quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:33 schreef Punkman het volgende:
[..]
De korte broek kan weer aan.
Lady's beware!
Knieen zijn rare dingen. Ik vind ze lelijkquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Mijn benen zijn niet krom!![]()
Wel hele rare knietjes en die haren kloppen ook wel.
Maar niet krom!
Alleen zullen die beentjes wit blijven als ze niet af en toe een korte broek aan hebben.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:35 schreef Dotteke het volgende:
Mannen in korte broeken, moet er vaak om lachen Kromme witte behaarde beentjes
En dan slippers er onder met een dikke laag eelt er onder.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen zullen die beentjes wit blijven als ze niet af en toe een korte broek aan hebben.
Nou ik vries ook dingen in want voor alleen is dat makkelijke optie. Maarja vriezer is ook niet al te groot. Dus moet beetje kiezen en zit al een plaat brood in. Weet neit 20cm hoog denk en 50 diep past niet veel in enzoquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK maak meestal voor twee dagen, een dan koken twee dagen eten
Lelijk??quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Knieen zijn rare dingen. Ik vind ze lelijk
Je bent niet alleen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:39 schreef Dotteke het volgende:
Ja spuuglelijk. SOms zie je een mooie vrouw, met een kort jurkje of korte broek, en dan die knieen.
Ja ik zal wel een tik hebben maar vind het vreselijke dingen om te zien
Jij had ooit wel iets met knietjes.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
Je bent niet alleen.
Best gek dat mensen nooit het sarcasme over knietjes zag.
Sheldon's![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan slippers er onder met een dikke laag eelt er onder.
Ik vind dat zo goor he
Sarcasme Sheldon.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij had ooit wel iets met knietjes.
Echt???quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:49 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Getrol wordt je als't heel overduidelijk is zeker voor gebanned. Het is de afgelopen paar dagen heel gezellig![]()
Denk dat ik vandaag wat eerder live ga. Als in, vanaf een uur of 3 of zoSerieus, verveel me glashard.
Was wel mooi.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Sarcasme Sheldon.
Was een lollige avond da twee mensen weg moesten (vraag mij niet wie), en Gaby lag met een been omhoog en de maan of wat dan ook scheen recht op haar knie.
Knietje van God zei ik toen voor de lol, en zo ging het verder.![]()
![]()
![]()
En die Gaby had een spleet, man een bouwvakker zou jaloers worden.![]()
![]()
Maar ik vond haar wel aardig, niet gemeen ofzo.
Principessa.quote:
Maar vanavond heb ik hoofdpijn als je vraagt:quote:
Weer in sync als altijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |