Dat dusquote:Op maandag 14 september 2020 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gaat voor particulier net zo goed. Woonbond is er voor alle huurders.
Moet mijn verbeelding zijnquote:
quote:
quote:
Snap het punt echt waar. Maar ok euhm het is 1 deel terug en ok daar staat ook het begin hiervan. Het hele plaatje eromheen met huren hier is zo'n verhaal dat ik dacht bespaar die maar dus heb het even gehouden bij wat er alleen vandaag gebeurde. En ok dat is hopelijk wel duidelijk. Anders (nu nog) 1 deel terug.quote:Op maandag 14 september 2020 12:51 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee, maar Kree. Dan geef je toch ff een samenvatting. En buiten dat is het best onsamenhangend wat je typt buiten het feit om dat het over meerdere topics loopt, je verhaal is gewoon erg moeilijk te volgen.
quote:
Werkse Rabbitquote:Op maandag 14 september 2020 12:55 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga maar eens verder met werken. Er zijn toch geen puntjes te scoren
Dat ik een echte haai ben.quote:
Als een popje? Dan is het jouw seizoen!quote:
Kan je niet in overleg een centraal Kree topic krijgen?quote:Op maandag 14 september 2020 12:55 schreef kree het volgende:
[..]
Snap het punt echt waar. Maar ok euhm het is 1 deel terug en ok daar staat ook het begin hiervan. Het hele plaatje eromheen met huren hier is zo'n verhaal dat ik dacht bespaar die maar dus heb het even gehouden bij wat er alleen vandaag gebeurde. En ok dat is hopelijk wel duidelijk. Anders (nu nog) 1 deel terug.
Dat lukt me niet meer.quote:
mario? Is it you?quote:Op maandag 14 september 2020 12:55 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga maar eens verder met werken. Er zijn toch geen puntjes te scoren
Ja die werken altijd goed bij mij ja....quote:Op maandag 14 september 2020 12:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je geen apart topic hiervoor aanmaken. Scheelt een hoop tik en scroll werk
Hey vriend.quote:
Ok Nou tip zal het eens uitzoeken hoe en wat daarmee.quote:Op maandag 14 september 2020 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gaat voor particulier net zo goed. Woonbond is er voor alle huurders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |