Was dan ook niet voor jou bedoeldquote:
Nou ik zal het niet veroordelen hoor als iemand naar de hoeren gaat. Maar ja nee niet mijn ding.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Blijkbaar, anders zitten die dames daar voor Piet snot achter die ramen.
FFquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er was vond ik het maar een trieste aangegenheid.
Ik zou niet durvenquote:
Nouja dan woon je in de buurt van amsterdam Ook wel eens rondgelopen. Maarja hmms kweet niet sexy ja willen neueken nee. Dr zit voor mij een verhaal vooraf aan aan wel en wat meer liefde ipv van 50 euro zou niet doen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:15 schreef Rob het volgende:
[..]
Wel vaak op de wallen geweest maar nooit gebruik van gemaakt/betaald voor sex.
Vrind.quote:
echtquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:18 schreef Punkman het volgende:
[..]
Pas nou maar op, voor je het weet sta je in Paul zijn lijstje.
Als ie weer online komt he en hij heeft de band met dit forum verbroken en je moet hem bradge noemen ik volg hem op youtuvbequote:
Geen van tweeenquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:18 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja dan woon je in de buurt van amsterdam Ook wel eens rondgelopen. Maarja hmms kweet niet sexy ja willen neueken nee. Dr zit voor mij een verhaal vooraf aan aan wel en wat meer liefde ipv van 50 euro zou niet doen.
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:14 schreef Rob het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
Raar dan!quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hmm. Ik kan in het protocol anders niks vinden over niet naar binnen mogen bij de jongere kinderen.
[..]
https://www.veranderingen(...)rotocol-kinderopvang
Eind pagina 6, begin pagina 7.
Waarom grof, Hou niet van beide nummersquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik miste die keuze, maar vond het wat grof om te zeggen.
Krijg ik Paul weer....quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom grof, Hou niet van beide nummers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |