Succes met nuttig zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:13 schreef Rob het volgende:
Dames en heren de kop is van mijn weekend af
Ik ga weer eens wat nuttigs doen
Laters
Echt lekker,en Soul heeft ze ook nog gemaakt.quote:
Ik deel ze met ons konijn.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt lekker,en Soul heeft ze ook nog gemaakt.
Dit gaf me een idee!quote:
Hoe doet ze het?quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt lekker,en Soul heeft ze ook nog gemaakt.
Contactgrill.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hoe doet ze het?
Grill/tost ijzer/ koekenpan, broodrooster ?
Woh wist je nieuwe username nog niet. Maar probeer vanavond weer ff mee te kijken. Live. Want ik vindt t leuk wat je doet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:49 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Getrol wordt je als't heel overduidelijk is zeker voor gebanned. Het is de afgelopen paar dagen heel gezellig![]()
Denk dat ik vandaag wat eerder live ga. Als in, vanaf een uur of 3 of zoSerieus, verveel me glashard.
Klinkt ook goed.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit gaf me een idee!
Broodje snel weer ff uit de oven gehaald, opengesneden, salami en kaas er tussen gedaan en terug de oven in!
Net gedaanquote:
Niet op een berg toch? Want dat mag niet.quote:
Tosti, salami en kaas. dat is sowieso al geen veganquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet echt 100% vegan certified, maar fuck it!
Lekker ite.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet echt 100% vegan certified, maar fuck it!
Je mag ook niets meer tegenwoordigquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet op een berg toch? Want dat mag niet.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:22 schreef Punkman het volgende:
[..]
Tosti, salami en kaas. dat is sowieso al geen vegan
Of was het vegan kaas?
Heb je hier wel eens een broodje warm vlees gehaald?quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet op een berg toch? Want dat mag niet.
Salami op een tosti lijkt mij niet lekker.Ben sowieso geen fan van salamiquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:23 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Nee gewoon vlees en normale kaas hoor!Ik blief geen worteltjes als ontbijt!
quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:23 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Nee gewoon vlees en normale kaas hoor!Ik blief geen worteltjes als ontbijt!
Beetje ver uit de buurt, tegen die tijd dat ik thuis ben is het koudquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb je hier wel eens een broodje warm vlees gehaald?
https://www.croissanterieparisleeuwarden.nl/
Vooral meenemen, dan krijg je een partij vlees...
Even in de magnetron.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beetje ver uit de buurt, tegen die tijd dat ik thuis ben is het koud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |