abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195054252

Spel bedacht door: Pg_Up O+
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool. *;

Het Dodetopicspel
Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.

i chufi en Justin_Case tellen niet mee! :'(

i Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.

i Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor

i Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.

Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.

SPOILER: Ode aan Mark
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief spelen:

- SC mag, maar het blijft een spel. :Y

- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is. ;)

- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes. *;

- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt. ^O^

Veel plezier *O*

SPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)
Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.

Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_195054255
Yeahhh
  maandag 14 september 2020 @ 12:17:44 #3
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_195054258
hola
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  maandag 14 september 2020 @ 12:17:57 #4
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_195054259
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:13 schreef kree het volgende:

[..]

Nouja als je nou een onwijs leuk huisje hebt of appartement of noem het op dan kan ik me voorstellen.
Maar ik leef al jaren in een omgebouwde schuur die zich moet voordoen als leefruimte. En moet ik zeggen vandaag. Was nog redelijk opgeruimd hoor. Zal niet zeggen brandschoon. Maar ook niet onwijs erg.

Maar niet eens mijn punt dat. Vindt dat ze zich er teveel mee bemoeien. Dit was al uitgeleefd voor ik er 8 jaar terug kwam. En ik ga het echt niet voor ze opknappen.
Hoogst noodzakelijke.

En met een buurman binnen vallen was de druppel ff bij mij. En het is maar goed dat ik niet jou ben want denk dat je compleet over de zeik was gegaan. :D

Tenminste zoals ik je een beetje ken brad :)
Als jij Braad was dan was het schoon geweest in huis _O-
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 14 september 2020 @ 12:18:39 #5
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_195054265
quote:
99s.gif Op maandag 14 september 2020 12:17 schreef chufi het volgende:
hola
Hola Chufi
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_195054267
quote:
2s.gif Op maandag 14 september 2020 12:17 schreef mazaru het volgende:

[..]

Zou niet in een vies huis kunnen leven hoor.
  maandag 14 september 2020 @ 12:19:20 #7
38396 mazaru
pi_195054269
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:18 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ik ook niet. Daar werkt mijn neus te goed voor.
pi_195054271
quote:

[..]

Hangt af van de definitie van schoon.. :P
Do what you love, love what you do!
pi_195054279
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:13 schreef kree het volgende:

[..]

Nouja als je nou een onwijs leuk huisje hebt of appartement of noem het op dan kan ik me voorstellen.
Maar ik leef al jaren in een omgebouwde schuur die zich moet voordoen als leefruimte. En moet ik zeggen vandaag. Was nog redelijk opgeruimd hoor. Zal niet zeggen brandschoon. Maar ook niet onwijs erg.

Maar niet eens mijn punt dat. Vindt dat ze zich er teveel mee bemoeien. Dit was al uitgeleefd voor ik er 8 jaar terug kwam. En ik ga het echt niet voor ze opknappen.
Hoogst noodzakelijke.

En met een buurman binnen vallen was de druppel ff bij mij. En het is maar goed dat ik niet jou ben want denk dat je compleet over de zeik was gegaan. :D

Tenminste zoals ik je een beetje ken brad :)
Zal je verbazen. Ik heb een redelijk kort lontje als ik door mensen op internet wordt afgeblaft. Maar in het echie? Ik zal altijd rustig blijven en relativeren.
pi_195054280
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:19 schreef kree het volgende:

[..]

Dat de ratten niet kotsend je huis uit vluchten? :P

SPOILER
pi_195054282
quote:
2s.gif Op maandag 14 september 2020 12:19 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik ook niet. Daar werkt mijn neus te goed voor.
Ja, en het oog wil ook wat.
pi_195054289
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:19 schreef kree het volgende:

[..]

Dat je dingen kan aanraken zonder dat't plakt. Dat je kan zien dat dingen glimmen. Dat je met je vingers langs de vensterbank kan gaan en er niets aan blijft zitten.
Dat er niets op de grond ligt. Dat het fris ruikt, dat.
pi_195054291
quote:

[..]

Dat dus :') En had je geen gezeik gehad met de huurbaas :')
pi_195054292
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:21 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Dat je dingen kan aanraken zonder dat't plakt. Dat je kan zien dat dingen glimmen. Dat je met je vingers langs de vensterbank kan gaan en er niets aan blijft zitten.
Dat je het frituurvet niet met hamer en beitel van de keukentegels hoeft af te bikken enzo. :P
  maandag 14 september 2020 @ 12:22:04 #15
38396 mazaru
pi_195054297
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:20 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ja, en het oog wil ook wat.
Ja heb ik ook. Ik ben geen Mien Steriel die elke dag met een emmer sop bezig is, maar ik wil wel gewoon een fris huis waar ik met blote voeten kan lopen zonder een extra zool te krijgen.
pi_195054300
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:20 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Zal je verbazen. Ik heb een redelijk kort lontje als ik door mensen op internet wordt afgeblaft. Maar in het echie? Ik zal altijd rustig blijven en relativeren.
Nou dan lijk je daarin aardig op mij wel. Hoewel probeer op internet het ook wat rustiger aan te doen. Maar soms........:D
  maandag 14 september 2020 @ 12:22:46 #17
268260 Dr.Mikey
pi_195054306
Mister propper
R.I.P DTS.
pi_195054312
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:18 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Maar wat is vies? Dat is voor iedereen anders.

Wat de keuken, badkamer en toilet betreft, dat houd allemaal heel schoon. Maar ik ga niet wekelijks mijn ramen wassen. Dat vind ik persoonlijk onzin. Dus die zijn vaak wel vies.

Goedemiddag allemaal! :W

Ik ga er zo weer vandoor. :W
pi_195054318
quote:
88s.gif Op maandag 14 september 2020 12:20 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat de ratten niet kotsend je huis uit vluchten? :P

SPOILER
Ik weet niet in mijn ogen redelijk schoon maar gezeik over wat dingen op de grond omdat ik niet gestofzuigd heb weet ik veel kleine details. Het is niet dat het hier een afvalberg is.
pi_195054324
quote:
88s.gif Op maandag 14 september 2020 12:21 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat je het frituurvet niet met hamer en beitel van de keukentegels hoeft af te bikken enzo. :P
Ja, JIJ hebt Gordon Ramsey zitten kijken _O-
pi_195054331
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:23 schreef shiitake het volgende:

[..]

Wat de keuken, badkamer en toilet betreft, dat houd allemaal heel schoon. Maar ik ga niet wekelijks mijn ramen wassen. Dat vind ik persoonlijk onzin. Dus die zijn vaak wel vies.

Ik lap mijn ramen ook niet elke week. Maar bad/Woon/Slaapkamer moeten wel schoon zijn. Tuin moet ook een nette indruk maken.
pi_195054332
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:23 schreef kree het volgende:

[..]

Ik weet niet in mijn ogen redelijk schoon maar gezeik over wat dingen op de grond omdat ik niet gestofzuigd heb weet ik veel kleine details. Het is niet dat het hier een afvalberg is.
Wat voor dingen dan, kleding of papiertjes ?
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼
pi_195054335
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:23 schreef kree het volgende:

[..]

Ja dat is dan wel echt onzin, maar zolang er niet nog resten van het afgelopen kerstdiner aangekoekt zitten enzo. :)
pi_195054337
quote:
2s.gif Op maandag 14 september 2020 12:22 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ja heb ik ook. Ik ben geen Mien Steriel die elke dag met een emmer sop bezig is, maar ik wil wel gewoon een fris huis waar ik met blote voeten kan lopen zonder een extra zool te krijgen.
Ja dat dus. De wc altijd schoon, badkamer netjes, aanrecht leeg. En ik wil ook nog wel naar buiten kijken :D
pi_195054338
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:23 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Ja, JIJ hebt Gordon Ramsey zitten kijken _O-
:D Ehhh nee? :D
pi_195054341
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:21 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Ongeveer maar ik rook natuurlijk en die hier voor mij ook. Ja moet ik die nicotine aanslag gaan verwijderen dan.... dacht het niet he.

Ik heb er nl ook geen last van en zie dit als tijdelijk. Opknappen doen ze maar na ik pleite ben.
pi_195054344
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:23 schreef shiitake het volgende:

[..]

Hey Shii,

Ja dat is ook voor iedereen anders.
Ik hou wel van een echt schoon huis en daar horen wat mij betreft ook schone ramen bij.
  maandag 14 september 2020 @ 12:26:06 #28
268260 Dr.Mikey
pi_195054345
:P
R.I.P DTS.
pi_195054355
quote:
88s.gif Op maandag 14 september 2020 12:25 schreef ToT het volgende:

[..]

:D Ehhh nee? :D
Oh :D :D Ik ben echt met een Ramsay spree bezig de laatste paar dagen. Gisteravond een eigenaar die zei dat't restaurant elke week werd schoongemaakt. Vervolgens kwam er bijna een centimeter dikke aanslag van de muur geschraapt :') Toen 'ie aan de slag ging met een spatel :')
pi_195054357
Je had toen zo'n programma met twee vrouwen, geloof dat het moeder en dochter waren die bij mensen gingen schoonmaken.. Nou daar was het vaak echt wel heel smerig hoor brr
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼
pi_195054361
Ben blij niet meer te roken, scheelt echt wel een hoop schoonmaak werk
pi_195054363
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:25 schreef kree het volgende:

[..]

Ongeveer maar ik rook natuurlijk en die hier voor mij ook. Ja moet ik die nicotine aanslag gaan verwijderen dan.... dacht het niet he.

Ik heb er nl ook geen last van en zie dit als tijdelijk. Opknappen doen ze maar na ik pleite ben.
Ahhh ja okee, dit verandert de zaak wel een beetje. Nicotine in een huis is ellende. Ik heb in het huis van een voormalige roker gewoond en heb een paar honderd euro aan nicotine-dekkende grondverf moeten kopen om alles te bedekken. De huisbaas deed er niks aan. (Eerst met ammoniak geprobeerd schoon te maken, maar het was echt diep ingetrokken.)
Maar staat er iets over in het contract dat je binnen niet mag roken?
pi_195054370
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:25 schreef kree het volgende:

[..]

Als je muren er geel van worden, sja.. Dat hou je niet tegen.
Maar weet je wat een goede test is? Ff een rondje lopen buiten, en dan weer naar binnen, dan ruik je hoe voor anderen je huis ruikt. Geloof me, dan ga je wel aan de slag als't echt bizar is.
pi_195054376
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Je had toen zo'n programma met twee vrouwen, geloof dat het moeder en dochter waren die bij mensen gingen schoonmaken.. Nou daar was het vaak echt wel heel smerig hoor brr
Hoe schoon is jouw huis ja :')
pi_195054377
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:26 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Oh :D :D Ik ben echt met een Ramsay spree bezig de laatste paar dagen. Gisteravond een eigenaar die zei dat't restaurant elke week werd schoongemaakt. Vervolgens kwam er bijna een centimeter dikke aanslag van de muur geschraapt :') Toen 'ie aan de slag ging met een spatel :')
_O- Okee dan! :D
pi_195054381
quote:
10s.gif Op maandag 14 september 2020 12:28 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Hoe schoon is jouw huis ja :')
Die ja :D
pi_195054385
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:28 schreef shiitake het volgende:
Rook gaat echt overal inzitten. En alles verkleurt ook nog eens.
En het stinkt
pi_195054388
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:24 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Wat voor dingen dan, kleding of papiertjes ?
3 dode mieren volgens mij en ok had week geleden nog gestofzuigd en gedweild. Niks vreemds enzo. Maarja sommige mensen zijn wel super kritisch. Rest is niet iets wat ik zo kan oplossen en niet wil ook.

Maar om de lieve vrede te behouden zal ik overal wel een doekje over halen nog. Maar ik vond het persoonlijk onwijs meevallen.

En echt ik ben heel vaak bij particulieren geweest voor werk waar het tich meer teringzooi was als bij mij.

Maar allemaal niet het probleem ze had het mogen zeggen wel tegen mij. Maar met de buurman naar binnen stappen en dan aan hem vragen wat vindt jij er nu van. Donder op.
pi_195054389
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:27 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Als je muren er geel van worden, sja.. Dat hou je niet tegen.
Maar weet je wat een goede test is? Ff een rondje lopen buiten, en dan weer naar binnen, dan ruik je hoe voor anderen je huis ruikt. Geloof me, dan ga je wel aan de slag als't echt bizar is.
Yup, ik merk hier regelmatig dat er een uhm.....luier-luchtje hangt als ik ff buiten ben geweest. Die luiers gaan altijd in geparfumeerde luierzakjes en die gaan in de vuilnisbak in de keuken, die we 2 à 3x per week legen, afhankelijk van hoe de geur is. :')
pi_195054391
Warm hee.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_195054394
quote:
Dat dus!
Ik rook zelf niet. En als er iemand bij mij over de vloer komt die 1 sigaretje rookt 1x in de zoveel weken dat diegene langskomt zal ik dat niet erg vinden perse. Maar zorg er wel voor dat ik dan meteen daarna even een sopje overal langs haal :')
  maandag 14 september 2020 @ 12:30:34 #43
268260 Dr.Mikey
pi_195054400
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:27 schreef Dotteke het volgende:
Ben blij niet meer te roken, scheelt echt wel een hoop schoonmaak werk
En geld
R.I.P DTS.
pi_195054410
quote:
86s.gif Op maandag 14 september 2020 12:29 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

En het stinkt
Ja dat ook. Dat bedoel ik ook met dat het overal in gaat zitten en dat je het blijft ruiken.

Niets viezer dan iemand die naast je komt staan waarvan de kleding stinkt naar rooklucht. -O-
pi_195054411
quote:
88s.gif Op maandag 14 september 2020 12:24 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja dat is dan wel echt onzin, maar zolang er niet nog resten van het afgelopen kerstdiner aangekoekt zitten enzo. :)
Dat valt reuze mee. Er liggen geen etensresten nergens trouwens.
pi_195054422
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:30 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Dat dus!
Ik rook zelf niet. En als er iemand bij mij over de vloer komt die 1 sigaretje rookt 1x in de zoveel weken dat diegene langskomt zal ik dat niet erg vinden perse. Maar zorg er wel voor dat ik dan meteen daarna even een sopje overal langs haal :')
Vroeger vond ik het geen probleem als bezoek in mijn huis rookte, maar het is me meer en meer tegen gaan staan, en tegenwoordig gaat iedere roker die op bezoek komt sowieso zelf al buiten roken.

Ooit een keer meegemaakt dat iemand vroeg of ik het een probleem vond dat-ie in huis rookte.
Nee prima joh, ga je gang.
_O- Hij stak echt de ene na de andere sigaret op! :') Die geur is best lang blijven hangen.
pi_195054428
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:30 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

En geld
Vooral geld :') Hoorde gister een vriendin zeggen dat een pakje sigaretten 9 euro is. NEGEN EURO.
Als je 1 pakje per 2 dagen rookt heb je er dus 15-16 per maand nodig, dat is +- 150 euro extra aan sigaretten alleen al :')
  maandag 14 september 2020 @ 12:32:13 #48
38396 mazaru
pi_195054430
Gloeiende gloeiende.... vergeten mijn wifi terug aan te zetten. Nou ben ik bijna door mijn mb's heen :(
pi_195054432
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:24 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ja dat dus. De wc altijd schoon, badkamer netjes, aanrecht leeg. En ik wil ook nog wel naar buiten kijken :D
Lag nog wel een zooitje in de afwasbak wat ik nog moest doen. Maarja ok 10min werk om dat even af te wassen.
pi_195054437
quote:
Ik rook nu 10 jaar niet meer. Ik heb nog een meubelstuk staan die ik toen had, een massief blank eiken kast.
Die is afgeschuurd, opnieuw in de blanke lak gezet. Heeft dagen buiten gestaan met alles open
En nog steeds ruik je af en toe die rooklucht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')