Dat dusquote:Op maandag 14 september 2020 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gaat voor particulier net zo goed. Woonbond is er voor alle huurders.
Moet mijn verbeelding zijnquote:
quote:
quote:
Snap het punt echt waar. Maar ok euhm het is 1 deel terug en ok daar staat ook het begin hiervan. Het hele plaatje eromheen met huren hier is zo'n verhaal dat ik dacht bespaar die maar dus heb het even gehouden bij wat er alleen vandaag gebeurde. En ok dat is hopelijk wel duidelijk. Anders (nu nog) 1 deel terug.quote:Op maandag 14 september 2020 12:51 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee, maar Kree. Dan geef je toch ff een samenvatting. En buiten dat is het best onsamenhangend wat je typt buiten het feit om dat het over meerdere topics loopt, je verhaal is gewoon erg moeilijk te volgen.
quote:
Werkse Rabbitquote:Op maandag 14 september 2020 12:55 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga maar eens verder met werken. Er zijn toch geen puntjes te scoren
Dat ik een echte haai ben.quote:
Als een popje? Dan is het jouw seizoen!quote:
Kan je niet in overleg een centraal Kree topic krijgen?quote:Op maandag 14 september 2020 12:55 schreef kree het volgende:
[..]
Snap het punt echt waar. Maar ok euhm het is 1 deel terug en ok daar staat ook het begin hiervan. Het hele plaatje eromheen met huren hier is zo'n verhaal dat ik dacht bespaar die maar dus heb het even gehouden bij wat er alleen vandaag gebeurde. En ok dat is hopelijk wel duidelijk. Anders (nu nog) 1 deel terug.
Dat lukt me niet meer.quote:
mario? Is it you?quote:Op maandag 14 september 2020 12:55 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga maar eens verder met werken. Er zijn toch geen puntjes te scoren
Ja die werken altijd goed bij mij ja....quote:Op maandag 14 september 2020 12:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je geen apart topic hiervoor aanmaken. Scheelt een hoop tik en scroll werk
Hey vriend.quote:
Ok Nou tip zal het eens uitzoeken hoe en wat daarmee.quote:Op maandag 14 september 2020 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gaat voor particulier net zo goed. Woonbond is er voor alle huurders.
Ik heb laatst hele goeie gehad met een hele mooie dame nu kan ik niet meer op mijn vaste kruipen want het doet me niks meer.quote:
Dan moet je TR's zettenquote:Op maandag 14 september 2020 12:59 schreef kree het volgende:
[..]
Ja die werken altijd goed bij mij ja....![]()
genoeg geprobeerd want wordt verziekt vrijwel gelijk door iedereen die mij aan een ban wil helpen.
Dan krijg je allemaal adviezen en welk advies is dan goedquote:Op maandag 14 september 2020 12:57 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Kan je niet in overleg een centraal Kree topic krijgen?Niet naar bedoelt richting jou verder, maar je typt zó onsamenhangend en zó veel...
Hey Enginequote:
Vervelend voor je. Kan je die dame niet je vaste maken?quote:Op maandag 14 september 2020 13:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb laatst hele goeie gehad met een hele mooie dame nu kan ik niet meer op mijn vaste kruipen want het doet me niks meer.
Misschien zitten alleen wat haken en ogen aan.quote:Op maandag 14 september 2020 13:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vervelend voor je. Kan je die dame niet je vaste maken?
Jij ook.quote:Op maandag 14 september 2020 12:57 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Kan je niet in overleg een centraal Kree topic krijgen?Niet naar bedoelt richting jou verder, maar je typt zó onsamenhangend en zó veel...
Moet je eerlijk zeggen dan en jij hebt soort gelijk meegemaakt. Hoelang denk je voor er een slot op komt? Of een ban voor mij als TS?quote:Op maandag 14 september 2020 12:57 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Geef ze een gedeeld topicquote:
Kree, dit is een hartstikke snelle slowchat, daar kun je niet een heel verhaal in kwijt hoor.quote:Op maandag 14 september 2020 12:55 schreef kree het volgende:
[..]
Snap het punt echt waar. Maar ok euhm het is 1 deel terug en ok daar staat ook het begin hiervan. Het hele plaatje eromheen met huren hier is zo'n verhaal dat ik dacht bespaar die maar dus heb het even gehouden bij wat er alleen vandaag gebeurde. En ok dat is hopelijk wel duidelijk. Anders (nu nog) 1 deel terug.
quote:Op maandag 14 september 2020 13:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vervelend voor je. Kan je die dame niet je vaste maken?
Alsof dat helptquote:
Goed plan.quote:
quote:Op maandag 14 september 2020 13:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kree, dit is een hartstikke snelle slowchat, daar kun je niet een heel verhaal in kwijt hoor.
Je moet er niet te veel gelijk zetten, alleen de ergste aanpakken.quote:Op maandag 14 september 2020 13:04 schreef kree het volgende:
[..]
Alsof dat helptDenk dat ik er 20 heb gedaan en toen kreeg ik commentaar kap met tr's
Het kree en bradge topicquote:
En dan beide MOD.quote:
hoi hoiquote:
Dat gaat vuurwerk gevenquote:
Vriendquote:
Hoi Dotquote:
Moederkloek geeft raadquote:Op maandag 14 september 2020 13:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kree, dit is een hartstikke snelle slowchat, daar kun je niet een heel verhaal in kwijt hoor.
Maar yvonne dat doe ik dus ook niet. Het is ook niet mijn vraag dit om het weer duidelijker te maken maar van de rest, en snap dat komt ook omdat het begin weer in een vorig deel staat.quote:Op maandag 14 september 2020 13:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een eigen topic is toch veel handiger?quote:Op maandag 14 september 2020 13:08 schreef kree het volgende:
[..]
Maar yvonne dat doe ik dus ook niet. Het is ook niet mijn vraag dit om het weer duidelijker te maken maar van de rest, en snap dat komt ook omdat het begin weer in een vorig deel staat.
Ik heb het al zo kort mogelijk gehouden en simpel ipv het totale verhaal over hier te gaan vertellen. Maarja het begin staat alweer een deel terug.
Daarom zeg ik ook als iemand dan een stukje niet snapt ervan vraag dan wat? Hoe moeilijk kan het zijn?
En eigenlijk zou je als vrager dan even terug moeten zoeken, maar kan begrijpen dat niet iedereen er zin in heeft om topics door te gaan spitten. Dus ff vragen is dan makkelijker denk en leg ik het wel uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |