Kloptquote:Op maandag 14 september 2020 12:32 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Vooral geldHoorde gister een vriendin zeggen dat een pakje sigaretten 9 euro is. NEGEN EURO.
Als je 1 pakje per 2 dagen rookt heb je er dus 15-16 per maand nodig, dat is +- 150 euro extra aan sigaretten alleen al
Hahaatjes.quote:Op maandag 14 september 2020 12:32 schreef mazaru het volgende:
Gloeiende gloeiende.... vergeten mijn wifi terug aan te zetten. Nou ben ik bijna door mijn mb's heen
quote:Op maandag 14 september 2020 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Vroeger vond ik het geen probleem als bezoek in mijn huis rookte, maar het is me meer en meer tegen gaan staan, en tegenwoordig gaat iedere roker die op bezoek komt sowieso zelf al buiten roken.
Ooit een keer meegemaakt dat iemand vroeg of ik het een probleem vond dat-ie in huis rookte.
Nee prima joh, ga je gang.Hij stak echt de ene na de andere sigaret op!
Die geur is best lang blijven hangen.
Succesquote:
Ja ook dat. Als ik zie wat het nu kost zou ik niet eens meer kunnen roken.quote:
Ik heb een keer een box voor Mini-ToT van een weggeefhoek opgehaald bij wat mensen......die 2 VARKENS in huis hadden als huisdieren!quote:Op maandag 14 september 2020 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik rook nu 10 jaar niet meer. Ik heb nog een meubelstuk staan die ik toen had, een massief blank eiken kast.
Die is afgeschuurd, opnieuw in de blanke lak gezet. Heeft dagen buiten gestaan met alles open
En nog steeds ruik je af en toe die rooklucht
Dommiequote:Op maandag 14 september 2020 12:32 schreef mazaru het volgende:
Gloeiende gloeiende.... vergeten mijn wifi terug aan te zetten. Nou ben ik bijna door mijn mb's heen
quote:
Nee en was ook altijd al gerookt dus kwam er hier al in. Naja als je rookt zelf heb je er geen last van.quote:Op maandag 14 september 2020 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh ja okee, dit verandert de zaak wel een beetje. Nicotine in een huis is ellende. Ik heb in het huis van een voormalige roker gewoond en heb een paar honderd euro aan nicotine-dekkende grondverf moeten kopen om alles te bedekken. De huisbaas deed er niks aan. (Eerst met ammoniak geprobeerd schoon te maken, maar het was echt diep ingetrokken.)
Maar staat er iets over in het contract dat je binnen niet mag roken?
Moet je niet doen als de zon erop staat. Dan krijg je strepen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Vies hequote:Op maandag 14 september 2020 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een keer een box voor Mini-ToT van een weggeefhoek opgehaald bij wat mensen......die 2 VARKENS in huis hadden als huisdieren!
De hele tijd zitten boenen om die geur er uit te krijgen, en toen begon me er een nicotinelucht op te vallen!En toen schoot me te binnen dat ik idd asbakken enzo bij dat gezin in huis had zien staan.
quote:
He lief konijntjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |