chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/![]()
Bijna.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is niet alleen een geruchtquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:58 schreef Paul het volgende:
Gerucht: @:debraad gaat vanavond voor @:jerney zingen![]()
![]()
![]()
Op de seconde.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
NIets mis mee toch?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ALLAHU AKBORquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:02 schreef Rob het volgende:
[..]
Zeg Braad had je mijn uitdaging in de chat gelezen gister avondZonder wrijving geen glans![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:03 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja fal jaMijn enthousiasme zorgt altijd voor fals!!!
Zonder wrijving geen glans![]()
Nee niet eens. Welke uitdaging?quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:02 schreef Rob het volgende:
[..]
Zeg Braad had je mijn uitdaging in de chat gelezen gister avond![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:03 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhhhh
Waarom heb ik jullie zoveel verteld over mijn date?![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja ho es ffquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:03 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhhhh
Waarom heb ik jullie zoveel verteld over mijn date?![]()
Ik weet alleen de leeftijd
![]()
![]()
Ja jij misschienquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:04 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja ho es ffIk weet alleen de leeftijd
![]()
![]()
Nog een missende S.Het heerst.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Man man man. Wat is dat met die s vandaagquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog een missende s.Het heerst.Zonder wrijving geen glans![]()
Zijn op zeker?quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:06 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Man man man. Wat is dat met die s vandaag
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog een missende S.Het heerst.![]()
![]()
Volgende week onderstaande helemaal spelen (als je keyboard het aankan.)quote:
En als je het goed doet ¤ 25
![]()
Ik scheld niet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:07 schreef Punkman het volgende:
Hoeren!
En we gaan die discussie niet nog een keer hebben.Zonder wrijving geen glans![]()
Ja we waren eerst naar een andere opvang geweest voor een rondleiding, waar we alleen mochten komen als er geen kinderen aanwezig waren; dit dus i.v.m. corona. Daar moest je je kind bij de poort afgeven, dus zelfs niet eens bij de deur!quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel sneu. Dat het op een basisschool niet meer mag heb ik nog enig begrip voor, maar bij die hele kleintjes ? kom op zeg.
Bij gratie God's kon je het HEEL misschien in overleg voor elkaar krijgen om de allereeste keer wel eventjes naar binnen te mogen, maar that's all.
Klote gevoel over, maar toch ingeschreven. Hij was wel 2 maand te jong voor die vestiging, maar ze zeiden dat dat geen probleem was.
Na de papieren ingeleverd te hebben kregen we een telefoontje dat dat zomaar niet kon; hij moest naar een andere vestiging toe waar de allerkleinsten zaten. En die zit altijd ÉCHT helemaal potdicht, tot de rolluiken aan toe zelfs! Je kunt totaal niet zien wat er binnen gebeurt.
Toen kregen we gelukkig een tip van iemand over deze opvang en later hoorden we van allerlei kanten dat dit idd echt een goeie plek is.
Tot vandaag aan toe deden ze nooit moeilijk over dat je naar binnen kwam. Je mocht er zelfs langere tijd blijven en gaan wanneer het goed voelde. Alleen schijnt het nu dus landelijke regels vanuit de regering te zijn dat je niet meer binnen mag komen? Dat zei die andere opvang eerst ook, maar toen was het een leugen; het waren de regels van die instantie zelf maar het werd hen niet vanuit de regering opgelegd.
Anyway, doordat ik de afgelopen 2 maand steeds zonder problemen maar binnen heb mogen gaan, weet ik nu wel dat hij in goede handen is en dat hij zich er goed vermaakt.![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:06 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Je hebt je mooiste cadeau al ontvangen![]()
![]()
Ik had een ideetje he.
De 'welk liedje moet @DeBraad vanavond zingen' poll
Vandaag:
POLL
@jerney @Schakeltopia @Jacquelinehasselbaink @RobWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Heb je er zin in dit weekend?quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:07 schreef Paul het volgende:
Ik had een ideetje he.
De 'welk liedje moet @:deBraad vanavond zingen' poll
Vandaag:
[poll=490]Zonder wrijving geen glans![]()
Helemaalquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:07 schreef Rob het volgende:
[..]
Volgende week onderstaande helemaal spelen (als je keyboard het aankan.)
En als je het goed doet ¤ 25![]()
Ik ga mijn best doen![]()
Niet gestemd.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:07 schreef Paul het volgende:
Ik had een ideetje he.
Vandaag:
[poll=490]Zonder wrijving geen glans![]()
Ik ook niet, ik benoem alleen een beroep.quote:
Met een ver, heel ver verleden.
Truckchauffeurs hadden ze toen nog niet.![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Heb je er zin in dit weekend?jong FCU maar kijken
Xdquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:08 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik benoem alleen een beroep.
Met een ver, heel ver verleden.
Truckchauffeurs hadden ze toen nog niet.Zonder wrijving geen glans![]()
Tis wel heel kut te volgen als je het niet live mee leest haha. Ok waar hadden we het over was nog geen half uur ff weg?Do what you love, love what you do!![]()
Hoeren.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:09 schreef kree het volgende:
Tis wel heel kut te volgen als je het niet live mee leest haha. Ok waar hadden we het over was nog geen half uur ff weg?![]()
Ze zijn op.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:10 schreef kree het volgende:
[..]
Owh best maar wat was het probleem?Zonder wrijving geen glans![]()
Punkman is wel een baasje hoor, hij is heel snel boos en grof enzo en met ieniminiemuis samen gaan ze lekker tekeer, echt pepertjes deze 2 baasjesquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Niet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:10 schreef kree het volgende:
[..]
Owh best maar wat was het probleem?
Je kan met of zonder hun.![]()
Dat is al te lang kreeeeeeeequote:Op vrijdag 11 september 2020 10:09 schreef kree het volgende:
Tis wel heel kut te volgen als je het niet live mee leest haha. Ok waar hadden we het over was nog geen half uur ff weg?![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Punkman is wel een baasje hoor, hij is heel snel boos en grof enzo en met ieniminiemuis samen gaan ze lekker tekeer, echt pepertjes deze 2 baasjes
Dus ouwe...quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:11 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ging over mijn moeder. Dat mag wel.![]()
![]()
Oh ja je had geen zusquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:11 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
![]()
Ow je moeder heeft het oudste beroep ter wereld?quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:11 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Owh zo nou zou dat niet zo snel doen zo onwijs kansloos ben ik ook niet en heb ik altijd nog mijn rechter hand enzo. Goedkoper als een hoer betalen. Klinkt stom maar ik heb principes enzo. Hahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Punkman is wel een baasje hoor, hij is heel snel boos en grof enzo en met ieniminiemuis samen gaan ze lekker tekeer, echt pepertjes deze 2 baasjesoh paultje
![]()
![]()
Ja als je dit niet helemaal live volgt dan is het echt niet bij te houden idd.Do what you love, love what you do!![]()
Over grof:quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Punkman is wel een baasje hoor, hij is heel snel boos en grof enzo en met ieniminiemuis samen gaan ze lekker tekeer, echt pepertjes deze 2 baasjes
Ik heb laats Adidas op mijn lul laten tatoeëren.
Was geen succes bij de meisjes.
Als hij nog slap is staat er "Aids"![]()
![]()
Zelfs als je het live volgt gaat 't erg snelquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:15 schreef kree het volgende:
Ja als je dit niet helemaal live volgt dan is het echt niet bij te houden idd.![]()
![]()
Blijkbaar, anders zitten die dames daar voor Piet snot achter die ramen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:14 schreef kree het volgende:
Ik weet niet gaat iemand wel eens naar de hoeren dan?![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Over grof:
Ik heb laats Adidas op mijn lul laten tatoeëren.
Was geen succes bij de meisjes.
Als hij nog slap is staat er "Aids"
Wel vaak op de wallen geweest maar nooit gebruik van gemaakt/betaald voor sex.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:14 schreef kree het volgende:
Ik weet niet gaat iemand wel eens naar de hoeren dan?![]()
Hmm. Ik kan in het protocol anders niks vinden over niet naar binnen mogen bij de jongere kinderen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we waren eerst naar een andere opvang geweest voor een rondleiding, waar we alleen mochten komen als er geen kinderen aanwezig waren; dit dus i.v.m. corona. Daar moest je je kind bij de poort afgeven, dus zelfs niet eens bij de deur!
Bij gratie God's kon je het HEEL misschien in overleg voor elkaar krijgen om de allereeste keer wel eventjes naar binnen te mogen, maar that's all.
Klote gevoel over, maar toch ingeschreven. Hij was wel 2 maand te jong voor die vestiging, maar ze zeiden dat dat geen probleem was.
Na de papieren ingeleverd te hebben kregen we een telefoontje dat dat zomaar niet kon; hij moest naar een andere vestiging toe waar de allerkleinsten zaten. En die zit altijd ÉCHT helemaal potdicht, tot de rolluiken aan toe zelfs! Je kunt totaal niet zien wat er binnen gebeurt.
Toen kregen we gelukkig een tip van iemand over deze opvang en later hoorden we van allerlei kanten dat dit idd echt een goeie plek is.
Tot vandaag aan toe deden ze nooit moeilijk over dat je naar binnen kwam. Je mocht er zelfs langere tijd blijven en gaan wanneer het goed voelde. Alleen schijnt het nu dus landelijke regels vanuit de regering te zijn dat je niet meer binnen mag komen? Dat zei die andere opvang eerst ook, maar toen was het een leugen; het waren de regels van die instantie zelf maar het werd hen niet vanuit de regering opgelegd.
Anyway, doordat ik de afgelopen 2 maand steeds zonder problemen maar binnen heb mogen gaan, weet ik nu wel dat hij in goede handen is en dat hij zich er goed vermaakt.https://www.veranderingen(...)rotocol-kinderopvangquote:Breng- en haalmomenten, contact ouders
Organiseer de breng- en haalmomenten van kinderen zo, dat het mogelijk is om 1,5 meter afstand te houden tussen volwassenen.
Laat kinderen door één volwassene brengen en halen, dus zonder extra volwassenen of kinderen, die daar geen opvang gebruiken. Ouders die vanwege klachten die passen bij het coronavirus en het wachten op de testuitslag thuis moeten blijven, mogen hun kinderen niet zelf brengen of halen. Breng- en haalmomenten zijn kort. Informatie over een kind kan bijv. via digitale weg of telefonisch om dit niet uitgebreid te hoeven bespreken tijdens het brengen en halen. Beperk het contact tussen kinderen en ouders en tussen ouders onderling zoveel mogelijk. Denk hierbij aan: • Spreiding in haal- en brengmomenten • In etappes brengen van kinderen en/of maximum aantal ouders tegelijk naar binnen • Het aanbrengen van lijnen (of andere afbakening) waarachter ouders moeten wachten. • Let op dat ouders (buiten) ook 1,5 meter afstand houden. Denk er ook over na hoe de overdracht van het (jonge) kind van ouder naar pm’er kan plaatsvinden met inachtneming van de 1,5 meter afstand. Bijv. door een ouder het kind in een Maxi-Cosi, in een wipstoeltje of op een speelkleed te laten zitten/neer te leggen en afstand te nemen zodat de pm’er het kind kan oppakken. De emotionele veiligheid dient bovenal te worden gewaarborgd. Oudere kinderen kunnen bijv. op het plein worden opgehaald.
Eind pagina 6, begin pagina 7.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Jahaha haha hij update al niet snellers als posts gemaakt wordenquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:15 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zelfs als je het live volgt gaat 't erg snelDo what you love, love what you do!![]()
niet gelezen mij teveel tekstquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hmm. Ik kan in het protocol anders niks vinden over niet naar binnen mogen bij de jongere kinderen.
[..]
https://www.veranderingen(...)rotocol-kinderopvang
Eind pagina 6, begin pagina 7.![]()
De laatste keer dat ik er was vond ik het maar een trieste aangelegenheid.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:15 schreef Rob het volgende:
[..]
Wel vaak op de wallen geweest maar nooit gebruik van gemaakt/betaald voor sex.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was dan ook niet voor jou bedoeldquote:![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Nou ik zal het niet veroordelen hoor als iemand naar de hoeren gaat. Maar ja nee niet mijn ding.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Blijkbaar, anders zitten die dames daar voor Piet snot achter die ramen.Do what you love, love what you do!![]()
FFquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er was vond ik het maar een trieste aangegenheid.
Ik zou niet durvenquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Nouja dan woon je in de buurt van amsterdam Ook wel eens rondgelopen. Maarja hmms kweet niet sexy ja willen neueken nee. Dr zit voor mij een verhaal vooraf aan aan wel en wat meer liefde ipv van 50 euro zou niet doen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:15 schreef Rob het volgende:
[..]
Wel vaak op de wallen geweest maar nooit gebruik van gemaakt/betaald voor sex.Do what you love, love what you do!![]()
Vrind.quote:
echtquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:18 schreef Punkman het volgende:
[..]
Pas nou maar op, voor je het weet sta je in Paul zijn lijstje.nee toch
![]()
![]()
Als ie weer online komt he en hij heeft de band met dit forum verbroken en je moet hem bradge noemen ik volg hem op youtuvbequote:Do what you love, love what you do!![]()
Geen van tweeenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:18 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja dan woon je in de buurt van amsterdam Ook wel eens rondgelopen. Maarja hmms kweet niet sexy ja willen neueken nee. Dr zit voor mij een verhaal vooraf aan aan wel en wat meer liefde ipv van 50 euro zou niet doen.te veel info
![]()
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:14 schreef Rob het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Raar dan!quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hmm. Ik kan in het protocol anders niks vinden over niet naar binnen mogen bij de jongere kinderen.
[..]
https://www.veranderingen(...)rotocol-kinderopvang
Eind pagina 6, begin pagina 7.Misschien toch ook ineens hun eigen beleid?
![]()
Waarom grof, Hou niet van beide nummersquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik miste die keuze, maar vond het wat grof om te zeggen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Krijg ik Paul weer....quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom grof, Hou niet van beide nummers![]()
![]()
Omg dit gaat zo snel ik neem ff een break. Want wil ff wat anders lezen bradge komt toch pas rond 18:00Do what you love, love what you do!![]()
magna carta lord of the ages zou ik wel graag willen horen
Hij aast juist op dat soort reacties joh!quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik miste die keuze, maar vond het wat grof om te zeggen.![]()
![]()
O ja, maar goed dan dat ik het heb getiktquote:
@Paul is gewoon een relnichtquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij aast juist op dat soort reacties joh!![]()
Dan heeft hij er nu alweer 2.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij aast juist op dat soort reacties joh!
Damn, 3 nu.![]()
![]()
![]()
![]()
IknookThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jaquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:15 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zelfs als je het live volgt gaat 't erg snelVandaag lukt het me niet, ik krijg teveel aandacht
![]()
![]()
Het gaat te snel omdat er geen onderwerp is denk. Nu laat ik die aan de topic sluiter ik weet er wel eentje maar goed dat is aan wie hem sluit.Do what you love, love what you do!![]()
Voor een goede Superchat zal hij het vast wel proberen..quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:25 schreef ToT het volgende:
Ik stem voor dat Bradge "Awaiting the shining" gaat zingen!![]()
Dat liedje ken ik nietquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:25 schreef ToT het volgende:
Ik stem voor dat Bradge "Awaiting the shining" gaat zingen!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Morge.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Aiiiight!quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:26 schreef Rob het volgende:
[..]
Voor een goede Superchat zal hij het vast wel proberen..quote:![]()
![]()
Gestemtquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:07 schreef Paul het volgende:
Ik had een ideetje he.
Vandaag:
[poll=490]
@:jerney @:schakeltopia @:jacquelinehasselbaink @:robFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Ow ja vet nummerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb ook.nog een nummer te goedquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Volgens Paul zouden jij en ik en ieniemienie geloof ik het goed doen.quote:
Ruzie en ellende ofzo?
Damn, post 4 die er weer in komt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morguh SBE
https://www.youtube.com/c/TheBradge
Vanavond vast weer live. Maar ok niet trollen ik neem het nl serieus wel en vindt dat ie het heel ok doet. Maar getroll word je toch gelijk gebanned en terecht Maar als je het leuk vindt dan welkom he denk,Do what you love, love what you do!![]()
Nee hoor punk wij rellen niet tegen elkaarquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:30 schreef Punkman het volgende:
[..]
Volgens Paul zouden jij en ik en ieniemienie geloof ik het goed doen.
Ruzie en ellende ofzo?
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geen idee heb 1 filmpje gezien waarin hij veel te dicht op ze scherm topgear zat te kijken en een grote pizza plus mega kapsalon ging eten toen dacht ik niks voor mij dit.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat Bradgemeister dit kan!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb het idee dat ik nog niet helemaal wakker ben.
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Of met elkaar, nah, lees het wel in Paul zijn volgende opsomming.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee hoor punk wij rellen niet tegen elkaar
Damn da's post 5 nu, en er waren al 4 posten van mij in.![]()
Muzikanten onder elkaar vallen elkaar nooit af en bradge is dat wel ook. Dus euh ik zeg ok. Maargoed zie maar ik ga ff wat anders doen nu want kan dit de hele dag volgen hoor als chat maar moet even nog wat andere dingen lezen en als ik dit 10 min laat gaan dan snap ik er al geen reet meer van. Dus tot later allemaal
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Geen 1 opbokken met die gast.
Vergeetquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:30 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ruzie en ellende ofzo?
![]()
![]()
sourcy
niet!
(Dag schat, lees je mee?)
![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen idee heb 1 filmpje gezien waarin hij veel te dicht op ze scherm topgear zat te kijken en een grote pizza plus mega kapsalon ging eten toen dacht ik niks voor mij dit.![]()
![]()
![]()
!!!
![]()
Wie is dat dan?quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:35 schreef jerney het volgende:
[..]
Vergeetsourcy
niet!
(Dag schat, lees je mee?)
Ken wel Soury, maar sourcy? Echt geen idee.![]()
Het gaat ook om Muis.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wie is dat dan?
![]()
Ja dat zeg ik, sourcyquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wie is dat dan?
![]()
roodquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:30 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ruzie en ellende ofzo?
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Geen 1 opbokken met die gast.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Paul
![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen idee heb 1 filmpje gezien waarin hij veel te dicht op ze scherm topgear zat te kijken en een grote pizza plus mega kapsalon ging eten toen dacht ik niks voor mij dit.
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Gizquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben ik weer.
Goed. Onderweg naar Rotterdam.Ik heb er één en ik ben er trots op
Mag dat wel met haar naam erbij?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Getrol wordt je als't heel overduidelijk is zeker voor gebanned. Het is de afgelopen paar dagen heel gezelligquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:32 schreef kree het volgende:
https://www.youtube.com/c/TheBradge
Vanavond vast weer live. Maar ok niet trollen ik neem het nl serieus wel en vindt dat ie het heel ok doet. Maar getroll word je toch gelijk gebanned en terecht Maar als je het leuk vindt dan welkom he denk,![]()
Denk dat ik vandaag wat eerder live ga. Als in, vanaf een uur of 3 of zoSerieus, verveel me glashard.
![]()
Neen!quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag dat wel met haar naam erbij?![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag dat wel met haar naam erbij?Alsof Paul daar ook maar ene neuk om geeft!
![]()
![]()
Ah die video van 3 jaar geledenquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen idee heb 1 filmpje gezien waarin hij veel te dicht op ze scherm topgear zat te kijken en een grote pizza plus mega kapsalon ging eten toen dacht ik niks voor mij dit.![]()
![]()
Dan moet ze het niet op twitter zetten. HEt is dus al openbaarquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag dat wel met haar naam erbij?![]()
Vraag het me ook vaak af als een account op prive staat dan lijkt mij dat nietquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag dat wel met haar naam erbij?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul
![]()
Wat looop je nou te rellen man, Yvonne gebruikt al 100 jaar haar voor en achternaam op fok/interviews/twitter etc net zoals Dannyquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:50 schreef ToT het volgende:
[..]Alsof Paul daar ook maar ene neuk om geeft!
Nope, screenshot mag niet, link naar twitter wel.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:50 schreef Rob het volgende:
[..]
Dan moet ze het niet op twitter zetten. HEt is dus al openbaar![]()
In de COS werd dat niet geapprecieerd.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Paul
![]()
wat een relschoppers zijn jullie hee, zeker van Paul geleerdWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ik kan niet wachten op het kree en bradge duet !Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
het is ook een linkquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nope, screenshot mag niet, link naar twitter wel.![]()
Is dit COS?quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In de COS werd dat niet geapprecieerd.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Niet vloeken.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:52 schreef Maanvis het volgende:
ik kan niet wachten op het kree en bradge duet !![]()
Paul
![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:52 schreef Maanvis het volgende:
ik kan niet wachten op het kree en bradge duet !?
Ben jij Maanvis?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het mag ook niet volgens de Fok! policy.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In de COS werd dat niet geapprecieerd.
Of een link, of een screenshot met niet herkenbare naam.![]()
Dat leek mij ook.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:53 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het mag ook niet volgens de Fok! policy.
Of een link, of een screenshot met niet herkenbare naam.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
is het niet gewoon een optie in FOK!quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:53 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het mag ook niet volgens de Fok! policy.
Of een link, of een screenshot met niet herkenbare naam.net als youtube facebook en tiktok
![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:55 schreef DeBraad het volgende:
Chariots of Fire ga ik nu even een beetje programmeren, moet 'ie vanavond wel lukken.![]()
![]()
Hou bedoel je?quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:54 schreef Rob het volgende:
[..]
is het niet gewoon een optie in FOK!net als youtube facebook en tiktok
![]()
Paul
![]()
Kan je de livevlogs ook maken dat ze later terug te kijken zijn op 1 of andere manier hee? Ik moet ook Voetbal inside kijkenquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:55 schreef DeBraad het volgende:
Chariots of Fire ga ik nu even een beetje programmeren, moet 'ie vanavond wel lukken.
Prioriteiten stellen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Kan je de livevlogs ook maken dat ze later terug te kijken zijn op 1 of andere manier hee? Ik moet ook Voetbal inside kijken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bij de voorronde van Idols.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:52 schreef Maanvis het volgende:
ik kan niet wachten op het kree en bradge duet !They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik wil eik zelf de keuze of ik iets dat ik twitter op FOK! wil hebben.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]![]()
Ja,ik zie hem. Ik wist niet dat die er was.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:56 schreef Rob het volgende:
[..]
zie je menubalkje rechts boven je invoerschermpje????
Maar je hebt gelijk, en ik ben fout.
Dus sorry Rob en Paul, dit mag inderdaad wel.
Dit is een directe en ondersteunde link naar twitter.
Ik wist niet dat die er was.
Dus mijn fout.![]()
Niet twitteren dus of op privé zettenquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:00 schreef yvonne het volgende:
Ik wil eik zelf de keuze of ik iets dat ik twitter op FOK! wil hebben.![]()
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:00 schreef yvonne het volgende:
Ik wil eik zelf de keuze of ik iets dat ik twitter op FOK! wil hebben.
Ik wist ook niet dat het bestond hier op fok!, maar de mogelijkheid om je twitter berichten hier te plaatsen wordt aangeboden.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:00 schreef yvonne het volgende:
FOK! wordt een concurrent van Facebookquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat het bestond hier op fok!, maar de mogelijkheid om je twitter berichten hier te plaatsen wordt aangeboden.![]()
![]()
Als je alles openbaar hebt heb je geen keuze.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:00 schreef yvonne het volgende:
Dat bedoel ik Yvonnequote:Op vrijdag 11 september 2020 11:00 schreef yvonne het volgende:
Ik wil eik zelf de keuze of ik iets dat ik twitter op FOK! wil hebben.
Ik zou het ook niet fijn vinden berichten van mij van Insta, twitter of wat dan ook hier te vindenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik ga meteen zoekenquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat bedoel ik Yvonne
Ik zou het ook niet fijn vinden berichten van mij van Insta, twitter of wat dan ook hier te vinden![]()
![]()
![]()
Zoek en gij zult vindenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Poept en gij zult stinken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik was daar met me homies aan het chillen en onmin chickies stonden om ons heen maar niemand van hun had zulke spange billen en daarom wil ik jou alleen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tostigenot.
Latersss.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:13 schreef Rob het volgende:
Dames en heren de kop is van mijn weekend af
Ik ga weer eens wat nuttigs doen
Laters![]()
![]()
Succes met nuttig zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:13 schreef Rob het volgende:
Dames en heren de kop is van mijn weekend af
Ik ga weer eens wat nuttigs doen
Laters
Echt lekker,en Soul heeft ze ook nog gemaakt.quote:
Moet zo werkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik deel ze met ons konijn.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt lekker,en Soul heeft ze ook nog gemaakt.![]()
![]()
Dit gaf me een idee!quote:
Broodje snel weer ff uit de oven gehaald, opengesneden, salami en kaas er tussen gedaan en terug de oven in!![]()
![]()
Hoe doet ze het?quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt lekker,en Soul heeft ze ook nog gemaakt.
Grill/tost ijzer/ koekenpan, broodrooster ?![]()
Contactgrill.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hoe doet ze het?
Grill/tost ijzer/ koekenpan, broodrooster ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Woh wist je nieuwe username nog niet. Maar probeer vanavond weer ff mee te kijken. Live. Want ik vindt t leuk wat je doet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:49 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Getrol wordt je als't heel overduidelijk is zeker voor gebanned. Het is de afgelopen paar dagen heel gezellig![]()
Denk dat ik vandaag wat eerder live ga. Als in, vanaf een uur of 3 of zoSerieus, verveel me glashard.
Nou weet ik niet of dit weer totaal eerlijk is. Maar als het zo is. Probeer vaste tijden aan te houden nu is voor 6 uur goed hier in NL maar in the USA waar bij mij iig het meeste van kwam. Dat je hun tijden moet aanhouden 8 uur terug dus. Maargoed. Zie maar ik vindt t leuk iig en blijf wel kijken als het kan maar reken beetje op rond 18:00 voor hier
[ Bericht 14% gewijzigd door kree op 11-09-2020 11:23:31 ]Do what you love, love what you do!![]()
Klinkt ook goed.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit gaf me een idee!
Broodje snel weer ff uit de oven gehaald, opengesneden, salami en kaas er tussen gedaan en terug de oven in!
Net gedaanquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet op een berg toch? Want dat mag niet.quote:
Tosti, salami en kaas. dat is sowieso al geen veganquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet echt 100% vegan certified, maar fuck it!
Of was het vegan kaas?![]()
Lekker ite.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet echt 100% vegan certified, maar fuck it!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je mag ook niets meer tegenwoordigquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet op een berg toch? Want dat mag niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:22 schreef Punkman het volgende:
[..]
Tosti, salami en kaas. dat is sowieso al geen vegan
Of was het vegan kaas?![]()
Nee gewoon vlees en normale kaas hoor!Ik blief geen worteltjes als ontbijt!
![]()
![]()
Heb je hier wel eens een broodje warm vlees gehaald?quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet op een berg toch? Want dat mag niet.
https://www.croissanterieparisleeuwarden.nl/
Vooral meenemen, dan krijg je een partij vlees...![]()
![]()
Salami op een tosti lijkt mij niet lekker.Ben sowieso geen fan van salamiquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:23 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:23 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Beetje ver uit de buurt, tegen die tijd dat ik thuis ben is het koudquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb je hier wel eens een broodje warm vlees gehaald?
Vooral meenemen, dan krijg je een partij vlees...
Even in de magnetron.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beetje ver uit de buurt, tegen die tijd dat ik thuis ben is het koud![]()
Maar bij hun, dit is lekker.
Man, krijg trek nu.![]()
![]()
Dank voor de tip,binnenkort even halen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb je hier wel eens een broodje warm vlees gehaald?
Vooral meenemen, dan krijg je een partij vlees...
NORTH CAROLINA - Een echtpaar uit North Carolina is vorige week hand in hand gestorven slechts een paar minuten na elkaar. Johnny Lee Peoples (67) en zijn vrouw Cathy Darlene Peoples (65) stierven beiden na een wekenlange strijd tegen het coronavirus in een ziekenhuis in Salsbury.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eugh moet nog eten halen want niks meer en ik heb zo geen zin om te lopen. En ook niet om wat te koken. Gaat kant en klaar worden denkDo what you love, love what you do!![]()
Is mij toch echt te ver om even een broodje te halenquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dank voor de tip,binnenkort even halen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij meenemen krijg je meer.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dank voor de tip,binnenkort even halen.![]()
![]()
Neem je voor mij ook mee?quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dank voor de tip,binnenkort even halen.
Kant en klaar food vind ik niets aan, maak het liever zelfquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:26 schreef kree het volgende:
Eugh moet nog eten halen want niks meer en ik heb zo geen zin om te lopen. En ook niet om wat te koken. Gaat kant en klaar worden denkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neem je voor mij ook mee?
Van mij mag ales openbaar, maar ik wil graag zelf 'n keuze, ik wilde het groter maken en dat kan nou niet meer. No biggie verder, mooi weer.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat het bestond hier op fok!, maar de mogelijkheid om je twitter berichten hier te plaatsen wordt aangeboden.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]![]()
Het was niet slim van hem maar zo kennen we hem.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van mij mag ales openbaar, maar ik wil graag zelf 'n keuze, ik wilde het groter maken en dat kan nou niet meer. No biggie verder, mooi weer.
Voor jezelf alleen ook altijd?quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kant en klaar food vind ik niets aan, maak het liever zelfDo what you love, love what you do!![]()
Iedereen doet het niet alleen hemquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was niet slim van hem maar zo kennen we hem.![]()
De weblogs die hier staan is niets anders dan ander mans verhaal op twitter, tiktok of waar vandaan dan ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vindt koken best leuk. Maar ja alleen voor mezelf kan het ermee doen wel.Do what you love, love what you do!![]()
Als ik geen zin in koken heb maak ik een broodje gebakken eiquote:
Maar ik maak wel altijd zelf eten hoor
Vaak alleen groente met een stukje vlees
Gisteren gegrilde kip gemaakt met sla
Nog kip en sla over dus vandaag weer
Of ik maak een pan voedbare soep, goed gevuld.
Een keer in de week patat of brood met gebakken eiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
IK maak meestal voor twee dagen, een dan koken twee dagen etenquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:29 schreef kree het volgende:
Ik vindt koken best leuk. Maar ja alleen voor mezelf kan het ermee doen wel.
Staat je niks in de weg om die keuze te maken, en ook hier op Fok!quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van mij mag ales openbaar, maar ik wil graag zelf 'n keuze, ik wilde het groter maken en dat kan nou niet meer. No biggie verder, mooi weer.
Niks is definitief, wat geplaatst is wel, maar voor de toekomst...
Maar het is inderdaad mooi weer.![]()
![]()
Ja na het weekend schijnt het weer een stuk warmer te worden ook.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
Staat je niks in de weg om die keuze te maken, en ook hier op Fok!
Maar het is inderdaad mooi weer.
![]()
En ik heb het koud, weet niet wat mij overkomt heb het nooit koud nu al twee dagenquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
Staat je niks in de weg om die keuze te maken, en ook hier op Fok!
Maar het is inderdaad mooi weer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De korte broek kan weer aan.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja na het weekend schijnt het weer een stuk warmer te worden ook.
Lady's beware!![]()
![]()
Mannen in korte broeken, moet er vaak om lachen Kromme witte behaarde beentjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Na ik kan het allemaal wel maar dat is het punt niet mij aanrecht is zo klein dat ik 22 cm heb en twee kookplaten dat dat mss beetje lastig is hier iig maar Ik kan best ok ke koken hoor met een ok oven ook die niet sucks maar goed dat heb ik hier niet en kies de makkelijke optie, Ruimte niet gewoon ervoor hier waar ik woon en dat is dat wel makkelijk. Maar ok fresh meal dingen iglo ingevroren etcquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik geen zin in koken heb maak ik een broodje gebakken ei
Maar ik maak wel altijd zelf eten hoor
Vaak alleen groente met een stukje vlees
Gisteren gegrilde kip gemaakt met sla
Nog kip en sla over dus vandaag weer
Of ik maak een pan voedbare soep, goed gevuld.
Een keer in de week patat of brood met gebakken eiDo what you love, love what you do!![]()
Ja het is wat je er van wil makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn benen zijn niet krom!quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:35 schreef Dotteke het volgende:
Mannen in korte broeken, moet er vaak om lachen Kromme witte behaarde beentjes![]()
Wel hele rare knietjes en die haren kloppen ook wel.
Maar niet krom!![]()
![]()
Ik had het de afgelopen dagen wel wat frisser, maar nu niet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik heb het koud, weet niet wat mij overkomt heb het nooit koud nu al twee dagen
Ben ook bezig met schoonmaken nu, dus dat scheelt ook weer.![]()
![]()
Nee en neequote:Op vrijdag 11 september 2020 11:01 schreef Rob het volgende:
[..]
Niet twitteren dus of op privé zetten
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:33 schreef Punkman het volgende:
[..]
De korte broek kan weer aan.
Lady's beware!![]()
![]()
![]()
Knieen zijn rare dingen. Ik vind ze lelijkquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Mijn benen zijn niet krom!![]()
Wel hele rare knietjes en die haren kloppen ook wel.
Maar niet krom!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alleen zullen die beentjes wit blijven als ze niet af en toe een korte broek aan hebben.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:35 schreef Dotteke het volgende:
Mannen in korte broeken, moet er vaak om lachen Kromme witte behaarde beentjes![]()
![]()
En dan slippers er onder met een dikke laag eelt er onder.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen zullen die beentjes wit blijven als ze niet af en toe een korte broek aan hebben.
Ik vind dat zo goor heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou ik vries ook dingen in want voor alleen is dat makkelijke optie. Maarja vriezer is ook niet al te groot. Dus moet beetje kiezen en zit al een plaat brood in. Weet neit 20cm hoog denk en 50 diep past niet veel in enzoquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK maak meestal voor twee dagen, een dan koken twee dagen etenDo what you love, love what you do!![]()
Lelijk??quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Knieen zijn rare dingen. Ik vind ze lelijk
Afschuwelijk. Het is dat ze nut hebben, anders hadden ze van mij niet gehoeven.![]()
Ja spuuglelijk. SOms zie je een mooie vrouw, met een kort jurkje of korte broek, en dan die knieen.
Ja ik zal wel een tik hebben maar vind het vreselijke dingen om te zien
Je bent niet alleen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:39 schreef Dotteke het volgende:
Ja spuuglelijk. SOms zie je een mooie vrouw, met een kort jurkje of korte broek, en dan die knieen.
Ja ik zal wel een tik hebben maar vind het vreselijke dingen om te zien
Best gek dat mensen nooit het sarcasme over knietjes zag.
Sheldon's![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij had ooit wel iets met knietjes.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
Je bent niet alleen.
Best gek dat mensen nooit het sarcasme over knietjes zag.
Sheldon's![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan slippers er onder met een dikke laag eelt er onder.
Ik vind dat zo goor he![]()
Ik draag altijd slippers als ik een korte broek aan heb (zwarte sokken in sandalen zijn niet echt mijn ding), maar eelt heb ik niet.![]()
![]()
Ik heb er al eens eens een topic over gemaakt maar oke komt op hetzelfde neer invriezen zooi. Want voor je eentje alles vers kopen is teveel in 1 keer nl dan. Ok andere optie is wat wel opzich nog heel ok ook hoor. (Volgens huisarts zelfs) Beter als bestellen weer van de snackboer Maar ok die zijn weer net te klein voor me en heb ik honger paar uur later. Tja hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Maar heb er nu ff geen zin in ga fles limonade halen want ook daar ben ik al zuinig mee want kan ik 4 flessen van vullen enzo met water erbij. Voor 1 euro En eten denk iglo dingen en wat fresh dingen ok kom ik goedkoop uitDo what you love, love what you do!![]()
Sarcasme Sheldon.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij had ooit wel iets met knietjes.
Was een lollige avond da twee mensen weg moesten (vraag mij niet wie), en Gaby lag met een been omhoog en de maan of wat dan ook scheen recht op haar knie.
Knietje van God zei ik toen voor de lol, en zo ging het verder.![]()
![]()
![]()
En die Gaby had een spleet, man een bouwvakker zou jaloers worden.![]()
![]()
Maar ik vond haar wel aardig, niet gemeen ofzo.![]()
Echt???quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:49 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Getrol wordt je als't heel overduidelijk is zeker voor gebanned. Het is de afgelopen paar dagen heel gezellig![]()
Ohhhhh dan durf ik wel te komen![]()
🥳🥳🥳🥳😁
![]()
Was wel mooi.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Sarcasme Sheldon.
Was een lollige avond da twee mensen weg moesten (vraag mij niet wie), en Gaby lag met een been omhoog en de maan of wat dan ook scheen recht op haar knie.
Knietje van God zei ik toen voor de lol, en zo ging het verder.![]()
![]()
![]()
En die Gaby had een spleet, man een bouwvakker zou jaloers worden.![]()
![]()
Maar ik vond haar wel aardig, niet gemeen ofzo.
I wanna fuck youThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Principessa.quote:
Ik ga mijn ramen ff dichtdoen nu trouwens want ok volgens mij komen ze met coting spray in de buurt nu ruik het al. Hahaha en dan naar de winkel.Do what you love, love what you do!![]()
Maar vanavond heb ik hoofdpijn als je vraagt:quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Weer in sync als altijdquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja kut, dit dus!quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar vanavond heb ik hoofdpijn als je vraagt:![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |