Tosti met gebakken ei is ook lekkerquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nu alleen ei soms wel met kaas en of ham heel soms rosbief
Eet jij nooit op je werk Mikey?quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo even jumbo broodjes halen voor ik ga werken.
Tosti ham kaas en ei ?quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tosti met gebakken ei is ook lekker
Op zaterdagquote:
Nog steeds niet geprobeerdquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tosti met gebakken ei is ook lekker
Beter, vaak ook lekkerquote:
Toch eens proberen echt lekker hoorquote:
Maar dat is dus een tosti ham/kaas en ei toch?quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch eens proberen echt lekker hoor
Ja maak een tosti met Ham en kaas en doe er dan een spiegelei boven opquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:27 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar dat is dus een tosti ham/kaas en ei toch?
Ik weet, stomme vraag, maar tegenwoordig heb je ook andere tosties.
Dank je jij ookquote:
En je hebt niet zoiets van ik ga helpen?quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:28 schreef FreshFruit het volgende:
Soul heeft de riedel,die is de gang en de badkamer aan het schilderen,en het wordt nog echt mooi ook nog.
quote:
Die tomaat hoeft van mij niet, maar de rest klinkt heerlijk.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maak een tosti met Ham en kaas en doe er dan een spiegelei boven op
Soms doe ik tussen de tosti ook verse tomaat
Wij samen klussen is een absolute no go.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En je hebt niet zoiets van ik ga helpen?
Kaas dan?quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:29 schreef jerney het volgende:
[..]
áls ik vlees zou eten, dan niet dát
Dan eerder chorizo ofzo
Oh herkenbaarquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij samen klussen is een absolute no go.
Goed bezig.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:31 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik had crackertjes met kalkoenfilet nu misticanza sla
Ja, je kan natuurlijk op je tosti doe wat je lekker vindt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:29 schreef Punkman het volgende:
[..]
Die tomaat hoeft van mij niet, maar de rest klinkt heerlijk.
O jee,quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Cherrytomaatjes, paprika, olijfjes, mais, ui, champignons waren het gister. Oftewel de enige veggie op het menu.quote:
quote:
❤quote:
💋🥳quote:
Domino's is echt overpriced, en sommige pizza's lijken meer op koekjes doordat er zo debiel veel suiker doorheen zit.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:32 schreef jerney het volgende:
[..]
Cherrytomaatjes, paprika, olijfjes, mais, ui, champignons waren het gister. Oftewel de enige veggie op het menu.![]()
Was wel een goeieBeter dan van die kutdominos
Geen puntje? Want die heb je zonet gescored!quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:35 schreef Moonlight het volgende:
Ik zo lekker een italiaanse bol met verse roomkaas
En ze zijn droog!!quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Domino's is echt overpriced, en sommige pizza's lijken meer op koekjes doordat er zo debiel veel suiker doorheen zit.
Nee ik ben niet wezen winkelenquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen puntje? Want die heb je zonet gescored!
Maar je zou natuurlijk wel een bakkie koffie kunnen zetten voor haar met een broodje erbij en een zoenquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oh wow, lifegoalsquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:37 schreef Punkman het volgende:
Kunt u even naar deze vrouw kijken? (even de lelijke vent doorspoelen).
U kent haar allemaal.
61 jaar, en dan nog er zo uitzien.![]()
En nu die tosti met ei!
Kijk dat is Maz altijd goede ideeenquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar je zou natuurlijk wel een bakkie koffie kunnen zetten voor haar met een broodje erbij en een zoen
Probleem is dat de meeste pizzeria's van turken zijn en elke pizza is dus 0,25 mm dik en smaakt naar bordkartonquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:36 schreef Superbadeendje het volgende:
Pizza's moet je ook bij een Italiaan halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |