Haha ja okee, wel weer ff genoeg geweest idd.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Plaats maar lekker in het topic daar voor dank u
Dat denk ik nu al dagen MrsL daarom ben ik ook maar mee gaan posten/ Sollyquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:08 schreef Mrsloveable het volgende:
MrsL.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik zag het en dan ook nog hele foute ytquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik nu al dagen MrsL daarom ben ik ook maar mee gaan posten/ Solly
Ik las net een bericht op de FP over dat activisten een museum in zijn gegaan zijn om alle kunstwerken van "hun" cultuur terug te halen!quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:10 schreef Punkman het volgende:
Zou uw allen dit nummer eens willen luisteren?
Nummer is 40 jaar oud, zelfde angsten over het milieu en de aarde.
Nu 40 jaar de zelfde angst, het milieu.
Maar veel dichterbij dan ooit, niet het milieu maar BLM en Antifa.
Die steden en economie plat branden, panden plat branden en zelfs bossen plat branden om hun gelijk.
Zijn meerdere dingen van vroeger die naadloos op deze tijd slaan.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:10 schreef Punkman het volgende:
Zou uw allen dit nummer eens willen luisteren?
Nummer is 40 jaar oud, zelfde angsten over het milieu en de aarde.
Nu 40 jaar de zelfde angst, het milieu.
Maar veel dichterbij dan ooit, niet het milieu maar BLM en Antifa.
Die steden en economie plat branden, panden plat branden en zelfs bossen plat branden om hun gelijk.
Ja er zijn filmpjes op Youtube met compilaties van dat The Simpsons de toekomst heel accuraat hebben voorspeld.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn meerdere dingen van vroeger die naadloos op deze tijd slaan.
Ik hoorde laatst ook iemand over The Simpsons.
Leuk!!!quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:03 schreef Punkman het volgende:
Man man, x3....
Dat ik jullie nog muziek moet leren.
Nou, voorruit, omdat ik jullie mag:
Ja mooi hequote:Op vrijdag 11 september 2020 12:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik zag het en dan ook nog hele foute yt![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las net een bericht op de FP over dat activisten een museum in zijn gegaan zijn om alle kunstwerken van "hun" cultuur terug te halen!![]()
Ik heb gisteren een Duitse 18 jarige jongen uit zijn mercedes geramd, paar tanden uit zijn bek geslagen en kei hard in zijn ballen getrapt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las net een bericht op de FP over dat activisten een museum in zijn gegaan zijn om alle kunstwerken van "hun" cultuur terug te halen!![]()
Morguh trouwens mrLquote:
Hallo Dotquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh trouwens mrLeuhh middag moet het ondertussen zijn
Mensen;dit is niet echt hoor.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:14 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een Duitse 18 jarige jongen uit zijn mercedes geramd, paar tanden uit zijn bek geslagen en kei hard in zijn ballen getrapt.
Reparetions, wat zijn opa mijn opa heeft geflikt.
Dus ik heb zijn auto genomen.
quote:
Vergeet ik vaak, sarcasme inderdaad.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mensen;dit is niet echt hoor.[ link | afbeelding ]zou zoiets nooit doen.
Gewoon doenquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Echt???
Ohhhhh dan durf ik wel te komen![]()
🥳🥳🥳🥳😁
Ja, de tijd vliegt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hallo Dot
Ja gaat snel ochtend is zo om
Wat staat er op het menu?quote:
Ik denk dat ik een broodje kaas neem.quote:
Smakelijkquote:
Nu alleen ei soms wel met kaas en of ham heel soms rosbiefquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ham en/of kaas erop of puur natuur?
Dank uquote:
Ook lekkerquote:
Sowieso jammie.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nu alleen ei soms wel met kaas en of ham heel soms rosbief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |