Was een keer bij mensen voor een keyboard, praat ik echt over ... 13-14? Jaar geleden, maar is mij altijd bijgebleven.quote:Op maandag 14 september 2020 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een keer een box voor Mini-ToT van een weggeefhoek opgehaald bij wat mensen......die 2 VARKENS in huis hadden als huisdieren!
De hele tijd zitten boenen om die geur er uit te krijgen, en toen begon me er een nicotinelucht op te vallen!En toen schoot me te binnen dat ik idd asbakken enzo bij dat gezin in huis had zien staan.
^ Ditquote:Op maandag 14 september 2020 12:44 schreef Dotteke het volgende:
Dan moet je dingen nu alvast uit gaan zoeken
Ik wil opnieuw wiepenquote:
Nummer 450 die hem dit probeert duidelijk te makenquote:Op maandag 14 september 2020 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Kree?
1. Typ eens een samenhangend iets ipv rare vlagen zonder verder context. We zitten niet in je hoofd.
2. Je kunt gewoon hulp vragen bij gemeente, sociale hulpverlening, rechtswinkel etc.
Wel eens met Ieni. Het mag allemaal iets duidelijker, Kree.quote:Op maandag 14 september 2020 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Kree?
1. Typ eens een samenhangend iets ipv rare vlagen zonder verder context. We zitten niet in je hoofd.
2. Je kunt gewoon hulp vragen bij gemeente, sociale hulpverlening, rechtswinkel etc.
Doe en deed ik al, maar nog ff over dat recht. Rechtsbijstand zegt ze kunnen dat niet doen. Je er zo uitzetten enzo. Pas na aantal jaar. Maar als ik zelf zoek dan kom ik op overheid site trouwens toch een ander verhaal tegen. Dus weet niet echt. Maar zal ze nog wel eens bellen. Punt is als ik tegen ze ga zeggen nu van fuck you je krijgt me er niet zo uit en je contract is ongeldig dat hier ook gelijk alles verziekt is. En dat wil ik ff wel ontwijken. Maar denk dat ik de rechtsbijstand nog wel even een keertje bel als ze met een nieuw contract komen over een maand. Want vraag me af dit en of de rechtsbijstand eigenlijk mij het goede advies gaf laatste keer dat ik ze belde.quote:Op maandag 14 september 2020 12:44 schreef Dotteke het volgende:
Dan moet je dingen nu alvast uit gaan zoeken
Oh ja, die studentenkamer waar ik het over had was ook één grote ransbende van de huisdieren van de vorige bewoner. En de huisgenoten zeiden dat ze het ergste al schoongemaakt hadden voor ik kwam kijken; de huisbaas deed er niks aan, maar zij wilden de nieuwe huurder niet in zo'n smerige kamer verwelkomen.quote:Op maandag 14 september 2020 12:46 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Was een keer bij mensen voor een keyboard, praat ik echt over ... 13-14? Jaar geleden, maar is mij altijd bijgebleven.
Die vrouw had een x aantal katten, er liepen 4 honden, ze had verschillende vogels, en wat knaagdierspul, allemaal in de woonkamer. Kreeg gewoon plaatsvervangende schaamte
Is genoeg te vinden op het net en anders naar juridisch loket, het is allemaal niet zo moeilijk.quote:
Dan bel je de woonbondquote:Op maandag 14 september 2020 12:48 schreef kree het volgende:
[..]
Doe en deed ik al, maar nog ff over dat recht. Rechtsbijstand zegt ze kunnen dat niet doen. Je er zo uitzetten enzo. Pas na aantal jaar. Maar als ik zelf zoek dan kom ik op overheid site trouwens toch een ander verhaal tegen. Dus weet niet echt. Maar zal ze nog wel eens bellen. Punt is als ik tegen ze ga zeggen nu van fuck you je krijgt me er niet zo uit en je contract is ongeldig dat hier ook gelijk alles verziekt is. En dat wil ik ff wel ontwijken. Maar denk dat ik de rechtsbijstand nog wel even een keertje bel als ze met een nieuw contract komen over een maand. Want vraag me af dit en of de rechtsbijstand eigenlijk mij het goede advies gaf laatste keer dat ik ze belde.
Doe mijn best maar aangezien dit over meerdere delen loopt mis je de context hij is er wel. En ik ga niet weer elk topic het totale verhaal opnieuw typen.quote:Op maandag 14 september 2020 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Kree?
Sommige studentenhuizen zijn echtquote:Op maandag 14 september 2020 12:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ja, die studentenkamer waar ik het over had was ook één grote ransbende van de huisdieren van de vorige bewoner. En de huisgenoten zeiden dat ze het ergste al schoongemaakt hadden voor ik kwam kijken; de huisbaas deed er niks aan, maar zij wilden de nieuwe huurder niet in zo'n smerige kamer verwelkomen.
En dan NÓG was het echt ontiegelijk ranzig!!!
Nee, maar Kree. Dan geef je toch ff een samenvatting. En buiten dat is het best onsamenhangend wat je typt buiten het feit om dat het over meerdere topics loopt, je verhaal is gewoon erg moeilijk te volgen.quote:Op maandag 14 september 2020 12:50 schreef kree het volgende:
[..]
Doe mijn best maar aangezien dit over meerdere delen loopt mis je de context hij is er wel. En ik ga niet weer elk topic het totale verhaal opnieuw typen.
Dus handigere oplossing gewoon vragen als je een stukje niet snapt.
Gatverdammequote:Op maandag 14 september 2020 12:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ja, die studentenkamer waar ik het over had was ook één grote ransbende van de huisdieren van de vorige bewoner. En de huisgenoten zeiden dat ze het ergste al schoongemaakt hadden voor ik kwam kijken; de huisbaas deed er niks aan, maar zij wilden de nieuwe huurder niet in zo'n smerige kamer verwelkomen.
En dan NÓG was het echt ontiegelijk ranzig!!!
Kun je geen apart topic hiervoor aanmaken. Scheelt een hoop tik en scroll werkquote:Op maandag 14 september 2020 12:50 schreef kree het volgende:
[..]
Doe mijn best maar aangezien dit over meerdere delen loopt mis je de context hij is er wel. En ik ga niet weer elk topic het totale verhaal opnieuw typen.
Dus handigere oplossing gewoon vragen als je een stukje niet snapt.
Gaat voor particulier net zo goed. Woonbond is er voor alle huurders.quote:
Domino.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |