Dank voor de tip,binnenkort even halen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb je hier wel eens een broodje warm vlees gehaald?
https://www.croissanterieparisleeuwarden.nl/
Vooral meenemen, dan krijg je een partij vlees...
Is mij toch echt te ver om even een broodje te halenquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dank voor de tip,binnenkort even halen.
Bij meenemen krijg je meer.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Neem je voor mij ook mee?quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kant en klaar food vind ik niets aan, maak het liever zelfquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:26 schreef kree het volgende:
Eugh moet nog eten halen want niks meer en ik heb zo geen zin om te lopen. En ook niet om wat te koken. Gaat kant en klaar worden denk
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neem je voor mij ook mee?
Van mij mag ales openbaar, maar ik wil graag zelf 'n keuze, ik wilde het groter maken en dat kan nou niet meer. No biggie verder, mooi weer.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat het bestond hier op fok!, maar de mogelijkheid om je twitter berichten hier te plaatsen wordt aangeboden.
Het was niet slim van hem maar zo kennen we hem.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van mij mag ales openbaar, maar ik wil graag zelf 'n keuze, ik wilde het groter maken en dat kan nou niet meer. No biggie verder, mooi weer.
Voor jezelf alleen ook altijd?quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kant en klaar food vind ik niets aan, maak het liever zelf
Iedereen doet het niet alleen hemquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was niet slim van hem maar zo kennen we hem.
Als ik geen zin in koken heb maak ik een broodje gebakken eiquote:
IK maak meestal voor twee dagen, een dan koken twee dagen etenquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:29 schreef kree het volgende:
Ik vindt koken best leuk. Maar ja alleen voor mezelf kan het ermee doen wel.
Staat je niks in de weg om die keuze te maken, en ook hier op Fok!quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van mij mag ales openbaar, maar ik wil graag zelf 'n keuze, ik wilde het groter maken en dat kan nou niet meer. No biggie verder, mooi weer.
Ja na het weekend schijnt het weer een stuk warmer te worden ook.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
Staat je niks in de weg om die keuze te maken, en ook hier op Fok!
Niks is definitief, wat geplaatst is wel, maar voor de toekomst...
Maar het is inderdaad mooi weer.
En ik heb het koud, weet niet wat mij overkomt heb het nooit koud nu al twee dagenquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
Staat je niks in de weg om die keuze te maken, en ook hier op Fok!
Niks is definitief, wat geplaatst is wel, maar voor de toekomst...
Maar het is inderdaad mooi weer.
De korte broek kan weer aan.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja na het weekend schijnt het weer een stuk warmer te worden ook.
Na ik kan het allemaal wel maar dat is het punt niet mij aanrecht is zo klein dat ik 22 cm heb en twee kookplaten dat dat mss beetje lastig is hier iig maar Ik kan best ok ke koken hoor met een ok oven ook die niet sucks maar goed dat heb ik hier niet en kies de makkelijke optie, Ruimte niet gewoon ervoor hier waar ik woon en dat is dat wel makkelijk. Maar ok fresh meal dingen iglo ingevroren etcquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik geen zin in koken heb maak ik een broodje gebakken ei
Maar ik maak wel altijd zelf eten hoor
Vaak alleen groente met een stukje vlees
Gisteren gegrilde kip gemaakt met sla
Nog kip en sla over dus vandaag weer
Of ik maak een pan voedbare soep, goed gevuld.
Een keer in de week patat of brood met gebakken ei
Mijn benen zijn niet krom!quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:35 schreef Dotteke het volgende:
Mannen in korte broeken, moet er vaak om lachen Kromme witte behaarde beentjes
Ik had het de afgelopen dagen wel wat frisser, maar nu niet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik heb het koud, weet niet wat mij overkomt heb het nooit koud nu al twee dagen
Nee en neequote:Op vrijdag 11 september 2020 11:01 schreef Rob het volgende:
[..]
Niet twitteren dus of op privé zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |