bitch up.quote:
Lekker ite.quote:
Dat moet wel een hele grote keuken zijn geweest dan omdat ze er met zoveel man heen marcheerdenquote:Op maandag 14 september 2020 13:15 schreef FreshFruit het volgende:
Gisteren was er een demo in Utrecht.Een vrouwenmars.Komt er vlak voor aanvang een dame met dat ze het onzin vindt dat mannen niet mee mogen lopen.De organisatie met een rood hoofd toegeven dat de mannen toch mee mochten lopen.Ik moest glimlachen.
Nou nadat er in een avond en dag 3 delen vol waren daarover. Hahahahaquote:Op maandag 14 september 2020 13:14 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Heb je een punt, geef het een week.. Mijn centrale vlog topics liepen vaak 2-3 maanden voor dat er echt gezeik kwam, dus weet hoe 't voelt.
Is dat wat?quote:
Ik vond het wel een mooie van die dame.quote:
Zou je geen mod willen worden?quote:Op maandag 14 september 2020 13:14 schreef kree het volgende:
[..]
Owh denk dat ik eerder te weinig zou bannen, maar zou wel veel sneller posts weghalen denk ik ja.
Okee,blijf ik hier wel.quote:
Heer HG.quote:
Die dennis onderbrak?quote:Op maandag 14 september 2020 13:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond het wel een mooie van die dame.
Owh toen ik hier voor het eerst terecht kwam kwam ik al in R&P.quote:
Ik keek net een stream van gisteren.quote:
Sommigen kunnen het heel goed combineren.quote:Op maandag 14 september 2020 13:25 schreef Holy_Goat het volgende:
ik denk niet dat werken en dit topic samengaan
Kan wel hoor zijn al drie mensen die werken en toch 1 geworden zijnquote:Op maandag 14 september 2020 13:25 schreef Holy_Goat het volgende:
ik denk niet dat werken en dit topic samengaan
Die vraag kwam eerder. In denk al dicht topic. Euhm nee. Zou het denk ik wel kunnen maar teveel verplichting en omdat ik dan nog zou denken laat de touwtjes beetje los.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |