In Deventer had je ooit een pizzeria die van een Nederlands echtpaar was die ooit een pizza in Italië had gegeten en toen besloten had om hier een restaurantje op te riichten.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:36 schreef Superbadeendje het volgende:
Pizza's moet je ook bij een Italiaan halen.
Psies! Hoi Dotquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk dat is Maz altijd goede ideeen
Of lekker voor haar koken![]()
Hey Maz
quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:36 schreef jerney het volgende:
[..]
En ze zijn droog!!
En toen ik nog vegan pizza’s bestelde, lag er ooit heel passief agressief een stukjekipfilet
op!
Big fat ate it anyway, fuckers
Die van gister was dat ook, maar niet van kartonquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:38 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Probleem is dat de meeste pizzeria's van turken zijn en elke pizza is dus 0,25 mm dik en smaakt naar bordkarton
En de snackbars van Chinezen en de Chinees van de blanken. Of wittten,quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:38 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Probleem is dat de meeste pizzeria's van turken zijn en elke pizza is dus 0,25 mm dik en smaakt naar bordkarton
quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:36 schreef jerney het volgende:
[..]
En ze zijn droog!!
En toen ik nog vegan pizza’s bestelde, lag er ooit heel passief agressief een stukjekipfilet
op!
Big fat ate it anyway, fuckers
Ze was vroeger al leuk.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:37 schreef Punkman het volgende:
Kunt u even naar deze vrouw kijken? (even de lelijke vent doorspoelen).
U kent haar allemaal.
61 jaar, en dan nog er zo uitzien.![]()
En nu die tosti met ei!
Ja some people have issues.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:39 schreef ToT het volgende:
[..]The fuck zeg!
Dat is wel heel lomp van ze!
Snackbars hier worden of gerund door Chinezen of door arabieren en dat is niet erg want het smaakt er vaak niet minder om. Probleem is alleen dat ze ook dingen op hun menu hebben die ze gewoon echt niet kunnen klaarmaken.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
En de snackbars van Chinezen en de Chinees van de blanken. Of wittten,
Colaquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Die van gister was dat ook, maar niet van kartonEn ik kreeg er een blikje cola bij ook al zei ik dat dat niet hoefde. Ik belde alleen of ik ging twijfelen of ik het goede huisnummer nog had ingevuld.
Heb wel een keer meegemaakt dat er in een Japans restaurant op een enkeling na al het personeel Aziatisch was, maar het waren allemaal chinezen, Thaise en Filipijnse mensen!quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
En de snackbars van Chinezen en de Chinees van de blanken. Of wittten,
In Nieuwegein waren het Vietnamezen geloof ik en holy fuck wat waren die efficiënt en sneller dan het lichtquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:41 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Snackbars hier worden of gerund door Chinezen of door arabieren en dat is niet erg want het smaakt er vaak niet minder om. Probleem is alleen dat ze ook dingen op hun menu hebben die ze gewoon echt niet kunnen klaarmaken.
Jongens/mannen van onze leeftijd hebben natte dromen gehad van de gedacht dat ze dit nummer naakt opgenomen heeft.quote:
Er is dan ook weinig echt Japans in een Japans restaurantquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb wel een keer meegemaakt dat er in een Japans restaurant op een enkeling na al het personeel Aziatisch was, maar het waren allemaal chinezen, Thaise en Filipijnse mensen!Zelfs de kok en de eigenaar waren niet van Japan!
Beetje aanlengen met berenburg, dan is het prima te drinken!quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik lust het niet, gaat naar mijn date
quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:45 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Er is dan ook weinig echt Japans in een Japans restaurantZelfs de vissen komen bij de Intratuin weg.
Hier zit er ook één en dat is een prima snackbar.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:43 schreef jerney het volgende:
[..]
In Nieuwegein waren het Vietnamezen geloof ik en holy fuck wat waren die efficiënt en sneller dan het licht
Dat klinkt meer als Flammkuchen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:38 schreef ToT het volgende:
[..]
In Deventer had je ooit een pizzeria die van een Nederlands echtpaar was die ooit een pizza in Italië had gegeten en toen besloten had om hier een restaurantje op te riichten.
Hun pizza's waren echt flinterdun met dito beleg er op. Als je je vork er in zette, knapte die hele pizza gewoon in stukken!Het waren meer hartige crackers!
Okee daar was de prijs dan ook wel naar, maar je moest er meerdere van eten om je maag een beetje te vullen.
Moonquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje aanlengen met berenburg, dan is het prima te drinken!
Als ik al eens een patatje ga halen en er staat een chinees in de snackbar ben ik weg. Vind ze geen lekkere patat maken.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:41 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Snackbars hier worden of gerund door Chinezen of door arabieren en dat is niet erg want het smaakt er vaak niet minder om. Probleem is alleen dat ze ook dingen op hun menu hebben die ze gewoon echt niet kunnen klaarmaken.
Ja die was ook wel keigoedquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier zit er ook één en dat is een prima snackbar.
Heb je nog iets leuks van je date gekregen voor je verjaardag?quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:43 schreef jerney het volgende:
[..]
In Hilversum was ooit het tegenovergesteldequote:Op vrijdag 11 september 2020 12:43 schreef jerney het volgende:
[..]
In Nieuwegein waren het Vietnamezen geloof ik en holy fuck wat waren die efficiënt en sneller dan het licht
WUT!quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Wat is booze?quote:
Ik zie hem vanavond pas en ik hoop dat hij het gewoon bij kusjes houdtquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je nog iets leuks van je date gekregen voor je verjaardag?
quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:48 schreef DeBraad het volgende:
[..]
In Hilversum was ooit het tegenovergesteldeHad je een tentje genaamd De Kombuis en als je daar vroeg om een simpele patat met een hamburger was je 45 minuten verder
Die vent ging namelijk nog even rustig op z'n gemakkie TV kijken (Had serieus een TV staan in de keuken
) en even met de mensen een praatje houden, en je had echt zoiets van, gast ik betaal 4 gulden, ik wil mijn eten
![]()
Vrij snel failliet gegaan en nu zitten er Chinezen in, heet het McCrispy en is 't echt goddelijk, qua niveau van de patat als zowel de snelheid
Wij hebben hier 2 snackbar's.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik al eens een patatje ga halen en er staat een chinees in de snackbar ben ik weg. Vind ze geen lekkere patat maken.
Gentlemen hoorquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik zie hem vanavond pas en ik hoop dat hij het gewoon bij kusjes houdtMaar hij heeft me vannacht wel al om 1 voor 12 gebeld, was superlief
Ergens achteraf gezien is't wel mooi, maar op't moment....quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:51 schreef jerney het volgende:
[..]Ok irritant, maar ook ergens toch wel weer prachtig
Maar nu wel beter dan ja
O dan heb jij andere ervaringen dan ik. IK ben niet zo tevreden met chinezen die een cafetaria runnenquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wij hebben hier 2 snackbar's.
1 Nederlands, 1 Chinees.
Beiden prima maar bij de Chinese iets meer persoonlijke benadering dan bij de Nederlandse.
Producten en kwaliteit van het eten beiden perfect.
Betere ervaringen met Chinezen dan met de Turken hier though.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb jij andere ervaringen dan ik. IK ben niet zo tevreden met chinezen die een cafetaria runnen
Hier in Leeuwarden hebben we er meerderen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb jij andere ervaringen dan ik. IK ben niet zo tevreden met chinezen die een cafetaria runnen
Ja ik had zelf helemaal niet door dat hij daarvoor belde toen ik verbaasd naar z’n naam op mijn scherm aan het kijken was (ik ben niet zo’n bellerquote:
Bitterballen?quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:53 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Betere ervaringen met Chinezen dan met de Turken hier though.
Tijd terug kwam er zo'n turk naar mij toe van een eettent, was weer een troll bestelling. Ik leg het verhaal uit, toen was't "Ja het zal wel, dit flik je niet meer man, volgende keer betaal je het gewoon"Echt krijg dan jeuk aan je ballen man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |