Dat kan Yvonne je wel leren.quote:Op maandag 14 september 2020 13:26 schreef kree het volgende:
[..]
Die vraag kwam eerder. In denk al dicht topic. Euhm nee. Zou het denk ik wel kunnen maar teveel verplichting en omdat ik dan nog zou denken laat de touwtjes beetje los.
En aan de ene kant zou dat helpen andere niet en weet niet of ik degene zou zijn die daarover moet beslissen. Denk dat ik het over zou slaan. Want en dat is het lastige van een mod zijn denk ik. Alles goed inschatten en bij de policy blijven ook nog.
Misschien kan je beginnen in een rustig subforumquote:Op maandag 14 september 2020 13:26 schreef kree het volgende:
[..]
Die vraag kwam eerder. In denk al dicht topic. Euhm nee. Zou het denk ik wel kunnen maar teveel verplichting en omdat ik dan nog zou denken laat de touwtjes beetje los.
En aan de ene kant zou dat helpen andere niet en weet niet of ik degene zou zijn die daarover moet beslissen. Denk dat ik het over zou slaan. Want en dat is het lastige van een mod zijn denk ik. Alles goed inschatten en bij de policy blijven ook nog.
Haags won altijd op die manier.quote:Op maandag 14 september 2020 13:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sommigen kunnen het heel goed combineren.
Tja.... ik weet het niet hoor. Het klinkt als veel doen voor niks.quote:Op maandag 14 september 2020 13:30 schreef Durmada het volgende:
[..]
Misschien kan je beginnen in een rustig subforum
Eerst je eigen leven op orde krijgen voor je zo iets gaat doen.quote:Op maandag 14 september 2020 13:31 schreef kree het volgende:
[..]
Tja.... ik weet het niet hoor. Het klinkt als veel doen voor niks.
Ik kijk het filmpje van Dennis nu.quote:Op maandag 14 september 2020 13:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haags won altijd op die manier.
Raar figuur is dat jaquote:Op maandag 14 september 2020 13:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kijk het filmpje van Dennis nu.
Dit is me er ook eentje.
[ afbeelding ]
Nou precies daarom. Mss als ik ooit later tijd over heb ofzo. En dan nog alsof ik serieus genomen ga worden enzoquote:Op maandag 14 september 2020 13:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerst je eigen leven op orde krijgen voor je zo iets gaat doen.
Waarom denk jij dat Kree mod mag en kan worden?quote:Op maandag 14 september 2020 13:30 schreef Durmada het volgende:
[..]
Misschien kan je beginnen in een rustig subforum
quote:
Van klb dan kan haags hem een beetje onder zijn hoede nemen.quote:Op maandag 14 september 2020 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat Kree mod mag en kan worden?
Ik zie hem regelmatig op een streamyard.Zijn dochter vroeg laatst live of hij wat meer aandacht aan haar wilde besteden.quote:
Prima keuzequote:
quote:Op maandag 14 september 2020 13:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie hem regelmatig op een streamyard.Zijn dochter vroeg laatst live of hij wat meer aandacht aan haar wilde besteden.
Arme Kreequote:Op maandag 14 september 2020 13:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van klb dan kan haags hem een beetje onder zijn hoede nemen.
Ik sluit alles. Die verhalen interesseren mij geen ene moer.quote:Op maandag 14 september 2020 13:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van klb dan kan haags hem een beetje onder zijn hoede nemen.
Daarom betere leermeester kan hij niet krijgen.quote:Op maandag 14 september 2020 13:39 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik sluit alles. Die verhalen interesseren mij geen ene moer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |