SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Baby bye byequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dezel muziek geeft je nog meer koppijnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hou ik me eens in, doe jij hetquote:![]()
![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind de sound of silence van simon en garfunkel mooier en die van mooi wark ook.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooi wark.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind de sound of silence van simon en garfunkel mooier en die van mooi wark ook.![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja maar dit is Down with the sickness!quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind de sound of silence van simon en garfunkel mooier en die van mooi wark ook.![]()
![]()
Dan mag hetThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
YouTube kanaal lijkt het soms wel hieroWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:55 schreef Moonlight het volgende:
I'll be with you from dusk till dawnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die gast is echt goed!quote:Ook zijn versie van Chandelier!
Alleen zijn diva-gedrag moet hij ff achterwege laten. Was duidelijk een deel van zijn act, maar het heeft hem wel de kop gekost.![]()
Doodse stilteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Carry away by the Moonlight shadowThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Being with you feels like penis paradise.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Alle deuren hier op slotquote:
quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
R.I.P DTS.![]()
I fucking hate clowns, maar heb het helemaal uit geluisterdquote:![]()
![]()
Ja ik dacht ook even dat ik in een ander topic zatquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:56 schreef Dotteke het volgende:
YouTube kanaal lijkt het soms wel hiero
Ik klaag niet![]()
![]()
Ja al tijden veel you tubjes, dacht doe ook ffkes meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha ja okee, wel weer ff genoeg geweest idd.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Plaats maar lekker in het topic daar voor dank u![]()
![]()
Nu even serieus,deze vind ik wel mooi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat denk ik nu al dagen MrsL daarom ben ik ook maar mee gaan posten/ Sollyquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Plaats maar lekker in het topic daar voor dank u
MrsL.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Plaats maar lekker in het topic daar voor dank u
Zou uw allen dit nummer eens willen luisteren?
Nummer is 40 jaar oud, zelfde angsten over het milieu en de aarde.
Nu 40 jaar de zelfde angst, het milieu.
Maar veel dichterbij dan ooit, niet het milieu maar BLM en Antifa.
Die steden en economie plat branden, panden plat branden en zelfs bossen plat branden om hun gelijk.![]()
Oke, ga nog ff op zoek aar kerke liedjes
Ik zag het en dan ook nog hele foute ytquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik nu al dagen MrsL daarom ben ik ook maar mee gaan posten/ Solly![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik las net een bericht op de FP over dat activisten een museum in zijn gegaan zijn om alle kunstwerken van "hun" cultuur terug te halen!quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:10 schreef Punkman het volgende:
Die steden en economie plat branden, panden plat branden en zelfs bossen plat branden om hun gelijk.![]()
![]()
![]()
Zijn meerdere dingen van vroeger die naadloos op deze tijd slaan.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:10 schreef Punkman het volgende:
Die steden en economie plat branden, panden plat branden en zelfs bossen plat branden om hun gelijk.
Ik hoorde laatst ook iemand over The Simpsons.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja er zijn filmpjes op Youtube met compilaties van dat The Simpsons de toekomst heel accuraat hebben voorspeld.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn meerdere dingen van vroeger die naadloos op deze tijd slaan.
Ik hoorde laatst ook iemand over The Simpsons.
Die over 9/11 is echt fucked up overigens!![]()
![]()
Leuk!!!quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:03 schreef Punkman het volgende:
Man man, x3....
Dat ik jullie nog muziek moet leren.
Nou, voorruit, omdat ik jullie mag:gesaved
![]()
![]()
Ja mooi hequote:Op vrijdag 11 september 2020 12:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik zag het en dan ook nog hele foute yt![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las net een bericht op de FP over dat activisten een museum in zijn gegaan zijn om alle kunstwerken van "hun" cultuur terug te halen!![]()
![]()
![]()
Ik heb gisteren een Duitse 18 jarige jongen uit zijn mercedes geramd, paar tanden uit zijn bek geslagen en kei hard in zijn ballen getrapt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las net een bericht op de FP over dat activisten een museum in zijn gegaan zijn om alle kunstwerken van "hun" cultuur terug te halen!![]()
Reparetions, wat zijn opa mijn opa heeft geflikt.
Dus ik heb zijn auto genomen.![]()
Morguh trouwens mrLquote:euhh middag moet het ondertussen zijn
Hallo Dotquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh trouwens mrLeuhh middag moet het ondertussen zijn
Ja gaat snel ochtend is zo om"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mensen;dit is niet echt hoor.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:14 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een Duitse 18 jarige jongen uit zijn mercedes geramd, paar tanden uit zijn bek geslagen en kei hard in zijn ballen getrapt.
Reparetions, wat zijn opa mijn opa heeft geflikt.
Dus ik heb zijn auto genomen.zou zoiets nooit doen.
quote:
Vergeet ik vaak, sarcasme inderdaad.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mensen;dit is niet echt hoor.[ link | afbeelding ]zou zoiets nooit doen.![]()
![]()
![]()
Lunchtijd.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Gewoon doenquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Echt???
Ohhhhh dan durf ik wel te komen![]()
🥳🥳🥳🥳😁
![]()
![]()
Ja, de tijd vliegt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hallo Dot
Ja gaat snel ochtend is zo omWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat staat er op het menu?quote:
R.I.P DTS.![]()
cracker met gekookt eiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk dat ik een broodje kaas neem.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Smakelijkquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nu alleen ei soms wel met kaas en of ham heel soms rosbiefquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ham en/of kaas erop of puur natuur?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dank uquote:
Ook lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sowieso jammie.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nu alleen ei soms wel met kaas en of ham heel soms rosbief![]()
Rosbief heb ik nog nooit geprobeerd, staat op lijstje nu.![]()
![]()
Zo even jumbo broodjes halen voor ik ga werken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tosti met gebakken ei is ook lekkerquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nu alleen ei soms wel met kaas en of ham heel soms rosbiefWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eet jij nooit op je werk Mikey?quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo even jumbo broodjes halen voor ik ga werken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
R.I.P DTS.![]()
Tosti ham kaas en ei ?quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tosti met gebakken ei is ook lekker
Klinkt goed...![]()
![]()
Die heb ik vanavond, van de polier danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op zaterdagquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nog steeds niet geprobeerdquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tosti met gebakken ei is ook lekker
Beter, vaak ook lekkerquote:
Toch eens proberen echt lekker hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar dat is dus een tosti ham/kaas en ei toch?quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch eens proberen echt lekker hoor
Ik weet, stomme vraag, maar tegenwoordig heb je ook andere tosties.![]()
Ja maak een tosti met Ham en kaas en doe er dan een spiegelei boven opquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:27 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar dat is dus een tosti ham/kaas en ei toch?
Ik weet, stomme vraag, maar tegenwoordig heb je ook andere tosties.
Soms doe ik tussen de tosti ook verse tomaatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Soul heeft de riedel,die is de gang en de badkamer aan het schilderen,en het wordt nog echt mooi ook nog.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dank je jij ookquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
En je hebt niet zoiets van ik ga helpen?quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:28 schreef FreshFruit het volgende:
Soul heeft de riedel,die is de gang en de badkamer aan het schilderen,en het wordt nog echt mooi ook nog.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Die tomaat hoeft van mij niet, maar de rest klinkt heerlijk.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maak een tosti met Ham en kaas en doe er dan een spiegelei boven op
Soms doe ik tussen de tosti ook verse tomaat![]()
![]()
Wij samen klussen is een absolute no go.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En je hebt niet zoiets van ik ga helpen?
Kaas dan?quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:29 schreef jerney het volgende:
[..]
áls ik vlees zou eten, dan niet dát
Dan eerder chorizo ofzo![]()
Oh herkenbaarquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij samen klussen is een absolute no go.!!!
![]()
Goed bezig.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:31 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik had crackertjes met kalkoenfilet nu misticanza sla
Ja, je kan natuurlijk op je tosti doe wat je lekker vindt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:29 schreef Punkman het volgende:
[..]
Die tomaat hoeft van mij niet, maar de rest klinkt heerlijk.
Je moet wel gelijk gaan eten anders is je tosti slof van het eiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O jee,quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij samen klussen is een absolute no go.doe maar niet dan
Cherrytomaatjes, paprika, olijfjes, mais, ui, champignons waren het gister. Oftewel de enige veggie op het menu.quote:![]()
Was wel een goeieBeter dan van die kutdominos
![]()
![]()
quote:❤quote:💋🥳quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Domino's is echt overpriced, en sommige pizza's lijken meer op koekjes doordat er zo debiel veel suiker doorheen zit.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:32 schreef jerney het volgende:
[..]
Cherrytomaatjes, paprika, olijfjes, mais, ui, champignons waren het gister. Oftewel de enige veggie op het menu.![]()
Was wel een goeieBeter dan van die kutdominos
![]()
Pizza's moet je ook bij een Italiaan halen.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Geen puntje? Want die heb je zonet gescored!quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:35 schreef Moonlight het volgende:
Ik zo lekker een italiaanse bol met verse roomkaas![]()
![]()
En ze zijn droog!!quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Domino's is echt overpriced, en sommige pizza's lijken meer op koekjes doordat er zo debiel veel suiker doorheen zit.
En toen ik nog vegan pizza’s bestelde, lag er ooit heel passief agressief een stukjekipfilet
op!
Big fat ate it anyway, fuckers![]()
![]()
Nee ik ben niet wezen winkelenquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen puntje? Want die heb je zonet gescored!![]()
![]()
Kunt u even naar deze vrouw kijken? (even de lelijke vent doorspoelen).
U kent haar allemaal.
61 jaar, en dan nog er zo uitzien.![]()
En nu die tosti met ei!![]()
![]()
Maar je zou natuurlijk wel een bakkie koffie kunnen zetten voor haar met een broodje erbij en een zoenquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij samen klussen is een absolute no go.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Oh wow, lifegoalsquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:37 schreef Punkman het volgende:
U kent haar allemaal.
En nu die tosti met ei!![]()
![]()
Kijk dat is Maz altijd goede ideeenquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar je zou natuurlijk wel een bakkie koffie kunnen zetten voor haar met een broodje erbij en een zoen
Of lekker voor haar koken![]()
Hey Maz
Probleem is dat de meeste pizzeria's van turken zijn en elke pizza is dus 0,25 mm dik en smaakt naar bordkartonquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:36 schreef Superbadeendje het volgende:
Pizza's moet je ook bij een Italiaan halen.![]()
Man3 zegFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
In Deventer had je ooit een pizzeria die van een Nederlands echtpaar was die ooit een pizza in Italië had gegeten en toen besloten had om hier een restaurantje op te riichten.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:36 schreef Superbadeendje het volgende:
Pizza's moet je ook bij een Italiaan halen.
Hun pizza's waren echt flinterdun met dito beleg er op. Als je je vork er in zette, knapte die hele pizza gewoon in stukken!Het waren meer hartige crackers!
Okee daar was de prijs dan ook wel naar, maar je moest er meerdere van eten om je maag een beetje te vullen.
![]()
Psies! Hoi Dotquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk dat is Maz altijd goede ideeen
Of lekker voor haar koken![]()
Hey Maz
quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:36 schreef jerney het volgende:
[..]
En ze zijn droog!!
En toen ik nog vegan pizza’s bestelde, lag er ooit heel passief agressief een stukjekipfilet
op!
Big fat ate it anyway, fuckersThe fuck zeg!
Dat is wel heel lomp van ze!
![]()
Die van gister was dat ook, maar niet van kartonquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:38 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Probleem is dat de meeste pizzeria's van turken zijn en elke pizza is dus 0,25 mm dik en smaakt naar bordkartonEn ik kreeg er een blikje cola bij ook al zei ik dat dat niet hoefde. Ik belde alleen of ik ging twijfelen of ik het goede huisnummer nog had ingevuld.
![]()
![]()
En de snackbars van Chinezen en de Chinees van de blanken. Of wittten,quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:38 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Probleem is dat de meeste pizzeria's van turken zijn en elke pizza is dus 0,25 mm dik en smaakt naar bordkarton![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:36 schreef jerney het volgende:
[..]
En ze zijn droog!!
op!
Big fat ate it anyway, fuckers![]()
![]()
Ze was vroeger al leuk.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:37 schreef Punkman het volgende:
U kent haar allemaal.
En nu die tosti met ei!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja some people have issues.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:39 schreef ToT het volgende:
[..]The fuck zeg!
Dat is wel heel lomp van ze!
Er zijn ook wel veel kutvegans helaas
![]()
![]()
Snackbars hier worden of gerund door Chinezen of door arabieren en dat is niet erg want het smaakt er vaak niet minder om. Probleem is alleen dat ze ook dingen op hun menu hebben die ze gewoon echt niet kunnen klaarmaken.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
En de snackbars van Chinezen en de Chinees van de blanken. Of wittten,![]()
Colaquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Die van gister was dat ook, maar niet van kartonEn ik kreeg er een blikje cola bij ook al zei ik dat dat niet hoefde. Ik belde alleen of ik ging twijfelen of ik het goede huisnummer nog had ingevuld.
![]()
![]()
Heb wel een keer meegemaakt dat er in een Japans restaurant op een enkeling na al het personeel Aziatisch was, maar het waren allemaal chinezen, Thaise en Filipijnse mensen!quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
En de snackbars van Chinezen en de Chinees van de blanken. Of wittten,Zelfs de kok en de eigenaar waren niet van Japan!
![]()
Bestel nooit pizza, hou er niet van. Ik lust ze wel maar niet echt lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In Nieuwegein waren het Vietnamezen geloof ik en holy fuck wat waren die efficiënt en sneller dan het lichtquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:41 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Snackbars hier worden of gerund door Chinezen of door arabieren en dat is niet erg want het smaakt er vaak niet minder om. Probleem is alleen dat ze ook dingen op hun menu hebben die ze gewoon echt niet kunnen klaarmaken.![]()
![]()
Jongens/mannen van onze leeftijd hebben natte dromen gehad van de gedacht dat ze dit nummer naakt opgenomen heeft.quote:![]()
Hey, ik was 15 toen, dus ik mocht.![]()
![]()
Er is dan ook weinig echt Japans in een Japans restaurantquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb wel een keer meegemaakt dat er in een Japans restaurant op een enkeling na al het personeel Aziatisch was, maar het waren allemaal chinezen, Thaise en Filipijnse mensen!Zelfs de kok en de eigenaar waren niet van Japan!
Zelfs de vissen komen bij de Intratuin weg.
![]()
Beetje aanlengen met berenburg, dan is het prima te drinken!quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik lust het niet, gaat naar mijn date![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:45 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Er is dan ook weinig echt Japans in een Japans restaurantZelfs de vissen komen bij de Intratuin weg.
![]()
![]()
Hier zit er ook één en dat is een prima snackbar.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:43 schreef jerney het volgende:
[..]
In Nieuwegein waren het Vietnamezen geloof ik en holy fuck wat waren die efficiënt en sneller dan het licht
Dat klinkt meer als Flammkuchen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:38 schreef ToT het volgende:
[..]
In Deventer had je ooit een pizzeria die van een Nederlands echtpaar was die ooit een pizza in Italië had gegeten en toen besloten had om hier een restaurantje op te riichten.
Hun pizza's waren echt flinterdun met dito beleg er op. Als je je vork er in zette, knapte die hele pizza gewoon in stukken!Het waren meer hartige crackers!
Okee daar was de prijs dan ook wel naar, maar je moest er meerdere van eten om je maag een beetje te vullen.
![]()
![]()
Moonquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
prinses💋❤Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje aanlengen met berenburg, dan is het prima te drinken!Ik drink gewoon water of booze
![]()
![]()
Als ik al eens een patatje ga halen en er staat een chinees in de snackbar ben ik weg. Vind ze geen lekkere patat maken.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:41 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Snackbars hier worden of gerund door Chinezen of door arabieren en dat is niet erg want het smaakt er vaak niet minder om. Probleem is alleen dat ze ook dingen op hun menu hebben die ze gewoon echt niet kunnen klaarmaken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja die was ook wel keigoedquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier zit er ook één en dat is een prima snackbar.
Ik ga eigenlijk nooit meer naar de snackbar ik bedoel frituur![]()
![]()
Heb je nog iets leuks van je date gekregen voor je verjaardag?quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik lust het niet, gaat naar mijn dateWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In Hilversum was ooit het tegenovergesteldequote:Op vrijdag 11 september 2020 12:43 schreef jerney het volgende:
[..]
In Nieuwegein waren het Vietnamezen geloof ik en holy fuck wat waren die efficiënt en sneller dan het lichtHad je een tentje genaamd De Kombuis en als je daar vroeg om een simpele patat met een hamburger was je 45 minuten verder
Die vent ging namelijk nog even rustig op z'n gemakkie TV kijken (Had serieus een TV staan in de keuken
) en even met de mensen een praatje houden, en je had echt zoiets van, gast ik betaal 4 gulden, ik wil mijn eten
![]()
Vrij snel failliet gegaan en nu zitten er Chinezen in, heet het McCrispy en is 't echt goddelijk, qua niveau van de patat als zowel de snelheid![]()
![]()
WUT!quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik lust het niet, gaat naar mijn date
Cola Vanille is zó lekker![]()
Wat is booze?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie hem vanavond pas en ik hoop dat hij het gewoon bij kusjes houdtquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je nog iets leuks van je date gekregen voor je verjaardag?Maar hij heeft me vannacht wel al om 1 voor 12 gebeld, was superlief
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:48 schreef DeBraad het volgende:
[..]
In Hilversum was ooit het tegenovergesteldeHad je een tentje genaamd De Kombuis en als je daar vroeg om een simpele patat met een hamburger was je 45 minuten verder
Die vent ging namelijk nog even rustig op z'n gemakkie TV kijken (Had serieus een TV staan in de keuken
) en even met de mensen een praatje houden, en je had echt zoiets van, gast ik betaal 4 gulden, ik wil mijn eten
![]()
Vrij snel failliet gegaan en nu zitten er Chinezen in, heet het McCrispy en is 't echt goddelijk, qua niveau van de patat als zowel de snelheidOk irritant, maar ook ergens toch wel weer prachtig
Maar nu wel beter dan ja![]()
![]()
Wij hebben hier 2 snackbar's.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik al eens een patatje ga halen en er staat een chinees in de snackbar ben ik weg. Vind ze geen lekkere patat maken.
1 Nederlands, 1 Chinees.
Beiden prima maar bij de Chinese iets meer persoonlijke benadering dan bij de Nederlandse.
Producten en kwaliteit van het eten beiden perfect.![]()
Gentlemen hoorquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik zie hem vanavond pas en ik hoop dat hij het gewoon bij kusjes houdtMaar hij heeft me vannacht wel al om 1 voor 12 gebeld, was superlief
Ergens achteraf gezien is't wel mooi, maar op't moment....quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:51 schreef jerney het volgende:
[..]Ok irritant, maar ook ergens toch wel weer prachtig
Maar nu wel beter dan ja![]()
![]()
O dan heb jij andere ervaringen dan ik. IK ben niet zo tevreden met chinezen die een cafetaria runnenquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wij hebben hier 2 snackbar's.
1 Nederlands, 1 Chinees.
Beiden prima maar bij de Chinese iets meer persoonlijke benadering dan bij de Nederlandse.
Producten en kwaliteit van het eten beiden perfect.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Betere ervaringen met Chinezen dan met de Turken hier though.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb jij andere ervaringen dan ik. IK ben niet zo tevreden met chinezen die een cafetaria runnen
Tijd terug kwam er zo'n turk naar mij toe van een eettent, was weer een troll bestelling. Ik leg het verhaal uit, toen was't "Ja het zal wel, dit flik je niet meer man, volgende keer betaal je het gewoon"Echt krijg dan jeuk aan je ballen man.
![]()
Hier in Leeuwarden hebben we er meerderen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb jij andere ervaringen dan ik. IK ben niet zo tevreden met chinezen die een cafetaria runnen
Netjes, schoon, goedkoop, vriendelijk en echt goede kwaliteit aan snacks.![]()
Ja ik had zelf helemaal niet door dat hij daarvoor belde toen ik verbaasd naar z’n naam op mijn scherm aan het kijken was (ik ben niet zo’n bellerquote:).
![]()
Bitterballen?quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:53 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Betere ervaringen met Chinezen dan met de Turken hier though.
Tijd terug kwam er zo'n turk naar mij toe van een eettent, was weer een troll bestelling. Ik leg het verhaal uit, toen was't "Ja het zal wel, dit flik je niet meer man, volgende keer betaal je het gewoon"Echt krijg dan jeuk aan je ballen man.
Oké .. Flauw.![]()
![]()
Oh wtfquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:53 schreef DeBraad het volgende:
[..]
In Zoetermeer waren ze veel lieverSnackbar Cindy
Veel Turkse pizza’s gesnaaid daar
![]()
![]()
Maar kunnen we ophouden over eten?
Sta op het punt om de slagerij helemaal leeg te kopen met hun warme kippedingen.![]()
Oh neeee niet doen! Zieliggghquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:57 schreef Punkman het volgende:
Sta op het punt om de slagerij helemaal leeg te kopen met hun warme kippedingen.![]()
![]()
DOE!quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:57 schreef Punkman het volgende:
Fijn toch. Netjes zijn ze hier ook wel hoor, maar op een of andere manier vind ik hun patat niet lekkerquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:54 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hier in Leeuwarden hebben we er meerderen.
Netjes, schoon, goedkoop, vriendelijk en echt goede kwaliteit aan snacks.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Jippie, Shii en Mootie
Nee die gaat jou vanavond nog gewoon op schoot trekkenquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:58 schreef jerney het volgende:
Ander onderwerp! Heeft paultje al een nieuw liefje?![]()
Misschien gaat hij toch voor Jaq, meisjes plagen is kusjes vragen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:58 schreef jerney het volgende:
Ander onderwerp! Heeft paultje al een nieuw liefje?![]()
Maar voor hun ook niet leuk. Zulke dingen kost geld en tijdquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:53 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Lekker tochquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:57 schreef Punkman het volgende:
Sta op het punt om de slagerij helemaal leeg te kopen met hun warme kippedingen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Getver nee. Kippenpoten vind ik vreselijk.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wil je ook een kippenpoot?![]()
Of 2?![]()
![]()
Beter dan andersom I guessquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:59 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee die gaat jou vanavond nog gewoon op schoot trekken![]()
![]()
Zijn rechterhand.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:58 schreef jerney het volgende:
Ander onderwerp! Heeft paultje al een nieuw liefje?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Helemaal mee eens, die trolls benadelen zowel mij als dat restaurant, en vind het kutter voor dat restaurant dan voor mezelf tbh.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Maar voor hun ook niet leuk. Zulke dingen kost geld en tijd![]()
Lekker kluivenquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Getver nee. Kippenpoten vind ik vreselijk.![]()
![]()
Jaaaaaa ohhhh ik kan niet wachten op dat topicquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien gaat hij toch voor Jaq, meisjes plagen is kusjes vragen.![]()
![]()
Wat kan jij waarderen dan?quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Getver nee. Kippenpoten vind ik vreselijk.
Broodje warm vlees, of een half stokbroodje gezond?![]()
Van de week zelf stoofvlees gemaakt, en dan op een vers broodje.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wat kan jij waarderen dan?
Broodje warm vlees, of een half stokbroodje gezond?![]()
Ik heb altijd belegen kaasquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je die eisen van BLM naar restaurants gezien? lijken wel maffia praktijken.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:00 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, die trolls benadelen zowel mij als dat restaurant, en vind het kutter voor dat restaurant dan voor mezelf tbh.![]()
Heb ik nu nog nooit gehad.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Van de week zelf stoofvlees gemaakt, en dan op een vers broodje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee niet gezien, vertel?quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb je die eisen van BLM naar restaurants gezien? lijken wel maffia praktijken.![]()
Oh, dat is ook lekker.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Van de week zelf stoofvlees gemaakt, en dan op een vers broodje.
Welk vlees heb je gebruikt?![]()
Ohhh broodje warm vlees is zo het enige wat ik niet deftig kon veganizenquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wat kan jij waarderen dan?
Broodje warm vlees, of een half stokbroodje gezond?
Was het toch niet helemaal met tofurky![]()
![]()
Riblappenquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh, dat is ook lekker.
Welk vlees heb je gebruikt?![]()
Geen aangebrande pannekoeken meer?quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb je die eisen van BLM naar restaurants gezien? lijken wel maffia praktijken.![]()
Eyooooquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:03 schreef Moonlight het volgende:
Boem boem boem i want you in my room![]()
Jipske.quote:
Tofurky? Ben je vegan of vegetariër?quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:02 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhh broodje warm vlees is zo het enige wat ik niet deftig kon veganizen
Was het toch niet helemaal met tofurky
Ik, vegetariër overigens.![]()
![]()
Maak je dat dan op een speciale manier, of gewoon lekker lang laten sudderenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen aangebrand vlees meer serveren?quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb je die eisen van BLM naar restaurants gezien? lijken wel maffia praktijken.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Hij maakt een move naar Gizzy.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:58 schreef jerney het volgende:
Ander onderwerp! Heeft paultje al een nieuw liefje?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeg dat wel, maar ik heb de energie er niet voor dus post wel op mijn eigen tempoquote:
Hallo Jippie
Het is lekker weer, je zou verwachten dat mensen wel lekker naar buiten gaan ofzoquote:Zonder wrijving geen glans![]()
At eerst voor 99% plantaardig en nu 90 ofzo.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:04 schreef shiitake het volgende:
[..]
Tofurky? Ben je vegan of vegetariër?
Ik, vegetariër overigens.Nooit echt hardcore vegan geweest al kon ik wel dronken rants geven soms
![]()
![]()
![]()
Sudderen als een malle! Rendang is ook lekker.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maak je dat dan op een speciale manier, of gewoon lekker lang laten sudderen
Ligt er maar aan wat voor kruiden etc. je gebruikt.![]()
Buitenquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:05 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Het is lekker weer, je zou verwachten dat mensen wel lekker naar buiten gaan ofzo![]()
![]()
Wat doe jij hier danquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:05 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Het is lekker weer, je zou verwachten dat mensen wel lekker naar buiten gaan ofzo![]()
![]()
Buiten is engquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:05 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
![]()
En is het spannend op je kanyokr?quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik zit nog wel even op kanyokr![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:05 schreef jerney het volgende:
[..]
At eerst voor 99% plantaardig en nu 90 ofzo.Nooit echt hardcore vegan geweest al kon ik wel dronken rants geven soms
![]()
![]()
Ik eet ook weleens vegan, maar dan is het vaak toevallig dat het zo uitkomt en niet bewust.![]()
Zit dat wel ergonomisch verantwoord?quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik zit nog wel even op kantoor![]()
quote:
Ohhhh spannendquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij maakt een move naar Gizzy.![]()
![]()
Nou Akwasi doet een Grapperhausje. Excuses aanbieden voor het dreigen met doodtrappen van Zwarte Piet en de aanklacht wordt geseponeerd.
WTF!! Wat is dit voor een land geworden?
Het halve BNerschap bestaat uit ongemeend je excuses aanbieden, weet je toch?quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:08 schreef mazaru het volgende:
Nou Akwasi doet een Grapperhausje. Excuses aanbieden voor het dreigen met doodtrappen van Zwarte Piet en de aanklacht wordt geseponeerd.
WTF!! Wat is dit voor een land geworden?![]()
Wat een mietjes!quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:08 schreef mazaru het volgende:
WTF!! Wat is dit voor een land geworden?![]()
E-he-he-yoooooooooquote:
TILL I COME AND I WANNA GO HO-OME.
DEH. MISSEDE MISSEDE MISSEDE MISSEDE MISSEDE-E-E-YOOOO![]()
Het is idd wel lekker zonnig weer, maar ik blijf binnen
Belachelijk ja.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:08 schreef mazaru het volgende:
WTF!! Wat is dit voor een land geworden?Zonder wrijving geen glans![]()
Ik ook maar heb wel lekker de boel open.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Het is idd wel lekker zonnig weer, maar ik blijf binnenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ga ik toch ook eens proberen. Even een bank overvallen en als ze je pakken dan geef je het geld terug en zeg je dat je het niet zo bedoelde en heel veel spijt hebt van je onbezonnen daadje.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:09 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het halve BNerschap bestaat uit ongemeend je excuses aanbieden, weet je toch?
Wordt je niet gepakt heb je mooi een extraatje
Elke maaltijd is er eentjequote:Op vrijdag 11 september 2020 13:07 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Ik eet ook weleens vegan, maar dan is het vaak toevallig dat het zo uitkomt en niet bewust.
Ik vind het wel fijn om de beestjes en planeet zo min mogelijk te belasten (voor zo ver dat kan want we zijn op alle vlakken best wel van de pot gerukt), maar ik ben sinds mijn burnout ook wat milder voor mezelf geworden.
![]()
![]()
Dat kan nu wel iddquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook maar heb wel lekker de boel open.
Je gulp telt niet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook maar heb wel lekker de boel open.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Precies "Het was niet mijn bedoeling de bank te overvallen ik deed dit vanuit mijn emotie en wil hier mijn OPRECHTE excuses voor aanbieden"quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ga ik toch ook eens proberen. Even een bank overvallen en als ze je pakken dan geef je het geld terug en zeg je dat je het niet zo bedoelde en heel veel spijt hebt van je onbezonnen daadje.
Wordt je niet gepakt heb je mooi een extraatje
Politieagenten: FOEI NIET MEER DOEN.![]()
https://www.youtube.com/watch?v=-KXrcyBDlW4[quote]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2569141/10/25#p195001274]vrijdag 11 september 2020 13:03[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/165210]mootie[/url] het volgende:
[..]
Riblappen
[/quote]
![]()
Wij gebruiken altijd de snelkookpan voor dat, maar net zo lekker.![]()
Echt wel, altijd lekker wat frisse lucht door mijn huis.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik ben nooit zo’n enorme vleesfan geweest... op bacon enzo naquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:09 schreef mootie het volgende:
Ik eet ook lang niet elke dag vlees, maar tis wel erg lekker soms.
Dat had ik laatst per ongeluk in mijn mond en was toen wat geconflicteerdToch maar niet verder gegeten.
![]()
![]()
Sowieso, sommige hebben geloof ik de boel 24/7 dichtquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt wel, altijd lekker wat frisse lucht door mijn huis.
Vind ik maar niks"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:12 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Precies "Het was niet mijn bedoeling de bank te overvallen ik deed dit vanuit mijn emotie en wil hier mijn OPRECHTE excuses voor aanbieden"
Politieagenten: FOEI NIET MEER DOEN.Even mijn bivakmuts zoeken
quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:10 schreef DeBraad het volgende:
[..]
E-he-he-yooooooooo
TILL I COME AND I WANNA GO HO-OME.
DEH. MISSEDE MISSEDE MISSEDE MISSEDE MISSEDE-E-E-YOOOO!!!
![]()
quote:Wie zegt dat ik een broek aan heb.
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |