quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:55 schreef DeBraad het volgende:
Chariots of Fire ga ik nu even een beetje programmeren, moet 'ie vanavond wel lukken.
Hou bedoel je?quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:54 schreef Rob het volgende:
[..]
is het niet gewoon een optie in FOK!net als youtube facebook en tiktok
Kan je de livevlogs ook maken dat ze later terug te kijken zijn op 1 of andere manier hee? Ik moet ook Voetbal inside kijkenquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:55 schreef DeBraad het volgende:
Chariots of Fire ga ik nu even een beetje programmeren, moet 'ie vanavond wel lukken.
Prioriteiten stellen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Kan je de livevlogs ook maken dat ze later terug te kijken zijn op 1 of andere manier hee? Ik moet ook Voetbal inside kijken
Bij de voorronde van Idols.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:52 schreef Maanvis het volgende:
ik kan niet wachten op het kree en bradge duet !
Ja,ik zie hem. Ik wist niet dat die er was.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:56 schreef Rob het volgende:
[..]
zie je menubalkje rechts boven je invoerschermpje????
Niet twitteren dus of op privé zettenquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:00 schreef yvonne het volgende:
Ik wil eik zelf de keuze of ik iets dat ik twitter op FOK! wil hebben.
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:00 schreef yvonne het volgende:
Ik wist ook niet dat het bestond hier op fok!, maar de mogelijkheid om je twitter berichten hier te plaatsen wordt aangeboden.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:00 schreef yvonne het volgende:
FOK! wordt een concurrent van Facebookquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat het bestond hier op fok!, maar de mogelijkheid om je twitter berichten hier te plaatsen wordt aangeboden.
Als je alles openbaar hebt heb je geen keuze.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:00 schreef yvonne het volgende:
Dat bedoel ik Yvonnequote:Op vrijdag 11 september 2020 11:00 schreef yvonne het volgende:
ik ga meteen zoekenquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat bedoel ik Yvonne
Ik zou het ook niet fijn vinden berichten van mij van Insta, twitter of wat dan ook hier te vinden
Zoek en gij zult vindenquote:
Poept en gij zult stinken.quote:
Latersss.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:13 schreef Rob het volgende:
Dames en heren de kop is van mijn weekend af
Ik ga weer eens wat nuttigs doen
Laters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |