Ongeveer maar ik rook natuurlijk en die hier voor mij ook. Ja moet ik die nicotine aanslag gaan verwijderen dan.... dacht het niet he.quote:Op maandag 14 september 2020 12:21 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat je dingen kan aanraken zonder dat't plakt. Dat je kan zien dat dingen glimmen. Dat je met je vingers langs de vensterbank kan gaan en er niets aan blijft zitten.
Dat er niets op de grond ligt. Dat het fris ruikt, dat.
Hey Shii,quote:Op maandag 14 september 2020 12:23 schreef shiitake het volgende:
[..]
Maar wat is vies? Dat is voor iedereen anders.
Wat de keuken, badkamer en toilet betreft, dat houd allemaal heel schoon. Maar ik ga niet wekelijks mijn ramen wassen. Dat vind ik persoonlijk onzin. Dus die zijn vaak wel vies.
Goedemiddag allemaal!![]()
Ik ga er zo weer vandoor.
Ohquote:
Ahhh ja okee, dit verandert de zaak wel een beetje. Nicotine in een huis is ellende. Ik heb in het huis van een voormalige roker gewoond en heb een paar honderd euro aan nicotine-dekkende grondverf moeten kopen om alles te bedekken. De huisbaas deed er niks aan. (Eerst met ammoniak geprobeerd schoon te maken, maar het was echt diep ingetrokken.)quote:Op maandag 14 september 2020 12:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ongeveer maar ik rook natuurlijk en die hier voor mij ook. Ja moet ik die nicotine aanslag gaan verwijderen dan.... dacht het niet he.
Ik heb er nl ook geen last van en zie dit als tijdelijk. Opknappen doen ze maar na ik pleite ben.
Als je muren er geel van worden, sja.. Dat hou je niet tegen.quote:Op maandag 14 september 2020 12:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ongeveer maar ik rook natuurlijk en die hier voor mij ook. Ja moet ik die nicotine aanslag gaan verwijderen dan.... dacht het niet he.
Ik heb er nl ook geen last van en zie dit als tijdelijk. Opknappen doen ze maar na ik pleite ben.
Hoe schoon is jouw huis jaquote:Op maandag 14 september 2020 12:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Je had toen zo'n programma met twee vrouwen, geloof dat het moeder en dochter waren die bij mensen gingen schoonmaken.. Nou daar was het vaak echt wel heel smerig hoor brr
quote:Op maandag 14 september 2020 12:26 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik ben echt met een Ramsay spree bezig de laatste paar dagen. Gisteravond een eigenaar die zei dat't restaurant elke week werd schoongemaakt. Vervolgens kwam er bijna een centimeter dikke aanslag van de muur geschraapt
Toen 'ie aan de slag ging met een spatel
Die jaquote:
En het stinktquote:Op maandag 14 september 2020 12:28 schreef shiitake het volgende:
Rook gaat echt overal inzitten. En alles verkleurt ook nog eens.
3 dode mieren volgens mij en ok had week geleden nog gestofzuigd en gedweild. Niks vreemds enzo. Maarja sommige mensen zijn wel super kritisch. Rest is niet iets wat ik zo kan oplossen en niet wil ook.quote:Op maandag 14 september 2020 12:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat voor dingen dan, kleding of papiertjes ?
Yup, ik merk hier regelmatig dat er een uhm.....luier-luchtje hangt als ik ff buiten ben geweest. Die luiers gaan altijd in geparfumeerde luierzakjes en die gaan in de vuilnisbak in de keuken, die we 2 à 3x per week legen, afhankelijk van hoe de geur is.quote:Op maandag 14 september 2020 12:27 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Als je muren er geel van worden, sja.. Dat hou je niet tegen.
Maar weet je wat een goede test is? Ff een rondje lopen buiten, en dan weer naar binnen, dan ruik je hoe voor anderen je huis ruikt. Geloof me, dan ga je wel aan de slag als't echt bizar is.
Dat dus!quote:Op maandag 14 september 2020 12:28 schreef shiitake het volgende:
En geldquote:Op maandag 14 september 2020 12:27 schreef Dotteke het volgende:
Ben blij niet meer te roken, scheelt echt wel een hoop schoonmaak werk
Ja dat ook. Dat bedoel ik ook met dat het overal in gaat zitten en dat je het blijft ruiken.quote:
Dat valt reuze mee. Er liggen geen etensresten nergens trouwens.quote:Op maandag 14 september 2020 12:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel echt onzin, maar zolang er niet nog resten van het afgelopen kerstdiner aangekoekt zitten enzo.
Vroeger vond ik het geen probleem als bezoek in mijn huis rookte, maar het is me meer en meer tegen gaan staan, en tegenwoordig gaat iedere roker die op bezoek komt sowieso zelf al buiten roken.quote:Op maandag 14 september 2020 12:30 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat dus!
Ik rook zelf niet. En als er iemand bij mij over de vloer komt die 1 sigaretje rookt 1x in de zoveel weken dat diegene langskomt zal ik dat niet erg vinden perse. Maar zorg er wel voor dat ik dan meteen daarna even een sopje overal langs haal
Vooral geldquote:
Lag nog wel een zooitje in de afwasbak wat ik nog moest doen. Maarja ok 10min werk om dat even af te wassen.quote:Op maandag 14 september 2020 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat dus. De wc altijd schoon, badkamer netjes, aanrecht leeg. En ik wil ook nog wel naar buiten kijken
Ik rook nu 10 jaar niet meer. Ik heb nog een meubelstuk staan die ik toen had, een massief blank eiken kast.quote:Op maandag 14 september 2020 12:28 schreef shiitake het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |