Jawel, we hadden allemaal een gewoon normaal officieel huurcontract voor onze kamers en we zijn toen ook daar gebleven toen hij het huis aan de gemeente verkocht.quote:
Owh dat is vrij simpel uit te leggen wel. Nooit meisje gevonden (althans niet voor lang) geen huurwoning omdat wachtlijsten. En nu ook het geld niet om het risico ervoor aan te gaan.quote:
Opzegtermijn is min. 3 maanden. Hoe langer je er woont des te langer wordt dat termijn.quote:Op maandag 14 september 2020 12:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, we hadden allemaal een gewoon normaal officieel huurcontract voor onze kamers en we zijn toen ook daar gebleven toen hij het huis aan de gemeente verkocht.Vlak voor de verkoop heeft hij het huis nog snel hier en daar wat opgelapt om gezeik met de gemeente te voorkomen dat hij het in die staat verhuurde.
En dat terwijl de gemeente het na ons vertrek dus wilde slopen.
Schoonmakenquote:Op maandag 14 september 2020 12:06 schreef kree het volgende:
[..]
Owh dat is vrij simpel uit te leggen wel. Nooit meisje gevonden (althans niet voor lang) geen huurwoning omdat wachtlijsten. En nu ook het geld niet om het risico ervoor aan te gaan.
Nog steeds is dit het goedkoopste wat kan en dak boven mijn hoofd. Aan diploma's zal het niet eens zo liggen trouwens. Maar rijbewijs probleem wel.
Dus wil hier weg en tja goed ben nou niet zo van om de dag schoonmaken enzo en alles blinkend schoon. Ik stoor me er ook niet eens zo aan. Maar onwijs gezeik vooral hierover.
Jah, en heeft vaccinatie dan überhaupt wel nut?quote:Op maandag 14 september 2020 12:06 schreef Dotteke het volgende:
Mensen die besmet zijn geweest met een coronavirus, kunnen binnen een jaar opnieuw besmet raken met datzelfde virus. Onderzoekers van Amsterdam UMC hebben ontdekt dat het vaak „alarmerend kort” duurt voordat mensen een tweede keer besmet raken met de coronavirussen die voor de uitbraak van het huidige virus bekend waren. Ze noemen het waarschijnlijk dat voor het ’nieuwe’ coronavirus SARS-CoV-2 exact hetzelfde geldt.
https://www.telegraaf.nl/(...)irus-kan-binnen-jaar
Precies.quote:Op maandag 14 september 2020 12:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Opzegtermijn is min. 3 maanden. Hoe langer je er woont des te langer wordt dat termijn.
Of groeps immuniteitquote:Op maandag 14 september 2020 12:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Jah, en heeft vaccinatie dan überhaupt wel nut?
Gelukkig maar.quote:Op maandag 14 september 2020 12:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies.
Uiteindelijk hebben we van de gemeente een prioriteitskaart gekregen om elders in de stad een andere woning te huren.
Geen idee ToT staat ook wel een stuk, maar dat is premium over het tegen vallen van afweerstoffen in het bloed van mensen die het gehad hebbenquote:Op maandag 14 september 2020 12:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Jah, en heeft vaccinatie dan überhaupt wel nut?
Ik denk dat groepsimmuniteit wel kan werken; als iedereen op een gegeven moment immuun is en het virus blijft rondwaren, blijf je continu besmet worden en blijf je dus weerstand tegen het virus opbouwen zonder ziek te worden.quote:
Hey Dr.Mikeyquote:
quote:Op maandag 14 september 2020 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat groepsimmuniteit wel kan werken; als iedereen op een gegeven moment immuun is en het virus blijft rondwaren, blijf je continu besmet worden en blijf je dus weerstand tegen het virus opbouwen zonder ziek te worden.
Maar dan moeten we wel af van die 1,5 meter maatschappij en juist veel meer in elkaars smoel gaan blaffen enzo.
Ik kwam toen met huursubidie in één of andere elite-flat terecht. Was best voordelig wonen, tot de subsidie in een maand tijd werd opgezegd omdat mijn inkomen te hoog was geworden. Echt; van een forse subsidie in één klap naar 0! (Okee de sprong in inkomen was ook wel behoorlijk groot.)quote:
Nouja als je nou een onwijs leuk huisje hebt of appartement of noem het op dan kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 14 september 2020 12:08 schreef DeBraad het volgende:
[..]
SchoonmakenHet is toch heerlijk om je leefomgeving schoon te hebben man!
Ik ben nu 29, bijna 30, ook nog geen dame gevonden. Maar ik leef echt niet als een student. Nooit geleefd ook, dichtstebij wat ik kwam was in 2017 toen ik mijn eerste studiootje hadDat waren praktijken waarvan ik zeg, nooit meer
Rutte weer gelogenquote:Op maandag 14 september 2020 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Dr.Mikey
Nee, dat gaat hem niet meer worden.
Ja misschien dat een reeks sterke vaccinaties dan wel zou kunnen helpen?quote:Op maandag 14 september 2020 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee ToT staat ook wel een stuk, maar dat is premium over het tegen vallen van afweerstoffen in het bloed van mensen die het gehad hebben
Ik doe mijn bestquote:Op maandag 14 september 2020 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat groepsimmuniteit wel kan werken; als iedereen op een gegeven moment immuun is en het virus blijft rondwaren, blijf je continu besmet worden en blijf je dus weerstand tegen het virus opbouwen zonder ziek te worden.
Maar dan moeten we wel af van die 1,5 meter maatschappij en juist veel meer in elkaars smoel gaan blaffen enzo.
piepen meerquote:Op maandag 14 september 2020 12:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Met mensen in hun gezicht te blaffen?
Nou niet direct.quote:Op maandag 14 september 2020 12:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Met mensen in hun gezicht te blaffen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |