SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
• Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:![]()
![]()
Nog maar even deze:
Achterlijk domvolk
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
En degenen die luisteren daarnaar kunnen hun Darwin award postuum ophalen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:54 schreef Kijkertje het volgende:
Nog maar even deze:
[ twitter ]
Achterlijk domvolk![]()
Fauci heeft er ook last van:“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Het trieste is dat de reputatie van het CDC nu gewoon ronduit zwaar beschadigd is, sommige experts roepen de Staten op om het CDC te negeren. Dat is nog nooit gebeurd.quote:Op zaterdag 12 september 2020 01:01 schreef Kijkertje het volgende:
Fauci heeft er ook last van:
[ twitter ]
https://arstechnica.com/s(...)states-already-have/
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2020 01:32:49 ]![]()
Idd Rachel Maddow haalde een tijd terug nog herinneringen op hoe gedegen en betrouwbaar het CDC vroeger was. Dat iedereen de richtlijnen volgde die ze opstelden en nu is het volkomen gepoltiiceerd door Trump & Co en moeten ze het maar zelf allemaal uitzoekenquote:Op zaterdag 12 september 2020 01:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het trieste is dat de reputatie van het CDC nu gewoon ronduit zwaar beschadigd is, sommige experts roepen de Staten op om het CDC te negeren. Dat is nog nooit gebeurd.
https://arstechnica.com/s(...)states-already-have/
En als de gouverneur van je staat dan ook nog eens een Trump-maatje is:
[ Bericht 16% gewijzigd door Kijkertje op 12-09-2020 01:44:44 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Ze kunnen er blijkbaar niet meer mee wegkomen dat Biden zich verstopt in zijn kelder en dement zou zijn, vandaar die drugs die erbij verzonnen worden
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
![]()
Een generaal spreekt zich uit. Over de Commander-in-Chief.
Die Aaron Rupar kan er ook wat van, hierboven in de quote.![]()
Ondertussen is in de peilingen Biden gelukkig weer aan het stijgen: https://projects.fivethirtyeight.com/2020-election-forecast/
Vooral in Pennsylvania heeft Biden nu een grote voorsprong: https://projects.fivethir(...)recast/pennsylvania/
Als je daar dan de voorsprong in Michigan (86-14), Wisconsin (78-22), Arizona (67-33), Florida (61-39) en North Carolina (54-46) bij bekijkt en je zit dat in geen enkele staat die Clinton won Trump nu de leiding heeft, gaat het er toch steeds beter uit zien.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Even kijken hoe lang het duurt voordat het hier opgepakt wordtquote:Op zaterdag 12 september 2020 01:52 schreef Kijkertje het volgende:
Ze kunnen er blijkbaar niet meer mee wegkomen dat Biden zich verstopt in zijn kelder en dement zou zijn, vandaar die drugs die erbij verzonnen worden![]()
[ twitter ]popcorn.gif
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Welke vrede bedoel je dan precies? De verdragen die hij afsluit met 1 partij, waar de ander dan niet bij uitgenodigd wordt? Die bedoel je? Vast wel lasting peace die dat gaat opleveren.quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zou wat zijn als Trump straks vrede in Afghanistan en in het Midden-Oosten op zijn naam krijgt
Ik zeg: trump verdiend de Noble Peas Prize!![]()
Sws doet Trump zelf helemaal niks. Misschien dat ambtenaren wat regelen maar om Trump die in de tussentijd staat te golfen daar nou credits voor te gevenquote:Op zaterdag 12 september 2020 10:48 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Welke vrede bedoel je dan precies? De verdragen die hij afsluit met 1 partij, waar de ander dan niet bij uitgenodigd wordt? Die bedoel je? Vast wel lasting peace die dat gaat opleveren.
Ik zeg: trump verdiend de Noble Peas Prize!
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
![]()
De vorige twee Noble Peas Price nominatien bleken vervalst te zijn. De verdachten van deze fraude zijn ene David Dennison en een zekere John Barron.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Nepotisme niks mis mee.quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:54 schreef Tocadisco het volgende:
Had hij dat niet al op zijn schoonzoon (Kushner) afgeschoven?It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
![]()
Benieuwd hoe snel Trump gaat ragetweeten.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
![]()
De tweede al van het team vam Durham die kapt wegens de bemoeienissen vam Barr.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
![]()
Trump roept weer op tot frauderen. Twee keer stemmen is verboden.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Weer een TOS violation, waarom mag hij nog posten?quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:35 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Trump roept weer op tot frauderen. Twee keer stemmen is verboden.![]()
Hij maakt nu subtiel verschil door te zeggen dat je alleen moet stemmen als blijkt dat je andere stem niet is doorgekomen ofzo.quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:35 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Trump roept weer op tot frauderen. Twee keer stemmen is verboden.beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Dat deed hij eerder ook al, maar ook toen net als nu, komt dat neer op dubbel stemmen. Het kan mensen die dit doen alsnog aardig in de problemen brengen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 17:01 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Hij maakt nu subtiel verschil door te zeggen dat je alleen moet stemmen als blijkt dat je andere stem niet is doorgekomen ofzo.
Het is toch schrijnend ook, eerst saboteert een donateur van hem de posterijen, om vervolgens op te roepen om dubbel te stemmen als de post niet op tijd is doorgekomen.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ze hebben er maar weer een disclaimer van gemaakt.quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:58 schreef Ericr het volgende:
[..]
Weer een TOS violation, waarom mag hij nog posten?
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Het is een publiek figuur. Twitter vindt dat genoeg reden om zijn account in de lucht te houden.quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:58 schreef Ericr het volgende:
[..]
Weer een TOS violation, waarom mag hij nog posten?Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Dit kan ik me nog wel voorstellen, want wat Trump hier doet is mogelijk strafbaar, en ze willen niet aangeklaagd worden voor het vernietigen van bewijs. Alhoewel, dat doen ze bij andere TOS overtredingen natuurlijk ook gewoon.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Het is meer dat het gewoon belangrijk is om te weten wat Trump allemaal gezegd heeft. Volgens twitter, althans.![]()
Het is ook zo doorzichtig dat je gaat twijfelen of hij nou echt zo dom is, en op welke wijze dan
Denkt hij nu echt wat er staat, of denkt hij nu echt dat niemand door gaat hebben waartoe hij mensen nu probeert aan te zetten?What Would Goku Do![]()
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Wie is de 2de ? Of heb je het misschien verkeerd begrepen ?quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:35 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
De tweede al van het team vam Durham die kapt wegens de bemoeienissen vam Barr.![]()
Niemand die dit verwacht, natuurlijk, Trump benoemingen die proberen om CDC rapporten te falsificeren, te vertragen of te onderdrukken:quote:Trump appointees at the Health and Human Services Department have meddled in the C.D.C.'s weekly disease reports.
Political appointees at the Department of Health and Human Services have repeatedly asked the Centers for Disease Control and Prevention to revise, delay and even scuttle reports on the coronavirus that they believed were unflattering to President Trump.
https://www.nytimes.com/2(...)-19-coronavirus.html
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2020 20:03:10 ]![]()
Vind het wel lachen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:36 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Gewoon...rechtstreeks uit het kremlin into trumps administratie.
Moet kunnen.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
en raad eens welke groep zich al decennia lang voorziet van vuurwapens? Hint; ze rijden rond in pick-up trucks en zwaaien met de geconfedereerde vlag..quote:Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Oh ja, de losers en suckers.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:39 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
en raad eens welke groep zich al decennia lang voorziet van vuurwapens? Hint; ze rijden rond in pick-up trucks en zwaaien met de geconfedereerde vlag.."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
Wie is eigenlijk 'them' hier?quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:35 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Trump roept weer op tot frauderen. Twee keer stemmen is verboden.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
![]()
Wie leest dit nieuws en interesseert het?
Journalisten, dems, Talkshow hosts, pod casters, vloggers, mensen in hun dem bubble.
‘Gewone’ mensen werken tig jobs om rond te komen, zijn overleden aan covid of proberen huis en haard te redden.
Misschien een half procent?![]()
En wat wil je zeggen met dit filmpje van een oorlog-fan?quote:Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Het is geen oorlogfan.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:59 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En wat wil je zeggen met dit filmpje van een oorlog-fan?Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Wie is dit, een random Noor?quote:
Leg me uit wat de relevantie is. Aub."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/B._Andreas_Bull-Hansenquote:Op zaterdag 12 september 2020 22:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Wie is dit, een random Noor?
Leg me uit wat de relevantie is. Aub.
Schrijver en vlogger. Heeft vandaag een filmpje geplaatst over spanningen in de VS en hoe dit tot een burgeroorlog zou kunnen leiden.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Oke, dan is hij wel een liefhebber van apocalyptische shit.quote:En wat moeten we met zijn mening in dit topic, of wilde je gewoon een loze link dumpen zonder enige onderbouwing?quote:The stories in Bull-Hansen's novels tend to be set in hostile environments, and he has written both from Iron Age settings and from a post-apocalyptic world. His characters are often troubled and it is easy to see that Bull-Hansen's experience working with people shines through in his novels.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Ja, het is goed met je kerel.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Oke, dan is hij wel een liefhebber van apocalyptische shit.
[..]
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
En wat moeten we met zijn mening in dit topic, of wilde je gewoon een loze link dumpen zonder enige onderbouwing?quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja, het is goed met je kerel.
p.s. waarom gelijk gaan trollen?Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Jij bent degene die hier aan het trollen is, je noemt hem meteen een oorlogfan omdat hij wat fantasy boeken heeft geschreven. Hilarisch.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:16 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En wat moeten we met zijn mening in dit topic, of wilde je gewoon een loze link dumpen zonder enige onderbouwing?
p.s. waarom gelijk gaan trollen?Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Ik neem het voor kennisgeving aan.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/B._Andreas_Bull-Hansen
Schrijver en vlogger. Heeft vandaag een filmpje geplaatst over spanningen in de VS en hoe dit tot een burgeroorlog zou kunnen leiden.
Maar ik zie niet waarom de opinie van een Noorse schrijver relevant is.
Maar goed.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Nee, ik checkte zijn YT-kanaal en zag dat. Waarom kom je hier een YT-filmpje dumpen zonder enige onderbouwing en waarom zouden we deze meneer in hemelsnaam serieus moeten nemen?quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jij bent degene die hier aan het trollen is, je noemt hem meteen een oorlogfan omdat hij wat fantasy boeken heeft geschreven. Hilarisch.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Ik ben het wel eens met deze vraag.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, ik checkte zijn YT-kanaal en zag dat. Waarom kom je hier een YT-filmpje dumpen zonder enige onderbouwing en waarom zouden we deze meneer in hemelsnaam serieus moeten nemen?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Oh dus die post over fantasyboeken had je zelf maar ffe gefantaseerd om die gast extra af te maken?quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, ik checkte zijn YT-kanaal en zag dat. Waarom kom je hier een YT-filmpje dumpen zonder enige onderbouwing en waarom zouden we deze meneer in hemelsnaam serieus moeten nemen?
Jij ziet gewoon wat je wil zien, dat is wel duidelijk nu.
Op zijn youtubekanaal is nergens af te leiden dat het een "oorlogfan" is.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Maar waarom is hij relevant?quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Oh dus die post over fantasyboeken had je zelf maar ffe gefantaseerd om die gast extra af te maken?
Jij ziet gewoon wat je wil zien, dat is wel duidelijk nu.
Op zijn youtubekanaal is nergens af te leiden dat het een "oorlogfan" is."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Hij had het over politieke spanningen in de VS en de verkiezingen, dus leek het me geschikt voor dit topic. Thats it.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met deze vraag.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Van zomaar een willekeurige in Noorwegen bekende Noor? Okay.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hij had het over politieke spanningen in de VS en de verkiezingen, dus leek het me geschikt voor dit topic. Thats it."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Het transistieteam van Biden verwacht een zeer moeizame overgang als hij wint:
https://www.politico.com/(...)ansition-team-412784Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dus niet relevant want dat had jij ook gewoon kunnen posten. Deze man voegt niets toe aan dat topic imho en als Noor zijnde lijkt mij zijn inzicht in de VS ook niet groter dan dat van jou.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hij had het over politieke spanningen in de VS en de verkiezingen, dus leek het me geschikt voor dit topic. Thats it.![]()
Ja, dat zal niemand verbazen, Trump & co zullen er alles aan doen om dat zo moeilijk mogelijk te maken en de shredders zullen wel overuren maken.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:32 schreef Monolith het volgende:
Het transistieteam van Biden verwacht een zeer moeizame overgang als hij wint:
https://www.politico.com/(...)ansition-team-412784![]()
Harde taal voor een rechter:quote:Court-appointed adviser in Michael Flynn case says Justice Dept. yielded to corrupt ‘pressure campaign’ led by Trump
A retired federal judge accused the Justice Department on Friday of yielding to a pressure campaign led by President Trump in its bid to dismiss the prosecution of former national security adviser Michael Flynn for lying to federal investigators.
In a 30-page court filing in Washington, former New York federal judge John Gleeson called Attorney General William P. Barr’s request to drop Flynn’s case a “corrupt and politically motivated favor unworthy of our justice system.”
“In the United States, Presidents do not orchestrate pressure campaigns to get the Justice Department to drop charges against defendants who have pleaded guilty — twice, before two different judges — and whose guilt is obvious,” said Gleeson, who was appointed by the court to argue against the government’s request to dismiss the case.
https://www.washingtonpos(...)09962649c_story.html![]()
Zo dan. Trump en shifty Mitch moeten wat harder werken dus met het aanstellen van rechters.quote:Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Da's een beetje laat in Gleeson's geval omdat hij een gepensioneerde rechter isquote:Op zondag 13 september 2020 00:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo dan. Trump en shifty Mitch moeten wat harder werken dus met het aanstellen van rechters.![]()
![]()
Het bevat nog veel meer mooie quotes. Echter is het wel wat oud nieuws.quote:Op zondag 13 september 2020 00:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo dan. Trump en shifty Mitch moeten wat harder werken dus met het aanstellen van rechters.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ik wist niet dat Gleesons rapport eerder al openbaar gemaakt was, het artikel is iig pas zaterdag in de WaPo verschenen.quote:Op zondag 13 september 2020 00:43 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het bevat nog veel meer mooie quotes. Echter is het wel wat oud nieuws.![]()
Ja, goed, ik overdrijf iets, het is al eerder in deze reeks voorbij gekomen. Ik postte het bv hier: POL / [AMV] Amerikaanse politiek #819 Fake News! en jij postte direct daaronder wat.quote:Op zondag 13 september 2020 00:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Gleesons rapport eerder al openbaar gemaakt was, het artikel is iig pas zaterdag in de WaPo verschenen.
Nog maar een keer dan:
[ Bericht 40% gewijzigd door SnertMetChoco op 13-09-2020 01:01:58 ]“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Dit soort dingen sneeuwen ook gewoon te vaak onder met iedere twiet of actie of 'persco' uit Arkham Asylum he?Aut viam inveniam, aut faciam
Het is toch wel relevant? Want zijn onderwerp raakt het onderwerp van dit topic. En ik sta achter zijn mening.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dus niet relevant want dat had jij ook gewoon kunnen posten. Deze man voegt niets toe aan dat topic imho en als Noor zijnde lijkt mij zijn inzicht in de VS ook niet groter dan dat van jou.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Misschien moet het naar COR daar kunnen ze hem uitleggen dat coronavirus en covid19 1 ding zijnquote:Op zaterdag 12 september 2020 22:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met deze vraag.Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10![]()
Eindelijk goede smaak van Trump.quote:Former White House Press Secretary wrote in her book—"Speaking for Myself: Faith, Freedom, and the Fight of Our Lives Inside the Trump White House"—that Trump told her the video for 'November Rain' was "the greatest music video of all time" and made her watch it with him in the Oval Office to prove his point, though she "didn't disagree."
https://www.newsweek.com/(...)wxMkbZWLEIdCtuQymgaYGéén kloon van tvlxd!![]()
Dat is "Smells Like Teen Spirit"quote:Op zondag 13 september 2020 08:56 schreef Montov het volgende:
that Trump told her the video for 'November Rain' was "the greatest music video of all time"Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Veroordeelde crimineel Stone gaat voor full dictator mode ondertussen:
Roger Stone to Donald Trump: bring in martial law if you lose election
Trump meanwhile promises to ‘put down’ leftwing protests and says US Marshals killing Portland suspect was ‘retribution’Aut viam inveniam, aut faciam
Jij post een video en daar moeten we dan automatisch uit herleiden dat jij achter die mening staat. Oftewel een video posten is jouw mening of zoiets. Een beetje vreemd, maar leef je uit.quote:Op zondag 13 september 2020 06:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is toch wel relevant? Want zijn onderwerp raakt het onderwerp van dit topic. En ik sta achter zijn mening.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
![]()
En ik snap niks van deze speculaties...Out in the open.
Deels denk ik “ het is erom vragen”...deels “het is psychologisch”...want trump doet het tegenovergestelde gedrag van een kleuter...het is “self fulfilling prophecy”...het brengt / bracht hem of de staf op het idee ( gezien de %% bereidt men de coup al voor).
Ja, het woord coup is gezegd door trump en bij de Dems neergelegd.
Dus hij stapt gewoon op. Of het is angst dát hij er een zootje van maakt.
We will see what happens...misschien niks net als bij alle plannetjes die voorbij kwamen.
Zó onrustig zijn mijn hersenspinsels over de uitslag, de gevolgen en het gedrag van de mensen in de administratie.![]()
Ik weet niet hoe mensen denken dat Trump in het Witte Huis kan blijven. Je kunt veel vinden van de VS, maar het is geen staat waar de president de verkiezingsuitslag even van de hand kan wijzen en roepen dat ie doodleuk even vier jaar verder gaat. Hij mag blijven zitten in het Witte Huis, maar dan zal hij vanzelf verwijderd worden door de beveiliging op verzoek van de nieuwe president.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Gore vs Bush betwistten ook de tellingen, in Florida op 573(?) stemmen.
En dat zijn dan ‘fatsoenlijke’ mannen.![]()
![]()
Je zal maar druk zijn als president om de bevolking te beschermen en vooruit te helpen.
Bericht van Miles Taylor, die ook eens gaat vertellen van binnenuit.![]()
Ja, ik voorzie ook geen echte problemen tenzij hij een Pretoriaanse Garde heeft opgericht.quote:Op zondag 13 september 2020 09:22 schreef Monolith het volgende:
Ik weet niet hoe mensen denken dat Trump in het Witte Huis kan blijven. Je kunt veel vinden van de VS, maar het is geen staat waar de president de verkiezingsuitslag even van de hand kan wijzen en roepen dat ie doodleuk even vier jaar verder gaat. Hij mag blijven zitten in het Witte Huis, maar dan zal hij vanzelf verwijderd worden door de beveiliging op verzoek van de nieuwe president.![]()
We forgive you kingquote:De VS is geen staat waar... is natuurlijk al heel vaak gezegd de afgelopen vier jaar.quote:Op zondag 13 september 2020 09:22 schreef Monolith het volgende:
Ik weet niet hoe mensen denken dat Trump in het Witte Huis kan blijven. Je kunt veel vinden van de VS, maar het is geen staat waar de president de verkiezingsuitslag even van de hand kan wijzen en roepen dat ie doodleuk even vier jaar verder gaat. Hij mag blijven zitten in het Witte Huis, maar dan zal hij vanzelf verwijderd worden door de beveiliging op verzoek van de nieuwe president.
De democratie is een idee die standhoudt zolang iedereen erin meegaat, en we hebben al meermaals gezien dat als een meerderheid van de huidige machthebbers collectief besluit er niet in mee te gaan, de kar redelijk tot stilstand gebracht kan worden.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
En toch zie ik geen zaken die erg radicaal zijn. Kijk in een staat waarbij je het Witte Huis, de Senaat (en een tijdje het Huis) in handen hebt als partij kun je redelijk wat flikken zolang er geen mensen binnen de partij zijn die principes hebben en dat bleken er in de GOP maar heel weinig te zijn. Ik zie in de afgelopen vier jaar niet iets wat ook maar in de buurt komt van het verwerpen van een verkiezingsuitslag en maar doodleuk aanblijven.quote:Op zondag 13 september 2020 09:39 schreef speknek het volgende:
De VS is geen staat waar... is natuurlijk al heel vaak gezegd de afgelopen vier jaar.
De democratie is een idee die standhoudt zolang iedereen erin meegaat, en we hebben al meermaals gezien dat als een meerderheid van de huidige machthebbers collectief besluit er niet in mee te gaan, de kar redelijk tot stilstand gebracht kan worden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hij is er gek genoeg voor. Misschien die politieagenten zonder emblemen?quote:Op zondag 13 september 2020 09:34 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, ik voorzie ook geen echte problemen tenzij hij een Pretoriaanse Garde heeft opgericht.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Je weet wat er met Caligula is gebeurd hè.quote:Op zondag 13 september 2020 09:34 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, ik voorzie ook geen echte problemen tenzij hij een Pretoriaanse Garde heeft opgericht.I´m back.![]()
Scherp!quote:Op zondag 13 september 2020 10:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je weet wat er met Caligula is gebeurd hè.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Ik denk dat hij door de secret service om12:01 uit het Witte Huis gesmeten wordt. Ze doen heel professioneel maar kunnen best een hekel aan hem hebben als persoonquote:Op zondag 13 september 2020 09:34 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, ik voorzie ook geen echte problemen tenzij hij een Pretoriaanse Garde heeft opgericht.Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10![]()
Zolang dat soort agenten realistisch te vrezen hebben voor arrestatie vanwege landverraad en dergelijke zullen ze dat niet doen. Dat zie je in vrijwel alle dictaturen. We denken toch niet dat al die politieagenten trots achter Maduro van Venezuela staan?quote:Op zondag 13 september 2020 11:39 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik denk dat hij door de secret service om12:01 uit het Witte Huis gesmeten wordt. Ze doen heel professioneel maar kunnen best een hekel aan hem hebben als persoon
Als (geheim) agent moet je zorgen dat je de winnende kant kiest, niet de rechtmatige.![]()
Die is dood.quote:Op zondag 13 september 2020 10:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je weet wat er met Caligula is gebeurd hè.![]()
Er had nog bij gemoeten op 20 januari 2021 als hij verliest dan is zijn termijn voorbij en is het weer gewoon Donald Trump.quote:Op zondag 13 september 2020 11:52 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zolang dat soort agenten realistisch te vrezen hebben voor arrestatie vanwege landverraad en dergelijke zullen ze dat niet doen. Dat zie je in vrijwel alle dictaturen. We denken toch niet dat al die politieagenten trots achter Maduro van Venezuela staan?
Als (geheim) agent moet je zorgen dat je de winnende kant kiest, niet de rechtmatige.Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Laten we de BNW complotten in BNW houden, ok?
Er is geen realistisch mechanisme om Trump na verlies aan de macht te houden.![]()
Wat een verhaal! Wat een geschiedenis! https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Caligulaquote:Op zondag 13 september 2020 10:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je weet wat er met Caligula is gebeurd hè.
Even wat kennis opgevijzeld.![]()
Het enige realistische scenario is het niet erkennen van verlies. Dat kan best een dingetje worden.quote:Op zondag 13 september 2020 11:58 schreef Tijger_m het volgende:
Er is geen realistisch mechanisme om Trump na verlies aan de macht te houden.![]()
Ongetwijfeld maar Trump is een lafaard, een bully, die heeft niet de daadwerkelijke moed om meer dan dat te doen, hij zal blijven schreeuwen en liegen en uiteindelijk gewoon vertrekken en claimen dat de "Deep State" hem gedwongen heeft of zoiets.quote:Op zondag 13 september 2020 12:40 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Het enige realistische scenario is het niet erkennen van verlies. Dat kan best een dingetje worden.![]()
Behalve veel ragetwietjes zal Trump weinig kunnen doen denk ik eigenlijk...quote:Op zondag 13 september 2020 12:40 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Het enige realistische scenario is het niet erkennen van verlies. Dat kan best een dingetje worden.Aut viam inveniam, aut faciam
Het lijkt me ook wel enigszins realistisch dat als het eenmaal in is gedaald dat hij verloren heeft, hij ontslag neemt. Transitie is vermoedelijk een oneindige bron van saaiheid voor de man en bovendien elke dag dat hij voor zijn gevoel met zijn neus op het het feit dat hij verloren heeft gedrukt wordt.quote:Op zondag 13 september 2020 12:40 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Het enige realistische scenario is het niet erkennen van verlies. Dat kan best een dingetje worden.
Sommigen speculeren dat hij dat zou kunnen doen zodat Pence hem dan een pardon verleent voor bepaalde zaken, maar daar geloof ik zelf dan weer niet zo in.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Dat laatste scenario zag ik ook voorbij komen idd: Trump treedt af, Pence wordt een flits-president en verleent gratie aan Trump en vervolgens neemt Biden de boel over. Vond het ook wel een beetje vergezocht eigenlijk.quote:Op zondag 13 september 2020 12:44 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het lijkt me ook wel enigszins realistisch dat als het eenmaal in is gedaald dat hij verloren heeft, hij ontslag neemt. Transitie is vermoedelijk een oneindige bron van saaiheid voor de man en bovendien elke dag dat hij voor zijn gevoel met zijn neus op het het feit dat hij verloren heeft gedrukt wordt.
Sommigen speculeren dat hij dat zou kunnen doen zodat Pence hem dan een pardon verleent voor bepaalde zaken, maar daar geloof ik zelf dan weer niet zo in.
Problemen gaan natuurlijk ontstaan als er net als in 2000 een 'too close to call' situatie gaat ontstaan in een swingstate, die net wel of net niet het presidentschap op gaat leveren. Dan krijg je een reprise van 2000 met een gang naar SCOTUS.I´m back.![]()
allicht. Maar er over filosoferen mag hier wel (denk ik) want Trump heeft allerlei onrealistische? mechanismen in werking gezet om president te blijven.quote:Op zondag 13 september 2020 11:58 schreef Tijger_m het volgende:
Er is geen realistisch mechanisme om Trump na verlies aan de macht te houden.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Ja, of wat te denken van een 269-269 uitslag? Dergelijke scenario's zijn echt niet te hopen voor het land.quote:Op zondag 13 september 2020 12:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat laatste scenario zag ik ook voorbij komen idd: Trump treedt af, Pence wordt een flits-president en verleent gratie aan Trump en vervolgens neemt Biden de boel over. Vond het ook wel een beetje vergezocht eigenlijk.
Problemen gaan natuurlijk ontstaan als er net als in 2000 een 'too close to call' situatie gaat ontstaan in een swingstate, die net wel of net niet het presidentschap op gaat leveren. Dan krijg je een reprise van 2000 met een gang naar SCOTUS.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Dat Trump publiekelijk Bob Woodward een whackjob heeft genoemd zal bij veel republikeinen een bittere smaak in de mond geven. Misschien had hij beter zijn mond kunnen houden. Woodward is gerespecteerd door beide partijen..Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Ik geloof niet dat jij de afgelopen jaren veel republikeinen hebt gesproken. En zeker niet naar hun mening over journalisten.quote:Op zondag 13 september 2020 13:05 schreef klappernootopreis het volgende:
Dat Trump publiekelijk Bob Woodward een whackjob heeft genoemd zal bij veel republikeinen een bittere smaak in de mond geven. Misschien had hij beter zijn mond kunnen houden. Woodward is gerespecteerd door beide partijen..My friends all drive horses![]()
![]()
Belastingpapieren openbaar maken is heel belangrijk volgens Lindsey Graham.
Ja.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Trump is gek op aandacht, dus een gesprek waar hij oneindig kan vertellen, laat hij niet liggen.quote:Op zondag 13 september 2020 13:05 schreef klappernootopreis het volgende:
Dat Trump publiekelijk Bob Woodward een whackjob heeft genoemd zal bij veel republikeinen een bittere smaak in de mond geven. Misschien had hij beter zijn mond kunnen houden. Woodward is gerespecteerd door beide partijen..Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.![]()
Dan krijg je later een soort Nixon effect. Geroemd wegens zijn buitenlandbeleid, maar gehaat door alle schandalen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zou wat zijn als Trump straks vrede in Afghanistan en in het Midden-Oosten op zijn naam krijgtGovernment exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.![]()
Wapo meldt dat Bloomberg 100 miljoen gaat uitgeven in Florida.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Al wat ouder, maar kende het niet en vond het wel aardig. Een scenarioschets/-verwachting t.a.v. de verkiezingen en transitie van Transition Integrity Project.
https://assets.documentcl(...)ial-Election-and.pdfWhen government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
Kijk nou, allerlei scenario’s doorgenomen en “onderhandeld”.quote:Op zondag 13 september 2020 14:19 schreef nostra het volgende:
Al wat ouder, maar kende het niet en vond het wel aardig. Een scenarioschets/-verwachting t.a.v. de verkiezingen en transitie van Transition Integrity Project.
https://assets.documentcl(...)ial-Election-and.pdf
Vooral het woordje “Integrity” is euh ...intrigerend.![]()
Ik denk niet dat hij WIL blijven zitten in het witte huis. Trump gaat wanneer de verkiezingen voorbij zijn gewoon bivakkeren in mar a Lago en laat Mike Pence in de brokstukken van 4 jaar Trumpistan zitten met de belofte om kwistig met Pardons te strooienquote:Op zondag 13 september 2020 09:22 schreef Monolith het volgende:
Ik weet niet hoe mensen denken dat Trump in het Witte Huis kan blijven. Je kunt veel vinden van de VS, maar het is geen staat waar de president de verkiezingsuitslag even van de hand kan wijzen en roepen dat ie doodleuk even vier jaar verder gaat. Hij mag blijven zitten in het Witte Huis, maar dan zal hij vanzelf verwijderd worden door de beveiliging op verzoek van de nieuwe president.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Als dit het geval is kan hij maar beter een plek kiezen waar hij niet kan worden gearresteerd.quote:Op zondag 13 september 2020 11:57 schreef vipergts het volgende:
[..]
Er had nog bij gemoeten op 20 januari 2021 als hij verliest dan is zijn termijn voorbij en is het weer gewoon Donald Trump.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Roger Stone heeft opgeroepen tot een staatsgreep mocht Trump verliezen.
Draadje:
Puntje van aandacht:I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Steve Cortes adviseur van Trump:“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Zal moeilijk worden hij heeft ruzie gemaakt met iedereenquote:Op zondag 13 september 2020 15:48 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Als dit het geval is kan hij maar beter een plek kiezen waar hij niet kan worden gearresteerd.Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En sterven aan een pandemie is geen legitimate fear?quote:Op zondag 13 september 2020 17:06 schreef Kijkertje het volgende:
Steve Cortes adviseur van Trump:
[ twitter ]Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Lester Holt gaat maandag kolonel Vindman interviewen.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Is hij nog wel kolonel?quote:Op zondag 13 september 2020 18:00 schreef Ulx het volgende:
Lester Holt gaat maandag kolonel Vindman interviewen.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Niet veel voor een man die meer dan een miljard uitgeeft aan zijn eigen campagne waar niemand op zat te wachten.quote:Op zondag 13 september 2020 14:19 schreef Ulx het volgende:
Wapo meldt dat Bloomberg 100 miljoen gaat uitgeven in Florida.Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.![]()
B.d.quote:Op zondag 13 september 2020 18:02 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Is hij nog wel kolonel?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Vooral laat. Volgende week beginnen ze daar al.quote:Op zondag 13 september 2020 18:06 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Niet veel voor een man die meer dan een miljard uitgeeft aan zijn eigen campagne waar niemand op zat te wachten.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
![]()
Trump post een foto uit 2016. Het beeld doet me denken aan een kerkhof. En hij is er nog trots op ook.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Volgens mij is ieder vlaggetje een Amerikaan die dood is door zijn toedoen.quote:Op zondag 13 september 2020 18:25 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Trump post een foto uit 2016. Het beeld doet me denken aan een kerkhof. En hij is er nog trots op ook.![]()
Gewoon puur om Trump te zieken, wat kan het leven als miljardair toch leuk zijnquote:Op zondag 13 september 2020 14:19 schreef Ulx het volgende:
Wapo meldt dat Bloomberg 100 miljoen gaat uitgeven in Florida.Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik denk niet dat Trump gezien de blutheid van de campagnekas veel kan doen. Hij kan zich geen 100 miljoen veroorloven. En het is ook alleen maar Florida. Als Bloomberg ook in Texas, Georgia en andere swingstaten gaat helpen heeft Trump een veel groter probleem.quote:Op zondag 13 september 2020 18:35 schreef vipergts het volgende:
[..]
Gewoon puur om Trump te zieken, wat kan het leven als miljardair toch leuk zijnI hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Niet voor pro-life conservatieven.quote:Op zondag 13 september 2020 17:48 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
En sterven aan een pandemie is geen legitimate fear?
Zonder gekheid, ik hoorde een paar dagen geleden Meghan McCain, bijna 9 maanden zwanger (geloof ik), in een discussie met GOP-prominent John Kasich, op ABC.
Zij gaf aan, ondanks dat ze een zware hekel had aan Trump, dat kiezen voor Biden/Harris echt een no-go was, want McCain is pro-life en anti-abortus, en Harris wil, in uitzonderlijke gevallen, abortus in de USA legaliseren. En abortus legaliseren van haar belastinggeld, dat was voor McCain echt vele bruggen te ver. Dan blijkbaar toch maar stemmen op de man die haar vader chronisch heeft beledigd, want Trump/Pence is tenminste anti-abortus. Kasich probeerde haar ervan te overtuigen dat het onder Biden waarschijnlijk niet zo'n vaart zou lopen, maar ze kwam niet op haar uitspraak terug.
Dat er in de USA zinloos veel dooien zijn gevallen dankzij het lakse beleid van Trump/Pence, dat boeit haar, als pro-life activiste, blijkbaar wat minder.
Het geeft aan hoe moeilijk het is voor veel weldenkende 'die hard conservatieven' om op een Democratische kandidaat te stemmen, ondanks alle leugens en wanbeleid van Trump. Ik denk dat veel oer-gristelijke Republikeinen, die de trouwe kerkganger Biden misschien wel veel sympathieker vinden dan The Donald, met dezelfde problemen worstelen. Hoe bizar en hypocriet dat misschien ook is.
Niettemin: nog steeds fingers crossed. Hopelijk krijgen de peilingen dit jaar wel gelijk.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Hoe zou je abortus in de VS willen legaliseren? Het is legaal en, sterker nog, verboden om allerlei beperkingen op te leggen sinds Roe v. Wade. Nou gebeurt dat in de praktijk in conservatieve staten wel en proberen de Republikeinen ook steeds via de rechterlijke macht nog kleine overwinningen te behalen, maar het is hoe dan ook legaal.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Daarom is het zo leuk om zo rijk als Bloomberg te zijn. Toch mooi zoiets heeft hij in maart al beloofd.quote:Op zondag 13 september 2020 18:49 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Trump gezien de blutheid van de campagnekas veel kan doen. Hij kan zich geen 100 miljoen veroorloven. En het is ook alleen maar Florida. Als Bloomberg ook in Texas, Georgia en andere swingstaten gaat helpen heeft Trump een veel groter probleem.Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik drukte mij inderdaad onzorgvuldig uit. Het gaat om de vraag of legale abortus met belastinggeld gefinancierd mag worden.quote:Op zondag 13 september 2020 18:56 schreef Monolith het volgende:
Hoe zou je abortus in de VS willen legaliseren? Het is legaal en, sterker nog, verboden om allerlei beperkingen op te leggen sinds Roe v. Wade. Nou gebeurt dat in de praktijk in conservatieve staten wel en proberen de Republikeinen ook steeds via de rechterlijke macht nog kleine overwinningen te behalen, maar het is hoe dan ook legaal.
Ik heb dat hier al eerder betoogd: voor veel Amerikanen, zelfs niet alleen voor conservatieve Republikeinen, is het betalen van belastingen een ware hel en druist het in tegen alle principes die met vrijheid te maken hebben. Als er dan ook nog eens betaald moet worden voor 'principieel foute' zaken, dan kunnen de rapen goed gaar worden.
McCain tegen Kasich:
"I was raised with a certain set of values and principles, and I was raised conservative," McCain told Kasich as they began to discuss abortion. "I’ve only gotten more conservative as I’ve gotten older, and I’m almost nine months pregnant.”
“I hate President Trump, and I think everybody else knows that," McCain continued. "But there are some policies on the left, specifically with Kamala Harris right now, having to do with abortion. She co-sponsored a bill doing away with any limits at all, also running on taxpayer funding for abortions. [...]"
"You’re pro-life, and I know that. You were pro-life in politics, as am I," she told Kasich. "It’s a big part of who I am and my platform, and I don’t think taxpayers should be funding abortions for women who are as pregnant as I am right now. How would you push back against a voter like me who’s concerned about things like this in a possible Biden-Kamala administration?”
Helaas kon Kasich (die zelf op Biden gaat stemmen) niet veel weerwerk bieden; hij deed een beroep op McCain om haar eraan te herinneren dat haar vader John McCain en John Biden altijd goed bevriend waren geweest, en dat de USA een president nodig heeft om het land weer te verenigen.
Spijtig genoeg vergat hij te beginnen over het 'pro-life'beleid van Trump/Pence inzake corona. Misschien had hij haar daarmee beter kunnen overtuigen.
https://thehill.com/homen(...)y-need-to-beat-trumpIk doe het ff rustig aan.![]()
Nou ja, de hele term "pro-life" is natuurlijk zo hypocriet als wat.
Maar als je echt begaan bent met het lot van ongeboren kinderen zou je toch vooral moeten inzetten op de reductie van ongewenste zwangerschappen. Maar nee, veel verder dan "baren, kreng" komt men in Republikeinse kringen vaak niet.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Madonna: Papa Don't Preach, 1986.quote:Op zondag 13 september 2020 19:16 schreef Monolith het volgende:
Maar als je echt begaan bent met het lot van ongeboren kinderen zou je toch vooral moeten inzetten op de reductie van ongewenste zwangerschappen. Maar nee, veel verder dan "baren, kreng" komt men in Republikeinse kringen vaak niet.
Het probleem bestaat daar al zo godvergeten lang.
Voor een 'beschaafd' land is dat ronduit sneu.
Het lastige blijft echter: het zijn wel Amerikanen die naar de stembus gaan in november. En velen van hen gebruiken daarbij dit soort al dan niet hypocriete redenen om hun stem te bepalen. Zelfs een zeer fervente Trump-tegenstander als Meghan McCain doet daaraan dus mee. En alle conservatieven die haar hekel aan Trump delen, kunnen daardoor weer beïnvloed worden.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Dat komt omdat de beste maatregel tegen ongewenste zwangerschappen seksuele voorlichting is. Daar willen de Republikeinen het natuurlijk niet over hebben![]()
![]()
Ik zie hem nog steeds als gewoon Donald Trump. Zijn naam in combinatie met president of the United States komt me elke keer weer vreemd voor.quote:Op zondag 13 september 2020 11:57 schreef vipergts het volgende:
Er had nog bij gemoeten op 20 januari 2021 als hij verliest dan is zijn termijn voorbij en is het weer gewoon Donald Trump.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
No sex please, where republican..quote:Op zondag 13 september 2020 19:28 schreef MoreDakka het volgende:
Dat komt omdat de beste maatregel tegen ongewenste zwangerschappen seksuele voorlichting is. Daar willen de Republikeinen het natuurlijk niet over hebbenMag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Als Bloomberg nou gewoon de schulden van die ex convicts betaalt a 7 miljoen, kom je al een heel eind met de verkiezingen winnen.
(Probleem is natuurlijk dat de staat vaak niet weet hoeveel de excons werkelijk verschuldigd zijn, en ze ongetwijfeld een manier vinden om iedereen die stemt wat extra schuld aan te naaien zodat ze illegaal gestemd hebben en dan weer de bak in moeten)They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Dat doet die basketballer toch al?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
![]()
McConnell lijkt door te krijgen dat de GOP een pak slaag krijgt in november. Er zullen wel meer pogingen komen om de macht van een D-meerderheid alvast in te perken.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Het lijkt er op dat de republikeinse partij een andere koers gaat volgen dan trump. Lijkt me ook verstandig, maar is het nog op tijd??quote:Op zondag 13 september 2020 20:33 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
McConnell lijkt door te krijgen dat de GOP een pak slaag krijgt in november. Er zullen wel meer pogingen komen om de macht van een D-meerderheid alvast in te perken.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Welk beleid? Met despoten en dictaturen maak je geen "deals" Vraag maar aan Neville Chamberlain..quote:Op zondag 13 september 2020 14:09 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Dan krijg je later een soort Nixon effect. Geroemd wegens zijn buitenlandbeleid, maar gehaat door alle schandalen.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Welnee, die zitten tot over hun oren in trump/kremlin/qanon-bullshit. Bovendien hebben ze geen kundige mensen om beleid te maken. Alleen nog maar doorgeslagen yeehawdi's die alle overheid willen slopen.quote:Op zondag 13 september 2020 20:49 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat de republikeinse partij een andere koers gaat volgen dan trump.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
![]()
Alweer?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Op zich een goed iets natuurlijk. Ik vraag me altijd alleen wel af: waarom pas na vier jaar en niet gewoon op dag 1?In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Dat denk ik niet. De republikeinse partij bestaat uit gematigde en minder gematigde Amerikanen, net als de democraten. Mijn oom was hardnekkig supporter van de republikeinse partij, maar als er een goede democratische presidentskandidaat naar boven kwam stemde hij tegen zijn partij in. Hij is op het moment niet onder de indruk van Joe Biden, maar zegt nu dat hij alsnog op hem gaat stemmen omdat Trump er zo'n zooitje van maakt. Ook neemt hij Trump kwalijk dat hij dankzij zijn beleid zijn moeder aan covid-19 is gestorven. Dat zijn de dingen die door hun hoofd spelen..quote:Op zondag 13 september 2020 20:58 schreef Ulx het volgende:
[..]
Welnee, die zitten tot over hun oren in trump/kremlin/qanon-bullshit. Bovendien hebben ze geen kundige mensen om beleid te maken. Alleen nog maar doorgeslagen yeehawdi's die alle overheid willen slopen.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Ik denk dat McConnell dit op zijn tafel heeft geschoven. Het lijkt me een democratisch voorstel van enkele jaren geleden, meen ik me te herinneren..quote:Op zondag 13 september 2020 21:11 schreef Mike het volgende:
Op zich een goed iets natuurlijk. Ik vraag me altijd alleen wel af: waarom pas na vier jaar en niet gewoon op dag 1?Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Nu heb je het over de stemmers. Ik had het over de partij.quote:Op zondag 13 september 2020 21:36 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. De republikeinse partij bestaat uit gematigde en minder gematigde Amerikanen, net als de democraten. Mijn oom was hardnekkig supporter van de republikeinse partij, maar als er een goede democratische presidentskandidaat naar boven kwam stemde hij tegen zijn partij in. Hij is op het moment niet onder de indruk van Joe Biden, maar zegt nu dat hij alsnog op hem gaat stemmen omdat Trump er zo'n zooitje van maakt. Ook neemt hij Trump kwalijk dat hij dankzij zijn beleid zijn moeder aan covid-19 is gestorven. Dat zijn de dingen die door hun hoofd spelen..
Een probleem van de GOP is dat ze geen kundige mensen meer hebben. Mensen die weten hoe je een land moet besturen. Het is alleen nog maar afbraakbeleid sinds Reagan. Niemand daar heeft nog de mindset en de skillset om te bouwen. Ze weten en kunnen het niet meer.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Gisteren zag ik de meest ironische maar serieuze post ooit "Donald Trump is most pro-life President ever" en dat was in een topic over de politieke beinvloeding door Trump benoemingen in het CDC.quote:Op zondag 13 september 2020 19:16 schreef Monolith het volgende:
Maar als je echt begaan bent met het lot van ongeboren kinderen zou je toch vooral moeten inzetten op de reductie van ongewenste zwangerschappen. Maar nee, veel verder dan "baren, kreng" komt men in Republikeinse kringen vaak niet.
Pro life behalve als het om levende Amerikanen gaat.![]()
![]()
Compleet van de pot gerukt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
![]()
Iets met swamp.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Lekker Nevada's COVID-regels negeren“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
En men kiest er zelf ook voor natuurlijk om daar te komen opdagenquote:Op zondag 13 september 2020 23:51 schreef Kijkertje het volgende:
Lekker Nevada's COVID-regels negeren
[ twitter ]
So much voor gezondheid van de Amerikanen!![]()
Wat denken jullie, zullen Nevada's finest met vier man Trump tegen de grond werken en in een chokehold plaatsen?They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Dan kan Nevada de rally toch gewoon verbieden?quote:Op zondag 13 september 2020 23:51 schreef Kijkertje het volgende:
Lekker Nevada's COVID-regels negeren
[ twitter ]![]()
Het IS al verboden. Blijkbaar trekt de organisator zich er gewoon niets van aan.quote:Op zondag 13 september 2020 23:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan kan Nevada de rally toch gewoon verbieden?quote:Henderson has already warned Xtreme Manufacturing that it will be violating the state regulations if the rally proceeds.
"The City of Henderson has issued a compliance letter and verbal warning to the event organizer that the event as planned would be in direct violation of the governor's COVID-19 emergency directives. Specifically, gatherings of more than 50 people in a private or public setting is prohibited," City of Henderson spokeswoman Kathleen Richards told CNN in a statement.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Oh, yippie, Law and order kandidaat breekt de wetquote:Op maandag 14 september 2020 00:10 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het IS al verboden. Blijkbaar trekt de organisator zich er gewoon niets van aan.
[..]![]()
![]()
![]()
Dit is toch ook weer zó typisch...
Ws. weet trump nergens van...dan toch wel het zootje om hem heen.![]()
![]()
Een pareltje uit het verleden die ik uit het archief heb opgediept.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:13 schreef Pakspul het volgende:
[..]
[NWS]Geestelijk gehandicapte wint presidentsverkiezingen in Amerika
oh deze moest eigenlijk in topics uit verleden
Ik weet het, het is offtopic maar toch actueel..Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Het voordeel is dat journalisten weigeren de wet te breken en dat zijn haterallies dus niet worden uitgezonden.quote:Op maandag 14 september 2020 00:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, yippie, Law and order kandidaat breekt de wetI hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
De gouverneur:quote:Op maandag 14 september 2020 11:08 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Asked, ordered or mandated?“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Ik zou gewoon de stroom hebben afgesloten. Opbokken met die flauwekulI hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
😂quote:Op maandag 14 september 2020 12:06 schreef Ulx het volgende:
Ik zou gewoon de stroom hebben afgesloten. Opbokken met die flauwekul
Gewoonweg schofterig van trump én campaign én administratie.
Willens en wetens het land naar de kloote helpen...of hij nou wint of verliest.![]()
![]()
Wat een trieste huilie is die Trump toch. President Snifsnotter. Uit de tent gelokt door een eerstejaars. Zwakkeling.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Nee, dat is het aantal Hispanics in de VS niet "de rol van Hispanics".quote:
Wil je iets over de rol van Hispanics in de Amerikaanse verkiezingen zeggen, dan moet je kijken naar stemgerechtigden als percentage van de hele stemgerechtigde bevolking, opkomstpercentages, spreiding over (swing) staten en ga zo maar door.
Verder zijn Hispanics geen homogene groep, maar een brede verzameling mensen uit veel verschillende landen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Yup, veel Cubanen, Venezolanen en in mindere mate Colombianen zijn pro-Republikeins, omdat ze erg gevoelig zijn voor de verdachtmakingen dat Democraten socialisten zijn. Sommige Mexicanen zijn pro-Republikeins omdat ze in het bootstrap verhaal willen geloven, maar zijn dan weer anti-Trump. Veel anderen zijn dan weer arm en pro-Democratisch.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
![]()
Hij begint nu wel erg achteruit te gaan. Die TIA's en al die adderal in zijn neus hebben zijn cognitieve vaardigheden toch echt aangetast. Of hij takelt gewoon af natuurlijk, dat kan ook.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Hoeft niet, als hij simpelweg laat zien dat zijn beleid op de goede weg zit stemmen ze op hem. Bovendien; hij kan bovendien Alexandria Ocasio-Cortez gebruiken om de boodschap te brengen.quote:
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Oracle neemt TikTok over.
Oracle.
Oracle?! Het MySQL bedrijf voor blanke bejaarde dikke nerds? Wat hebben die nou weer te zoeken bij Ti...
A look inside Trump’s relationship with Oracle cofounder Larry Ellison, who hosted a Trump fundraiser months before his firm reportedly bid for TikTok
https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=US
Oh...
D R A I N T H E S W A M P
R
A
I
N
T
H
E
S
W
A
M
PThey told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
![]()
Mnuchin geeft de schuld van de Trumpcessie aan Trump. Want de lockdown heeft de economie gesloopt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Ik denk dat veel hispanics de rellen met lede ogen hebben aangezien en hun keuze wel hebben gemaakt ja.quote:Op maandag 14 september 2020 14:20 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Hoeft niet, als hij simpelweg laat zien dat zijn beleid op de goede weg zit stemmen ze op hem.
Bij hun zal het so wie so de virielere man zijn die primeert.![]()
Wie weet. Ook onder hispanics zitten ruim voldoende exemplaren met een laag IQ.quote:Op maandag 14 september 2020 14:55 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik denk dat veel hispanics de rellen met lede ogen hebben aangezien en hun keuze wel hebben gemaakt ja.
Bij hun zal het so wie so de virielere man zijn die primeert.![]()
Jij kent ze allemaalquote:Op maandag 14 september 2020 14:55 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik denk dat veel hispanics de rellen met lede ogen hebben aangezien en hun keuze wel hebben gemaakt ja.
Bij hun zal het so wie so de virielere man zijn die primeert..
![]()
Hij kent ze net zo goed als al die oorlogen die Obama gestart zou zijn.quote:ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
quote:
De Trump, zijn roede fier staand in de wind, hard als de houweel waarmee men stenen hakt voor de muur! De Trump, zijn gebronsde huid strak van de spieren, als een moderne gladiator. Een liefdesgod! Big John Trump! Zo geliefd dat zijn onderdanen zijn standbeeld adoreren!I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 15:00 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Wie weet. Ook onder hispanics zitten ruim voldoende exemplaren met een laag IQ.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
“President Trump is up to 48 tweets or retweets this morning. It's 6:15 am where he is in Nevada.“
/per Aaron Rupar.
# druk druk druk.![]()
Schitterend dat het nog steeds om BUT HER EMAILS!!!1!! gaat ook.quote:Op maandag 14 september 2020 15:30 schreef AnneX het volgende:
“President Trump is up to 48 tweets or retweets this morning. It's 6:15 am where he is in Nevada.“
/per Aaron Rupar.
# druk druk druk.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Ondertussen gaat Biden ook voor Texas. Weer een swingstate die Trump moet verdedigen erbij.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Interview met Vindman.
"Gratis chloorkip" is wel een aardige bijnaam voor Trump.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Dat was 2016.quote:Op maandag 14 september 2020 15:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
De Trump, zijn roede fier staand in de wind, hard als de houweel waarmee men stenen hakt voor de muur! De Trump, zijn gebronsde huid strak van de spieren, als een moderne gladiator. Een liefdesgod! Big John Trump! Zo geliefd dat zijn onderdanen zijn standbeeld adoreren!
Dit is 2020:
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?![]()
![]()
Quote:”within cheating distance”.
Misschien kan iemand het artikel in een spoiler quoten? Ben wel benieuwd.![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 16:58 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Quote:”within cheating distance”.
Misschien kan iemand het artikel in een spoiler quoten? Ben wel benieuwd.quote:7 ways Trump and his cabal are using government to corrupt the election
At a packed indoor rally in Nevada on Sunday night punctuated by spittle-spraying cheers and jeers, President Trump ran through his greatest hits: He absurdly treated the coronavirus as largely defeated. He vowed to make an issue out of Joe Biden’s son Hunter.
He claimed the “only way” he’ll lose is in a rigged election. And he insisted former president Barack Obama got caught “spying” on his campaign, which unleashed a chant of “lock him up!”
Quick: What do all these things have in common?
The answer: In all these cases, Trump isn’t just stating claims. He and his cronies are also corruptly manipulating the levers of your government to make them into truths, or inflate them into issues that will garner news coverage that helps him in some way, or both.
Because the crush of governmental manipulation to serve Trump’s personal and political ends is so relentless, we often focus only on isolated examples as they skate past.
But we need to connect the dots. Taken together, they tell a larger story that is truly staggering in its levels of corruption:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Sleepy Joe.. leuk! Zelf gevonden?quote:Op maandag 14 september 2020 17:55 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]
4 uur durend debat bij de meest populaire podcast ter wereld? Benieuwd of Sleepy Joe durft.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Ach, Trump denkt nòg een debat nodig te hebben. Hij was al zo wanhopig aan het smeken afgelopen zomer. Blijkbaar zijn de interne polls van Donald TanTrump nog slechter dan gedacht.quote:Op maandag 14 september 2020 17:55 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]
4 uur durend debat bij de meest populaire podcast ter wereld? Benieuwd of Sleepy Joe durft.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Heb ik ook een stuk tekst.
Quote:
“For all the loyalty Donald Trump enjoys from his most sycophantic followers, many prominent figures who famously assisted him have given up on the president altogether. It’s worth taking a look at the breaking points for these various White House staffers, cabinet secretaries, political advisers, and others—the moment when each decided he or she just couldn’t stick with Trump anymore. Because we can learn a lot about Trump and the overall effect he is having on our country by studying what made these individuals—from revered military leaders to Trump’s sleazy surrogates—finally snap .“
Bron: https://thebulwark.com/br(...)tter_impression=true voor meer.![]()
Nou ja, Biden heeft nog wel enigszins beleidsideeën. Bij Trump zou dat twee uur lang surrealistisch zwakzinnig gezwets worden.quote:Op maandag 14 september 2020 17:55 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]
4 uur durend debat bij de meest populaire podcast ter wereld? Benieuwd of Sleepy Joe durft.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Laat het hem maar bewijzen dan. Zou een erg boeiende aflevering worden.quote:Op maandag 14 september 2020 18:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, Biden heeft nog wel enigszins beleidsideeën. Bij Trump zou dat twee uur lang surrealistisch zwakzinnig gezwets worden.![]()
![]()
Joe Rogan denkt dat Biden dement is, dus ik vermoed dat hij liever een andere moderator heeft.quote:Op maandag 14 september 2020 17:55 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]
4 uur durend debat bij de meest populaire podcast ter wereld? Benieuwd of Sleepy Joe durft.![]()
Niet echt, een debat met Trump gaat toch nooit over de beleidsinhoud.quote:Op maandag 14 september 2020 18:16 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Laat het hem maar bewijzen dan. Zou een erg boeiende aflevering worden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hij is ook van mening dat Trump drugs gebruikt. Zijn aflevering met Bernie Sanders was ook zeker het luisteren waard. Een verademing als iemand gewoon rustig alle tijd heeft om zijn of haar verhaal te houden.quote:Op maandag 14 september 2020 18:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Joe Rogan denkt dat Biden dement is, dus ik vermoed dat hij liever een andere moderator heeft.![]()
D'r staan drie debatten gepland. Is Trumpwereld zich nu al aan het voorbereiden op de afgang?quote:Op maandag 14 september 2020 18:16 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Laat het hem maar bewijzen dan. Zou een erg boeiende aflevering worden.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Als dat het niveau is diskwalificeer je jezelf natuurlijk sowieso al bij voorbaat.quote:Op maandag 14 september 2020 18:19 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Hij is ook van mening dat Trump drugs gebruikt. Zijn aflevering met Bernie Sanders was ook zeker het luisteren waard. Een verademing als iemand gewoon rustig alle tijd heeft om zijn of haar verhaal te houden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Klinkt mij eerder dat het de Bidenwereld dun door de broek loopt als de moderatie niet op zijn hand is, hij niet de vragen van te voren krijgt en hij niet de antwoorden van een teleprompter kan voorlezen.quote:Op maandag 14 september 2020 18:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
D'r staan drie debatten gepland. Is Trumpwereld zich nu al aan het voorbereiden op de afgang?
Maar waarschijnlijk weet Biden niet eens wat een podcast is.
[ Bericht 1% gewijzigd door Aurelius op 14-09-2020 18:26:46 ]![]()
![]()
Leuke nieuwe van TLP.
Het zou goed kunnen dat ook Jared meedeed aan het verdelen van een miljard. In ieder geval is Trump gewoon opgelicht, als de eerste de beste naïeve boerenpummel. Sukkel.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Nou, opgelicht. Nee. Dat geld is ook gebruikt om wat dames in de familie te betalen, natuurlijk, en als men ooit een audit doet dan vermoed ik dat er ook wel flink wat in Trumps zakken verdwenen is. Het is niet zijn geld, he?quote:Op maandag 14 september 2020 18:23 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Leuke nieuwe van TLP.
Het zou goed kunnen dat ook Jared meedeed aan het verdelen van een miljard. In ieder geval is Trump gewoon opgelicht, als de eerste de beste naïeve boerenpummel. Sukkel.![]()
![]()
Ach, kijk nou. Trump wilde gewoon dat mensen zouden sterven aan covid-19.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Biden is akkoord gegaan met een FOX News moderator voor een debat. Je lult uit je nek dus.quote:Op maandag 14 september 2020 18:21 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Klinkt mij eerder dat het de Bidenwereld dun door de broek loopt als de moderatie niet op zijn hand is, hij niet de vragen van te voren krijgt en hij niet de antwoorden van een teleprompter kan voorlezen.
Maar waarschijnlijk weet Biden niet eens wat een podcast is.![]()
QAnon site opgerold en de "media-afdeling" ontmaskerd.
https://www.newsweek.com/(...)r-identified-1531453
Het lijkt er steeds meer op dat Jim Watkins, voormalig varkensboer en eigenaar van 8Chan, Q zelf is.
https://medium.com/@regis(...)entures-b457848e210b (opinie).
Kunnen ze die waanzin ook mooi de prullenbak inflikkeren na 3 November!
[ Bericht 0% gewijzigd door GarlandBriggs op 14-09-2020 19:56:49 (.) ]![]()
Michael Caputo is compleet nutcase gegaan en na flink ragetweeten en uitspraken doen als dat demonstranten vergast moeten worden lijkt hij nu zijn twitteraccount maar te hebben opgeheven.
Weer eentje rijp voor het gekkenhuis.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
![]()
Godskolere.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
lol... Je beseft je wel dat medium.com ook een conspiracy nieuws site is ?quote:Op maandag 14 september 2020 19:51 schreef GarlandBriggs het volgende:
QAnon site opgerold en de "media-afdeling" ontmaskerd.
https://www.newsweek.com/(...)r-identified-1531453
Het lijkt er steeds meer op dat Jim Watkins, voormalig varkensboer en eigenaar van 8Chan, Q zelf is.
https://medium.com/@:regi(...)entures-b457848e210b (opinie).
Kunnen ze die waanzin ook mooi de prullenbak inflikkeren na 3 November!https://mediabiasfactcheck.com/medium/quote:Overall, we rate Medium Left-Center biased based on story selection that moderately favors the left and Mixed for factual reporting due to a lack of sourcing and some articles that promote conspiracy theories and pseudoscience.
We also searched for stories that promote conspiracy theories and pseudoscience. We found most were scientifically sound, however their were some that presented anti-vaccination and GMO positions as well as human influenced climate change denial, geoengineering via chemtrails and false flag operations. Lastly, because Medium publishes a wide variety of sources, there are times that they fail fact checks.![]()
quote:
Ben benieuwd wat de "pro-life" Evangeliers hier weer van vinden.
"Het is een test van God om onze standvastigheid in Zijn Voorzienigheid te verstevigen"They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Of een overijverige rogue doctor?quote:quote:According to Wooten, ICDC consistently used a particular gynecologist – outside the facility – who almost always opted to remove all or part of the uterus of his female detainee patients.
“Everybody he sees has a hysterectomy—just about everybody,” Wooten said, adding that, “everybody’s uterus cannot be that bad.”How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Hyperdude op 14-09-2020 20:38:34 ]How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?![]()
En daar wist niemand wat van?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Trump is weer aan het zwetsen over ontploffende bomen en het aanharken van bossen.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Weet ik niet.quote:
Ben alleen een beetje wantrouwig als ik concentratiekamp vergelijkingen lees.How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?![]()
quote:
Aut viam inveniam, aut faciam
Als Trump de verkiezingen niet wint, dan gaat de hele kliek die hem door en door gesteud heeft aan de schandpaal, gok dat niemand in die kliek daar zin in heeft.quote:Op maandag 14 september 2020 20:42 schreef Ulx het volgende:
Trump is weer aan het zwetsen over ontploffende bomen en het aanharken van bossen.![]()
D'r zullen zeker wat audits komen.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Ondertussen in South-Dakota.....I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
![]()
Ik denk dat Trump niets gaat doen. Caputo houdt zijn baantje.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Wat is er in vredesnaam met de republikeinse partij gebeurd? Het gaat van kwaad tot erger. Zoals mijn oom al zei; they go to hell in a handbasketMag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
De GOP is dood. Ze gaan vol voor de afschaffing van democratie.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Wat wil je nu precies hiermee zeggen?quote:Op maandag 14 september 2020 21:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als Trump de verkiezingen niet wint, dan gaat de hele kliek die hem door en door gesteud heeft aan de schandpaal, gok dat niemand in die kliek daar zin in heeft.![]()
Leuk feittje, die site ziet de Volkskrant als centrum rechtsquote:Op maandag 14 september 2020 20:26 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
lol... Je beseft je wel dat medium.com ook een conspiracy nieuws site is ?
[..]
https://mediabiasfactcheck.com/medium/![]()
![]()
Ah....I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Beetje vreemd dat medium.com door mediabiasfactcheck gehaald wordt. medium.com is niet een medium dat zelf nieuws produceert. Mensen publiceren daar hun eigen werk op. Het is dus geen journalistiek medium als zodanig en is in zijn geheel geen nieuwssite, maar een verzameling van blogs.quote:Op maandag 14 september 2020 22:24 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Leuk feittje, die site ziet de Volkskrant als centrum rechts
Zo heeft Joe Biden er ook zijn eigen kanaal: https://medium.com/@JoeBiden
Het kan dus een primaire bron zijn in een dergelijk geval als Biden wat publiceert over zijn campagne, maar voor betrouwbaar nieuws hoef je er niet direct te zijn.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
![]()
DeSantis zal moeten opschieten. Dit is een bevel van de hoogste rechtbank dat hij zal stoppen met de boel te traineren. En wel direct.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Medium is geen krant, journaal. maar een platform om opinies en nieuws te te delen. Zover ik het ken. De site Medium ansich is zo links/rechts als Reddit/4chan/facebook etc zijn. Ligt gewoon aan user basequote:Op maandag 14 september 2020 22:39 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Beetje vreemd dat medium.com door mediabiasfactcheck gehaald wordt. medium.com is niet een medium dat zelf nieuws produceert. Mensen publiceren daar hun eigen werk op. Het is dus geen journalistiek medium als zodanig en is in zijn geheel geen nieuwssite, maar een verzameling van blogs.
Zo heeft Joe Biden er ook zijn eigen kanaal: https://medium.com/@:JoeBiden
Het kan dus een primaire bron zijn in een dergelijk geval als Biden wat publiceert over zijn campagne, maar voor betrouwbaar nieuws hoef je er niet direct te zijn.![]()
Ik lees er vooral werkgerelateerde stukken van wisselende kwaliteit.quote:Op maandag 14 september 2020 22:44 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Medium is geen krant, journaal. maar een platform om opinies en nieuws te te delen. Zover ik het ken. De site Medium ansich is zo links/rechts als Reddit/4chan/facebook etc zijn. Ligt gewoon aan user baseVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Volgens mij zeggen we ongeveer hetzelfde?!quote:Op maandag 14 september 2020 22:44 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Medium is geen krant, journaal. maar een platform om opinies en nieuws te te delen. Zover ik het ken. De site Medium ansich is zo links/rechts als Reddit/4chan/facebook etc zijn. Ligt gewoon aan user base“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
![]()
Benieuwd. DeSantis is uiteraard een arrogante engnek die denkt wetten en dit soort orders opvolgen optioneel is voor hem.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
In Pennsylvania heeft een rechter de coronamaatregelen als ongrondwettelijk bestempeld:
https://www.politico.com/(...)irus-policies-414489Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Klopt! Vind het dus ook een vreemde opmerking.quote:Op maandag 14 september 2020 22:50 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen we ongeveer hetzelfde?!![]()
What the fuck?quote:Op maandag 14 september 2020 20:35 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Of een overijverige rogue doctor?
[..]
Hoe gruwelijk. Hoe kan zoiets?
Toch alleen door een systeem er omheen waarbij zo'n dokter kan blijven zitten? Het is niet iets wat niet opvalt zou je denken.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ik denk niet dat de gevangenis per se aan het experimenteren is op gevangenen, maar het is precies wat je zegt een gevolg van private detentiecentra--waar de gevangenen een grondstof zijn voor winst. Bij een bedrijf kan je nog zeggen dat "human resources" enig belang heeft om goede werknemers te behouden, maar bij een gevangenis hebben de resources geen keus. En binnen zo'n systeem kan een Dr. Mengele rustig zijn gang gaan zolang het de bottom line van de balans van het detentiecentrum maar niet raakt.quote:Op maandag 14 september 2020 23:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
What the fuck?
Hoe gruwelijk. Hoe kan zoiets?
Toch alleen door een systeem er omheen waarbij zo'n dokter kan blijven zitten? Het is niet iets wat niet opvalt zou je denken.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
![]()
Ook wanhopig. Geweldloos protesteren mag dus ook niet. Anyway, zoals iemand in een reactie opmerkte:quote:no one is listening anymore.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Ik denk wat we nog even dit soort oordelen moeten opschorten tot het duidelijk is wat hier is gebeurd, ik vind het erg ver gaan om zulke beschuldigingen te uitten zonder gedegen onderzoek.quote:Op maandag 14 september 2020 23:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de gevangenis per se aan het experimenteren is op gevangenen, maar het is precies wat je zegt een gevolg van private detentiecentra--waar de gevangenen een grondstof zijn voor winst. Bij een bedrijf kan je nog zeggen dat "human resources" enig belang heeft om goede werknemers te behouden, maar bij een gevangenis hebben de resources geen keus. En binnen zo'n systeem kan een Dr. Mengele rustig zijn gang gaan zolang het de bottom line van de balans van het detentiecentrum maar niet raakt.
Ik zeg niet dat het fake news is maar dat we voorzichtig moeten zijn met niet te snel conclusies trekken.![]()
Zwarte mensen moet stil zijn. Zo kennen we Trump weer.quote:Op dinsdag 15 september 2020 00:03 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Ook wanhopig. Geweldloos protesteren mag dus ook niet. Anyway, zoals iemand in een reactie opmerkte:
[..]![]()
Wen er maar aan. Het zal niet stoppen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 00:15 schreef MoreDakka het volgende:
Sporters die 'protesteren' slaat dan ook helemaal nergens op.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Biden - Trump onder joodse stemmers: 67-30.
https://www.jta.org/quick(...)ers-survey-finds/amp
Theorie:
Misschien schrikt Trump's swastika-zwaaiende achterban joden wel af.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Wat een sterk argument zegquote:Op dinsdag 15 september 2020 00:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Het zal niet stoppen.![]()
![]()
Het gaat al een jaartje of wat zo, em steeds meer teams doen mee.quote:
Ik zie het niet minder worden.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Ik wel, en gelukkig heb ik vaker gelijk dan jij. Dusquote:Op dinsdag 15 september 2020 00:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het gaat al een jaartje of wat zo, em steeds meer teams doen mee.
Ik zie het niet minder worden.![]()
![]()
Ik volg je niet. Waarom slaat dat nergens op? En waarom zet je protesteren tussen aanhalingstekens?quote:Op dinsdag 15 september 2020 00:15 schreef MoreDakka het volgende:
Sporters die 'protesteren' slaat dan ook helemaal nergens op.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2020 00:50:30 ]![]()
Een ander betichten van een slecht urgument, maar er zelf geen brengen..quote:Op dinsdag 15 september 2020 00:28 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik wel, en gelukkig heb ik vaker gelijk dan jij. DusHet antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Omdat het geen protest is maar een toneelstuk. De populaire wind waait nu die kant op dus buitelen ze over elkaar heen om maar zoveel mogelijk punten te scoren in het publieke theater. Gewoon meedoen met de meute en lekker hard inhoudsloos schreeuwen is goed voor het image. Op dit moment, althans.quote:Op dinsdag 15 september 2020 00:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik volg je niet. Waarom slaat dat nergens op? En waarom zet je protesteren tussen aanhalingstekens?
De keerzijde is dat het overduidelijk zinloos is en nergens toe leidt. Wat alleen maar aanmoedigt om daarna nog extremistischer verder te gaan. Ik volg Formule 1 niet, maar daar werd er ook druk op gezet om 'iets' te doen. Nu hebben ze voor de race een soort kleine ceremonie met een generieke 'end racism' strekking. Op zich niets mis mee, maar volgens de zwarte coureur die er druk achter zette niet politiek genoeg. Met als gevolg dat hij dit weekend op het podium stond met een T-shirt met een opruiende tekst die direct bepaalde mensen beschuldigde van moord, zonder enige context of onderbouwing.![]()
Ik vind dit een compleet lulverhaal. Echt totaal gelul.quote:Op dinsdag 15 september 2020 01:06 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Omdat het geen protest is maar een toneelstuk. De populaire wind waait nu die kant op dus buitelen ze over elkaar heen om maar zoveel mogelijk punten te scoren in het publieke theater. Gewoon meedoen met de meute en lekker hard inhoudsloos schreeuwen is goed voor het image. Op dit moment, althans.
De keerzijde is dat het overduidelijk zinloos is en nergens toe leidt. Wat alleen maar aanmoedigt om daarna nog extremistischer verder te gaan. Ik volg Formule 1 niet, maar daar werd er ook druk op gezet om 'iets' te doen. Nu hebben ze voor de race een soort kleine ceremonie met een generieke 'end racism' strekking. Op zich niets mis mee, maar volgens de zwarte coureur die er druk achter zette niet politiek genoeg. Met als gevolg dat hij dit weekend op het podium stond met een T-shirt met een opruiende tekst die direct bepaalde mensen beschuldigde van moord, zonder enige context of onderbouwing.
Iedere zwarte NBA speler, coach of team official heeft racisme meegemaakt, zoek het verhaal even op van Masai Ujiri van vorig jaar bij de overwinning van de Raptors, een blanke politie agent die hem duwt en slaat terwijl hij zijn accreditatie probeert te tonen en dan loopt te liegen daarover onder ede, je kan de verhalen online lezen als je een beetje moeite doet maar dat zal er wel niet in zitten.
De meeste zwarte NFL speler ditto. Meedoen met de meute? Joh, 90% van de Amerikanen zegt dat racisme een probleem is in de VS. Dagelijks.
Inhoudsloos? Fuck off, zeg, je weet totaal niet waar je over praat.
En de zaak van Breonna Taylor is gewoon godsgeklaagd en nog steeds niet voor de rechter gebracht.
https://www.nytimes.com/article/breonna-taylor-police.html
[ Bericht 5% gewijzigd door trein2000 op 15-09-2020 03:01:50 ]![]()
Deze opmerking slaat nergens op. Mogen sporters geen mening hebben buiten hun eigen sport om of zo? Waar laat dat jou eigenlijk hierin?quote:Op dinsdag 15 september 2020 00:15 schreef MoreDakka het volgende:
Sporters die 'protesteren' slaat dan ook helemaal nergens op.Aut viam inveniam, aut faciam
In de post daarna zet ik mijn mening uiteen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 01:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Deze opmerking slaat nergens op. Mogen sporters geen mening hebben buiten hun eigen sport om of zo? Waar laat dat jou eigenlijk hierin?![]()
Ja, en die mening van je is bullcrap. Je beticht ze allemaal van niet integer zijn. Dergelijke vooringenomendheid is voorbehouden aan de arroganten.quote:Op dinsdag 15 september 2020 01:53 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
In de post daarna zet ik mijn mening uiteen.Aut viam inveniam, aut faciam
Volgt Formule 1 niet maar weet zeker dat het een toneelstuk is![]()
Sprakeloos
Interessant draadje over het onderzoek naar de wapendeal van Pompeo met Saoedi-Arabie en de UAE. Hoe een passage uit het rapport van Inspector General (Linick) werd weggewerkt, hij onder druk werd gezet om het onderzoek te laten vallen, vervolgens werd ontslagen en waardoor de VS nu wegens oorlogsmisdaden vervolgd zou kunnen worden. Er is woensdag een hearing over.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Afgelopen zondag was er een police shooting in Pennsylvania. Ondanks dat de politie vrijwel direct de bodycam beelden vrijgaf waarop zeer duidelijk te zien was dat de actie van de agent terecht was braken er toch weer rellen uit.https://www.forbes.com/si(...)-black-lives-matter/quote:What The Lancaster, Pennsylvania Protests Might Mean For The Biden Campaign
On Sunday, an officer-involved shooting in the city of Lancaster, Pennsylvania sparked anti-police protests that turned violent overnight. But unlike other recent shootings that have prompted national outrage, the facts of the case in Lancaster are very different.
They also have significant national repercussions.
On Sunday afternoon, Lancaster police officers responded to a call regarding a domestic disturbance. On arrival, the officer’s body cam footage shows that 27-year Ricardo Munoz emerged from a residence wielding a knife and charged the officer in a threatening manner. In a defensive action in response to the apparent assault, the officer shot Munoz, killing him. Later on Sunday, the Lancaster District Attorney’s Office released a statement and video footage related to the incident, detailing the investigation that is already underway.
Following the news of the shooting, anti-police protests broke out in downtown Lancaster. Sunday evening, and in the early hours of Monday, they turned violent, with numerous protesters acting destructively, building street barricades, and damaging the local police station and property. Lancaster police made repeated calls for calm, later confirming they used pepper spray to help disperse the crowds that had turned violent.
While the incident in the mid-sized Pennsylvania city may seem similar to other flare-ups of police shootings and anti-police protests across the United States, preliminary reports show that the facts in Lancaster are very different. First, immediately released body cam footage shows a clear threat posed to a police officer by an armed individual. Second, the Lancaster city and law enforcement officials promptly responded to the incident in a measured and transparent way, opening an investigation and releasing relevant video footage.
In other words, the circumstances of the death of Ricardo Munoz is not, on the surface, the same as the deaths of George Floyd, Daniel Purdue, and others. Yet the violent protests in reaction to the incident are the same as they have been in other cities like Minneapolis, Rochester and elsewhere.
And that’s a problem for both the Biden campaign, and the broader Black Lives Matter movement leaders who have defended anti-police protests as legitimate expressions of anger at unjust police actions.
The obvious fact is, not every police-officer initiated shooting is the same, and reacting to each one with similar violent protests is not only wrong, but it is shortsighted. Conflating incidents like the one that just occurred in Lancaster with ones where there is much greater evidence of police misconduct dilutes both the power and the purpose of rightful outrage against unjustified police actions. Riots like those that occurred overnight in Lancaster also play into the hands of those who are claiming that the anti-police protestors don’t discern between the conduct of police who are doing their job, and those who are acting improperly or in a racially-motivated manner.
The fact that the incident occurred in a smaller city, and in the battleground state of Pennsylvania, also poses a significant challenge to Democratic presidential candidate Joe Biden. With President Trump centering much of his reelection campaign on issues of law and order, Trump is likely to quickly seize on the riot in Lancaster as further evidence of the need for more, not less, aggressive policing in America. As polls show a tightening race in Pennsylvania, undoubtedly voters in the Keystone State and across the country will be closely watching how Biden responds to the incident, and whether he defends the police and condemns the violent protestors in a city he just visited last week.
The incident also comes at a sensitive time for the Black Lives Matter movement and anti-police sentiment generally. Over the weekend, two Los Angeles. County sheriff’s deputies were shot and injured in a violent ambush by an unidentified individual in Compton. The brazen attack on officers was widely condemned, but it also was a reminder of the perils that police officers face every day – real dangers that the anti-police protesters largely overlook.
With the hot summer of protests turning into an equally angry election autumn, issues of police violence, and the breakouts of violent anti-police protests are sure to dominate the nation’s attention. As a result, the leaders of the Black Lives Matter movement and others who have called for an end of unjust police violence have an important task ahead of them. Thy must help the protesters that have swelled the streets better understand when anti-police anger is righteous, and when it is unjustified. Failing to do so harms their cause, and their chances of success of creating real and lasting reform.
And for Joe Biden, he must navigate another explosive issue in an essential battleground state that voted for Trump in 2016. All eyes will be focused on how Biden addresses the incident, and how he explains to the American people where the line between proper protests and the need for law and order should be drawn. As the campaign hits its stretch run, Biden must address this issue, and the protests in Lancaster, like his election depends on it….
Because it likely does.
![]()
![]()
Uiteraard.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Biden heeft sowieso nog nooit een rel verdedigd. Het zou "een probleem" geweest zijn voor andere D kandidaten, maar het lijkt gezocht om het aan Biden te plakken.quote:Op dinsdag 15 september 2020 07:01 schreef Sjemmert het volgende:
Afgelopen zondag was er een police shooting in Pennsylvania. Ondanks dat de politie vrijwel direct de bodycam beelden vrijgaf waarop zeer duidelijk te zien was dat de actie van de agent terecht was braken er toch weer rellen uit.
[..]
https://www.forbes.com/si(...)-black-lives-matter/They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Je zou ook kunnen kiezen om niet op dit soort ruis te reageren.quote:Op dinsdag 15 september 2020 07:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Biden heeft sowieso nog nooit een rel verdedigd. Het zou "een probleem" geweest zijn voor andere D kandidaten, maar het lijkt gezocht om het aan Biden te plakken.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Je weet dat deze gebruiker bij de groep hoort die vindt dat institutioneel racisme niet bestaat? Dat er eigenlijk geen reden is om te protesteren? Niet het verschil ziet tussen de 94% vreedzame protesten en de 6% rellen en daarmee alle protesterende mensen op 1 hoop gooit?quote:Op dinsdag 15 september 2020 02:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, en die mening van je is bullcrap. Je beticht ze allemaal van niet integer zijn. Dergelijke vooringenomendheid is voorbehouden aan de arroganten.
Protesteren tegen racisme is post-modernistisch gebabbel. Das de mening van MoreDakka.![]()
Misschien eindelijk weer eens een vice-president die echt iets kan en die niet alleen maar een religieuze anti-abortus idioot is?quote:![]()
Ik dacht dat het 93% was?quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:05 schreef mcmlxiv het volgende:
Je weet dat deze gebruiker bij de groep hoort die vindt dat institutioneel racisme niet bestaat? Dat er eigenlijk geen reden is om te protesteren? Niet het verschil ziet tussen de 94% vreedzame protesten en de 6% rellen en daarmee alle protesterende mensen op 1 hoop gooit?
Protesteren tegen racisme is post-modernistisch gebabbel. Das de mening van MoreDakka.Mostly peaceful...
![]()
Zou ook kunnen. Maar kijk, je geeft toe dat 93% van de protesten gewoon vreedzaam zijn. Mooi zo.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:08 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 93% was?Mostly peaceful...
Zoals je weet veroordeeld iedereen inclusief democraten dat die 7% niet deugt en moet stoppen, dus ben je het met mij eens dat die protesten helemaal geen rol zouden moeten spelen tijdens de verkiezingen en dat het over inhoud moet gaan.
Want vertel, wat vind jij van de plannen van Trump en Biden? Wat vind je van de afgelopen vier jaar?![]()
Hoeveel suburbs lopen gevaar om platgebrand te worden door BLM en hoeveel lopen gevaar om platgebrand te worden door bosbranden?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Kun je in het BLM topic teruglezen. Samenvattend is dat 7% van alle protesten over een periode van 3 maanden toch een behoorlijk aantal rellen zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:11 schreef mcmlxiv het volgende:
Zou ook kunnen. Maar kijk, je geeft toe dat 93% van de protesten gewoon vreedzaam zijn. Mooi zo.Rijkelijk laat na 3 maanden. Toen de rellen in het voordeel van de Democraten waren, en de schuld in de schoenen van Trump geschoven kon worden, stonden de rellen wel centraal bij de verkiezingen. Nu het tegen ze begint de werken moet het opeens over de inhoud gaan.quote:Zoals je weet veroordeeld iedereen inclusief democraten dat die 7% niet deugt en moet stoppen, dus ben je het met mij eens dat die protesten helemaal geen rol zouden moeten spelen tijdens de verkiezingen en dat het over inhoud moet gaan.Boeit me niet. Ik woon er niet. Ik vind Trump ook een ezel, maar vindt de tegenpartij op dit moment enger.quote:Want vertel, wat vind jij van de plannen van Trump en Biden? Wat vind je van de afgelopen vier jaar?
Trump is in elk geval geen oorlog gestart, dat dan weer wel.![]()
En waarom is de tegenpartij enger?quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:30 schreef Aurelius het volgende:
Boeit me niet. Ik woon er niet. Ik vind Trump ook een ezel, maar vindt de tegenpartij op dit moment enger.
Trump is in elk geval geen oorlog gestart, dat dan weer wel.
Welke ideeën hebben ze die jij eng vindt?
Welke oorlog is ook alweer door Obama gestart?![]()
Judge rules Chad Wolf likely unlawfully serving as Homeland Security secretary and temporarily blocks some asylum restrictions
Lijkt me niet meer dan normaal. De man mag die positie niet bekleden volgens de wet en dus zijn zijn besluiten ongeldig.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Denk het ook niet. Maar aangezien het zelfs voor Amerikaanse begrippen een vuile verkiezingsperiode kan gaan worden is het niet bepaald onverstandig.quote:Op dinsdag 15 september 2020 05:45 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Dit is niet gebruikelijk, toch!?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Overgenomen door, of in elk geval luisteren naar, extreem-linkse marxisten. Zaken als identity politics en critical race theory omarmen. Onzin als institutioneel racisme geloven. Krampachtig proberen om van Rusland de grote vijand te maken maar niet kritisch zijn over China.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:31 schreef mcmlxiv het volgende:
En waarom is de tegenpartij enger?
Welke ideeën hebben ze die jij eng vindt?Misschien niet gestart, maar wel flink aangewakkerd in het MO door troepen naar Syrië te sturen en al die drone aanvallen in o.a. Yemen.quote:Welke oorlog is ook alweer door Obama gestart?![]()
Nou vertel, wie zijn de extreem-linkse marxisten nou precies? En wat is er precies allemaal extreem-links marxistisch? Want dat kun je ons zo vertellen natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:38 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Overgenomen door, of in elk geval luisteren naar, extreem-linkse marxisten. Zaken als identity politics en critical race theory omarmen. Onzin als institutioneel racisme geloven. Krampachtig proberen om van Rusland de grote vijand te maken maar niet kritisch zijn over China.
[..]
Misschien niet gestart, maar wel flink aangewakkerd in het MO door troepen naar Syrië te sturen en al die drone aanvallen in o.a. Yemen.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Aha 93% onzin (republikeinse propaganda) en 7% extreem rechts (racisme bestaat niet) dus.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:38 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Overgenomen door, of in elk geval luisteren naar, extreem-linkse marxisten. Zaken als identity politics en critical race theory omarmen. Onzin als institutioneel racisme geloven. Krampachtig proberen om van Rusland de grote vijand te maken maar niet kritisch zijn over China.
[..]
Misschien niet gestart, maar wel flink aangewakkerd in het MO door troepen naar Syrië te sturen en al die drone aanvallen in o.a. Yemen.![]()
BLM, Antifa.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nou vertel, wie zijn de extreem-linkse marxisten nou precies? En wat is er precies allemaal extreem-links marxistisch? Want dat kun je ons zo vertellen natuurlijk.![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:40 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Aha 93% onzin (republikeinse propaganda) en 7% extreem rechts (racisme bestaat niet) dus.![]()
![]()
Waar staat daily caller in de bias fact check trouwens?quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Maar aangezien het zelfs voor Amerikaanse begrippen een vuile verkiezingsperiode kan gaan worden is het niet bepaald onverstandig.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Allicht, als je een fascistisch politiek denkbeeld hebt, zie je beide groepen als bedreigend.quote:Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Leden van die groepen zien er uit als fascisten, gedragen zich als fascisten en hebben dezelfde uitstraling als fascisten. Dus zullen het ook wel fascisten zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:55 schreef klappernootopreis het volgende:
Allicht, als je een fascistisch politiek denkbeeld hebt, zie je beide groepen als bedreigend.![]()
![]()
Kijk als je nooit in de VS bent geweest dan kun je heel misschien denken dat institutioneel racisme niet bestaat. Dat kun je bijvoorbeeld denken omdat Obama president is geweest. Of omdat er wel degelijk succesvolle zwarte zakenmannen en artiesten zijn.quote:
Als je je enigszins verdiept in de materie dan ontdek je dat wanneer je in een achterbuurt geboren wordt het racisme al begint in het basisonderwijs. Primary schools in achterbuurten of arme steden, zoals bijvoorbeeld Detroit zijn extreem veel slechter dan in rijke buurten/steden. De achterstand begint daar dus al.
Wanneer we dan kijken naar de achtergrond van BLM, niet de rellen, niet het geweld, maar de achtergrond. Dan zie je dat het grootste probleem niet is politiegeweld tegen zwarten als zodanig, maar het niet vervolgen van foute (blanke) politieagenten die misdrijven tegen zwarten plegen. Elk politiekorps kent rotte appels, die rotte appels opsporen en uit het korps smijten is 1 van de belangrijkste taken van elke korpsleiding. Dat is iets wat in de VS op veel plaatsen onvoldoende gebeurt met alle gevolgen van dien.
Kortom, het geweld moet stoppen, maar doen alsof racisme niet bestaat is nogal kortzichtig.
Antifa is best lastig. Met de doelstelling van Antifa is niet zoveel mis. Er zijn best wat neo-nazi en "white supremacist" groepen in de VS (en Europa). Dat willen bestrijden past niet alleen bij Antifa, maar inderdaad ook bij de Democraten (en gematigde Republikeinen).
Democraten (en gematigde Republikeinen) onderschrijven dus gewoon de doelstellingen van Antifa, maar zijn geen Antifa. De methoden van Antifa onderschrijven ze namelijk niet. Dus tenzij jij Neo-nazi's en "white supremacists" wel een goed idee vind, lijkt mij weinig mis met de standpunten van de Democraten.![]()
Er is hier op Fok eigelijk maar één groep die totaal gevangen zit in identity politics en dat is de groep die heel fel overal een aanval op de arme blanke man in ziet.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:38 schreef Aurelius het volgende:
[..]
[..]
Misschien niet gestart, maar wel flink aangewakkerd in het MO door troepen naar Syrië te sturen en al die drone aanvallen in o.a. Yemen.
Ik geloof ook niet dat er in de Amerikaanse politiek mensen zijn die Rusland zien als de grote vijand en totaal niet kritisch over China. Sterker nog, er is ook juist veel kritiek op de wijze waarop Trump China eigenlijk dominantie over Azië laat claimen en daarmee haar machtspositie versterkt. Met TPP was er bijvoorbeeld een pact dat ook bedoeld was om de macht van China in de regio in te dammen, maar dat is door Trump rücksichtlos van tafel geveegd. De realisatie dat China niet braaf geleidelijk aan een Westerse liberale economie gaat worden is er inmiddels wel, nadat vanaf Reagan tot aan W. Bush eigenlijk mee is gegaan in dat mantra. De kentering kwam al onder Obama en is nu definitief doorgedrongen in de Amerikaanse politiek. Niet dat de gehandicapte wijze waarop Trump beleid voert echt iets bijdraagt verder.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Voor we hier afdwalen naar ontsnappingsstokpaardjes, laten we het hebben over de tapes die vrijgekomen zijn mbt Trump en het corona virus.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Haha ja, hij laat zich wel kennen zoquote:Op dinsdag 15 september 2020 08:40 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Aha 93% onzin (republikeinse propaganda) en 7% extreem rechts (racisme bestaat niet) dus.
Ultra-rechts in ieder geval en denken dat progressieven zich vooral bezig houden met identity politics, wat toch vooral het stokpaardje is van de GOP en blanken in de slachtofferrol, het ultieme voorbeeld van identity politics.
Jeweetz, de GOP die maandenlang een genderneutrale WC in het nieuws houdt
beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Michael Caputo roept ondertussen "vreedzame" Amerikanen op om zich te bewapenen en zich op te maken voor een burgeroorlog.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Misschien is het tijd dat we eens gaan bespreken hoeveel mensen ant-ifa en Blm eigenlijk hebben vermoord de afgelopen jaren. Een ruit inslaan lijkt me geen terrorisme namelijk. Getallen graag, en harde feiten!Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Hihi, Biden heeft sinds eind maart zijn eigen podcast.quote:Op maandag 14 september 2020 18:21 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Klinkt mij eerder dat het de Bidenwereld dun door de broek loopt als de moderatie niet op zijn hand is, hij niet de vragen van te voren krijgt en hij niet de antwoorden van een teleprompter kan voorlezen.
Maar waarschijnlijk weet Biden niet eens wat een podcast is.![]()
Ik heb er een half jaar gewoond en heb vrienden in NYC, Boston, Denver en Bakersfield.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:59 schreef mcmlxiv het volgende:
Kijk als je nooit in de VS bent geweest dan kun je heel misschien denken dat institutioneel racisme niet bestaat.![]()
Daarna eigenlijk opgehouden met lezen.![]()
![]()
Over gaslighting gesproken. Manmanman. :’)quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:00 schreef Monolith het volgende:
Er is hier op Fok eigelijk maar één groep die totaal gevangen zit in identity politics en dat is de groep die heel fel overal een aanval op de arme blanke man in ziet.![]()
Als je niet inhoudelijk wilt reageren hoeft het niet hoor, maar post dan niet.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:34 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Over gaslighting gesproken. Manmanman. :’)Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Alleen de oprichters van BLM en Antifa. En die zijn er trots op en maken er ook geen geheim van. Dus waarom zoveel moeite doen om te ontkennen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar zelf wel mensen proberen te framen als "extreem-linkse marxisten".![]()
![]()
Wat is er onjuist?quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:34 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Over gaslighting gesproken. Manmanman. :’)![]()
Toch wel vreemd dat als je het beestje bij de naam noemt de stekels gelijk omhoog gaan. Er mag ongehinderd gesproken worden over extreem marxisme en anti-fa, maar niet over de tegenpolen.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Van wie mag er niet ongehinderd gesproken worden? Heb je voorbeelden?quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:49 schreef klappernootopreis het volgende:
Toch wel vreemd dat als je het beestje bij de naam noemt de stekels gelijk omhoog gaan. Er mag ongehinderd gesproken worden over extreem marxisme en anti-fa, maar niet over de tegenpolen.![]()
Wat is er juist aan de stelling dat alleen blanken totaal gevangen zitten in identity politics?quote:![]()
Okee. Even wat directe vragen: als die beide groepen zo gevaarlijk zijn als jij ze hier probeert af te schilderen, kom dan met bewijzen. Hoeveel mensen hebben ze vermoord, hebben ze vuurwapens? Rijden ze in op andere demonstranten zoals in Charlotteville? Schieten ze arrestanten 7 kogels in de rug? Wat is het bedreigende van twee groepen die simpelweg gebruik maken van de eerste regel in de Amerikaanse grondwet?quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:47 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Alleen de oprichters van BLM en Antifa. En die zijn er trots op en maken er ook geen geheim van. Dus waarom zoveel moeite doen om te ontkennen?Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Je hebt die Trump supporter zeker gemist die geëxecuteerd is door een antifatje? Of al die (veelal zwarte) agenten en beveiligers die zijn vermoord tijdens de rellen in de eerste weken? Of die 2 zwarte kinderen in Seattle in die autonome zone? Of de talloze mensen die zijn mishandeld toen ze hun winkels probeerden te beschermen, of uit hun auto's werden gesleurd tijdens zogenaamde vreedzame protesten. Of die 2 agenten die gister in L.A. uit het niets in hun hoofd zijn geschoten? Etc.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:57 schreef klappernootopreis het volgende:
Okee. Even wat directe vragen: als die beide groepen zo gevaarlijk zijn als jij ze hier probeert af te schilderen, kom dan met bewijzen. Hoeveel mensen hebben ze vermoord, hebben ze vuurwapens? Rijden ze in op andere demonstranten zoals in Charlotteville? Schieten ze arrestanten 7 kogels in de rug? Wat is het bedreigende van twee groepen die simpelweg gebruik maken van de eerste regel in de Amerikaanse grondwet?![]()
Omdat Trump identity politics tot speerpunt in zijn campagne maakte en vervolgens het presidentsschap won dankzij al die veelal blanke laagopgeleide stemmers?quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:55 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Wat is er juist aan de stelling dat alleen blanken totaal gevangen zitten in identity politics?beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Kom met bewijzen, niet met conspiracies.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:02 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Je hebt die Trump supporter zeker gemist die geëxecuteerd is door een antifatje? Of al die (veelal zwarte) agenten en beveiligers die zijn vermoord tijdens de rellen in de eerste weken? Of die 2 zwarte kinderen in Seattle in die autonome zone? Of de talloze mensen die zijn mishandeld toen ze hun winkels probeerden te beschermen, of uit hun auto's werden gesleurd tijdens zogenaamde vreedzame protesten. Of die 2 agenten die gister in L.A. uit het niets in hun hoofd zijn geschoten? Etc.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Aangezien je hier zo sterk van overtuigd bent, heb je concrete voorbeelden en cijfers?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:04 schreef Knipoogje het volgende:
Omdat Trump identity politics tot speerpunt in zijn campagne maakte en vervolgens het presidentsschap won dankzij al die veelal blanke laagopgeleide stemmers?
Ik kan me namelijk herinneren dat het vooral draaide om de economie en globalisme. Dat gecombineerd met een sterke afkeer voor de onsympathieke Hillary. Veel van die stemmers hadden hiervoor 2x op Obama gestemd, dus zo racistisch waren ze toen blijkbaar niet.![]()
![]()
Meneer houdt niet zo van inhoudelijke discussies, dus de discussie over geopolitiek liet hij ook vallen alsof het een hete bol lava was en hij dook vol op 'identity politics'. Ironisch genoeg een bevestiging van het feit dat dit meer een obsessie is in de alt-right hoek, dan dat een Biden er bijvoorbeeld zo vol op zit.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:04 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Omdat Trump identity politics tot speerpunt in zijn campagne maakte en vervolgens het presidentsschap won dankzij al die veelal blanke laagopgeleide stemmers?
De hele kern van de retoriek van Trump is natuurlijk ook dat de conservatieve, blanke Amerikaanse levensstijl onder vuur ligt. Trump en de zijnen willen juist dat identity politics de kern zijn van deze verkiezing en niet vervelende zaken als het coronadebacle, de zorg waar Trump nog steeds geen enkel serieus plan voor heeft of de erbarmelijke omstandigheden waarin veel Amerikanen moeten leven met 2-3 banen en niet eens genoeg geld om rond te komen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zou Wolf zijn salaris niet moeten terugbetalen als zijn aanstelling ongeldig is?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Wut?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:05 schreef klappernootopreis het volgende:
Kom met bewijzen, niet met conspiracies.Dit zijn gewoon nieuwsberichten van de afgelopen maanden hoor. Wie zit er hier in een bubbel?
Check het BLM topic in NWS anders. Dagelijks veel voorbeelden van "incidenten" tijdens die vooral vreedzame protesten.![]()
TR gezet ivm Aurelius. Verder niet op reageren.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:08 schreef Monolith het volgende:
Meneer houdt niet zo van inhoudelijke discussies, dus de discussie over geopolitiek liet hij ook vallen alsof het een hete bol lava was en hij dook vol op 'identity politics'. Ironisch genoeg een bevestiging van het feit dat dit meer een obsessie is in de alt-right hoek, dan dat een Biden er bijvoorbeeld zo vol op zit.
Bedankt dat je mijn eerder punt maakt.Iedereen die niet zo denk als ik, is alt right. Gewoon dit blijven roepen/geloven. Dan kom je er wel.
Volgens mij had Trump geen poot om op de staan als de Democraten hier niet het speerpunt van de verkiezingen van hadden gemaakt. Of ben je de foto van de Democraten die, gehuld in Afrikaanse klederdracht, knielde in de senaat vergeten?quote:De hele kern van de retoriek van Trump is natuurlijk ook dat de conservatieve, blanke Amerikaanse levensstijl onder vuur ligt. Trump en de zijnen willen juist dat identity politics de kern zijn van deze verkiezing en niet vervelende zaken als het coronadebacle, de zorg waar Trump nog steeds geen enkel serieus plan voor heeft of de erbarmelijke omstandigheden waarin veel Amerikanen moeten leven met 2-3 banen en niet eens genoeg geld om rond te komen.Je kunt het Trump niet kwalijk nemen dat hij er, nu het tij van de publieke opinie zich keert, gretig gebruikt van maakt. Deze kuil hebben de Democraten toch echt zelf gegraven.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: