vies.
Goedemiddag allemaal!
Ik ga er zo weer vandoor.
Ik lap mijn ramen ook niet elke week. Maar bad/Woon/Slaapkamer moeten wel schoon zijn. Tuin moet ook een nette indruk maken.
Ik weet niet in mijn ogen redelijk schoon maar gezeik over wat dingen op de grond omdat ik niet gestofzuigd heb weet ik veel kleine details. Het is niet dat het hier een afvalberg is.
Wat voor dingen dan, kleding of papiertjes ?
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼
Ja dat is dan wel echt onzin, maar zolang er niet nog resten van het afgelopen kerstdiner aangekoekt zitten enzo.
Ja heb ik ook. Ik ben geen Mien Steriel die elke dag met een emmer sop bezig is, maar ik wil wel gewoon een fris huis waar ik met blote voeten kan lopen zonder een extra zool te krijgen.
Ja dat dus. De wc altijd schoon, badkamer netjes, aanrecht leeg. En ik wil ook nog wel naar buiten kijken